Сабақтың
басы:
|
1.Түгелдеу.
2.Сыныпты үш топқа
біріктіру. Оқушыларға суреттер таратамын
(Египет, Ніл, папирус .)
1 - топ
"Египет"
2 - топ
"Ніл"
3 - топ
"Папирус"
Топбасшыларын сайланады.
Топбасшысына бағалау парақшасын
беремін.
|
Оқушыларға суреттер
арқылы(Египет, Ніл, папирус ) топқа
бірігеді.
|
http://books.academic.ru/book.nsf/701452
ЦБР
Сурет
|
|
|
Сабақтың
ортасы:
Серггіту
сәті
|
«Өкіл
әдісі» бойынша әр топтан бір өкіл
шақыртып тапсырма беріледі:
Топтар тапсырмаларды
орындап болғаннан кейін топтың бір адамы «елші» болып сайланады да,
зерделенген материалды түсіндіру және жинақтау, бұл туралы жаңа
топтың ойын, бір шешімге келгенін немесе жетістікке жеткенін білу
үшін басқа топқа барады. Бұдан кейін елші өз тобына қайтып оралып,
білгендерін айтып береді. Бұл – шаршататын және бір сарынды
«баяндама жасалатын», мезі қылатын сабақтардан құтылуға мүмкіндік
беретін тамаша әдіс. Сондай-ақ бұл әдіс елшінің тілді қолдану
шеберлігін көрсетеді, әрі белсенді тыңдаушылар тобын
қалыптастырады. (ақпарат көзі
http://www.at-bristol.co.uk/cz/teachers/Debate%20formats.doc)
«Ойлан,топтас,талқыла» әдісі арқылы топтық
жұмыс.
1-топ
тапсырмасы:
Суреттерді пайдалана
отырып, Ежелгі Египеттің шаруашылық жүйесін сипаттаңыз және өз
ойынызды түйіндеңіз.
2-топ
тапсырмасы:
Кестеде берілген
ғылымдарға сипаттама
беріңіз:
Ғылымдардың
атауы
|
Шаруашылық түрлерінің ғылымға
әсері
|
Математика
|
|
Геометрия
|
|
Астрономия
|
|
Медицина
|
|
3-то
тапсырмасы: Кестені толтырыңыз. Ежелгі
қоғамның әлеуметтік құрылымын
сипаттаңыз.
Әлеуметтік
топтар
|
Қандай қызмет
атқарған?
|
Қандай құқықтары
болған?
|
Шонжарлар
|
|
|
Сақшылар
|
|
|
Қазылар
|
|
|
Тау-кен
жұмысшылары
|
|
|
Шаруалар
|
|
|
Құлдар
|
|
|
Дескриптор: Білім
алушы
-суреттерге тақырып
қояды;
-ежелгі Египеттің
шаруашылық жүйесін сурет арқылы
анықтайды;
-Математика,
геометрия, астрономия, медицина ғылымдарының дамуына шаруашылықтың
ықпалын атайды;
-ғылымдардың
шаруашылық түрлерінің дамуына тигізген әсерін
анықтайды.
Оқушыларға Египет
туралы бейнеролик
көрсету
«Мозайка» әдісі арқылы суреттерді
біріктіііреді
Жеке жұмыс:
«Найзағай жарқылы» әдісі бойынша сұрақ
қоямын.
Найзағайдағы
сұрақтар:
1.Египеттегі қандай
шаруашылықтың түрлерін
білесіңдер?
2.Ніл өзенінің
египеттіктер үшін маңызды болғандығын дәлелдейтін кем
де-
генде 4 себепті
атаңдар.
3.Ғылыми білімдер
ежелгі египеттіктердің шаруашылығына
қандай
көмек
көрсетті?
4.Египеттіктерге
бөгеттер мен арықтар не үшін қажет
болды?
5.Папирус дегеніміз
не?
6.Нілдің тасуымен
Египеттіктер нені анықтады?
|
Оқушылар суреттерді
біріктіреді және не бейнеленгені туралы айтып
береді.
Бұл әдіс арқылы
білім алушылар жаңа тақырып бойынша жылдам сұрақтарға жауап
береді.
|
Әр топ бір- бірінің
постерлерін «ҚҚҚ» әдісімен бағалайды
Маркер, қағаз,
А4, кесте, суреттер,
АКТ
Топтар бір-бірін
тексереді.
«Жұлдызша» әдісімен
бағаланады
|
|
|