Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Бөлім

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 1 С бөлімі – Ежелгі Египет



    Мектеп:

    Күні:

    Т.Ибрагимов атындағы жалпы орта мектебі



    Мұғалімнің аты-жөні:

    Досан М.



    Сынып: 5


    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:



    Сабақтың тақырыбы:

    Неліктен Египет «қара жер» деп аталған?

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

    5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау;

    5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау

    Сабақтың мақсаты:

    Неліктен ежелгі египеттіктер үшін Нілдің тасуы маңызды

    болғанын түсінеді;

    • Ежелгі Египетте егіншіліктің қандай болғанын сипаттайды.

    •Не үшін ежелгі египеттіктердің астрономиямен айналысқанын зерттейді.

    Бағалау критерийі

    • Ежелгі Мысырдың шаруашылық жүйесін сипаттайды;

    • Шаруашылық түрлерінің ғылымдардың пайда болуына әсерін сипаттайды.

    Сабақ барысы:



    Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Ресурстар



    Сабақтың басы:






    1.Түгелдеу.

    2.Сыныпты үш топқа біріктіру. Оқушыларға суреттер таратамын (Египет, Ніл, папирус .)

    1 - топ "Египет"

    2 - топ "Ніл"

    3 - топ "Папирус"

    Топбасшыларын сайланады. Топбасшысына бағалау парақшасын беремін.

    Оқушыларға суреттер арқылы(Египет, Ніл, папирус ) топқа бірігеді.

    http://books.academic.ru/book.nsf/701452

    ЦБР Сурет



    Сабақтың ортасы:




































































    Серггіту сәті



    «Өкіл әдісі» бойынша әр топтан бір өкіл шақыртып тапсырма беріледі:

    Топтар тапсырмаларды орындап болғаннан кейін топтың бір адамы «елші» болып сайланады да, зерделенген материалды түсіндіру және жинақтау, бұл туралы жаңа топтың ойын, бір шешімге келгенін немесе жетістікке жеткенін білу үшін басқа топқа барады. Бұдан кейін елші өз тобына қайтып оралып, білгендерін айтып береді. Бұл – шаршататын және бір сарынды «баяндама жасалатын», мезі қылатын сабақтардан құтылуға мүмкіндік беретін тамаша әдіс. Сондай-ақ бұл әдіс елшінің тілді қолдану шеберлігін көрсетеді, әрі белсенді тыңдаушылар тобын қалыптастырады. (ақпарат көзі http://www.at-bristol.co.uk/cz/teachers/Debate%20formats.doc)

    «Ойлан,топтас,талқыла» әдісі арқылы топтық жұмыс.

    1-топ тапсырмасы:

     Суреттерді пайдалана отырып, Ежелгі Египеттің шаруашылық жүйесін сипаттаңыз және өз ойынызды түйіндеңіз.


    2-топ тапсырмасы:

    Кестеде берілген ғылымдарға сипаттама беріңіз:

    Ғылымдардың атауы

    Шаруашылық түрлерінің ғылымға әсері

    Математика



    Геометрия



    Астрономия



    Медицина


    3-то тапсырмасы: Кестені толтырыңыз. Ежелгі қоғамның әлеуметтік құрылымын сипаттаңыз.

    Әлеуметтік топтар

    Қандай қызмет атқарған?

    Қандай құқықтары болған?

    Шонжарлар



    Сақшылар



    Қазылар



    Тау-кен жұмысшылары



    Шаруалар



    Құлдар



    Дескриптор: Білім алушы

    -суреттерге тақырып қояды;

    -ежелгі Египеттің шаруашылық жүйесін сурет арқылы анықтайды;

    -Математика, геометрия, астрономия, медицина ғылымдарының дамуына шаруашылықтың ықпалын атайды;

    -ғылымдардың шаруашылық түрлерінің дамуына тигізген әсерін анықтайды.

    Оқушыларға Египет туралы бейнеролик көрсету

    «Мозайка» әдісі арқылы суреттерді біріктіііреді

    Жеке жұмыс: «Найзағай жарқылы» әдісі бойынша сұрақ қоямын.

    Найзағайдағы сұрақтар:

    1.Египеттегі қандай шаруашылықтың түрлерін

    білесіңдер?

    2.Ніл өзенінің египеттіктер үшін маңызды болғандығын дәлелдейтін кем де-

    генде 4 себепті атаңдар.

    3.Ғылыми білімдер ежелгі египеттіктердің шаруашылығына қандай

    көмек көрсетті?

    4.Египеттіктерге бөгеттер мен арықтар не үшін қажет болды?

    5.Папирус дегеніміз не?

    6.Нілдің тасуымен Египеттіктер нені анықтады?






































































    Оқушылар суреттерді біріктіреді және не бейнеленгені туралы айтып береді.


    Бұл әдіс арқылы білім алушылар жаңа тақырып бойынша жылдам сұрақтарға жауап береді.

    Әр топ бір- бірінің постерлерін «ҚҚҚ» әдісімен бағалайды




















    Маркер, қағаз, А4, кесте, суреттер, АКТ























    Топтар бір-бірін тексереді.

    «Жұлдызша» әдісімен бағаланады





    Сабақтың соңы:


    Кері байланыс:Топтар бір-бірін тексереді.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Досан Мөлдір Әнуарбекқызы
    17 Қаңтар 2022
    1284
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ:Неліктен Египет «қара жер» деп аталған?

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ:Неліктен Египет «қара жер» деп аталған?

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ:Неліктен Египет «қара жер» деп аталған? 5-сынып. Неліктен ежелгі египеттіктер үшін Нілдің тасуы маңызды болғанын түсінеді; • Ежелгі Египетте егіншіліктің қандай болғанын сипаттайды. •Не үшін ежелгі египеттіктердің астрономиямен айналысқанын зерттейді.
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Бөлім

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 1 С бөлімі – Ежелгі Египет



    Мектеп:

    Күні:

    Т.Ибрагимов атындағы жалпы орта мектебі



    Мұғалімнің аты-жөні:

    Досан М.



    Сынып: 5


    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:



    Сабақтың тақырыбы:

    Неліктен Египет «қара жер» деп аталған?

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

    5.2.4.2 – ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау;

    5.4.1.3 – ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау

    Сабақтың мақсаты:

    Неліктен ежелгі египеттіктер үшін Нілдің тасуы маңызды

    болғанын түсінеді;

    • Ежелгі Египетте егіншіліктің қандай болғанын сипаттайды.

    •Не үшін ежелгі египеттіктердің астрономиямен айналысқанын зерттейді.

    Бағалау критерийі

    • Ежелгі Мысырдың шаруашылық жүйесін сипаттайды;

    • Шаруашылық түрлерінің ғылымдардың пайда болуына әсерін сипаттайды.

    Сабақ барысы:



    Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Ресурстар



    Сабақтың басы:






    1.Түгелдеу.

    2.Сыныпты үш топқа біріктіру. Оқушыларға суреттер таратамын (Египет, Ніл, папирус .)

    1 - топ "Египет"

    2 - топ "Ніл"

    3 - топ "Папирус"

    Топбасшыларын сайланады. Топбасшысына бағалау парақшасын беремін.

    Оқушыларға суреттер арқылы(Египет, Ніл, папирус ) топқа бірігеді.

    http://books.academic.ru/book.nsf/701452

    ЦБР Сурет



    Сабақтың ортасы:




































































    Серггіту сәті



    «Өкіл әдісі» бойынша әр топтан бір өкіл шақыртып тапсырма беріледі:

    Топтар тапсырмаларды орындап болғаннан кейін топтың бір адамы «елші» болып сайланады да, зерделенген материалды түсіндіру және жинақтау, бұл туралы жаңа топтың ойын, бір шешімге келгенін немесе жетістікке жеткенін білу үшін басқа топқа барады. Бұдан кейін елші өз тобына қайтып оралып, білгендерін айтып береді. Бұл – шаршататын және бір сарынды «баяндама жасалатын», мезі қылатын сабақтардан құтылуға мүмкіндік беретін тамаша әдіс. Сондай-ақ бұл әдіс елшінің тілді қолдану шеберлігін көрсетеді, әрі белсенді тыңдаушылар тобын қалыптастырады. (ақпарат көзі http://www.at-bristol.co.uk/cz/teachers/Debate%20formats.doc)

    «Ойлан,топтас,талқыла» әдісі арқылы топтық жұмыс.

    1-топ тапсырмасы:

     Суреттерді пайдалана отырып, Ежелгі Египеттің шаруашылық жүйесін сипаттаңыз және өз ойынызды түйіндеңіз.


    2-топ тапсырмасы:

    Кестеде берілген ғылымдарға сипаттама беріңіз:

    Ғылымдардың атауы

    Шаруашылық түрлерінің ғылымға әсері

    Математика



    Геометрия



    Астрономия



    Медицина


    3-то тапсырмасы: Кестені толтырыңыз. Ежелгі қоғамның әлеуметтік құрылымын сипаттаңыз.

    Әлеуметтік топтар

    Қандай қызмет атқарған?

    Қандай құқықтары болған?

    Шонжарлар



    Сақшылар



    Қазылар



    Тау-кен жұмысшылары



    Шаруалар



    Құлдар



    Дескриптор: Білім алушы

    -суреттерге тақырып қояды;

    -ежелгі Египеттің шаруашылық жүйесін сурет арқылы анықтайды;

    -Математика, геометрия, астрономия, медицина ғылымдарының дамуына шаруашылықтың ықпалын атайды;

    -ғылымдардың шаруашылық түрлерінің дамуына тигізген әсерін анықтайды.

    Оқушыларға Египет туралы бейнеролик көрсету

    «Мозайка» әдісі арқылы суреттерді біріктіііреді

    Жеке жұмыс: «Найзағай жарқылы» әдісі бойынша сұрақ қоямын.

    Найзағайдағы сұрақтар:

    1.Египеттегі қандай шаруашылықтың түрлерін

    білесіңдер?

    2.Ніл өзенінің египеттіктер үшін маңызды болғандығын дәлелдейтін кем де-

    генде 4 себепті атаңдар.

    3.Ғылыми білімдер ежелгі египеттіктердің шаруашылығына қандай

    көмек көрсетті?

    4.Египеттіктерге бөгеттер мен арықтар не үшін қажет болды?

    5.Папирус дегеніміз не?

    6.Нілдің тасуымен Египеттіктер нені анықтады?






































































    Оқушылар суреттерді біріктіреді және не бейнеленгені туралы айтып береді.


    Бұл әдіс арқылы білім алушылар жаңа тақырып бойынша жылдам сұрақтарға жауап береді.

    Әр топ бір- бірінің постерлерін «ҚҚҚ» әдісімен бағалайды




















    Маркер, қағаз, А4, кесте, суреттер, АКТ























    Топтар бір-бірін тексереді.

    «Жұлдызша» әдісімен бағаланады





    Сабақтың соңы:


    Кері байланыс:Топтар бір-бірін тексереді.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Дүние жүзі тарихы Ашық сабақ 5 сынып
    17.01.2022
    1284
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Досан Мөлдір Әнуарбекқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации