Материалдар / Ашық сабақ."Өсімдік бөліктері" 1сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ."Өсімдік бөліктері" 1сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас бүлдіршіндердің ой-қиялын біліммен нұрландыратын сабатың бірі-дүниетану. Осы сабақ арқылы оқушылар өсімдіктердің бөлшектерімен танысады.жаңартылған білім беру әдістерін қолданудың арқасында оқушылар топтасады, ұжыммен жұмыс жасайды, өз көз қарасын ортаға салып дәлелдейді. Сабақтың басында қойылған мақсатты негізге ала отырып оқушылар сабақ соңында дәлелдеп өмірде көрген дерімен байланыстырып нәтижесін шығарады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
2615
65 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән:Жаратылыстану

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Күні:

Сынып:1

Мектеп:"Қызылқой жалпы орта білім беру мектебі" КММ

Мұғалімнің аты-жөні:Аймухамбетова Г.Б

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Өсімдіктер бөліктері


Оқу мақсаттары

1.2.1.2.Өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажырату


  • Сабақ мақсаттары

  • Өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажырату

  • Барлық оқушылар:Өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажыратуға тырысады.

  • Көптеген оқушылар: Өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажырата алады.

  • Кейбір оқушылар:Өсімдіктердің негізгі бөліктерінің ажыратып, ерекшелігін саралап қорытынды жасай алады.


Бағалау критерийлері

Өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажыратады.

Өсімдіктердің негізгі бөліктерін "тамыр, сабақ, жапырақ,гүл, жемісін" атайды.


Тілдік мақсаттар

Тілдік мақсаттарды, лексика мен тіркес мысалдары:

Өсімдіктердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын айтады.

Пәнге тән лексика мен терминалогия:

Тамыр,сабақ,жапырақ, гүл жеміс

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Өзіңіз көрген тірі өсімдіктің суретін салыңыз, белгілеңіз және жазыңыз


Құндылықтарды дарыту

"Менің мектебім" аясында оқушылар мектеп ауласын, тұратын жерінде өсетін өсімдікті таниды.


Пәнаралық байланыстар

Дүниетану,сауат ашу


АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақтамен жұмыс


Бастапқы білім


Өсімдіктерді ағаш,бұта,және шөптер негіздерін сипаттай алады


Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар






Сабақтың басы


1.Топқа бөліну.Оқушыларды әр түрлі-түсті фазлдар тарату арқылы топқа бөлемін.

2.Ширату.-Енді балалар қолдарыңа берілген фазлдардан сурет құрастырамыз.

-Топқа бөлінген кезінде берілген түсті фазлдың екінші жағында жемістің бөлігі бейнеленген.

- Музыка ойналады, балалар би қозғалысын жасай отырып партаны айналады .Музыка тоқтағанда фазлды құрастырады,музыка қосылған кезде қимылдарын жалғастырады.Құраған фазлдан жемістің суреті бейнеленгенін көреді. -Суретте не бейнеленген?

-Бұл өсімдіктің қандай бөлігі?

Оқушылармен сабақ мақсатын анықтаймыз

-Олай болса бүгінгі сабағымызда өсімдіктің барлық бөліктерін ажыратуды үйренеміз.

Фазл бөлшектері музыка


Сабақтың ортасы


1.Тапсырма. Топтық жұмыс. Суретке мұқият қараңдар.Өсімдіктің негізгі бөліктерін атаңдар.Өсімдіктің негізгі бөліктерінің атауын тақтада тұрған тірек сөздің бастапқы әріптерімен жазып көрсетіңдер.

Топтық жұмыс кезінде оқушылар өсімдіктің бөліктерін атап, зерттеп ортақ шешімін шығарады.

Дескриптор:

-өсімдіктің негізгі бөліктерін атайды.

-өсімдіктің негізгі бөліктерінің атауын бастапқы әрпімен жазып көрсетеді

Тамырды-"Т",сабақты-"С,жапырақты-"Ж",гүлді-"Г"әріптерімен белгілейді

2.Тапсырма. Жұптық жұмыс Гербариді пайдалану арқылы өсімдікті бақылап қара. Не байқағаныңды жұбыңмен талқыла.

-Оқушыларға әртүрлі өсімдіктің гербари үлгілеріне қарап шығуды ұсынамын.Оқушылар өсімдіктің гербари түрінде берілген өсімдікті ұстап көреді, өлшейді, бақылайды.

Дескриптор:

-Өсімдіктерді өлшейді, бақылайды

-Өсімдік бөліктерін ажыратады

-Оқушылар жұптасып талқылайды.

3.Тапсырма.Жұптық жұмыс. -Гербари үлгісінде берілген өсімдікті қолдана отырып, дала өсімдіктерін салыстыр. Не байқағаныңды жұпта талқыла.

Бақылау барысында оқушылар "Барлық өсімдіктердің бөліктері бірдей ме?" деген сұраққа жауап береді. . Жұптық жұмыс барысында зерттеу нәтижесін оқушылар жұптасу арқылы бірдей тұжырымға келеді.

Дескриптор:

-Гербари мен бөлме (дала) өсімдігін салыстырады.

-Байқағанын жұпта талқылайды.

4тапсырма. Жеке жұмыс"Не жетіспейді". Бұл тапсырмада өздеріңе ұнаған өсімдіктің суретін сал. Салған суретіңді көршіңмен салыстыр. Қолдауды қажет ететін оқушыларға қосымша уақыт беріледі.

Дескриптор:

-Оқушылар өсімдіктердің бөлшектерін ажыратады

-Салған суреттерінде не жетіспейтінін айтады.


АКТ







Гербари үлгісі







Бөлме өсімдіктері


Сабақтың соңы

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

4тапсырмада салған суреттері бойынша оқушылар өзін -өзі бағалайды. Онда әр тапсырма өсімдіктің бөлшектерімен белгіленген.

- нені білдім, нені үйрендім

- нені толық түсінбедім

- немен жұмысты жалғастыру қажет

деген сұрақтарға өсімдіктің бөлшектерін жауап ретінде бояу арқылы өзін өзі бағалайды.



Shape3 Shape2 Shape1


Саралау оқу шыларға қа лай көбірек қолдау көрсе туді жоспар лайсыз?Қабілетіжоғары оқу шыларға қан дайміндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Топтық жұмыста оқушылар ресурс бойынша зерттеу, талдау, саралау жұмыстары жүргізіледі. Осы жұмыстар арқылы нәтижесін шығарып, белгілі бір тұжырымға келеді.

1.Өсімдіктердің негізгі бөліктерін ажыратады.

2.Өсімдіктердің негізгі бөліктерін "тамыр, сабақ, жапырақ,гүл, жемісін" атайды.




Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Денсаулықсақтаутехнологиялары.

Сергітусәттеріменбелсендііс-әрекеттүрлері.

ОсысабақтақолданылатынҚауіпсіздіктехникасыережелерініңтармақтары











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!