Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ашық сабаққа жоспар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
Пәні: |
Әдебиеттік оқу |
|||||
Бөлім: |
Қоршаған ортаны қорғау |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
Күні: |
4 |
|||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Құмы да қымбат туған жер |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
4.1.5.1 өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып білдіру
|
|||||
Сабақтың мақсаты |
Өз ойын білдіру, шығармашылық жұмыс жасау. Топтық,жұптық, ұжымдық жұмыс түрлерімен таныса отырып жұмыс жасау. Шығармадан негізгі ойды анықтау. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Ұйымдастыру 2мин Өткен білімді еске түсіру 5 минут Жаңа білім 25 минут Сергіту сәті 2мин Бекіту 5 минут Кері байланыс 3 мин |
Сабаққа дайындық жасау Психологиялық ахуалды жақсарту«Менің сүйікті оқушым» әдісі Қорапшаға айна салып қойып оқушыларға осы қорапшада менің ең сүйікті оқушымның суреті бар ол кім екенін білгілерің келе ме?көргілерің келе ме?-деп сұрау. Шарты:балалар кімді көргендерін ешкімге айтпайды, құпия сақтаулары керек. Өткен тақырыпты қайталау «Қолшатырдағы тамшылар» әдісі «Сақтан қорға көмектес» тақырыбын пысықтау
«Үш қадамдық сұхбат» әдісі Оқушыларға табиғат көрінісінен үзінді (видео) көрсете отырып Бұл видео не туралы? -Табиғат дегеніміз не? -Табиғатты қалай қорғауымыз керек? -Табиғат пен адамның қандай байланысы бар? Жаңа тақырып. «Білім моншағы» әдісі Балалардан табиғаттан бізге несі қымбат екені туралы ойларын айтқыза отырып моншақты тізбектеп шығу. Балалар осы айтылған ойымыздан қандай қорытынды шығады екен? -Ия адамға Туған жерінің тауы да тасы да тіпті құмы да ыстық,қымбат екен.Олай болса бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы Құмы да қымбат туған жер. Біз бүінгі сабағымыздаОралхан Бөкейдің құм мінезі әңгімесімен танысатын боламыз. Автормен танысу «Тыңдалым» айдары. Оқылым «Ұжымдық жұмыс» үлгісі «Құм мінезі» мәтінін тізбектей оқу Мазмұнын айту Дәптермен жұмыс. Жұптық жұмыс үлгісі Жазылым «Көршіңді тексер әдісі» оқушылар жаңа сөздерге берілген түсіндірме сөздігін көшіріп жазып бір-бірінің дәптерлерін тексереді. Әріп қатесі жазу элементтері бойынша бағалайды. Қабырғасына бату-ауыр соғу, қиын тию Пәтуа – бұл жерде: рақат тапқан пайда деген мағынада «Кім жылдам»Ойыны Балаларға бас,құлақ, көз, тізе, бас, көз, кім жылдам? Жылдам қаламсапты алады. Топтық жұмыс «Дельфи» әдісі 1-топ Мәтіндегі негізгі ойды анықтау 2-топ Әңгімені зерттеу (бұрынғы табиғат пен қазіргі табиғат көріністерін салыстырып айту,проблемалық ешім қарастыру) 3-топ Әңгіме бойынша сурет салу және 4 жолды өлең құрастыру. Үй тапсырмасы Ит туралы қызық оқиғаға эссе жазып келу |
Оқушылар қорапшадан кезек-кезек өз суреттерін көреді Өткен тақырыпты пысықтайды Қолшатырға ілінген тамшылардағы сұрақтарға жауап береді мұқият көре отырып, Табиғат туралы білетіндерін айтады. Бөлім бойынша ортақ тақырыпты ашады. Өз ойларын айтады Тақырыпты ашады Автормен танысады Әңгімені тізбекпен оқиды Оқулықпен жұмыс жасайды дәптермен жұмыс жүргізеді бір-бірінің дәптерін тексере отырып бағалайды оқушылар мұғалімнің нұсқауын орындайды Үш топқа жиналып тұрады да топпен жұмыс жасайды Үй тапсырмасын алады Гүдердің күлтешелеріне өз аттарын жазып тақтадағы гүлге апарып жапсырады |
«Ауызша мадақтау» әдісі арқылы бағалау ҚБ: «Шуақты күн»әдісі Дескриптор: Өткен тақырыпты біледі-1Б Сұрақтарға жауап береді-1Б Қызыл кітапты түсіндіре алады-1Б Табиғатты сақтауды біледі-1Б ҚБ: «Отшашут»әдісі Дескриптор: Берілген тақырыптарды түсінеді-1Б Тақырып мазмұнын ашады-1Б Берілген тақырып бойынша ойларын айтады-1Б Сұраққа жауап береді-1Б Табиғат туралы біледі-1Б Өз ойларын анық айта алады-1Б Дескриптор: Аңыз әңгімені түсініп оқиды -1Б Аңыз әңгіменің мазмұнын айтады-1Б Автор туралы түсінік қалыптасады-1Б Тізбектей оқи алады-1Б Автор туралы өз ойын айтады-1Б «Ауызша мадақтау»әдісі ЖАРАЙСЫҢ! ТАМАША! КЕРЕМЕТ! АҚЫЛДЫСЫҢ! «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалайды (оқушылар бір-бірін бағалайды) «Ауызша мадақтау» әдісі арқылы бағалау Тамаша «Білім гүлі» әдісі Жасыл гүл сабақ қызықты болды.Мен сабақты өте жақсы түсіндім. Сары гүл-мен сабақты жақсы түсінбедім.Қызыл гүл Бүгінгі сабақ маған ұнамады мен ештеңе түсінбедім. |
Менің сүйікті оқушым сиқырлы қорапшасы Суреттер
Күннің суреті Моншақ суреті 770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |