Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:

    Әдебиеттік оқу

    Бөлім:

    Қоршаған ортаны қорғау

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:

    4

    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Құмы да қымбат туған жер

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    4.1.5.1 өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып білдіру


    Сабақтың мақсаты

    Өз ойын білдіру, шығармашылық жұмыс жасау. Топтық,жұптық, ұжымдық жұмыс түрлерімен таныса отырып жұмыс жасау. Шығармадан негізгі ойды анықтау.


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    2мин










    Өткен білімді еске түсіру

    5 минут















    Жаңа білім

    25 минут

















































    Сергіту сәті

    2мин

    Бекіту

    5 минут














    Кері байланыс

    3 мин

    Сабаққа дайындық жасау

    Психологиялық ахуалды жақсарту«Менің сүйікті оқушым» әдісі

    Қорапшаға айна салып қойып оқушыларға осы қорапшада менің ең сүйікті оқушымның суреті бар ол кім екенін білгілерің келе ме?көргілерің келе ме?-деп сұрау. Шарты:балалар кімді көргендерін ешкімге айтпайды, құпия сақтаулары керек.


    Өткен тақырыпты қайталау

    «Қолшатырдағы тамшылар» әдісі

    «Сақтан қорға көмектес» тақырыбын пысықтау

    1. Сақтан қорға, көмектес деген сөзерді қандай бір тұжырымда байланыстырсақ болады?

    2. Халық ұғымында қызыл түстер нені білдіреді?

    3. Табиғат қоршаған орта неге ластанады?

    4. Экологиялық мәселелер шешілмесе не болады?

    5. Табиғатты қалай сақтауға болады?

    6. Қызыл кітап деген не?

    «Үш қадамдық сұхбат» әдісі Оқушыларға табиғат көрінісінен үзінді (видео) көрсете отырып Бұл видео не туралы?

    -Табиғат дегеніміз не?

    -Табиғатты қалай қорғауымыз керек?

    -Табиғат пен адамның қандай байланысы бар?

    Жаңа тақырып.

    «Білім моншағы» әдісі

    Балалардан табиғаттан бізге несі қымбат екені туралы ойларын айтқыза отырып моншақты тізбектеп шығу.

    Балалар осы айтылған ойымыздан қандай қорытынды шығады екен?

    -Ия адамға Туған жерінің тауы да тасы да тіпті құмы да ыстық,қымбат екен.Олай болса бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы Құмы да қымбат туған жер. Біз бүінгі сабағымыздаОралхан Бөкейдің құм мінезі әңгімесімен танысатын боламыз.


    Автормен танысу «Тыңдалым» айдары. Оқылым

    «Ұжымдық жұмыс» үлгісі

    «Құм мінезі» мәтінін тізбектей оқу

    Мазмұнын айту

    Дәптермен жұмыс.

    Жұптық жұмыс үлгісі Жазылым «Көршіңді тексер әдісі» оқушылар жаңа сөздерге берілген түсіндірме сөздігін көшіріп жазып бір-бірінің дәптерлерін тексереді. Әріп қатесі жазу элементтері бойынша бағалайды.

    Қабырғасына бату-ауыр соғу, қиын тию

    Пәтуа – бұл жерде: рақат тапқан пайда деген мағынада

    «Кім жылдам»Ойыны

    Балаларға бас,құлақ, көз, тізе, бас, көз, кім жылдам? Жылдам қаламсапты алады.

    Топтық жұмыс

    «Дельфи» әдісі

    1-топ Мәтіндегі негізгі ойды анықтау

    2-топ Әңгімені зерттеу (бұрынғы табиғат пен қазіргі табиғат көріністерін салыстырып айту,проблемалық ешім қарастыру)

    3-топ Әңгіме бойынша сурет салу және 4 жолды өлең құрастыру.

    Үй тапсырмасы

    Ит туралы қызық оқиғаға эссе жазып келу

    Оқушылар қорапшадан кезек-кезек өз суреттерін көреді








    Өткен тақырыпты пысықтайды



    Қолшатырға ілінген

    тамшылардағы сұрақтарға жауап береді






    мұқият көре отырып, Табиғат туралы білетіндерін айтады.

    Бөлім бойынша ортақ тақырыпты ашады.



    Өз ойларын айтады






    Тақырыпты ашады




    Автормен танысады






    Әңгімені тізбекпен оқиды

    Оқулықпен жұмыс жасайды


    дәптермен жұмыс жүргізеді

    бір-бірінің дәптерін тексере отырып бағалайды




    оқушылар мұғалімнің нұсқауын орындайды


    Үш топқа жиналып тұрады да топпен жұмыс жасайды





    Үй тапсырмасын алады

    Гүдердің күлтешелеріне өз аттарын жазып тақтадағы гүлге апарып жапсырады


    «Ауызша мадақтау» әдісі арқылы бағалау









    ҚБ: «Шуақты күн»әдісі

    Дескриптор:

    Өткен тақырыпты біледі-1Б

    Сұрақтарға жауап береді-1Б

    Қызыл кітапты түсіндіре алады-1Б

    Табиғатты сақтауды біледі-1Б







    ҚБ: «Отшашут»әдісі

    Дескриптор:

    Берілген тақырыптарды түсінеді-1Б

    Тақырып мазмұнын ашады-1Б

    Берілген тақырып бойынша ойларын айтады-1Б


    Сұраққа жауап береді-1Б



    Табиғат туралы біледі-1Б

    Өз ойларын анық айта алады-1Б

    Дескриптор:

    Аңыз әңгімені түсініп оқиды -1Б

    Аңыз әңгіменің мазмұнын айтады-1Б

    Автор туралы түсінік қалыптасады-1Б

    Тізбектей оқи алады-1Б

    Автор туралы өз ойын айтады-1Б


    «Ауызша мадақтау»әдісі

    ЖАРАЙСЫҢ!

    ТАМАША!

    КЕРЕМЕТ!

    АҚЫЛДЫСЫҢ!

    «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалайды

    (оқушылар бір-бірін бағалайды)









    «Ауызша мадақтау» әдісі арқылы бағалау


    Тамаша

    «Білім гүлі» әдісі

    Жасыл гүл сабақ қызықты болды.Мен сабақты өте жақсы түсіндім.

    Сары гүл-мен сабақты жақсы түсінбедім.Қызыл гүл Бүгінгі сабақ маған ұнамады мен ештеңе түсінбедім.


    Менің сүйікті оқушым сиқырлы қорапшасы









    Суреттер

    Күннің суреті




















    Моншақ суреті

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Рысбаева Диляра Жанатбековна
    17 Наурыз 2023
    327
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ашық сабаққа жоспар слайд керек болса ватсапқа хабарласыңыздар 87755924178

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ашық сабаққа жоспар слайд керек болса ватсапқа хабарласыңыздар 87755924178

    Материал туралы қысқаша түсінік
    керемет деғгейде жазылған ашық сабаққа дайын қмж слайд бар
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:

    Әдебиеттік оқу

    Бөлім:

    Қоршаған ортаны қорғау

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:

    4

    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Құмы да қымбат туған жер

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    4.1.5.1 өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып білдіру


    Сабақтың мақсаты

    Өз ойын білдіру, шығармашылық жұмыс жасау. Топтық,жұптық, ұжымдық жұмыс түрлерімен таныса отырып жұмыс жасау. Шығармадан негізгі ойды анықтау.


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру

    2мин










    Өткен білімді еске түсіру

    5 минут















    Жаңа білім

    25 минут

















































    Сергіту сәті

    2мин

    Бекіту

    5 минут














    Кері байланыс

    3 мин

    Сабаққа дайындық жасау

    Психологиялық ахуалды жақсарту«Менің сүйікті оқушым» әдісі

    Қорапшаға айна салып қойып оқушыларға осы қорапшада менің ең сүйікті оқушымның суреті бар ол кім екенін білгілерің келе ме?көргілерің келе ме?-деп сұрау. Шарты:балалар кімді көргендерін ешкімге айтпайды, құпия сақтаулары керек.


    Өткен тақырыпты қайталау

    «Қолшатырдағы тамшылар» әдісі

    «Сақтан қорға көмектес» тақырыбын пысықтау

    1. Сақтан қорға, көмектес деген сөзерді қандай бір тұжырымда байланыстырсақ болады?

    2. Халық ұғымында қызыл түстер нені білдіреді?

    3. Табиғат қоршаған орта неге ластанады?

    4. Экологиялық мәселелер шешілмесе не болады?

    5. Табиғатты қалай сақтауға болады?

    6. Қызыл кітап деген не?

    «Үш қадамдық сұхбат» әдісі Оқушыларға табиғат көрінісінен үзінді (видео) көрсете отырып Бұл видео не туралы?

    -Табиғат дегеніміз не?

    -Табиғатты қалай қорғауымыз керек?

    -Табиғат пен адамның қандай байланысы бар?

    Жаңа тақырып.

    «Білім моншағы» әдісі

    Балалардан табиғаттан бізге несі қымбат екені туралы ойларын айтқыза отырып моншақты тізбектеп шығу.

    Балалар осы айтылған ойымыздан қандай қорытынды шығады екен?

    -Ия адамға Туған жерінің тауы да тасы да тіпті құмы да ыстық,қымбат екен.Олай болса бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы Құмы да қымбат туған жер. Біз бүінгі сабағымыздаОралхан Бөкейдің құм мінезі әңгімесімен танысатын боламыз.


    Автормен танысу «Тыңдалым» айдары. Оқылым

    «Ұжымдық жұмыс» үлгісі

    «Құм мінезі» мәтінін тізбектей оқу

    Мазмұнын айту

    Дәптермен жұмыс.

    Жұптық жұмыс үлгісі Жазылым «Көршіңді тексер әдісі» оқушылар жаңа сөздерге берілген түсіндірме сөздігін көшіріп жазып бір-бірінің дәптерлерін тексереді. Әріп қатесі жазу элементтері бойынша бағалайды.

    Қабырғасына бату-ауыр соғу, қиын тию

    Пәтуа – бұл жерде: рақат тапқан пайда деген мағынада

    «Кім жылдам»Ойыны

    Балаларға бас,құлақ, көз, тізе, бас, көз, кім жылдам? Жылдам қаламсапты алады.

    Топтық жұмыс

    «Дельфи» әдісі

    1-топ Мәтіндегі негізгі ойды анықтау

    2-топ Әңгімені зерттеу (бұрынғы табиғат пен қазіргі табиғат көріністерін салыстырып айту,проблемалық ешім қарастыру)

    3-топ Әңгіме бойынша сурет салу және 4 жолды өлең құрастыру.

    Үй тапсырмасы

    Ит туралы қызық оқиғаға эссе жазып келу

    Оқушылар қорапшадан кезек-кезек өз суреттерін көреді








    Өткен тақырыпты пысықтайды



    Қолшатырға ілінген

    тамшылардағы сұрақтарға жауап береді






    мұқият көре отырып, Табиғат туралы білетіндерін айтады.

    Бөлім бойынша ортақ тақырыпты ашады.



    Өз ойларын айтады






    Тақырыпты ашады




    Автормен танысады






    Әңгімені тізбекпен оқиды

    Оқулықпен жұмыс жасайды


    дәптермен жұмыс жүргізеді

    бір-бірінің дәптерін тексере отырып бағалайды




    оқушылар мұғалімнің нұсқауын орындайды


    Үш топқа жиналып тұрады да топпен жұмыс жасайды





    Үй тапсырмасын алады

    Гүдердің күлтешелеріне өз аттарын жазып тақтадағы гүлге апарып жапсырады


    «Ауызша мадақтау» әдісі арқылы бағалау









    ҚБ: «Шуақты күн»әдісі

    Дескриптор:

    Өткен тақырыпты біледі-1Б

    Сұрақтарға жауап береді-1Б

    Қызыл кітапты түсіндіре алады-1Б

    Табиғатты сақтауды біледі-1Б







    ҚБ: «Отшашут»әдісі

    Дескриптор:

    Берілген тақырыптарды түсінеді-1Б

    Тақырып мазмұнын ашады-1Б

    Берілген тақырып бойынша ойларын айтады-1Б


    Сұраққа жауап береді-1Б



    Табиғат туралы біледі-1Б

    Өз ойларын анық айта алады-1Б

    Дескриптор:

    Аңыз әңгімені түсініп оқиды -1Б

    Аңыз әңгіменің мазмұнын айтады-1Б

    Автор туралы түсінік қалыптасады-1Б

    Тізбектей оқи алады-1Б

    Автор туралы өз ойын айтады-1Б


    «Ауызша мадақтау»әдісі

    ЖАРАЙСЫҢ!

    ТАМАША!

    КЕРЕМЕТ!

    АҚЫЛДЫСЫҢ!

    «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалайды

    (оқушылар бір-бірін бағалайды)









    «Ауызша мадақтау» әдісі арқылы бағалау


    Тамаша

    «Білім гүлі» әдісі

    Жасыл гүл сабақ қызықты болды.Мен сабақты өте жақсы түсіндім.

    Сары гүл-мен сабақты жақсы түсінбедім.Қызыл гүл Бүгінгі сабақ маған ұнамады мен ештеңе түсінбедім.


    Менің сүйікті оқушым сиқырлы қорапшасы









    Суреттер

    Күннің суреті




















    Моншақ суреті

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Презентация 5 сынып
    17.03.2023
    327
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Рысбаева Диляра Жанатбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации