|
Педагогтің аты-жөні |
Сарсембаева А.Ш |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Пәні: |
Жаратылыстану |
||||
|
Сынып:2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Сабақ тақырыбы: Қандай денелер жарық өткізеді ? |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.5.2.1 Кейбір денелердің жарық өткізгіштігін зерттеу 2.1.2.5 Құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізу және қортынды жасау.
|
||||
|
Сабақтың барысы. |
|
||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Көңіл күй» арқылы сыныпқа психологиялық ахуал орнату. Үй тапсырмасын сұрау «Серпілген сауал» арқылы сұрақ –жауап алынады. Таразының көмегімен нені өлшеуге болады? Үлкен таразымен ненің массасын өлшеуге болады? Бір сағатта неше минут бар? Сағат неден тұрады? Сабақтың тақырыбын ашу «Миға шабуыл» әдісі арқылы қалың және жұқа сұрақтар қойылады. Жарық нешеге бөлінеді? Жарық табиғи жарық, жасанды жарық Сыныпқа қандай жарық түсіп тұр? Табиғи жарық Жарық нені кесіп өтеді? Мөлдір денелерді кесіп өтеді. Ауа дегеніміз не? Ауаның қасиеті қандай? Түссіз, мөлдір,иіссіз. Сабақ мақсатымен таныстыру Қандай денелердің жарық өткізетінін білесің? |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. Сұрақтарға жауап береді |
|
Психология лық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
|
|
Ортасы |
Мұғалімнің түсіндірмесі арқылы зерттеу, тәжірибе жұмысы жүргізіледі. Стакандардағы сұйықтықтар салыстырылып, қорытынды жасалады.
«Топтық жұмыс» білім алушылар тәжірибе жасау барысында ыдыстардың мөлдір, мөлдір еместігі, жарық өткізетіндігін анықтайды. Зерттеу. Мұғалімнің көмегімен сыныптағы мөлдір заттарды тауып, анықтайды. Жеке жұмыс Білім алушылар шыныдағы ерітінділердің қайсысы жарықты жылдам, жартылай, баяу өткізетіндігін анықтап, тәжірибе жұмысын жасайды. Ойлан тапсырмасы «Тұманды дала» бейнефильм көрсету. Не байқадық? Қандай қауіпті жағдайлар болуы мүмкін? Қорытынды Мөлдір денелер жарық өткізгіш, мөлдір емес денелер жарықты өткізбейді және жартылай жарық өткізгіш денелер де бар. |
Дескриптор: 1 ыдыстың түсіне қарап, жарық өткізбейтіндігін анықтайды. 2 ыдыс мөлдір болғандықтан жарықтың өткізетіндігін анықтайды. 3 ыдыс түсі ақ болғанымен жарық өткізбейтіндігін анықтайды. |
ҚБ: Бағдаршам ҚБ: Бағдаршам |
Оқылым, тыңдалым тапсырма лары. Тәжірибе жұмысын жасайды. |
|
|
Үйге тапсырма |
Теңізде жартылай мөлдір денелі жануарлар екенін анықтап келу. |
|
|
|
|
|
Кері байланыс |
«Баспалдақ» арқылы кері байланыс жасау Білім алушылар, бүгінгі сабақты қаншалықты меңгергендігін білу мақсатында, баспалдақ қойылады. Білім алушылар, сол баспалдақтардың тұсына тұрады.
Түсінемін
|
Сабақтан алған әсерлерін айтады |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ.Қандай денелер жарық өткізеді ?
Ашық сабақ.Қандай денелер жарық өткізеді ?
|
Педагогтің аты-жөні |
Сарсембаева А.Ш |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Пәні: |
Жаратылыстану |
||||
|
Сынып:2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Сабақ тақырыбы: Қандай денелер жарық өткізеді ? |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.5.2.1 Кейбір денелердің жарық өткізгіштігін зерттеу 2.1.2.5 Құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізу және қортынды жасау.
|
||||
|
Сабақтың барысы. |
|
||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Көңіл күй» арқылы сыныпқа психологиялық ахуал орнату. Үй тапсырмасын сұрау «Серпілген сауал» арқылы сұрақ –жауап алынады. Таразының көмегімен нені өлшеуге болады? Үлкен таразымен ненің массасын өлшеуге болады? Бір сағатта неше минут бар? Сағат неден тұрады? Сабақтың тақырыбын ашу «Миға шабуыл» әдісі арқылы қалың және жұқа сұрақтар қойылады. Жарық нешеге бөлінеді? Жарық табиғи жарық, жасанды жарық Сыныпқа қандай жарық түсіп тұр? Табиғи жарық Жарық нені кесіп өтеді? Мөлдір денелерді кесіп өтеді. Ауа дегеніміз не? Ауаның қасиеті қандай? Түссіз, мөлдір,иіссіз. Сабақ мақсатымен таныстыру Қандай денелердің жарық өткізетінін білесің? |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. Сұрақтарға жауап береді |
|
Психология лық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
|
|
Ортасы |
Мұғалімнің түсіндірмесі арқылы зерттеу, тәжірибе жұмысы жүргізіледі. Стакандардағы сұйықтықтар салыстырылып, қорытынды жасалады.
«Топтық жұмыс» білім алушылар тәжірибе жасау барысында ыдыстардың мөлдір, мөлдір еместігі, жарық өткізетіндігін анықтайды. Зерттеу. Мұғалімнің көмегімен сыныптағы мөлдір заттарды тауып, анықтайды. Жеке жұмыс Білім алушылар шыныдағы ерітінділердің қайсысы жарықты жылдам, жартылай, баяу өткізетіндігін анықтап, тәжірибе жұмысын жасайды. Ойлан тапсырмасы «Тұманды дала» бейнефильм көрсету. Не байқадық? Қандай қауіпті жағдайлар болуы мүмкін? Қорытынды Мөлдір денелер жарық өткізгіш, мөлдір емес денелер жарықты өткізбейді және жартылай жарық өткізгіш денелер де бар. |
Дескриптор: 1 ыдыстың түсіне қарап, жарық өткізбейтіндігін анықтайды. 2 ыдыс мөлдір болғандықтан жарықтың өткізетіндігін анықтайды. 3 ыдыс түсі ақ болғанымен жарық өткізбейтіндігін анықтайды. |
ҚБ: Бағдаршам ҚБ: Бағдаршам |
Оқылым, тыңдалым тапсырма лары. Тәжірибе жұмысын жасайды. |
|
|
Үйге тапсырма |
Теңізде жартылай мөлдір денелі жануарлар екенін анықтап келу. |
|
|
|
|
|
Кері байланыс |
«Баспалдақ» арқылы кері байланыс жасау Білім алушылар, бүгінгі сабақты қаншалықты меңгергендігін білу мақсатында, баспалдақ қойылады. Білім алушылар, сол баспалдақтардың тұсына тұрады.
Түсінемін
|
Сабақтан алған әсерлерін айтады |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













