Ашық сабақ.Қандай денелер жарық өткізеді ?

Тақырып бойынша 30 материал табылды

Ашық сабақ.Қандай денелер жарық өткізеді ?

Материал туралы қысқаша түсінік
"Миға шабуыл" әдісі.Топпен жұмыс,жеке жұмыс,жұптық жұмыс өткізілді.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Педагогтің аты-жөні

Сарсембаева А.Ш

Күні:


Пәні:

Жаратылыстану

Сынып:2

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың

тақырыбы

Сабақ тақырыбы: Қандай денелер жарық өткізеді ?


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.5.2.1 Кейбір денелердің жарық өткізгіштігін зерттеу

2.1.2.5 Құрылған жоспарға сәйкес бақылау жүргізу және қортынды жасау.


Сабақтың барысы.


Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы


Психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Көңіл күй» арқылы сыныпқа психологиялық ахуал орнату.






Үй тапсырмасын сұрау

«Серпілген сауал» арқылы сұрақ –жауап алынады.



Таразының көмегімен нені өлшеуге болады?

Үлкен таразымен ненің массасын өлшеуге болады?

Бір сағатта неше минут бар?

Сағат неден тұрады?


Сабақтың тақырыбын ашу

«Миға шабуыл» әдісі арқылы қалың және жұқа сұрақтар қойылады.


Жарық нешеге бөлінеді?

Жарық табиғи жарық, жасанды жарық

Сыныпқа қандай жарық түсіп тұр?

Табиғи жарық

Жарық нені кесіп өтеді?

Мөлдір денелерді кесіп өтеді.

Ауа дегеніміз не?

Ауаның қасиеті қандай?

Түссіз, мөлдір,иіссіз.


Сабақ мақсатымен таныстыру

Қандай денелердің жарық өткізетінін білесің?


Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.





Сұрақтарға жауап береді
















Психология

лық ахуал.








Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

Ортасы

Мұғалімнің түсіндірмесі арқылы зерттеу, тәжірибе жұмысы жүргізіледі.

Стакандардағы сұйықтықтар салыстырылып, қорытынды жасалады.



«Топтық жұмыс» білім алушылар тәжірибе жасау барысында ыдыстардың мөлдір, мөлдір еместігі, жарық өткізетіндігін анықтайды.



Зерттеу.

Мұғалімнің көмегімен сыныптағы мөлдір заттарды тауып, анықтайды.



Жеке жұмыс

Білім алушылар шыныдағы ерітінділердің қайсысы жарықты жылдам, жартылай, баяу өткізетіндігін анықтап, тәжірибе жұмысын жасайды.



Ойлан тапсырмасы

«Тұманды дала» бейнефильм көрсету.

Не байқадық?

Қандай қауіпті жағдайлар болуы мүмкін?



Қорытынды

Мөлдір денелер жарық өткізгіш, мөлдір емес денелер жарықты өткізбейді және жартылай жарық өткізгіш денелер де бар.










Дескриптор:

1 ыдыстың түсіне қарап, жарық өткізбейтіндігін анықтайды.

2 ыдыс мөлдір болғандықтан жарықтың өткізетіндігін анықтайды.

3 ыдыс түсі ақ болғанымен жарық өткізбейтіндігін анықтайды.
















ҚБ: Бағдаршам





ҚБ: Бағдаршам

















Оқылым, тыңдалым тапсырма

лары.















Тәжірибе жұмысын жасайды.

Үйге тапсырма

Теңізде жартылай мөлдір денелі жануарлар екенін анықтап келу.






Кері байланыс

«Баспалдақ» арқылы кері байланыс жасау

Білім алушылар, бүгінгі сабақты қаншалықты меңгергендігін білу мақсатында, баспалдақ қойылады. Білім алушылар, сол баспалдақтардың тұсына тұрады.



Сұрағым бар

Білемін

Түсінемін

Қолданамын

Үйрете аламын




Сабақтан алған әсерлерін айтады
















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.04.2025
150
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі