Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Амандасу. Психологиялық ахуал
орнату.
Оқушыларды Ғылыми орталыққа
орналастыру
3 аймаққа
орналастыру
1 ші
Академиктер
2-ші
Аспиранттар
3-ші
Профессорлар
Әр аймақ өз аттарына анықтама
беріп,өздерін сипаттап,таныстырып
шығады
ЕБҚ оқушыны өзін сыныптан
шеттетілгендей сезінбеуі үшін мұғалімнің үстеліне жақын,
мінез-құлқы жайлы балалардың жанына
орналастыру.
|
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
|
мадақтау
|
Слайд
материалда
ры
|
Жаңа
білім
|
Зейін
шоғырландыру
«Кинометафора»
әдісі
«Қазақстандық ғылымның дамуы»
атты бейнесюжетті көрсету
арқылы
оқушылардың мотивациясын
туғызу және өз ойын, ой
-пікірлерін білу мен оқу
мақсатын айқындау.
Келесі кезеңде оқушыларға
тақырыпқа байланысты академик,ғалымдардың суреттері жасырылған «Мен
кіммін?» атты тапсырма беріледі.Бұл тапсырма бойынша оқушылар
суреттегі тұлғаны тауып,оның өмір жолы мен жетістіктеріне
тоқталады.
Тапсырма «Сәйкестендір»
әдісі
Ғалымдардың ғылымның қандай
саласын зерттегенін, ашқан
жаңалықтарын және оның
құндылығы туралы ақпарат
жазыңыз.
ЕБҚ: оқушыға тапсырманың нақты бір бөлігін ерекшелеп
көрсетіп беріледі.
Сәйкестендіру
кестесіҒалымдар: Д.В.Сокольский, У.М.Ахметсафин,
М.А.Айтхожин,
Ә.Х.Марғұлан,
Қ.И.Сәтпаев-қызметіне қарай кестеге
орналастыр
Қызметі
|
А
|
В
|
С
|
Д
|
Е
|
Гидрогеология,гидрофизика ғылымына үлес
қосқан
|
|
|
|
|
|
Генетика мен
микробиология саласына қомақты үлес
қосқан
|
|
|
|
|
|
Қола дәуірін түбегейлі
зерттеген
|
|
|
|
|
|
Жезқазған мыс кен орнын
зерттеген,ҚКСР Ғылым Академиясын
құрған
|
|
|
|
|
|
Катализаторды
электрохимиялық әдіспен зерттеген
|
|
|
|
|
|
«Тірек мәтін»
әдісі.
Тапсырма.Мәтінді
оқып, төмендегі сұрақтарға жауап
беріңіз.
Е.Б.Бекмаханов-көрнекті ғалым,тарих ғылымдарының
докторы.Оның алғаш рет 1944жылы «Қазақ КСР
тарихындағы»
Қазақстанның Ресейге
қосылуы туралы тараудың авторы ретінде әділетсіз сынға ұшырады.
«ХІХ ғ 20-40жж Қазақстан» атты кітабында Кенесары Қасымұлының
көтерілісін (1837-1847жж)
қазақ халқының
ұлт-азаттық қозғалысы ретінде бағалағаны үшінсаяси қуғын-сүргінге
душар болды.1952ж бас бостандығынанайырылып,жер аударылып,1954ж
ақталып шықты.40-50жж басында Қазақстанда бір ғана «Бекмаханов ісі»
орыналған жоқ. Биология,медицина, және экология саласындағы біраз
ғалымдарға «космополит» деген айыптар
тағылып,олар
республиканың
ғылыми-зерттеу мекемелері мен жоғары оқу көрнекті қоғамтанушы
ғалымдар Қ.Сәтбаев,М.Әуезов орындарынан қуылды. Қазақстаннан
Мәскеуге кетуге мәжбүр
болса,А.Жұбанов,Б.Сүлейменов,Қ.Жұмағалиевтер
ге саяси айыптар
тағылды.
Сұрақтар:
1. «Бекмаханов
ісінің» мәні неде?
2. Қудаланған
ғалымдарды ата?
3. Е. Б.Бекмахановты
кім ретінде танисыз?
4.Бекмахановтың
қандай еңбегі сынға ұшырады?
5. «космополит»
ұғымының мәні...
ЕБҚ оқушыға тапсырма шығарылып
беріледі.
Жаңа ұғымдармен
жұмыс
-
Космополит-өз
Отанының мүдделерінен алыстап,патриоттық сезімнен айырылған
адам
-
Партия
цензурасы-партия тарапынан баспасөзді,басқа да ақпарат құралдарын
мемлекеттік қатаң
бақылау,қадағалау
-
Ұлттық Ғылым
академиясы-Қазақстандағы ғылыми-зерттеу жұмыстарының
үйлестірушісі,1946 ж 1 маусымда
құрылды
|
Көрсетілген
бейнемате
риалмен
жұмыс
Мәтінмен
жұмыс
Суреттермен
жұмыс
Дескриптор:
Сәйкестенді
ру кестесін толтыру
арқылы оқушылар
1.Ғалымдардың
есімдерін анықтайды
2.Олардың ғылымға
қосқан үлестерін айқындайды
3.кестені
сәйкестенді
реді
Дескриптор:
«Бекмахановқа ісі»
мәнін айқындайды
Қудаланған
ғалымдардың есімдерін
анықтайды.
Саясаттың мәнін
сипаттайды
|
ҚБ Мұғалім
оқушы
лар жауабын мұқият
тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Стикер»
«Екі жұлдыз,бір
тілек»
«+,-,керемет»
|
Қазақстан тарихы
(көне заманнан бүгінге дейін). Бес томдық. 4-том. – Алматы,
2010.
Ә. Марғұлан.
https://www.youtube.com/watch?v=i2Nacf08aVc
Сәйкестендіру
кестесі
Қазақстан тарихы
(көне заманнан бүгінге дейін). Бес томдық. 4-том. – Алматы, 2010.
11 тарау.
Padlet
|
Бекіту
|
Сабақты
қорытындылау XX ғасырдыңекінші жартысында
ғылымның қай салалары көбірек
дамыды?
«Қазақстан ғылымы»
тақырыбына СВОТ талдау тапсырмасы
беріледі

Қазақстан ғылымының
мықты жақтары
Қазақстан ғылымының
әлсіз жақтары
Қазақстан ғылымының
мүмкіндіктері
Қазақстан ғылымының
қауіпті тұстары
Үйге
тапсырма XX ғасырдың 40-80 жылдарындағы
қазақстандық ғалымдардың ғылымды дамытудағы
жетістіктері.
ЕБҚ: оқушыға жеке жұмыс
кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау
жасайды
|
Сабақтың тақырыбын
қорытынды
лау
Оқушылар тақырыпқа
байланысты мықты,әлсізтұстарын және мүмкіндіктері мен қауіп-қатерлі
тұстарын ашып жазады.
|
«Ең үздік
жауап»
Оқушылар өзара
бағалау жүргізеді
|
Ақпараттық
карточка
Тақта
|