Ашық сабақ."Құжатты басып шығаруға дайындау" 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ."Құжатты басып шығаруға дайындау" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
"Құжатты басып шығаруға дайындау" тақырыбындағы сабақта оқушылар Баспаға жіберу, алдын-ала қарау, баспа құралындағы қателерді табу, баспа құралдарының түрлері (сия бүріккіш, лазерлік, матрицалық) терминдерін тиімді әрі дұрыс қолдану туралы мәлімет алады. Информатика пәні мұғаліміне арналады.
Материалдың қысқаша нұсқасы



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.4 А


Күні:

Сыныбы: 5

Мектеп: №136

Мұғалімнің аты-жөні: Абдкереев Жаңбырбай

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:


Құжатты басып шығаруға дайындау

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасы

на сілтеме)

5.2.2.1 Құжатты баспаға дайындау (парақ параметрлерін өзгерту, бет параметрлерін қою, алдын ала көру, және т.б.)


Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Құжатпен жұмыс жасауды және оны баспаға дайындауды біледі

  1. Оқушылардың басым бөлігі: Құжатты баспаға дайындаудың қосымша параметрлерін орната алады.

Кейбір оқушылар: баспа құралдарының қасиеттерін пайдаланып баспа құралын өзгерте алады, баспа құрылғысын орната алады.

Бағалау критерийі


Құжат параметрлерін орнатады;

Алдын ала көреді, параметрлерді өзгертеді



Тілдік мақсаттары





Баспаға жіберу, алдын-ала қарау, баспа құралындағы қателерді табу, баспа құралдарының түрлері (сия бүріккіш, лазерлік, матрицалық) терминдерін тиімді әрі дұрыс қолдану

Диалог құру:

  1. Құжатты баспаға жіберу үшін пернетақтадан ... пернелер комбинациясын басады.

  2. Баспа құрылғыларының ... деп аталатын түрлері болады.


Құндылықтарға баулу

Қарым –қатынас жасау қабілеттілік, жауапкершілік,

рухани құндылықтарды сақтау,

шығармашылыққа баулу (тапсырмаларды орындау барысында)


Пәнаралық байланыс

орыс тілі (термин сөздер) 5 сынып

Алдыңғы білім

Компьютердің қосымша құрылғыларын біледі

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

















Сәлемдесу. Сынып оқушыларының назарын сабаққа аудару. Шаттық шеңберін құрып, сабаққа сәттілік тілеу.




Топқа бөлу «Мозайка әдісі» бойынша 2 топқа бөлінеді.






Үй тапсырмасына шолу

«Ыстық орындық» әдісі




Басбармақ әдіс арқылы бағалау















Сабақтың ортасы









Топтық жұмыс







  1. Жаңа тақырыпты түсіндіру

Bilimland.kz сайтынан бейнеақпаратты көріп, өз пікірлерін айтады, талдайды. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады. Бейнеақпаратты түсінгенін білу мақсатындағы сұрақтар:

1) Құжатты баспаға жіберу әрекетінің реттілігін айтып беріңдер.

2) Құжатты баспаға жіберер алдында алдын-ала қарау не үшін қажет?


«Балық қаңқасы» әдісі бойынша топтар постер қорғайды:

1 топ. Word мәтіндік редакторы арқылы баспаға жіберу жолы.

2 топ. Алдын-ала қарау арқылы парақ өлшемдерін (кітаптық, альбомдық) өзгертіп, баспаға жіберу.

3 топ. Дайын құжаттың бернеше парағын айналық режимде шығару жолы. Топтар өз жұмыстарын қорғап болған соң, бір-бірін «үш шапалақ» әдісі арқылы бағалайды.


Топтар бір –бірін смайликтер арқылы бағалайды



Жұптық жұмыс

«Пилот және новигатор» әдісі


  1. Құжатты баспаға дайындау үшін төмендегі параметрлерді орнатыңыз.




Оқушылар бір –бірін жұлдызшалар арқылы бағалайды



http://bilimland.kz/kkинтербелсенді тақта, колонкалар



























DrawObject1

Сабақтың соңы








































Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары.

Ойлау дағдыларының деңгейі Білу

Бағалау критерийі

  • Құжатты баспаға жіберер алдында хабарламаға мән береді.

  • Құжатты баспаға жібере алады.

Тапсырма

Асхат құжатын принтерде баспаға шығармақшы болды, бірақ хабарлама пайда болды.

1.Құжатты баспаға жібергенде бұл хабарламаның пайда болуының бір себебін түсіндіріңіз.

2.Құжатты баспаға жіберу үшін қандай әрекеттер орындау керек?

Дескриптор

  • Хабарламаның пайда болу себебін түсіндіреді.

  • Дұрыс батырмасын басады.


Ойлау дағдыларының деңгейі Білу

Бағалау критерийі

  • Құжат параметрлерін орнатады;

  • Алдын ала көреді және параметрлерді өзгертеді

Тапсырма


1.Құжатты алдын-ала көруді орындаңыз.

Дескриптор

  • Құжат жиектерінің өлшемдерін орнатады;

  • Құжат бағытының типін белгілейді;

  • Бет өлшемдерін орнатады;

  • Құжатты алдын ала көру қызметін қолданылады.


Ойлау дағдыларының деңгейі Білу

Бағалау критерийі

  • Құжатты дайындап, керекті баспа құралын таңдай алады.


Тапсырма

3. Сіз құжатты дайындап, әдеттегі шығарып жүрген баспа құралынан емес, екінші баспа құралынан шығаруыңыз керек болды.

1. Қандай әрекеттер орындайсыз?

Дескриптор

  • Баспа құралын таңдай алады;

  • Баспа құралының параметрлерімен жұмыс істей алады;

  • Кез-келген баспа құралымен құжатты баспадан шығара алады.


Кері байланыс: Тапсырма орындағанына байланысты ауызша кері байланыс беремін.


Үйге тапсырма беру.

Жаңа сабақты оқу. Өзіне ұнайтын жануардың суретін параққа шығарып алып келу.




Рефлексия

«Баспалдақ » әдісі

Тиімді кері байланыс оқушының үш сұрағына жауап береді: Бұл әдіс бойынша оқушылар стикерге осы сұрақтар бойынша жауап жазып баспалдаққа іледі


  1. Менің оқуым қандай сатыда?

  2. Мен жоғары нәтижеге қалай қол жеткіземін?

  3. Білімімді толықтыру үшін не істеуім керек?












































































Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бере сіз?

Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Оқушының қажеттілігіне

қарай тапсырмаларды деңгейлеп беруді және тапсырмалар орындау кезінде кейбір оқушыларға диалог арқылы қолдау көрсетемін.



Оқушылар «мозайка» мен «ыстық орындық" әдісін пайдаланып, үй тапсырмасын пысықтайды. Өздері алған білімдерін нақтылау үшін «балық қаңқасы» әдісін қолданады. Жұптықтық жұмыста оқушылар тапсырмаларына қарай бір-бірін жұлдызшалар арқылы бағалайды.

Негізгі бөлімде топпен жұмыс жасап, ынтымақтаса нәтижеге жетуге тырысады. Топпен жұмыстың барысын «смайликтер» арқылы өзара бағалайды. Өз ойларын ашық айтып, критерилерді басшылыққа алады.




Оқушылар жұптаса немесе топтық жұмыс жасау арқылы ұжымдық қарым-қатынас мәдениеті нығая түсті. Біріне- бірі көмектесіп, қиындықты ұжымдаса жеңіп, жеке тұлғалық құндылықтары дамиды.

















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
18.12.2017
1502
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі