Жаһандық азаматтық
тұлғасы
|
Өз Отанын сүйетін, әлем
халықтарын мәдениетін, салт-дәстүрін сыйлай білетін, әлемді
дамытуға өз үлесін қоса алатын тұлға.
|
Ұйымдастыру
кезеңі
|
Сергіту сәті.
1. «Сәлемдесу»
ойыны: Қазір біз сендермен ойын
ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек.
Топқа
бөлу.
Оқушылар дөңгеленіп тұрады
таңдаған түсі бойынша сол топқа
отырады
4-
|
Ойынға қатысады
Топқа
бөлінеді
|
Тақтаға
көрнекілік
тер
ілу
А4
беті, маркер,стикер
|
Негізгі
бөлім
|
«Рухани жаңғыру
жолындағы тарих тағылымы»
Қазір бәсекеден тыс
қалған бірде - бір сала жоқ. Ал барлық саланың қарыштап дамып,
өркендеп өсуі білім мен ғылымның даму қарқынына
тәуелді.
Мұны «Болашаққа бағдар:
рухани жаңғыру» атты мақаласында ҚР экс президенті Н. Назарбаев
ерекше атап көрсетті: «Технологиялық революцияның беталысына
қарасақ, таяу онжылдық уақытта қазіргі кәсіптердің жартысы жойылып
кетеді. Экономиканың кәсіптік сипаты бұрын - соңды ешбір дәуірде
мұншама жедел өзгермеген. Біз бүгінгі жаңа атауды ертең - ақ ескіге
айналатын, жүрісі жылдам дәуірге аяқ
бастық.
Оқушыларға бейнеролик көрсетіледі.
Топтық жұмыс Оқушылар тақырып бойынша және өз
топтарына берілген тапсырманы орындайды
Постер дайындау және қорғау
1-топ. Рухани жаңғыру
2-топ Қазақстан: Кеше
3-топ Қазақстан: Бүгін
4-топ Қазақстан: Ертең
|
Мұқият тыңдайды. Сұрақтар қояды.
Мұқият тыңдайды. Сұрақтар қояды.
Бейнеролик қарайды.
Ойларын айтады
Патриот ұғымының мәнін ашады, өз бойларындағы және
қоғамдағы патриот адамдардың образын жасайды.
Оқушылар тақырып бойынша
қорғап шығады
|
Ақпараттық білім ресурстары орталығы.
7
сынып. Қазақстан тарихы. Электронды оқулығы.
www.nci.Қазақстан картасы
Бейнефильм
Карта, контур, түрлі түсті маркерлер
|
Қорытынды
бөлім
|
Мұғалімнің қорытынды
сөзі:Сіздердің алдарыңызда үлкен
асулар бар . Сол асулар мен қиындықты жеңу үшін,ең бастысы жақсы
оқып, ерінбеу керек. Оған тек жүрек пен білім , үлкен талап керек.
Қазақ елінің
абыройын асырып , мерейін үстем етер , әлем таңғалар , талай-талай
жаңалық ашар білімділер араларыңда отыр деп ойлаймын . Осы Тәуелсіз
еліміздің намысын қорғайтын , бүгінімізді ертеңіне жалғайтын
, қазақ елінің ертеңі , болашағы үшін жауап беретін бүгінгі ұрпақ
екенімізді сезіне білейік деп сабағымды
аяқтаймын.
|
Сабаққа қорытынды жасайды.
|
|