Қысқа мерзімді жоспар
Сынып: 5 «а»
Пәні: математика
Пән мұғалімі: Такырова Гаухар Ануарбековна
|
Тақырыбы |
«Сандардың арифметикалық ортасы, модасы, өзгеріс ауқымы, медианасы» |
|
|
Смарт мақсаты: |
Оқушылар сандардың арифметикалық ортасын, модасын,өзгеріс ауқымын,медианасын табудың теориясын меңгеріп, практикада қолданады. |
|
|
Кезеңдер |
Мұғалім әрекеті |
Оқушылар әрекеті |
|
Ұйымдастыру 10.00-10.04 4 мин
|
|
1. Оқушылар тренингке қатысу үшін шеңберге тұрады. 2. Оқушылар топқа бөліну үшін қағаз қиындыларын алып, топтарына барады. 3. Әр топ топбасшыны сайлайды. 4. Сайланған топбасшылар бағалау парағын толтырады |
|
Үй тапсырмасын тексеру 10.04-10.09 5 мин |
Тақтадан жауаптарын қарап, үй тапсырмасын тексеруді, топбасшыға хабарлауды тапсырады./Әрбір дұрыс жауапқа 1 ұпайдан/ |
Тақтадан жауаптарын қарап әр оқушы өзін-өзі тексереді, топбасшыға хабарлайды. |
|
Жаңа сабаққа дайындық 10.09-10.12 3 мин Миға шабуыл |
Партаның маңайынан сөз немесе сөз тіркесі жазылған конвертті іздеп табуды , ондағы сандық ребусты шешіп, сөзді немесе сөз тіркесін анықтауды тапсырады, бірақ топпен бірлесе орындау керектігін ескертеді. Осы сөздерді құрап, тақырыпты анықтауды тапсырады. |
Партаның маңайынан сөз немесе сөз тіркесі жазылған конвертті іздеп табады , ондағы сандық ребусты шешіп, сөзді немесе сөз тіркесін анықтайды , бірақ топпен бірлесе орындау керектігін ескереді. Осы сөздерді құрап тақырыпты анықтайды |
|
Жаңа тақырыпты меңгерту Оқуға 2 мин 10.12-10.14 Постерге- 3 мин 10.14-10.17 Түсіндіру 8 мин 10.17-10.21
|
|
|
|
Сергіту сәті 2 мин |
Видеоға қарап сергіту сәтіне қатысуды сұрайды. |
Оқушылар сергіту сәтіне қатысады. |
|
Жинақтау Тақтамен жұмыс 10 мин
|
Әр топқа тапсырма беріледі. |
Берілген тапсырманы орындайды |
|
Қорытынды жасау 3 мин
|
Тест жұмысын орындауды тапсырады |
Тест жұмысын орындайды |
|
Үйге тапсырма беру 1 мин
|
Үйге тапсырмасы жайлы нұсқау береді |
Үй тапсырмасын күнделікке жазып алады |
|
Бағалау 2 мин
|
Топ басшыларына бағалауға комментарий беруді сұрайды |
Топ басшылары комментарий береді |
|
Рефлекция 2 мин |
Рефлекция жазуды ұсынады |
Рефлекция жазып береді |
Сабақтың жүру барысы:
-
Ұйымдастыру.
Топқа бөлу барысында оқушылардан гүл күлшелерін алуды сұрайды.
/Оқушылар гүл күлшелерін бір-бірден келіп алып, топқа бөлінеді./
Топта шеңбер жасап тұрып, сол алған әріптерінен басталатын бір-бір тілек білдіреді.
Түгендеу.
-
Үй тапсырмасын тексеру
№1465
1/. 2,4:0,4-3,7= 6-3,7= 2,3
2/. 0,25·10+3,5=2,5+3,5=6
3/ . 3,25·4-0,6=13-0,6=12,4
№1466
1/ . 2,8:0,7-1,8=4-1,8= 2,2
2/. 6:0,75+1,2=8+1,2=9,2
/Әрбір есепке 1 ұпайдан жиыны 5 ұпай/
-
Жаңа тақырыпқа дайындық. Тақырыпты анықтау. / Миға шабуыл/
/ Жасырылған конвертті іздейді, тауып сандық ребусты шешіп, сөзді табады. Сөздерді құрап тақырыпты анықтайды./
I топ
Сандарда құпия сөз жасырылған
60 '''' ''4' '1000000''''' Ф ''''20' '5' '30'' ''''20' '5' '30'' ''''1000000'' '2' 6''' '50' '''9' 40''''
10' ''1 ''7' ''''90'
Жауабы: арифметикалық орта.
II топ
Сандарда құпия сөз жасырылған
30''' Д 6'''
Жауабы: Мода
III топ
Сандарда құпия сөз жасырылған
'4'' ''100 ''8'' '7'' ''1 ''2 ''5
60'''' ''50 ''90''' '''6 ''''20' '''9'
Жауабы: Өзгеріс ауқымы
IV топ
Сандарда құпия сөз жасырылған
1000'' 2'' д и 6''' '10 60''''
Жауабы: Медиана
-
Жаңа тақырыпты меңгерту.
Кітаптан тақырыпты тауып, оқиды. 138 бет
1 топ: арифметикалық ортасы
2 топ: модасы
3 топ: Өзгеріс ауқымы
4 топ : медиана
/Жеке-жеке оқып, топта талдап, постерге түсіреді.
Келесі топқа өкіл жібереді. Сағат тілінің бойымен топтарға түсіндіріп, өз тобына оралады./
Топтарды формативті бағалайды. /
-
Сергіту сәті. /видеоға қарап бірге жасау/
-
Жинақтау.
/ Әр топқа жеке-жеке тапсырма беріледі. Топта талдап, дәптерге жазады. Әр топтан бір оқушыдан тақтаға шығып,тақтаға жазып, түсіндіреді./
-
Бекіту
/ тест беріледі / оқушылар жеке-жеке орындайды, салыстырады, талдайды
Көп нүктенің орнына тиісті статистикалық сипаттаманың атын жазыңдар:
-
15+21+17+18+19=90
90:5=18
сандардың ... ... ... а.о -18;
-
3,5 ; 4,8; 4,7; 4,8
сандарының ... ... ... медианасы -4,8;
-
41; 43; 40; 39
сандарының ... ... ... өзгеріс ауқымы -4;
-
2,5; 3 ; 2,5; 1,8 ; 1,8
сандарының ... ... ... Модасы -2,5 және 1,8.
Қорытынды
Үйге тапсырма: 7.11 ереже жаттау №1520/ 1,2,3/, 1521/1/,1522/1/
Бағалау.
Рефлекция жаздыру.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ"Сандардың арифметикалық ортасы, модасы, өзгеріс ауқымы, медианасы"5 сынып
Ашық сабақ"Сандардың арифметикалық ортасы, модасы, өзгеріс ауқымы, медианасы"5 сынып
Қысқа мерзімді жоспар
Сынып: 5 «а»
Пәні: математика
Пән мұғалімі: Такырова Гаухар Ануарбековна
|
Тақырыбы |
«Сандардың арифметикалық ортасы, модасы, өзгеріс ауқымы, медианасы» |
|
|
Смарт мақсаты: |
Оқушылар сандардың арифметикалық ортасын, модасын,өзгеріс ауқымын,медианасын табудың теориясын меңгеріп, практикада қолданады. |
|
|
Кезеңдер |
Мұғалім әрекеті |
Оқушылар әрекеті |
|
Ұйымдастыру 10.00-10.04 4 мин
|
|
1. Оқушылар тренингке қатысу үшін шеңберге тұрады. 2. Оқушылар топқа бөліну үшін қағаз қиындыларын алып, топтарына барады. 3. Әр топ топбасшыны сайлайды. 4. Сайланған топбасшылар бағалау парағын толтырады |
|
Үй тапсырмасын тексеру 10.04-10.09 5 мин |
Тақтадан жауаптарын қарап, үй тапсырмасын тексеруді, топбасшыға хабарлауды тапсырады./Әрбір дұрыс жауапқа 1 ұпайдан/ |
Тақтадан жауаптарын қарап әр оқушы өзін-өзі тексереді, топбасшыға хабарлайды. |
|
Жаңа сабаққа дайындық 10.09-10.12 3 мин Миға шабуыл |
Партаның маңайынан сөз немесе сөз тіркесі жазылған конвертті іздеп табуды , ондағы сандық ребусты шешіп, сөзді немесе сөз тіркесін анықтауды тапсырады, бірақ топпен бірлесе орындау керектігін ескертеді. Осы сөздерді құрап, тақырыпты анықтауды тапсырады. |
Партаның маңайынан сөз немесе сөз тіркесі жазылған конвертті іздеп табады , ондағы сандық ребусты шешіп, сөзді немесе сөз тіркесін анықтайды , бірақ топпен бірлесе орындау керектігін ескереді. Осы сөздерді құрап тақырыпты анықтайды |
|
Жаңа тақырыпты меңгерту Оқуға 2 мин 10.12-10.14 Постерге- 3 мин 10.14-10.17 Түсіндіру 8 мин 10.17-10.21
|
|
|
|
Сергіту сәті 2 мин |
Видеоға қарап сергіту сәтіне қатысуды сұрайды. |
Оқушылар сергіту сәтіне қатысады. |
|
Жинақтау Тақтамен жұмыс 10 мин
|
Әр топқа тапсырма беріледі. |
Берілген тапсырманы орындайды |
|
Қорытынды жасау 3 мин
|
Тест жұмысын орындауды тапсырады |
Тест жұмысын орындайды |
|
Үйге тапсырма беру 1 мин
|
Үйге тапсырмасы жайлы нұсқау береді |
Үй тапсырмасын күнделікке жазып алады |
|
Бағалау 2 мин
|
Топ басшыларына бағалауға комментарий беруді сұрайды |
Топ басшылары комментарий береді |
|
Рефлекция 2 мин |
Рефлекция жазуды ұсынады |
Рефлекция жазып береді |
Сабақтың жүру барысы:
-
Ұйымдастыру.
Топқа бөлу барысында оқушылардан гүл күлшелерін алуды сұрайды.
/Оқушылар гүл күлшелерін бір-бірден келіп алып, топқа бөлінеді./
Топта шеңбер жасап тұрып, сол алған әріптерінен басталатын бір-бір тілек білдіреді.
Түгендеу.
-
Үй тапсырмасын тексеру
№1465
1/. 2,4:0,4-3,7= 6-3,7= 2,3
2/. 0,25·10+3,5=2,5+3,5=6
3/ . 3,25·4-0,6=13-0,6=12,4
№1466
1/ . 2,8:0,7-1,8=4-1,8= 2,2
2/. 6:0,75+1,2=8+1,2=9,2
/Әрбір есепке 1 ұпайдан жиыны 5 ұпай/
-
Жаңа тақырыпқа дайындық. Тақырыпты анықтау. / Миға шабуыл/
/ Жасырылған конвертті іздейді, тауып сандық ребусты шешіп, сөзді табады. Сөздерді құрап тақырыпты анықтайды./
I топ
Сандарда құпия сөз жасырылған
60 '''' ''4' '1000000''''' Ф ''''20' '5' '30'' ''''20' '5' '30'' ''''1000000'' '2' 6''' '50' '''9' 40''''
10' ''1 ''7' ''''90'
Жауабы: арифметикалық орта.
II топ
Сандарда құпия сөз жасырылған
30''' Д 6'''
Жауабы: Мода
III топ
Сандарда құпия сөз жасырылған
'4'' ''100 ''8'' '7'' ''1 ''2 ''5
60'''' ''50 ''90''' '''6 ''''20' '''9'
Жауабы: Өзгеріс ауқымы
IV топ
Сандарда құпия сөз жасырылған
1000'' 2'' д и 6''' '10 60''''
Жауабы: Медиана
-
Жаңа тақырыпты меңгерту.
Кітаптан тақырыпты тауып, оқиды. 138 бет
1 топ: арифметикалық ортасы
2 топ: модасы
3 топ: Өзгеріс ауқымы
4 топ : медиана
/Жеке-жеке оқып, топта талдап, постерге түсіреді.
Келесі топқа өкіл жібереді. Сағат тілінің бойымен топтарға түсіндіріп, өз тобына оралады./
Топтарды формативті бағалайды. /
-
Сергіту сәті. /видеоға қарап бірге жасау/
-
Жинақтау.
/ Әр топқа жеке-жеке тапсырма беріледі. Топта талдап, дәптерге жазады. Әр топтан бір оқушыдан тақтаға шығып,тақтаға жазып, түсіндіреді./
-
Бекіту
/ тест беріледі / оқушылар жеке-жеке орындайды, салыстырады, талдайды
Көп нүктенің орнына тиісті статистикалық сипаттаманың атын жазыңдар:
-
15+21+17+18+19=90
90:5=18
сандардың ... ... ... а.о -18;
-
3,5 ; 4,8; 4,7; 4,8
сандарының ... ... ... медианасы -4,8;
-
41; 43; 40; 39
сандарының ... ... ... өзгеріс ауқымы -4;
-
2,5; 3 ; 2,5; 1,8 ; 1,8
сандарының ... ... ... Модасы -2,5 және 1,8.
Қорытынды
Үйге тапсырма: 7.11 ереже жаттау №1520/ 1,2,3/, 1521/1/,1522/1/
Бағалау.
Рефлекция жаздыру.
шағым қалдыра аласыз













