Қысқа мерзімді
жоспар
Сынып: 5
«а»
Пәні:
математика
Пән мұғалімі: Такырова Гаухар
Ануарбековна
Тақырыбы
|
«Сандардың арифметикалық
ортасы, модасы, өзгеріс ауқымы,
медианасы»
|
Смарт
мақсаты:
|
Оқушылар сандардың
арифметикалық ортасын, модасын,өзгеріс ауқымын,медианасын табудың
теориясын меңгеріп, практикада
қолданады.
|
Кезеңдер
|
Мұғалім
әрекеті
|
Оқушылар
әрекеті
|
Ұйымдастыру
10.00-10.04
4
мин
|
-
Тренинг өткізу үшін
шеңберге тұруды сұрайды
-
Топқа бөлу үшін
қағаз қиындыларын алуды
өтінеді.
-
Топ басшысын
сайлауды сұрайды
-
Топ басшыларға бағалау парағын
толтыруды тапсырады
|
1. Оқушылар
тренингке қатысу үшін шеңберге
тұрады.
2. Оқушылар топқа
бөліну үшін қағаз қиындыларын алып, топтарына
барады.
3. Әр топ топбасшыны
сайлайды.
4. Сайланған топбасшылар
бағалау парағын толтырады
|
Үй тапсырмасын
тексеру
10.04-10.09
5
мин
|
Тақтадан жауаптарын қарап, үй
тапсырмасын тексеруді, топбасшыға хабарлауды тапсырады./Әрбір дұрыс
жауапқа 1 ұпайдан/
|
Тақтадан жауаптарын қарап әр
оқушы өзін-өзі тексереді, топбасшыға
хабарлайды.
|
Жаңа сабаққа
дайындық
10.09-10.12
3
мин
Миға
шабуыл
|
Партаның маңайынан
сөз немесе сөз тіркесі жазылған конвертті іздеп табуды , ондағы
сандық ребусты шешіп, сөзді немесе сөз тіркесін анықтауды
тапсырады, бірақ топпен бірлесе орындау керектігін
ескертеді.
Осы сөздерді құрап, тақырыпты
анықтауды тапсырады.
|
Партаның маңайынан
сөз немесе сөз тіркесі жазылған конвертті іздеп табады , ондағы
сандық ребусты шешіп, сөзді немесе сөз тіркесін анықтайды , бірақ
топпен бірлесе орындау керектігін
ескереді.
Осы сөздерді құрап тақырыпты
анықтайды
|
Жаңа тақырыпты
меңгерту
Оқуға 2
мин
10.12-10.14
Постерге-
3
мин
10.14-10.17
Түсіндіру
8
мин
10.17-10.21
|
-
Берілген парақтарды
алып, жеке-жеке оқып, топта талқылап, постерге түсіруді
ұсынады.
-
Шеңбер бойымен өкілдер жіберу
арқылы келесі топқа барып, түсіндіруді
ұсынады.
|
-
Берілген парақтарды
алып, жеке-жеке оқып, топта талқылап, постерге
түсіреді.
-
Өкілдер келесі топқа барып,
түсіндіреді.
|
Сергіту
сәті
2
мин
|
Видеоға қарап
сергіту сәтіне қатысуды
сұрайды.
|
Оқушылар сергіту сәтіне
қатысады.
|
Жинақтау
Тақтамен
жұмыс
10
мин
|
Әр топқа тапсырма
беріледі.
|
Берілген тапсырманы
орындайды
|
Қорытынды
жасау
3
мин
|
Тест жұмысын орындауды
тапсырады
|
Тест жұмысын
орындайды
|
Үйге тапсырма
беру
1
мин
|
Үйге тапсырмасы жайлы нұсқау
береді
|
Үй тапсырмасын күнделікке
жазып алады
|
Бағалау
2
мин
|
Топ басшыларына бағалауға
комментарий беруді сұрайды
|
Топ басшылары комментарий
береді
|
Рефлекция
2
мин
|
Рефлекция жазуды
ұсынады
|
Рефлекция жазып
береді
|
Сабақтың жүру
барысы:
-
Ұйымдастыру.
Топқа бөлу барысында
оқушылардан гүл күлшелерін алуды сұрайды.
/Оқушылар гүл күлшелерін
бір-бірден келіп алып, топқа бөлінеді./
Топта шеңбер жасап тұрып, сол
алған әріптерінен басталатын бір-бір тілек
білдіреді.
Түгендеу.
-
Үй тапсырмасын
тексеру
№1465
1/. 2,4:0,4-3,7= 6-3,7=
2,3
2/.
0,25·10+3,5=2,5+3,5=6
3/ .
3,25·4-0,6=13-0,6=12,4
№1466
1/ . 2,8:0,7-1,8=4-1,8=
2,2
2/.
6:0,75+1,2=8+1,2=9,2
/Әрбір есепке 1 ұпайдан жиыны
5 ұпай/
-
Жаңа тақырыпқа дайындық.
Тақырыпты анықтау. / Миға шабуыл/
/ Жасырылған конвертті
іздейді, тауып сандық ребусты шешіп, сөзді табады. Сөздерді құрап
тақырыпты анықтайды./
I топ
Сандарда құпия сөз
жасырылған
60 '''' ''4' '1000000''''' Ф
''''20' '5' '30'' ''''20' '5' '30'' ''''1000000'' '2' 6''' '50'
'''9' 40''''
10' ''1 ''7'
''''90'
Жауабы: арифметикалық
орта.
II
топ
Сандарда құпия сөз
жасырылған
30''' Д
6'''
Жауабы:
Мода
III
топ
Сандарда құпия
сөз жасырылған
'4'' ''100 ''8'' '7'' ''1 ''2
''5
60'''' ''50 ''90''' '''6
''''20' '''9'
Жауабы: Өзгеріс
ауқымы
IV
топ
Сандарда құпия сөз
жасырылған
1000'' 2'' д и 6''' '10
60''''
Жауабы:
Медиана
-
Жаңа тақырыпты
меңгерту.
Кітаптан тақырыпты тауып,
оқиды. 138 бет
1 топ: арифметикалық
ортасы
2 топ:
модасы
3 топ: Өзгеріс
ауқымы
4 топ :
медиана
/Жеке-жеке оқып, топта талдап,
постерге түсіреді.
Келесі топқа өкіл жібереді.
Сағат тілінің бойымен топтарға түсіндіріп, өз тобына
оралады./
Топтарды формативті бағалайды.
/
-
Сергіту сәті. /видеоға қарап
бірге жасау/
-
Жинақтау.
/ Әр топқа жеке-жеке тапсырма
беріледі. Топта талдап, дәптерге жазады. Әр топтан бір оқушыдан
тақтаға шығып,тақтаға жазып, түсіндіреді./
-
Бекіту
/ тест беріледі / оқушылар
жеке-жеке орындайды, салыстырады, талдайды
Көп нүктенің орнына тиісті
статистикалық сипаттаманың атын жазыңдар:
-
15+21+17+18+19=90
90:5=18
сандардың ... ... ... а.о
-18;
-
3,5 ; 4,8; 4,7;
4,8
сандарының ... ... ...
медианасы -4,8;
-
41; 43; 40;
39
сандарының ... ... ... өзгеріс
ауқымы -4;
-
2,5; 3 ; 2,5; 1,8 ;
1,8
сандарының ... ... ... Модасы
-2,5 және 1,8.
Қорытынды
Үйге тапсырма: 7.11 ереже
жаттау №1520/ 1,2,3/, 1521/1/,1522/1/
Бағалау.
Рефлекция
жаздыру.