|
Педагогтің аты-жөні |
Сарсембаева А.Ш |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Пәні: |
Математика |
||||
|
Сынып: 2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Сабақ тақырыбы: Су- біздің басты байлығымыз. Өткенді бекіту. |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.2.1.6-екі үш амалды жақшалы және жақшасыз өрнектерге арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтау,олардың мәнін табу. |
||||
|
Сабақтың барысы. |
|
||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Көңіл күй» арқылы сыныпқа психологиялық ахуал орнату. Үй тапсырмасын сұрау «Балмұздақ әдісі» арқылы 9 бет 3- мысалды ауызша орындау. Сабақтың тақырыбын ашу « Хайку» әдісі арқылы оқушылар Қазақстанның ең ірі суқоймаларымен танысады. Мен не көрдім? Мен қалай көрдім? Ол қандай? Сабақ мақсатымен таныстыру Мен өрнектердегі амалдардың орындалу реті туралы ережені қолдануды үйренемін. |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. Сұрақтарға жауап береді |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Психология лық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
|
|
Ортасы |
«Ойлан, бірік , бөліс » әдісі 1-мысал Топтық жұмыс 2- мысал Есептерді салыстыр. Ауызша орындалады. Жұптық жұмыс 3-мысал Есептерге өрнек құрып, оларды шығару. /тақтамен жұмыс/ Жұптық жұмыс 4- мысал Есептерді шығару. 1 жұбы шартын құрып, сұрағын жазады, 2 жұбы шешуін мен жауабын жазады. «Аламан бәйге» ойыны арқылы жеке жұмыс.
|
Дескриптор: Өрнектердегі амалдардың орындалу ретін анықтайды, мәнін табады. Суқоймалардың тереңдігін анықтайды. Дескриптор: Есептің мәнін табады. Шыққан мәнін салыстырады. Дескриптор: Есептерге өрнек құрып, оларды шығарады. Дескриптор: Есептердің шартын құрады. Есептің шешуі мен жауабын жазады. Дескриптор: Өрнектердегі амалдардың орындалу ретін анықтайды. Өрнектің мәнін табады. |
ҚБ: Бағдаршам ҚБ: Шапалақ ҚБ: Мұғалім нің бағалауы ҚБ: Стикерлер Қ.Б: Өзін –өзі бағалау. |
Оқылым, жазылым тапсырма лары. Топтық тапсырмалар |
|
|
Үйге тапсырма |
11 бет 6-мысал |
|
|
|
|
|
Кері байланыс |
«Баспалдақ» арқылы кері байланыс жасау. Білім алушылар, бүгінгі сабақты қаншалықты меңгергендігін білу мақсатында, баспалдақ қойылады. Білім алушылар, сол баспалдақтардың тұсына тұрады. |
Сабақтан алған әсерлерін.айтады |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ.Су біздің басты байлығымыз
Ашық сабақ.Су біздің басты байлығымыз
|
Педагогтің аты-жөні |
Сарсембаева А.Ш |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Пәні: |
Математика |
||||
|
Сынып: 2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Сабақ тақырыбы: Су- біздің басты байлығымыз. Өткенді бекіту. |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.2.1.6-екі үш амалды жақшалы және жақшасыз өрнектерге арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтау,олардың мәнін табу. |
||||
|
Сабақтың барысы. |
|
||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Көңіл күй» арқылы сыныпқа психологиялық ахуал орнату. Үй тапсырмасын сұрау «Балмұздақ әдісі» арқылы 9 бет 3- мысалды ауызша орындау. Сабақтың тақырыбын ашу « Хайку» әдісі арқылы оқушылар Қазақстанның ең ірі суқоймаларымен танысады. Мен не көрдім? Мен қалай көрдім? Ол қандай? Сабақ мақсатымен таныстыру Мен өрнектердегі амалдардың орындалу реті туралы ережені қолдануды үйренемін. |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. Сұрақтарға жауап береді |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Психология лық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
|
|
Ортасы |
«Ойлан, бірік , бөліс » әдісі 1-мысал Топтық жұмыс 2- мысал Есептерді салыстыр. Ауызша орындалады. Жұптық жұмыс 3-мысал Есептерге өрнек құрып, оларды шығару. /тақтамен жұмыс/ Жұптық жұмыс 4- мысал Есептерді шығару. 1 жұбы шартын құрып, сұрағын жазады, 2 жұбы шешуін мен жауабын жазады. «Аламан бәйге» ойыны арқылы жеке жұмыс.
|
Дескриптор: Өрнектердегі амалдардың орындалу ретін анықтайды, мәнін табады. Суқоймалардың тереңдігін анықтайды. Дескриптор: Есептің мәнін табады. Шыққан мәнін салыстырады. Дескриптор: Есептерге өрнек құрып, оларды шығарады. Дескриптор: Есептердің шартын құрады. Есептің шешуі мен жауабын жазады. Дескриптор: Өрнектердегі амалдардың орындалу ретін анықтайды. Өрнектің мәнін табады. |
ҚБ: Бағдаршам ҚБ: Шапалақ ҚБ: Мұғалім нің бағалауы ҚБ: Стикерлер Қ.Б: Өзін –өзі бағалау. |
Оқылым, жазылым тапсырма лары. Топтық тапсырмалар |
|
|
Үйге тапсырма |
11 бет 6-мысал |
|
|
|
|
|
Кері байланыс |
«Баспалдақ» арқылы кері байланыс жасау. Білім алушылар, бүгінгі сабақты қаншалықты меңгергендігін білу мақсатында, баспалдақ қойылады. Білім алушылар, сол баспалдақтардың тұсына тұрады. |
Сабақтан алған әсерлерін.айтады |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз














