Ашық сабақ.Су біздің басты байлығымыз

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ.Су біздің басты байлығымыз

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдіс- тәсілдер алмасу.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Педагогтің аты-жөні

Сарсембаева А.Ш

Күні:


Пәні:

Математика

Сынып: 2

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың

тақырыбы

Сабақ тақырыбы: Су- біздің басты байлығымыз. Өткенді бекіту.


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.2.1.6-екі үш амалды жақшалы және жақшасыз өрнектерге арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтау,олардың мәнін табу.

Сабақтың барысы.


Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы


Психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Көңіл күй» арқылы сыныпқа психологиялық ахуал орнату.


Үй тапсырмасын сұрау

«Балмұздақ әдісі» арқылы 9 бет 3- мысалды ауызша орындау.


Сабақтың тақырыбын ашу

« Хайку» әдісі арқылы оқушылар Қазақстанның ең ірі суқоймаларымен танысады.

Мен не көрдім?

Мен қалай көрдім?

Ол қандай?


Сабақ мақсатымен таныстыру

Мен өрнектердегі амалдардың орындалу реті туралы ережені қолдануды үйренемін.


Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.





Сұрақтарға жауап береді


ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.

Психология

лық ахуал.



Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

Ортасы


«Ойлан, бірік , бөліс » әдісі

1-мысал Топтық жұмыс










2- мысал Есептерді салыстыр. Ауызша орындалады.






Жұптық жұмыс

3-мысал Есептерге өрнек құрып, оларды шығару. /тақтамен жұмыс/




Жұптық жұмыс

4- мысал Есептерді шығару.

1 жұбы шартын құрып, сұрағын жазады, 2 жұбы шешуін мен жауабын жазады.




«Аламан бәйге» ойыны арқылы жеке жұмыс.



Дескриптор:

Өрнектердегі амалдардың орындалу ретін анықтайды, мәнін табады.

Суқоймалардың тереңдігін анықтайды.




Дескриптор:

Есептің мәнін табады.

Шыққан мәнін салыстырады.





Дескриптор:

Есептерге өрнек құрып, оларды шығарады.


Дескриптор:

Есептердің шартын құрады.

Есептің шешуі мен жауабын жазады.


Дескриптор:

Өрнектердегі амалдардың орындалу ретін анықтайды.

Өрнектің мәнін табады.

ҚБ: Бағдаршам









ҚБ:

Шапалақ







ҚБ:

Мұғалім

нің бағалауы


ҚБ:

Стикерлер





Қ.Б: Өзін –өзі бағалау.

Оқылым, жазылым тапсырма

лары.


Топтық тапсырмалар


Үйге тапсырма


11 бет 6-мысал







Кері байланыс

«Баспалдақ» арқылы кері байланыс жасау.

Білім алушылар, бүгінгі сабақты қаншалықты меңгергендігін білу мақсатында, баспалдақ қойылады. Білім алушылар, сол баспалдақтардың тұсына тұрады.






Сабақтан алған әсерлерін.айтады





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.04.2025
194
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі