Ашық сабақ,тақырыбы "Ш. Айтматов «Ана-Жер-Ана» повесі" (үзінді)2сабақ , Т2

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ,тақырыбы "Ш. Айтматов «Ана-Жер-Ана» повесі" (үзінді)2сабақ , Т2

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу орыс тілінде жүргізілетін қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдеріне арналған қысқамерзімді сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тарау немесе бөлім атауы:

10-бөлім: Жер байлығына аяулы көзқарас


Педагогтың Т.А.Ә.

Орынбаева Айгуль Абдоловна


Күні

4.03.2022


Сабақтың тақырыбы:

Ш. Айтматов «Ана-Жер-Ана» повесі (үзінді)2сабақ



Оқу мақсаттары:

6.3.6.1 Тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру

6.5.6.1Сын-қимыл үстеулерін жазбаша жұмыстарда орынды қолдану



Сабақ мақсаты:

Тақырып бойынша үйренген сөздерін қолданып ой толғайды, мәтінде көтерілген мәселені өмірмен байланыстырып талқылайды.

Сын- қимыл үстеулерін жазбаша жұмыстарды қолданады.


Критерийлері

Оқушылардың барлығы тақырып бойынша үйренген сөздерін қолданып, мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді,сын –қимыл үстеулерін қолданады

Оқушылардың басым бөлігі тақырып бойынша үйренген сөздерін қолданып, мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, ой толғайды, сын –қимыл үстеулерін ауызша жұмыстарда қолданады.

Оқушылардың кейбірі тақырып бойынша үйренген сөздерін қолданып, мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, ой толғайды,кейіпкер істеріне баға беріп, өмірмен байланыстырады, сын –қимыл үстеулерін жазба жұмыстарда орынды қолданады.


Уақыты

Кезеңдері


Ұйымдастыру

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу.




Сабақтың басы

4-5мин








3-4мин



Сабақтың

ортасы


орындау

8-10мин




Бағалау

6мин










































орындау


5мин



тексеру

4мин


















































Сабақтың соңы

Мұғалім жаңа сабақтың мақсатымен таныстырады.

Сөздерді бекіту

  • Зұлымдық –жауыздық

  • Ерлік көрсету- батылдық, батырлық

  • Талқандаймын -жоямын

  • Жоқ боламын – өмірімді құрбан етемін

  • Қайғы қасірет – адамның азалы жан сезімі

  • Соғыс –майдан

  • Құдіретті ,қасиетті-киелі

Өткен сабақта біз қандай шығарманың үзіндісімен таныстық?

«Майсалбектің хаты» - М.Әуезов атындағы мемлекеттік қазақ

драма театрының қойылымынан үзінді қарау


Миға шабуыл «Зерделі ой, ұтымды жауап»(алдыңғы білімді пысықтау)

Шығарманың авторы кім?

Ш.Айтматов «Ана –жер Ана повесінде не туралы баяндайды?

Шығарманың кейіпкерлері кімдер ?

Неге соғыс зұлымдыққа жатады?

Толғанай бейнесі арқылы жазушы адамзатқа не айтқысы

келді?

1 Тапсырма «5W»- 5 сұрақ әдісі арқылы топтарда Толғанай, Жер Ана, Майсалбек образдарына шағын талдау жасау(кесте бойынша сұрақтарға жауап беру арқылы)


1

Шығарма



2

Кейіпкер



3

Толғанай қандай қиындық көреді?



4

Толғанай қандай бейне?

Picture 1



5

Толғанай бейнесі арқылы жазушы адамзатқа не айтқысы келді?


1

Шығарма



2

Кейіпкер



3

Толғанай не себепті қуанышы мен қайғысын Жер анаға айтады?



4

Жер Ана бейнесі қандай?

Picture 5



5

«Жер- барлық адамзаттың анасы»

дегенді қалай түсінесің?




1

Шығарма


2

Кейіпкер


3

Майсалбек қандай бейне?


4

Неге ол хатында бір сағаттан кейін жоқ боламын дейді?

____________________________________________________________


5

Ол өлімін не себепті «өмір үшін өлім»дейді?

Picture 6

_____________________________________________________________

___________________________________________________________


Дескрипторы:

1. Шығарма кейіпкерінің бейнесі бойынша сұрақтарға жауап беру арқылы шағын талдау жасайды

2. Тапсырманы орындау барысында жаңа сөздерді қолданады.


2.Тапсырма

1.Майсалбек,Толғанайдың, ұлы, екінші, кетеді, соғысқа.

2.Барды,ол, соғысқа, өз еркімен.

3.Ол, орындауға,өте, маңызды, кетеді, тапсырманы.

4.Шығарманы, бұл, оқып шықтым, тез.

Дескрипторы:

1.Берілген сөздерден орын тәртібін сақтап сөйлем құрайды

2.Сөйлемдерден сын-қимыл үстеулерін тауып белгілейді.


Сонымен балалар сабағымызды қорытындылай келе қалай ойлайсыңдар, біздің өтіп жатырған тарауымыз қалай аталады? Неліктен бұл тақырыпты өту барысында біз «Ана –жер ана»повесімен таныстық? Жер туралы нені ойлап түйіндеуге болады?

Үйге тапсырма: 54б, 9 тапсырма

Жер анаға хат жазып келіңдер(өз аттарыңнан,7-8 сөйлемнен тұратын)

РЕФЛЕКСИЯ

Қызықты да түсінікті 36,6

қызықты да күрделі 38

пайдасыз , құнды емес 34



Өз мүмкіндіктерінше сұрақтар таңдап(жуан, жіңішке сұрақтар) ,жауап береді.



















Әр топ өз кейіпкерлері бойынша кесте алады, оқушылар жеке жеке кестені толтырады.

Тапсырма орындалып болған соң әр топтан 1 өкіл оқып шығады, топ

Басшылары баға береді.






































Тапсырманы тақтадағы үлгі бойынша өз жұмыстарын тексеріп, өз жұмыстарын бағалайды.

















Тапсырманы орындап болған соң, жұпта дәптерлерімен алмасып,бір-бірінің жұмысын бағалап, ой бөліседі.





















1,2сұрақтардың дұрыс жауабына -

3,4,5 – ойын дұрыс жеткізіп(сөйлемінің құрылымдарында шағын 1 қате және сөздердің жалғауында 1 қате болған жағдайда)

Жаңа сөздерді орынды қолданса-1б

Барлығы:

































3б-3сөйлем дұрыс құрылып, тек 1сөйлемде шағын қате болса

2б-2сөйлем дұрыс құрылып, 1 сөйлемде шағын қате болса

1б-1сөйлем дұрыс құрылып, 1сөйлемде шағын қате ,2мүлдем дұрыс құрылмаса

1б- сын –қимыл үстеулер дұрыс белгіленсе

Барлығы: 4 балл



























Слайд№1,2

Слайд№3








Слайд №4

Бейнесюжет



Слайд№5,6









Слайд №7















































Слайд №8,9















Слайд №10















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.01.2025
427
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі