Материалдар / Ашық сабақ:Тармақталған алгоритмді программалау 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ:Тармақталған алгоритмді программалау 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Информатикадан 7 сыныпқа Тармақталған алгоритмді программалау тақырыбына ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қырқүйек 2024
247
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бөлімі:

4-бөлім. «Python тілінде алгоритмдерді программалау»

Педагогтің аты-жөні:

Мухамбетжанова А.Н

Күні:

30.01.2024ж.

Сыныбы: 7 «К»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

§20. Тармақталған алгоритмдерді программалау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.3.2.1 - Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді жазады.

Сабақтың мақсаты

Тармақталған алгоритммен танысады

Тармақталған алгоритмдерді құруды және бағдарламаны жазып үйренеді

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



3 мин.


(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі

1. Сәлемдесу.

2. Оқушыларды түгендеу.

3.Психологиялық ахуал «Көңіл-күй» шарты


1. Мұғаліммен амандасады.




Жұмыс дәптері






7 мин.








Үй тапсырмасын қайталау

«Квест ойын»

Joyteka платформасы бойынша «Сұрақ менен, жауап сенен» әдісі арқылы алдыңғы тақырыпқа байланысты төменде берілген сұрақтарға жауап береді және жаңа тақырыпты ашады.



  • Python программалау тілінде файлдың неше түрі бар?

  • Файлда ішкі буферді тазалау үшін қай әдісті пайдаланамыз?

  • Компьютерде биттер тізбегі түрінде сақталған деректер жиынтығы қалай аталады?

  • rb+ режимі не үшін қолданылады?


Бағалау: Оқушыларға «Медаль» тарату

арқылы бағалау.

1 медаль 1 балл










Сабақтың ортасы

25 мин














































1.Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

2.Жаңа тақырыпты түсіндіру. 3.Слайд материалы арқылы таныстырылым жасайды.

Алгоритм дегеніміз-реттелген амалдар жиыны, кезекпен орындалатын операциялар тізімі. Программалау барысында алгоритмдер 3 түрге бөлінеді.

  • сызықтық

  • тармақталған

  • циклдік

Тармақталған алгоритм- орындалуы керек қадам белгілі бір шарттың орындалу немесе орындалмауына байланысты жүзеге асырылатын алгоритм.

Тармақталған алгоритмде «егер», «онда», «әйтпесе» түйінді сөздері қолданылады.

Бұл алгоритмде міндетті түрде шарт қолданылады.

Тармақталған алгоритмде «егер», «онда», «әйтпесе» түйінді сөздері қолданылады.

Python бағдарламалау тілінде шарт тексеруге арнайы if- else операторы қолданылады. Ағылшынның «if» сөзі «егер», ал «else» сөзі «әйтпесе» мағынасын береді.


Оқушыларды  «Castlots» платформасы бойынша топқа бөлу.

1-тапсырма.Топтық жұмыс

Егер көшеде жаңбыр жауып тұрса, онда етік киеміз, әйтпесе туфли киеміз. Есептің программасын құрыңдар?

1-топ.Есептің блок – схема сын құрады


2-топ.Есептің программа кодын құрады және компьютерде орындайды.




1.Мұғалімді тыңдайды

2. Сабақтың мақсатымен танысады.

3.Жаңа сабақты дәптерге жазады.








































1-топ

Дескриптор:

- Шарт құрады-1 балл
- Енгізу блогын қолданады–
1 балл
- Блок-схема сызады-
1 балл


2-топ

Дескриптор:

- Енгізу операторын қолданады- 1 балл
- Шарт құрады –
1 балл
- Нәтижені экранға шығарады –
1 балл 1 балл








































Бағалау: Оқушыларға «Медаль» тарату

арқылы бағалау.

1 медаль 1 балл (барлығы 3 балл)

7-сынып оқулығы.

Интерактивті тақта/слайд



Компьютер















































Picture 7

Практикалық жұмыс

«Компьютерде орындайық!»

2-тапсырма.Жұптық жұмыс

  • I жұп: берілген екі санның үлкенін табу

  • II жұп: берілген екі санның кішісін табу

  • III жұп: берілген санның тақ екенін анықтау

  • IV жұп: берілген санның жұп екенін анықтау

  • V жұп: Бір сан берілсін. Егер осы сан оннан үлкен болса, онда оны 100ге арттыр.

  • VI жұп: Бір сан берілсін. Егер осы сан оннан үлкен болса, онда оны 100ге кеміт.



















Дескриптор:

- Енгізу операторын қолданады- 1 балл
- Шарт құрады –
1 балл
- Нәтижені экранға шығарады –
1 балл

Бағалау: Оқушыларға «Медаль» тарату

арқылы бағалау.

1 медаль 1 балл (барлығы 3 балл)


Сабақтың соңы

10 мин




Рефлексия



Бағалау

Сабақты бекіту

Quizizz.com платформасы бойынша жаңа тақырыпқа байланысты берілген сұрақтарға жауап береді.




Кері байланыс:

WhatsApp арқылы оқушылар сабаққа қатысты өз ойларын жазады.


Оқушылар сабақта жинаған медальды санап тақтаға жабыстырады



Бағалау: Мұғалімнің қорытынды бағалауы









Shape1








Үй тапсырмасы: 152-беттегі тапсырманы орындау

«Менің бір күнім» тақырыбына орындалуы тиіс әрекеттерді тізіп жазыңдар. Егер жоспарланған әрекет орындалмаса, оған бөлінген уақытты қалай өткізер едіңдер?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!