Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ."Тартылыс құбылысы және ауырлық күші.Салмақ"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Тартылыс құбылысы және ауырлық күші. Салмақ.
Бөлімі: |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Жумагулова У.Б |
Күні: |
1.12.2023ж |
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Тартылыс құбылысы және ауырлық күші. Салмақ. |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.2.2.10 – масса, салмақ және ауырлық күші ұғымдарын ажырату |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар істей алады: масса, салмақ және ауырлық күштерін біледі, формуласын жазады, өлшем бірлігін біледі Көптеген оқуышылар істей алады: масса, салмақ және ауырлық күштеріне есептер шығара алады, ХБЖ-не келтіре алады Кейбір оқушылар істей алады: Алған білімдерін өмірде қолдана алады. Талдай алады Өз бетімен ізденеді. Идея туындата алады. |
Бағалау критерийлері
|
1. Салмақ және ауырлық күштерін тұжырымдай алады 2.Формуланы біледі, өлшем бірлігін біледі 3.Негізгі формуланы пайдаланып есептер шығара алады 4.Өз ойларын еркін жеткізе алады 3.Шығармашылықпен айналысады |
Құндылықтарға баулу |
Жалпыға бірдей еңбек қоғамына сүйене отырып еңбекқорлыққа тәрбиелеу |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||
Сабақтың басы
5 мин.
Өткен тақырып-қа сұрақтар
5 мин
10 мин Оқулық-пен жұмыс Топпен жұмыс
10 мин
Сергіту сәті |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушылардың сенімділігін арттыру. - психологиялық дайындық (Күн шуағы)
Үй тапсырмасы: WordwalI платформасы «Дөңгелек» әдісі
Топқа бөлу: «Сим карта» әдісі арқылы І топ: ІІ топ : ІІІ топ : Видио көрсетілім 1-тапсырма. Сұрақ -жауап (лездемелерге жауап беру) 1. Гравитациялық күштер қалай аталады? 2.Ауырлық күш дегеніміз? 3.Массасы 1 кг кез-келген денені жер қандай күшпен тартады? 4.Ауырлық күшінің формуласы? 5.Ауырлық күші мен салмақ күшінің айырмашылығы неде? 6.Дене салмағының өлшем бірлігі?
2 –тапсырма. 2-топқа қысқаша конспект жазындар
Формуласын жаз. 1,3 топқа Практикалық жұмыс. Топпен жұмыс. 1-топ: Ауырлық күшін есептеу 2топ Салмақты есептейді? Керекті құралдар: динамометр, ағаш білеуше таразы жүктер. .
«Саусақ қимыл» әдісі |
Оқушылар оқу құралдарын түгендеп,сабаққа назарын аударады. «Жақсы тілек- жан жылуы» оқушылар бір-бірлеріне тілектер айтып, жақсы көңіл күймен сабақты бастайды.
Оқушылар дыбыссыз қадам жасап, 2 топқа бөлінеді.
Әр топ өздерінің абзацтарын оқиды, бір-бірімен, жұппен, топпен өзара талқылайды
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін практикалық тапсырмаларға оқушылар жауап жазады.
|
Дескриптор -Өткен бөлімдегі ережелерді қайталайды Жалпы балл-1 ҚБ.
Дескриптор 1. Гравитациялық күштерді біледі 2.Ауырлық күшінің ережесін біледі 3. Кез-келген денені Жердің 9,8 Н күшпен тартатынын біледі 4.Ауырлық күшінің формуласын біледі 5.Күштерді ажырата алады 4.Заңдарды біледі 5.Кез-келген денені Жердің 9,8 Н күшпен тартатынын біледі 6.Өлшем бірлікті біледі Жалпы балл-2 ҚБ Дескриптор 1.Жоқ сөздерді толықтырады 2.Құралдарды қолданып, жұмыс жасай алады. 3.Динамометрмен ауырлық күшін өлшей алады. 4. Қорытынды жасай алады.
Жалпы баол -3 ҚБ |
Үлестірме
ДК экран сұрақтар
Үлестірме қағаз
Әр топқа флипчарт , маркер, түрлі түсті фломастер
Үлестірме қағаз
Керекті құралдар: динамометр, ағаш білеуше таразы жүктер
|
|||||||||||
Сабақтың ортасы. 10 мин Жеке жұмыс
|
3-тапсырма. «Қағазға тіл бітірген-қалам» есептер шығару 3.3-жаттығу №1. Денеге әрекет ететін ауырлық күші 10кН. Ол дененің массасы қандай? №3. Жүктің массасы 10 кг. Оған қандай ауырлық күші әрекет етеді?
ЕБҚБ жеке тапсырма шамаларды белгілеу,(қосымша тапсырмалар) |
Оқулықтағы есептерді шығарады
|
Дескриптор 1.Берілгенін жаза алады 2. ХБЖ-айналдыра алды 3. Формуланы біледі, түрлендәре алады Жалпы балл -3 ҚБ |
Слайд Дәптермен жұмыс
|
|||||||||||
Сабақтың соңы. 5 мин Жұппен жұмыс «Кім жылдам!» (сабақты бекіту)
Кері байланыс
Бағалау
Үй тапсырма-сы |
4-тапсырма. «Кім жылдам» әдісі арқылы семантикалық карта толтыру
«Өзін-өзі бағалау»парағы Бүгінгі сабақтан ұққан «3 тірек» сөз, Бүгінгі сабақтан ойға түйген «2 ұғым», Бүгінгі сабаққа қатысты «1 сұрақ», Мені қызықтырғаны «....»
«Калькулятор» әдісі
§ 16,17 оқу, жаттығу- 3.4(1,3) |
Оқушылар тапсырмамен жұмыс жасайды
Оқушылар «Өзін-өзі бағалау» парағына өз ойларын жазып қалдырады. |
Дескриптор 2. Формула жаза алады 3.Өлшем бірліктерді анықтайды
Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |