Сабақтың
басы
(5
минут)
|
«Психологиялық жағымды ахуал
қалыптастыру:
Мақсаты: мейірімді болуға,
қамқор болуға, қарапайым болуға баулу.
«Ең жақсы»
ойыны Қатысушылар екі топқа бөлінеді. Әр топқа
мынадай нұсқау беріледі. Берілген мінездеме қай мамандыққа сай
екендігін айту қажет. Ең ақшалы, ең жасыл, ең тәтті, ең күлкілі, ең
ұсқынсыз, ең қарым - қатынасы күшті, ең жауапты, ең
салмақты
Үй жұмысын
тексеру
Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы
болжайды.
|
«Қол
шапалақ»
«Қол
шапалақ»
|
Слайд
|
Сабақтың
ортасы
(6-37
минут)
|
1.Сөздікпен
жұмыс.
Жаңа сөздермен таныстырады,
оқушыларға қайталатады:
Ойқозғау
Тақырыпты
болжау.
Жаңа сөз
үйренейік
Айтылым
Жаттығайық
2-тапсырма
Сөздердің суретін
табады
Сергіту
сәті
«Ұшты-ұшты»
ойыны
оқылым
Мәтіннен сан есімдерді тауып
оқу
Мәтін бойынша сұрақтарға
жауап беру арқылы слайдтағы ракетаның жанындағы сандар боялып
отырады.Оқушылар сұраққа түгел жауап берген кезде ракета
ұшырылады.
Оқиық
Қосымша
тапсырма.
Бұл тапсырманы орындаған
оұушыға пазл құрастырып зымыран бейнесін шығару
керек.
ЕББҚ.
(Зейін тапшылығы және гипербелсенділік
синдромы (ЗТГС) Тапсырма сөйлемді толықтырып
жазуға анық, нақты түсінділіп беріледі. Мұғалім тарпынан қолдау
көрсетіледі,
|
Тыңдалым,айтылым. Жаңа сөздерді жазады, сөз
тіркестерін, сөйлем құрастырады.
айналу
батыл
марапат
марапаттау
Айтылым
Ойтүрткі
«Миға шабуыл» әдісі арқылы
сабақтың тақырыбын анықтайды. Слайдтан ұшқыштың суреттері
көрсетіледі, балаларға сұрақтар қойылады -Бұл кімнің
суреті?-Бүгінгі сабағымыздың тақырыбын қандай деп ойлайсындар?
Сабақ тақырыбын хабарлау,-Ал бүгінгі сабақта нені меңгеруіміз керек
деп ойлайсындар? Алдымызға қандай мақсат
қоямыз?
Айтайық
Сәлем, достар! Менімен бірге
жүріңдер.
Қазір Қазақстанның тұңғыш
ғарышкері
Тоқтар Әубәкіровтен сұхбат
аламыз
Айтылым
Бірлесіп
оқу
Мәтінді түсініп
оқы.
Мен аспаннан ең алғаш ұшақты
көрген күннен бастап ұшқыш болуды армандадым. Менен сол кезде «Нені
жақсы көресің?» – деп біреу сұраса, «Ұшақты жақсы көремін», – деп
жауап беретін едім. Аспан әлеміне қызықтым. Менің ең бақытты кезім
– аспанға алғаш рет ұшақпен көтерілуім болды. Ешкімнің көмегінсіз
ұшақты өзім басқардым.
Өзімді қанаты бар құстай
сезіндім. Мен ресей еліндегі Армавир жоғары әскери ұшқыштар
училищесін (1969) бітірген соң арманыма жақындай бастадым. Алдымен
ұшқыш, одан кейін звено командирі болып қызмет атқардым. 1975–1976
жылдары Мәскеудегі авиация институтында оқыдым.1990 жылы мен
ғарышқа ұшу туралы ұсыныс алдым.
Тапсырма
Мәтіннен сан есімдерді
тауып оқу
Сөйтіп 1991 жылы Ю.А. Гагарин
атындағы Ғарышкерлерді дайындайтын орталықта жаттығуды бастадым.
Осы жылы 2-қазанда мен ғарышқа Байқоңырдан «Союз ТМ-13» кемесімен
ұштым. Мен осылай ғарышкер атандым. Ғарыш кемесімен жер шарын
айналып шығу – ғылым үшін өте маңызды. Жас ұландарды ғарышкер
болуға шақырамын.
Тақырып
бойынша сұрақтарға жауап бер
1.Тоқтар
ағаның ұшқыш болу арманы неден басталды?
2.Ғарышкердің есінде қалған ең тамаша сәті қай кез
еді?
3.Тоқтар
Әубәкіровтің арманы қашан орындала бастады?
4.Ғарышкер
ғарышқа қашан және қай жерден ұшты?
Ә) Сөйлем құрап
жаз.
Жазылым. Көп нүктенің орнына
қажетті сөздердің бірін қойып жаз.
Қажетті сөздер: батыл,
марапаттау, марапат, айналу.
1. Тоқтар Әубәкіровке Елбасы
өз қолынан ... сыйлық-
тарын ұсынды. Оған
«Қазақстанның ғарышкер-ұшқышы»
атағын
берді.
2. Жаттығу кезінде ғарышкерге
көп ... керек. Бұл оны
ғарыштағы салмақсыздыққа
дайындайды.
3. Жүргізуші ғарышкерлерді ...
үшін сахнаға шақырды.
4. «Өз арманыңа жеткің келсе,
... бол», – дейді Тоқтар аға.
|
«Табыс
баспалдағы»
Дескриптор:
-
Тоқтар Әубәкіровтен сұхбат
алады
«Қол
шапалақ»
Өзара бағалау: «Тамаша»,
«Жақсы», «Ойлан»
Дескриптор
3
балл
Мәтінді
оқиды
-Сұрақтарға жауап
береді
Смайликтер
|
Оқулық
сөздік
слайд
Оқу құралдарының
суреті
Интербелсенді
тақта
Түрлі түсті
қарындаштар,
Слайд
Оқулық
АКТ
Оқулық
слайд
Әр оқушыға бір
смайликтен
|