Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
2
мин.
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а) Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу.
Психологиялық жағымды ахуал
туғызу
ә). Топта жұмыс жасау ережені
еске түсіру.
б).
Топтастыру
|
Оқушылар мұғалімнің нұсқауы
бойынша екі топқа
бірігеді.
І-топ: Қазақ
елі
ІІ-топ
Атамекен
Топтың
ережесі:
-
ТҚЕ
сақтау.
-
Топ басшысына
бағыну.
-
Белсенді
болу.
-
Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен
ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен
қарау.
-
Уақыт шегінде жұмыс
жасау.
|
ҚБ
Смайликтер
|
суреттер
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
5
мин
|
«Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
РЕБУС
шешу
|
«Кофе таяқшалары» әдісі арқылы
өткен тақырыпқа шолу
жасау
Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап
беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға
сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлануды дамыту.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау
сөзімен ынталандыр.
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
10
мин
|
1-тапсырма
Жұптық
жұмыс
Мұғалім оқушыларға оқулық
бойынша тапсырманы
орындатады.
2
тапсырма
Топтық
жұмыс
«ВЕЕР»
әдісі
Видео
таныстырылым
Топтық
жұмыс
«ЫСТЫҚ
АЛАҚАН»
Басшы қандай болу керек деп
ойлайсыңдар
Тілдік
бағдар
Мезгіл үстеуі туралы
мәлімет беру,тапсырмаларды орындап
бекіту.
|
Оқылым
Айтылым
Берілген мақал- мәтелді қалай
түсінесің? Ойларын дәлелдеп айтады,
сұхбаттасады.
Жазылым
Берілген сөздерден сөйлем
құрап жазады.
Елбасы, көшбасшы, бастық,
Президент, басшы,
қолбасы.
Айтылым.
Мезгіл үстеу түрлеріне
мысалдар келтіреді
|
Дескриптор
4
балл
-мазмұнын
ашады
-сұхбаттасады
-ақпарат
жинайды.
Дескриптор:
- сөйлем
құрайды
- мағынасын түсіндіріп
айтады
Жалпы- 3
балл
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері.
Суреттер
топтамасы
Интербелсенді
тақта
|
Топтық
жұмыс
10
мин
|
5-тапсырма
Топтық
жұмыс
«Ақылды оқушы»
әдісі
Әр оқушы сабақта не
білгенін жазады
3-
тапсырма
Жеке
жұмыс
4-
тапсырма
Жеке
жұмыс
|
Айтылым
Тұңғыш Президент туралы басқа
тағы қандай деректер білесің? Осы сұрақ бойынша топта талқылау
жүреді, бір- біріне әңгімелеп, постер
қорғайды.
Тыңдалым
Жазылым
Мәтінді тыңдайды, сан
есімдерді теріп жазады. Сан есімдерді пайдаланып, Тұңғыш
Президентке қатысты бірнеше сөйлем
құрайды.
Тыңдалым
Айтылым
Мәтінді тыңдап, елді мекендер
туралы айтады.
Айтылым
Берілген сұрақтарға ауызша
және жазбаша жауап
береді.
*Елбасының анасының аты-
кім?
*Елбасының атын кім
қойған?
|
Дескриптор:
-постер
қорғайды
-тірек сөздерді
анықтайды.
-жаңа сөздерді
қолданады
Жалпы- 5
балл
Дескриптор
3
балл
-сан есімдерді
жазады
-сөйлем
құрайды
-ақпарат
жинайды.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері.
Аудиомәтін
Презентациялық
слайдтар
Кесте
Смайликтер
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Бір ауыз сөз»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Мақсаты:Оқушы алған білімін
саралай білуге
дағдыланады.
Тиімділігі:Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін
анықтайды.
|
Жеке
жұмыс:
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ
туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты
бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет,
білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын.
т.б.
|
Мұғалім оқушылардың сабаққа
қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының
өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды
ынталандыру үшін
«Қошеметтеу»
әдісі арқылы
бағалайды.
|
|