Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
5.1.3.1 тыңдалған
мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты
анықтау;
5.4.2.1 сөз ішіндегі және сөз
аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына
сәйкес айта білу.
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар: Мәтінді түсініп, ақпараттарды
анықтайды, кейінді ықпалды дұрыс қолданады.
Көптеген
оқушылар: Ықпал түрлерін анықтап,
ажыратады.
Кейбір
оқушылар: Өз пікірлерін
білдіреді.
|
Сабақтың
басы
8
мин
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі. Сәлемдесу, сабаққа
дайындық.
Жағымды психологиялық
ахуал.
Мейірімді
жүрекпен,
Ақ пейілді
тілекпен.
Амандасып
алайық,
Жадырап бір
қалайық!
2. Үй тапсырмасын
пысықтау.
«WORD WALL»
бағдарламасымен https://wordwall.net/resource/78573271
сұралады.
1. Киімдерді қандай
түрлерге
бөлеміз?
2. Сән дегеніміз
не?
3. Жуан және жіңішке
дауысты дыбыстар қандай сөздерде араласып
келеді?
4.Киім стилі дегендегі
«стиль» сөзінің мағынасы
қандай?
5. Ілгерінді ықпал
дегеніміз не? Мысал
келтір.
3. Оқушыларды кір жаятын жіпте
ілінген ұлттық киімдер бейнеленген сурет қиындылары арқылы 3 топқа
бөлу.
1топ-
«Тақия»
2топ-«Шапан»
3топ-«Қамзол»
ТЫҢДАЛЫМ АЛДЫ.
Қызығушылықты
ояту
«Артығын алып таста»
әдісі. Оқушыларға суреттер жинағын көрсету.
Оларға қай суреттің қалғандарына қатысты емес екенін
анықтату.
Сабақтың мақсаттары мен
бағалау критетийлерімен
танысу.
|
Оқушылардың сабаққа
дайындығы тексеріліп, назары сабаққа
аударылады.
Сұрақтарға жауап
беру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын
анықтайды.
Оқушылар көрсетілген суреттер
жинағынан артығын көрсетіп, тақырыппен
байланыстырады.
|
ҚБ Мадақтау сөздері арқылы және
«Аукцион» әдісімен
бағаланады.
|
5-сынып «Қазақ тілі»
оқулығы
|
Сабақтың
ортасы
34
мин
|
Мағынаны
тану
ТЫҢДАЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ
«Қазақтың ұлттық киімдері»
бейнежазбасын https://www.youtube.com/watch?v==ZRufTnHq3M4/)
мұқият
тыңдаңдар.
1-тапсырмада
3 топқа тыңдалым мәтіні
негізінде мәтіннің мазмұнын түсініп, негізгі және қосымша ақпаратты
анықтау мақсатында «Ментальді карта» бойынша тапсырмалар
беріледі.
1-топ
«Тақия»
Мәтіннен бас киім атауларын
теріп жазыңдар
2-топ
«Шапан»
Мәтіннен ерлер киімдерін
теріп жазыңдар.
3-топ
«Қамзол»
Мәтіннен әйелдер киімдерін
теріп жазыңдар.
ІІІ.ОҚЫЛЫМНАН
КЕЙІН. ӘТН.
Жасанды интеллект
арқылы «Кейінді ықпал» тақырыбын оқушыларға тыңдату. Жетек
сұрақтары арқылы не түсінгендерін
сұрау.
4-тапсырма. Төмендегі сөздерді орфоэпия
заңдылықтарына сәйкес жазып, ықпал түрлерін анықтаңдар. Топтарға 3
сөзден беріледі.
«Тақия» тобы
– Ақ аю, басшы,
Жанпейіс.
«Шапан» тобы
– Көк ала, тұз сал,
Ермағанбет.
«Қамзол» тобы
– Боз жорға, ақ лақ,
көкорай.
Смайликтер арқылы
кері байланыс жасалады.
Өте жақсы
түсіндім!
Түсіндім!
Түсінбедім!
6-тапсырма. Дыбыс үндестігін сақтай
отырып, көп нүктенің орнына тиісті жалғауларды жазыңдар. Кейінді
ықпалды көрсетіңдер.
|
Бейнежазбаны
тыңдайды.
1-тапсырма
Дескриптор:
-Бас киім атауларын
теріп жазады;
-Ерлер киімдерін
топтастырады.
-Әйелдер киімдерін
топтастырады;
-Өз пікірлерін
білдіреді.
Грамматикалық
тақырыпты меңгереді.
4-тапсырма
Дескриптор:
-Сөздерді орфоэпия
заңдылықтарына сәйкес
жазады.
-Ықпал түрлерін
анықтайды.
«Смайликтер» арқылы
кері бай ланыс жасайды.
6-тапсырма
Дескриптор:
-Көп нүктенің орнына тиісті
жалғауларды жазады.
-Кейінді ықпалды
анықтайды.
|
ҚБ «Аукцион»
|
https://www.youtube.com/watch?v==ZRufTnHq3M4/
Тапсырма
қағаздары
Дәптер, қалам,
оқулық
|