.Оқу іс-әрекетініңкезеңі. |
Тәрбиешінің әс-әрекеті. |
Балалардың іс-әрекеті. |
Себепті қызығушылығын ояту кезеңі.
Ұйымдастырушылық ізденістік кезеңі
|
-Салеметсіздер ме, балалар!-Бүгінгі көңіл-күйлеріңіз қалай?-Осы жақсы көңіл-күймен бүгінгі оқу іс-әрекетімізді бастайық
Таңғажайып сәт.Бөлмеге хат байлаған шар ұшып келеді.«Қымбатты балалар сендерге хат жазып отырған аңдар. Бізге үйшік салуға көмектесіңдерші. Біз оны тұрғызғанбыз,Бірақ ол қайта –қайта құлап, бұзыла береді.
- Балалар,аңдарға көмектесеміз бе?-Балалар біздер аңдарға көмектесу үшін аңдардың дене бітімдерін көруіміз керек, ол үшін біздер қайда барамыз?-Дұрыс айтасыңдар, аңдар қайда тұрады екен?
-Балалар біздер орманға мына келген сиқырлы шармен ұшып барайық.-Олай болса орманға барайық.
-Міне балалар, біздерде орманға келіп қалдық, қараңдаршы орманда нелер бар екен?
-Кәне балалар тыңдандаршы бір дыбыстар естілетін сияқты. -Бұл не шу? Біреулер сөйлесіп жатқан сияқты.(шымылдықты ашып). –Бұл аңдар екен ғой.-Сәлеметсіздер ме , балалар? Келгендерің қандай жақсы болды.Сендер біз жіберген хатты алдыңдар ма?
-Біз сіздерге көмектесейін деп келдік.-Сіздер үйшік жасап беруге көмек сұраған екенсіңдер.
-Балалар сіздер үйшіктің қандай екенін білесіңдерғо, біздер балабақшада үйшік ертегісімен танысқан болатынбыз, кәне тағы бір есімізге түсіріп жіберейікші.
-Міне балалар, біздерде осындай етіп ертегідегідей аңдарға үйшік салып беруге көмектесейік.-Ол үшін біз аңдарды бойымен тұрғызып,салыстырып ішінен ең үлкенін,содан соң , бойы кішісін,одан кішісін табуымыз керек.-Аңдардың ішіндегі ең үлкені қандай аң екен?-Өте дұрыс.-Келесі қандай аң екен?-Және ең кішкентайы қандай аң екен?
|
Жақсы
-Иә көмектесеміз.
Орманға
Орманда өмір сүреді екен.
Балалар сиқырлы шардан ұстап әндетіп орманға барады.
Теректер көп екен, құстар бар.
Аңдармен амандасады.
-Иә алдық
«Үйшік» ертегісі (слайд көрсету).
-Аю
-түлкі,қоян.-Кірпі |
| Сергіту сәті:Көлбең-көлбең көлеңке,Көлбеңдеген көлеңке.Аю қайтіп жүреді,Аю былай жүреді.Қоян қайтып жүреді,Қоян былай жүреді.Түлкі қайтып жүредіТүлкі былай жүредіКірпі қалай жүредіКірпі былай жүреді
-Жарайсыңдар балалар.-Кәне балалар енді үш топқа бөлініп, аңдарға үйшік жасауға кірісейік.-Міне үстел үстінде үйшік жасауға төрт бұрыш және үшбұрышты пішіндер жатыр, пішіндердің түстері үш түстен алынған, кәне айтып кетейік қандай түстер екен?
- Қараңдаршы,аңдар қалай тұр: ең үлкені, кішкентайы, оданда кішкентайы, ең кішкен-тайы.-Ал енді пішіндерден аңдарға арнап үйшік тұрғызайық.Аю үшін ең үлкен төртбұрыштан тұрғызамыз. Ең үлкенін табыңдаршы.-Ал енді тексерейік:төртбұрышты екінші төртбұрыштың үстіне қою арқылы тексерсміз.Ең жоғарғы жағына ең кішкентайын қоямыз.-Енді аңдарды үйшіктеріне орналастырамыз.
-Ең үлкеніне аюды, одан кішікентайына түлкіні,одан да кішкентайына қоянды, ең кішкентайына кірпіні кіргіземіз. Міне қандай үйшік шықты:үлкен, одан кішкентай, одан да кішкентай, ең кішкентай үйшік шықты.-Енді осы аңдарды әрбір жерге өз үйшіктерімен көшіріп қоямыз.-Міне балалар аңдар біздерге риза болып рахметін айтып отыр.-Енді біздер аңдармен қоштасып, өз балабақшамызға қайтайық.Сиқырлы шармен балабақшаға қайту.
|
Қимылмен сергіту сәтін жасайды.
-Қызыл, сары, көк
Аңдардың өлшемі бойынша сәйкес төртбұрыштыларға үйлерге орналастырады.
|
Іс-әрекетті бағалау кезеңі | -Балалар міне бізде балабақшағада келдік.-Сендерге саяхатқа барған ұнады ма? -Саяхатқа біз не үшін бардық?
-Қандай аңдар көмек сұраған екен?Біз оларға не тұрғыздық?
Ол үйшікте қандай аңдар тұрады ?-Жарайсыңдар балалар, сендер бүгінгі оқу іс-әрекетіне өте тамаша қатыстыңдар. Рахмет. |
-Иә ұнадыАңдарға көмектесуге бардық, себебі бізден аңдар көмек сұрады.
Аю, түлкі, қоян, кірпі.-үйшік тұрғыздық.
Аю, қоян, түлкі, кірпі тұрады |