Ашық сабақ,Ыбырай Алтынсарин

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ,Ыбырай Алтынсарин

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ,Ыбырай Алтынсарин
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім: Әлемнің жеті кереметі

Мектеп атауы:

Сабақ тақырыбы

Әлемнің жаңа жеті кереметі

Уақыты:

Мұғалімнің аты – жөні:

Сынып: 6

Сабақ

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

ӘТН. 6.4.1.1 - тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу

Сабақтың мақсаттары

Оқушы ақыл-ой мен сезім талғамының арқасында адамның саналы жан иесі ретінде басқа тірі табиғаттан ерекшеленетінін тереңдете отырып,өз еліміздегі және әлемдік деңгейдегі мәдени-тарихи мұралармен танысады

жеткізіп, дербес ой білдіреді.

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика мен терминология: Бірге, бөлек, дефис арқылы жазылатын сөздер

Диалог және жазылымға пайдалы тіркестер:

Ұстамдылық, менің ойымша... «Сыпайы тоңбайды, қалтырайды» дегендей,... Ретімен киіне білсек,... «Біреу тойып секіреді, біреу тоңып секіреді» демекші,... Қорытындылай келе...

Бағалау критерийлері

Мәтінді түсінгендігін, зерттегендігін көрсетеді;

Оқушылар бір-бірін тыңдауда шыдамдылық таныта біледі, сыныптастарына құрметпен қарайды. Жеке, топта жұмыс істей алады

Мәтіннің тақырыбы мен идеясын ашады;

Жүйелі (кіріспе бөлім, негізгі бөлім, қорытынды бөлім)айтылым жасайды.

Пәнаралық байланыс

АКТ, өзін-өзі тану, өнер, әдебиет, тіл

АКТ –ны қолдану дағдылары

Аудио жазба

Құндылықтарды игерту

Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет

Ынтымақтастық

Сабақтың түрі

Білімді пысықтау сабағы

Алдыңғы білім

Әлемнің жаңа жеті кереметі

Жоспар

Кезеңдер

Жоспарланған жаттығулар

Дерек көздері

Сабақтың басы

8 минут

Салемдеседі, оқушыларды түгедейді. Сынып тазалығына қарайды.

Психолгиялық ахуал орнату мақсатында «Шаттық шеңберінде» оқушылар бір - біріне жақсы тілектер тілейді.

Үй тапсырмасы сұралады.4-тапсырма. 52-бет

Жеке жұмыс

Үш шапалақ арқылы бірін-бірі бағалайды.

«.Шыққан суреттер жайлы топтар әңгімелейді.

Сабақтың мақсаты мен жетістік критерийлері түсіндіріледі.

Әлемнің жаңа жеті кереметі









Әлемнің жаға жеті кереметі жайлы не білесіңдер?


Негізгі бөлім



10 минут







15 минут

Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаты таныстырылады.

Әлемнің жаңа жеті кереметі Жеке жұмыс


  1. Ұлы Қытай қорғаны

  2. Мачу-Пикчу

  3. Тәж-Махал

  4. Петра

  5. Кализей

  6. Чичен-Ица

  7. Христос мүсіні


5-тапсырма. Сөзбәйге. Жеке жұмыс


1-топ. 3 минут ішінде еліміздегі бірге жазылатын қала, елді мекен атауларын айтыңдар

2-топ. 3 минут ішінде дефис арқылы жазылатын жеті керемет атауларын жазыңдар

3-топ. 3 минут ішінде екі түбірден құралған кісі аттарын айтыңдар

Смайлик арқылы оқушылар өзара бірін-бірі бағалайды.

6-тапсырма. Жеке жұмыс Графикалық диктант.

Оқушылар дұрыс жауаптарын сәйкестендіре отырып, өзін-өзі бағалайды.

8- тапсырма. Жұптық жұмыс. Сөзжұмбақты шешеді

Жауаптары

  1. Таж-Махал

  2. Зевс

  3. Таңбалы тас

  4. Киіз үй

  5. Александрия

  6. Бәйтерек

  7. Галикарнас

  8. Петра

  9. Домбыра

  10. Кализей

  11. Астана

Жұптағы оқушылар өздерін-өздері смайлик арқылы бағалайды

Тапсырма:

.1.Әлемнің жеті кереметіне жатқызамын деп Қазақстан елінен тағы қандай тарихи мұраларды айта аласың?Неліктен?

2. Мәдени-тарихи мұраларды өз тарапыңнан қорғау жөнінде оқушыларға қандай кеңестер берер едің?

1. ............................

2. ............................

3. ...........................

3.Адамның ақыл-ойы мен талғамының жоғары екенін қандай туындылардан көргеніңді қысқаша жаз:

Бағалау критерийі:

  1. Белгілі бір жанрда мәтін құрастыра алады;

  2. Құрылымы сақталған;

  3. Сауатты жазады (3 қате есептелмейді).

















Смайликтер



Оқулық



оқулық













Смайликтер


Қорытынды


15-20 минут















Үйге тапсырма

Бекіту сұрақтары.

Бүгінгі сабақтанжаңа және қызықты ақпарат ала алдым ба?

Топтық жұмыстарда мен өзімді көрсете алдым ба?

Бүгін сабақтан алған ақөпараттар мен үшін маңызды?

Бүгінгі сабақ маған ұнады ма?Неліктен?

Рефлексия «Таңдау» әдісі. 

1.Мен сабақ қызықты, қызықсыз болды деп ойлаймын.

2. Мен сабақта ... үйрендім.

3. Мен басқаларды  ... тыңдадым.

4. Мен сабақта ... орындай алдым.

5. Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын, риза емеспін.

7-тапсырма.53-бет. Қазіргі заманғы әлем кереметтері туралы тақырыпқа мәлімет іздестіріп, сұрақтар дайындайды











Үлестірмелі парақшалар

Қосымша мәлімет

Рефлексия

Сабақ / оқыту мақсаты қолжетімді болды ма? Оқушылар нені білді? Сыныпта қандай ахуал қалыптасты? Уақыт бойынша үлгердім бе? Сабақ жоспарынан ауытқушылық болды ма? Болса неге?



Қорытынды бағалау.

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (сабақ беру және оқыту жайлы ойланыңыз)?


Қандай екі жағдай сабақты жақсырақ өткізуге мүмкіндік берер еді (сабақ беру және оқыту жайлы ойланыңыз)?


Жалпы сынып немесе жеке оқушылар жайлы мен не білдім? Келесі сабақтарға дайындалу барысында бұл мәлімет қандай көмегін бере алады?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.02.2023
369
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі