Материалдар / Ашық сабақ,Ыбырай Алтынсарин
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ,Ыбырай Алтынсарин

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ,Ыбырай Алтынсарин
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Ақпан 2023
153
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім: Әлемнің жеті кереметі

Мектеп атауы:

Сабақ тақырыбы

Әлемнің жаңа жеті кереметі

Уақыты:

Мұғалімнің аты – жөні:

Сынып: 6

Сабақ

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

ӘТН. 6.4.1.1 - тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу

Сабақтың мақсаттары

Оқушы ақыл-ой мен сезім талғамының арқасында адамның саналы жан иесі ретінде басқа тірі табиғаттан ерекшеленетінін тереңдете отырып,өз еліміздегі және әлемдік деңгейдегі мәдени-тарихи мұралармен танысады

жеткізіп, дербес ой білдіреді.

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика мен терминология: Бірге, бөлек, дефис арқылы жазылатын сөздер

Диалог және жазылымға пайдалы тіркестер:

Ұстамдылық, менің ойымша... «Сыпайы тоңбайды, қалтырайды» дегендей,... Ретімен киіне білсек,... «Біреу тойып секіреді, біреу тоңып секіреді» демекші,... Қорытындылай келе...

Бағалау критерийлері

Мәтінді түсінгендігін, зерттегендігін көрсетеді;

Оқушылар бір-бірін тыңдауда шыдамдылық таныта біледі, сыныптастарына құрметпен қарайды. Жеке, топта жұмыс істей алады

Мәтіннің тақырыбы мен идеясын ашады;

Жүйелі (кіріспе бөлім, негізгі бөлім, қорытынды бөлім)айтылым жасайды.

Пәнаралық байланыс

АКТ, өзін-өзі тану, өнер, әдебиет, тіл

АКТ –ны қолдану дағдылары

Аудио жазба

Құндылықтарды игерту

Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет

Ынтымақтастық

Сабақтың түрі

Білімді пысықтау сабағы

Алдыңғы білім

Әлемнің жаңа жеті кереметі

Жоспар

Кезеңдер

Жоспарланған жаттығулар

Дерек көздері

Сабақтың басы

8 минут

Салемдеседі, оқушыларды түгедейді. Сынып тазалығына қарайды.

Психолгиялық ахуал орнату мақсатында «Шаттық шеңберінде» оқушылар бір - біріне жақсы тілектер тілейді.

Үй тапсырмасы сұралады.4-тапсырма. 52-бет

Жеке жұмыс

Үш шапалақ арқылы бірін-бірі бағалайды.

«.Шыққан суреттер жайлы топтар әңгімелейді.

Сабақтың мақсаты мен жетістік критерийлері түсіндіріледі.

Әлемнің жаңа жеті кереметі









Әлемнің жаға жеті кереметі жайлы не білесіңдер?


Негізгі бөлім



10 минут







15 минут

Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаты таныстырылады.

Әлемнің жаңа жеті кереметі Жеке жұмыс


  1. Ұлы Қытай қорғаны

  2. Мачу-Пикчу

  3. Тәж-Махал

  4. Петра

  5. Кализей

  6. Чичен-Ица

  7. Христос мүсіні


5-тапсырма. Сөзбәйге. Жеке жұмыс


1-топ. 3 минут ішінде еліміздегі бірге жазылатын қала, елді мекен атауларын айтыңдар

2-топ. 3 минут ішінде дефис арқылы жазылатын жеті керемет атауларын жазыңдар

3-топ. 3 минут ішінде екі түбірден құралған кісі аттарын айтыңдар

Смайлик арқылы оқушылар өзара бірін-бірі бағалайды.

6-тапсырма. Жеке жұмыс Графикалық диктант.

Оқушылар дұрыс жауаптарын сәйкестендіре отырып, өзін-өзі бағалайды.

8- тапсырма. Жұптық жұмыс. Сөзжұмбақты шешеді

Жауаптары

  1. Таж-Махал

  2. Зевс

  3. Таңбалы тас

  4. Киіз үй

  5. Александрия

  6. Бәйтерек

  7. Галикарнас

  8. Петра

  9. Домбыра

  10. Кализей

  11. Астана

Жұптағы оқушылар өздерін-өздері смайлик арқылы бағалайды

Тапсырма:

.1.Әлемнің жеті кереметіне жатқызамын деп Қазақстан елінен тағы қандай тарихи мұраларды айта аласың?Неліктен?

2. Мәдени-тарихи мұраларды өз тарапыңнан қорғау жөнінде оқушыларға қандай кеңестер берер едің?

1. ............................

2. ............................

3. ...........................

3.Адамның ақыл-ойы мен талғамының жоғары екенін қандай туындылардан көргеніңді қысқаша жаз:

Бағалау критерийі:

  1. Белгілі бір жанрда мәтін құрастыра алады;

  2. Құрылымы сақталған;

  3. Сауатты жазады (3 қате есептелмейді).

















Смайликтер



Оқулық



оқулық













Смайликтер


Қорытынды


15-20 минут















Үйге тапсырма

Бекіту сұрақтары.

Бүгінгі сабақтанжаңа және қызықты ақпарат ала алдым ба?

Топтық жұмыстарда мен өзімді көрсете алдым ба?

Бүгін сабақтан алған ақөпараттар мен үшін маңызды?

Бүгінгі сабақ маған ұнады ма?Неліктен?

Рефлексия «Таңдау» әдісі. 

1.Мен сабақ қызықты, қызықсыз болды деп ойлаймын.

2. Мен сабақта ... үйрендім.

3. Мен басқаларды  ... тыңдадым.

4. Мен сабақта ... орындай алдым.

5. Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын, риза емеспін.

7-тапсырма.53-бет. Қазіргі заманғы әлем кереметтері туралы тақырыпқа мәлімет іздестіріп, сұрақтар дайындайды











Үлестірмелі парақшалар

Қосымша мәлімет

Рефлексия

Сабақ / оқыту мақсаты қолжетімді болды ма? Оқушылар нені білді? Сыныпта қандай ахуал қалыптасты? Уақыт бойынша үлгердім бе? Сабақ жоспарынан ауытқушылық болды ма? Болса неге?



Қорытынды бағалау.

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (сабақ беру және оқыту жайлы ойланыңыз)?


Қандай екі жағдай сабақты жақсырақ өткізуге мүмкіндік берер еді (сабақ беру және оқыту жайлы ойланыңыз)?


Жалпы сынып немесе жеке оқушылар жайлы мен не білдім? Келесі сабақтарға дайындалу барысында бұл мәлімет қандай көмегін бере алады?





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!