Материалдар / Ашық сабақ.Ыбырай Алтынсариннің өмірі мен шығармашылығы.1курс
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ.Ыбырай Алтынсариннің өмірі мен шығармашылығы.1курс

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ.Ыбырай Алтынсариннің өмірі мен шығармашылығына арналған.Бұл сабақ жоспарында Ы.Алтынсариннің өмірі мен шығармашылығы туралы әртүрлі тапсырмалар бар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қаңтар 2023
275
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Общие сведения:

Курс:

1

Топ/

Группа:

1Т-53

Сабақ күні/

Дата зания тия


Мамандық пен біліктілік атауы/ Специальность и квалификация:

1201000 «Автомобиль көлігіне техникалық қызмет көрсету жөндеу және пайдалану»

1201123 «Техник-механик»

Атауы модуль/пәндер:/ Наименование модуля/

дисциплины:

Қазақ тілі мен әдебиеті

Сабақтың тақырыбы/

Тема занятия:

Ыбырай Алтынсариннің өмірі мен шығармашылығы

Сабақтың типі /Тип занятия:

Қайталау және бекіту сабағы

Өткізу орны/Место проведения:

32

Сабақтың мақсатты/

Цель занятия:

Ы.Алтынсариннің өмірі, шығармашылығы, ағартушылық қызметі туралы білімдерін тақырып бойынша тапсырма-ларды жеке,жұп болып орындату арқылы тереңдету және бекіту

Сабақтың міндеттері/

Задачи занятия:

1. Ы.Алтынсариннің өмірі, шығармашылығы, ағартушылық қасиеттері туралы білімдерін толықтыру.

2.Студенттердің ауызша және жазбаша тіл мәдениетін қалыптастыруға, сабақ материалдарын оқып – үйренуде белсенділігін арттыру,ойлау,іздену,зерттеу қабілеттерін дамыту.

3. Білім алушыларды Ы.Алтынсариннің өнегелі өлеңдері мен әңгімелерінен үлгі алуға,еліне,халқына,ұлы тұлғаларға деген сүйіспеншілігін арттыру.

Күтілетін нәтижелер/

Ожидаемые результаты:

Оқу бағдарламасының жаңа әдіс – тәсілдерін игерте отырып, диалогтік әңгімені қолдану арқылы студенттердің шығармашылық қабілеттерін дамыту. (Развитие творческих способностей студентов путем использования диалогической беседы, овладения новыми методами и приемами учебной программы).

Оқыту әдістері, әдістемелік тәсілдер, педагогикалық техникалар, педагогикалық технологиялар/Методы обучения, методические приемы, педагогические техники, педагоги-ческие технологии:

Тілдік қатынасқа түсуде жүргізілетін сұрақ-жауап, сұхбаттасу, өздігінен жұмыс жасау, интерактивті оқыту, АКТ

Қажетті ресурстар/ Необходимые ресурсы: Презентация, аудио тыңдалым, компьютер,кестелер,слайд,тірек – сөздер

Қосымша дереккөздер (әдебиет)/Дополнительные источники (литература):

1.Интернет жүйесі 2.MOODLE

Ө/о шеберінің байланыс ақпараты/ Контактная информация преподавателя:

Т.А.Ә./Ф.И.О.: Ниязбекова З.А.

Тел.:87752695762

E-mail:



САБАҚ ЖОСПАРЫ

Сабақ барысы

Уақыт(минут)

Оқытушының іс - әрекеттері

Студенттердің іс-әрекеттері

Оқу ресурстары

1

2

3

4

5

1.Ұйымдастыру кезеңі

(Организационный этап)


2

Студенттерді түгендеу. Жағымды психологиялық ахуал туғызу.


Сабаққа дайындық


2.Үй жұмысының орындауын тексеру. (Проверка выполнения домашнего задания)







3.Білім алушыларды жұмыстың негізгі кезеңіне дайындау.

(Подготовка обучающихся к работе на основном этапе)

4









8

«Өзіңе сен,өзіңді алып шығар...» үй тапсырмасын сұрау

Қоржыннан шыққан сұрақтар»

1. Ыбырай қай жылы дүниеге келді? (1841жылы Торғай облысында туған)

2. Ыбырайдың шын есімі кім? (Ибраһим)

3. Ыбырайдың атасы кім? (Балқожа)

4. Ыбырай мектепті қай жерде және қай жылы бітірді ? (Орынборда 1957жыл)

5.Ыбырай Алтынсарин «Қазақ хрестоматиясын » қай жылы жазды? 1879 ж.

Қызығушылығын ояту.

-Ал,балалар мына сөзжұмбақты шешіп көрейік

Сөзжұмбақ

  1. Ы.Алтынсарин кім?

  2. Ы.Алтынсаринді кім тәрбиеледі?

  3. Шиені неше ...... ға сатып алды?

  4. Ы.Алтынсарин қазақ балаларына арнап не жазды?

  5. Әке мен бала не тауып алды?

  6. Ы.Алтынсарин қайда туған?




А

Қ

Ы

Н

















Б

А

Л

Қ

О

Ж

А







Т

И

Ы

Н









Х

Р

Е

С

Т

О

М

А

Т

И

Я




Т

А

Ғ

А


Т

О

Р

Ғ

А

Й














Кел,балалар, оқылық! өлеңің кім оқып береді?

Бағалау критерийлері:

Негізгі мәліметті анықтайды;

Сұрақтарға жауап береді;

Өлеңің жатқа оқиды

(Определяют основную информацию; Отвечают на вопросы.Читают стих).

Бағалау парағын кқрсетіп түсіндіру


Студенттер сұрақтарға жауап береді
















Студенттер сөзжұмбақты шешеді.















Студенттер сурет арқылы ортақ сөзді анықтайды.







































Презентация







4..Блім мен әрекет амалдарын қолдану

( Применение знаний

и способов деятельности
























































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!