Ашық сабақ."Заттарды ұзындықтары бойынша салыстыру" 1-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ."Заттарды ұзындықтары бойынша салыстыру" 1-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімі Сейітова Венера Мұратқызы Арал қаласынан.Математика пәні бойынша аудандық семинарда өткізген сабағым. Ең сәтті шыққан сабағым болды. Бейтаныс балаларға өткізген бұл сабағым әрине қобалжумен басталды.Өз қорқынышымды жеңе білдім. Жас мамандарға тәжірибе алмасуға сабақ үлгім қажет деп есептеймін. Сіздерге ұсынып отырмын.
Материалдың қысқаша нұсқасы



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Шамалар және өлшемдер


Мектеп:

262 мектеп-гимназиясы

Күні: 24.10.2017 ж

Мұғалімнің аты-жөні: Сейітова Венера Мұратқызы

СЫНЫП:1 сынып

Қатысқандар :


Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Заттарды ұзындығы бойынша салыстыру.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.1.3.2 Ұзындық/масса/ көлем (сыйымдылық) шамаларын ажыратады және оларды өлшеу үшін құралдарды таңдап, өлшемдер жүргізеді.



Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Заттарды ұзындықтарына қарап салыстырудың нәтижесіне назар аударады.

Оқушылардың басым бөлігі:

Өлшем бірліктерді қолданып, заттарды бір-бірімен салыстырады.

Кейбір оқушылар:

Заттардың ұзындығын қалай өлшегендерін түсіндіріп, дәлелдейді.

Бағалау критерийі

Өлшем бірліктерді қолданып, салыстырады.

Ұзындықты өлшегені туралы түсіндіріп, дәлелдейді.

Тілдік мақсаттар:

Оқушылар:

Салыстыра алады, ұзын – қысқа, биік – аласа

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Ұзындық, ұзын, қысқа, биік, аласа

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:


Ең бойы ұзын жануарды айта аласыздар ма?

Бойы қысқасы қайсы ?

... неше текшеге тең? … қайсысы ұзын? …қайсысы қысқа? ... қайсысы биік? ... қайсысы аласа?

Құндылықтарға баулу

Өз бетінше топта ынтымақтастықта, бірлесе жұмыс жасауға, сыйластыққа, жауапкершілікті сезінуге қалыптасады.

Пәнаралық байланыс

Жаратылыстану,дүниетану


Алдыңғы оқу


Заттарды салыстыру туралы ұғым бар.

Сабақтың барысы



Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар



Сабақтың басы:


2 мин











2мин

Ұйымдастыру кезеңі Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Шеңбер құру.

Қимыл іс-әрекет арқылы.

Қуан шаттан, қуан шаттан!

Қуанатын күн бүгін.

Қайырлы күн достарым,

Сәттілікке толы күн болсын!

Топқа бөлу.

Оқушыларға түрлі түсті түтікше таңдауды ұсыну. Ұзын, орташа, қысқа таяқшаларды анықтап, сол бойынша топқа бөлінеді.

1 – топ

2 – топ

3 – топ

Орындық артындағы «Тосын сый»суреттерге назар аударту.

Ширату

- Ең бойы биік жануарды ата ?

- Ең бойы қысқасы қайсы?

- Бойы аласасы бар ма?


Сурет бойынша тақырыпты ашамын.

Балалар біз бүгінгі сабақта не туралы біледі екенбіз?

-Ұзын – қысқа (мағыналары қарсы)

- биік – аласа

Ұғымдарымен танысып, заттарды ұзындықтары бойынша салыстыруды үйренеміз.








Түрлі – түсті түтікшелер арқылы


АКТ










Сабақтың ортасы

мин

1 мин








1 мин










2 мин














1 мин



1 мин



2 мин












1 мин





1 мин






1 мин












5 мин






1мин

1мин







8мин










3мин

















Ұжымдық жұмыс.

«Ауадағы диалогтер» әдісі.

Балалар заттарды ұзындығы бойынша салыстыруға болатынын біледі.

  • Қай қарындаш ұзын?

  • Қайсысы қысқа?

К.Б Сұрақ - жауап

Б. Мадақтау сөздері арқылы







Топтық жұмыс:

Жас зерттеушілер әдісі

Қолда бар заттармен сыныптағы заттарды өлшеу.

1 – топ Парта ұзынд.кітаппен өлшеу

2 – топ Кітап ұзынд. санағышпен өлшеу.

3 – топ Парта ұзынд. қарындашпен өлшеу.

  • Парта ұзынд.неше кітапқа тең?

  • Парта ұзынд. неше қарындашқа тең?

  • Кітап неше санағышқа тең болды?

  • К.Б Сұрақ – жауап

  • Заттардың ұзынд. өлшеу қаншалықты қиын болды?

Б: Көңілді сақина


Топтық жұмыс

«Ойланайық шапшаңырақ»әдісі

Топтарға әр – түрлі тапсырма беріледі.

1 – топ. Ағаштардың биіктігін өлшейді

2 – топ Бұталардың биіктігін өлшейді

3 – топ Шөптердің биіктігін өлшейді.

К.Б

  • Ағаштың биіктігі неше текшеге тең?

  • Бұтаның биіктігі неше текшеге тең?

Б.Көңілді сақина





Сергіту сәті:

Тербеледі ағаштар,

Алдымнан жел еседі.

Кіп – кішкентай ағаштар

Биік болып өседі.







Жұптық жұмыс:

« Кім жылдам? »әдісі бойынша

Оқушылар жұптасып

бір – бірінің бойларын өлшеу


К.Б. Сұрақ - жауап

Б. Көңілді сақина

Адам тірі табиғат бөлшегі екенін меңгереді. Адамның бойы өсу үшін дәрумендерге бай жемістер жеу керек екенін біледі.Сәбіз тез бой өсіретін көкеніс түрі.

Жеке жұмыс (Жұмыс дәптері)

1-тапсырма

Ожау, пышақ, шанышқы ұзындықтары неше шегеге тең болатынын біледі.

2 – тапсырма таспадан ұзын, қысқа таспа суретін салады.

3 – тапсырма берілген үйден биік үйдің суретін салады.

Жеке жұмыс.

«Жүйріктер алаңы

Бағалау критерийлері

Дескриптор

Ұзындық өлшем бірліктерін салыстырады.






Суреттерді салыстырып қайсысы ұзын,қысқа екенін анықтайды.

Суреттерді салыстырып,қайсысы биік – аласа екенін анықтайды.






Смайликтер






Текшелер

Смайликтер тарату


Сергіту сәтіне арналған жинақ








Жұмыс дәптері

Қарындаш







Сабақтың соңы










2мин











Рефлексия

Басбармақ әдісі











Қосымша ақпарат


Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық және

қауіпсіздік техникасын сақтау

Сабақтың өн бойында балалардың қауіпсіздігін қадағалаймын.


1.Топтық, жұптық жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады.

2.Барлық оқушыларға тақырыпқа байланысты тапсырмалар,мысал келтіру, оларды анықтау себептерін білу тапсырмалары беріледі. Әр түрлі тапсырма ұсыну арқылы олардың білімдерін кеңейту.



«Сұрақ – жауап »әдісі


«Өзара бағалау»

жетістік баспалдағы


Мұғалімнің бағалауы


«Басбармақ»әдісі


«Көңілді сақина» әдісі.




Сергіту сәті


Рефлексия









Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.






Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:


2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?






Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы «Көңілді сақина» бағалау сәтінен

Жұмыс дәптерімен жеке жұмыс орындау сәті Оқушылар бір – бірінің бойын салыстыруда.

Сергіту сәтінен










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
14.01.2019
1870
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі