Материалдар / Ашық тәрбие сабақ "Жақсыдан үйрен,жаманнан жирен" 5 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық тәрбие сабақ "Жақсыдан үйрен,жаманнан жирен" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
• Оқушыларды адамгершілікке,еңбексүйгіштікке, жаман әдеттен аулақ болу керектігі туралы біліктерін қалыптастыру. Қойылған сұраққа ойланып, толық жауап беруге үйрету. Балаларға күнделікті өмірде кездесетін әр түрлі жақсылықтар мен жамандықтарды ажырата білуге, жақсыдан үйреніп, жаманнан жиренуге тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қаңтар 2018
804
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбыақсыдан үйрен,жаманнан жирен.Мақсаты: а) Оқушыларды адамгершілікке, қарапайымдылыққа, әдептілікке, өз халқының салт-дәстүрін үйрене отырып, жаман әдеттерден аулақ болуға үйрету. ә) Адам бойындағы ұнамды-ұнамсыз қылықтарды ажырата отырып, әдеп әліппесін бойына дарыту, тіл байлығын, таным белсенділігін арттыру. б)Жаман әдеттерден аулақ болуға, әдептілікке, адамгершілікке тәрбиелеу.Көрнекілігігі: Мақал-мәтелдер,суреттер.Сабақтың барысы:І.Ұйымдастыру бөлімі -Қайырлы күн, балалар!ІІ.Психологиялық дайындық.-Егер көңіл күйлерің жақсы болса, бастарыңды сипаңдар.-Егер сабаққа дайын болсаңдар, қолдарыңды шапалақтаңдар.ІІІ.Жаңа сабақ.Ширату-Жыл мезгілдерін ата-А әрпінен басталатын 5 қыздың атын айт- С әрпінен басталатын 5 ұлдың атын айт-Жылқының төлін ата-Аптаның күндерін ата-Бүгін қай күн?Сурет бойынша жұмыс.Бұл баланы кім дейді?1.Үлендерді сыйлаймыз,Айтқандарын тыңдаймыз.Кішіге ағамыз,Құшаққа аламыз.Еңбекті сүйеміз,Бақытқа ие біз.Бұл баланы кім дейді?(әдепті бала)2.Өзінен үлкен кісіні,Сыйлауды ол білмейді.Шықпай жатып көшеге,Үсті басы кірлейді.Бұл баланы кім дейді?(салақ бала)-Ендеше,балалар,бүгінгі сабағымыздың тақырыбы«Жақсыдан үйрен,жаманнан жирен»-Осы тақырыпқа қатысты қандай мақал –мәтел білесіңдер?Мақал-мәтелдерЖаман аттан, аяғым артық,Жаман жолдастан,таяғым артық.Әдепті бала-арлы бала,Әдепсіз бала сорлы бала.Ойын: Не жаман? Не жақсы?(балалар өз ойларын жазады)Не жақсы? Не жаман? Ата ақылы.Жата бермей еркелеп, Тұр азанда ертерек. Ата-анаңды сыйлағың Төсегіңді жинағың. Қажет емес аптығу Жаса түрлі жаттығу Тырыса біл намысқа Киіміңді таза ұста Түзеу отыр партада. Салмақ салма арқаға Салақтардан жиренгің Ұқыптыдан үйренгің. Атам айтқан ақылдыКөкейіме түйгенмін.Тыйым сөздер жарысы:Әбес іс жасама.Басыңды шайқама.Бетіңді сызба.Дастарханды аттама. Шашыңды жайма.Босағада тұрма.Нанды баспа.Бос бесікті шайқама.Ақты төкпе.Малды теппе.ІY Бекіту. Ойын: Болады, болмайдыСабақтан кешігуге...Үлкен адамдардың әңгімесіне араласуға...Таңертең ерте тұруға...Қыздардың шашынан тартуға...Үлкендерге көмектесуге...Партаны сызуға...Даурығып сөйлеуге...Сабақ үстінде тыныш отыруға...Кішілерге қамқор болуға...Бір-біріңе көмектесуге...Мектепте жүгіруге...Бір-біріңді арыздауға...Біреудің затын рұқсатсыз алуға...Үзілісте кітапханаға баруға...Демалыста тауға шығуға...Көшеде түкіруге...Мәдениет үйіне баруға...Y.Қортындылау-Сендер оқып жатқан мектеп қалай аталады?-Мектеп ережесін білесің бе?-Біз қай тілде оқимыз?-Сен қандай баласың?Хормен:Үленге иман керекКішіге иба керекАдамдар бірін-біріҚұрметтеп сыйлау керек.Сабақтың мақсаты: 1. Оқушыларға адамгершілік , қарапайымдылық, кішіпейілділік, еңбексүйгіштіктің қажеттілігін ұғындыру.2. Адам бойындағы ұнамды, ұнамсыз қылықтарды айыра отырып, әдеп әліппесін бойына дарыту, тіл байлығын, таным белсенділігін арттыру.3. Әдептілікке, ұқыптылыққа, жаман қасиеттен аулақ болуға тәрбиелеу.Сабақтың көрнекілігі: сөзжұмбақ, венн диаграмма, бейнефильмдерСабақтың түрі: жаңа сабақты меңгертуСабақтың әдіс-тәсілі: түсіндіру, топтастыру, әңгімелеу Сабақтың барысы: а) ҰйымдастыруОқушыларды ұйымдастырып, сабаққа әзірлеймінә) Психологиялық дайындық жүргізуМұғалім: - Балалар, осы сендер қандайсыңдар?Бәрі: - Осы біз қандаймыз?1-қатар: - Тіліміз тәтті, балдаймыз2-қатар: - Сәл еркелеу, бұзықпыз3-қатар: - Кейде тіпті қызықпызБәрі: Жүзіміз айдай, талабымыз таудай!Мұғалім: Ендеше, балалар талабымыз таудай екенін, білімге құштарлығымызды көрсетейік.Үй тапсырмасын сұрауа) Жақан Смақовтың «Айтшы әжетай» өлеңіЖаңа сабақОй қозғау «Сөзжұмбақ» шешу1. Әкенің шешесі кім?(әже)2. Әкенің әкесі кім? (ата)3. Ер баламен бірге туған жасы кіші қыз бала (қарындас)4. Бірге туған өзіңнен жасы үлкен ер бала (аға)5. Ұлдың баласы (немере) Автор туралы түсінік беруЖақан СмақовАқын Қарағанды «Отан» 101 жұмбақ, «Бақ-бақ»облысысында «Айтшы әжетай» «Жаңғырық» т.б кітаптарытуған (өлеңдері) жарық көргенМұғалім: 1. Өзінен үлкен кісіні, сыйлаудыда ол білмейдіШықпай жатып көшегеҮсті-басы кірлейдіБұл баланы кім дейді? «Салақ бала»2. Жақсы бала ол анықІстемейді шалалықТап-таза боп жуыныпАлады өзі таранып «Әдепті бала»Олай болса, балалар, адам бойында жақсы да, жаман да қасиеттер болады екен. Біз адалдықты, қарапайымдылық пен кішіпейілділікті, инабаттылық пен шындықты үлкендер үйретеді. Олар біздің ата-аналарымыз, ұстаздарымыз. Адам болатын бала барлық жақсы қасиеттерді үйреніп, жаман мінез, жаман әдеттен аулақ болуға тырысады. Әркімнің өзінің бойында жақсы қасиеттер бароны атымыздың (есім) басты әрпімен байланыстырып айтайық.Мысалы: Ақай – ақпейілмін, Мерей – мейірімдімін, Темірлан – тәртіптімін, Нұрхаят – намыстымын, Айдана – адалмынМұғалім: Міне, балалар, сендер өз есімдерің арқылы 1. біраз жақсы қасиеттерді атап шықтыңдар2. суреттер арқылы жаман қасиеттерді атату- Балалар сендерді дүниеге аналарың әкелді- Ана деген кім?Бейнефильм көрсету «Ана туралы»Топтастыру: «Ана – біздің күніміз»АнаӨлеңмен жұмыс: «Апаның тілін алса егер...»1. Мәнерлеп оқып беру, түсіндіру2. тізбектей мәнерлеп оқытуСергіту сәті: Үлкендерді сыйлаймызАйтқандарын тыңдаймызТөсекті де жинамызЫдысты да жуамызГүлге де су құямызОтынды да жарамызДүкенге де арамызАпа тілін аламызБіз әдепті баламызВенн диаграммасыТоптық жұмыс (дәптерге)1-топ: Жақсы бала құлақ сапАйтқаныңды . . . (ұғады)Төсегінен тұра сапТаза ауаға . . . (шығады)2-топ: «Мақал – мәтел»Әдепті бала - . . . ( арлы бала )Әдепсіз бала - . . . (сорлы бала)Әдепті бала ата – анасын . . . (мақтатар)Әдепсіз бала ата-анасын . . . (қақсатар)3-топ: Жаман бала қырысыпӨз-өзінен . . . (тырысып)Түске дейін жатадыШешесімен . . . (ұрысып)Қағаз тілшелерімен жұмысА) Күннің шуағы (жақсы қасиеттер)Б) Бұлтты аспан (жағымсыз қасиеттер)Олай болса «Абай» атамыздың мына бір өлеңін еске түсірейікшіБес нәрседен қашық болБес нәрсеге асық болАдам болам десеңізӨсек, өтірік мақтаншақЕріншек бекер, мал шашпақБес дұшпанын білсеңізТалап, еңбек, терең ойҚанағат, рақым ойлап қой- Осы Абай атамыздың нақыл өлеңін мәңгі жадыларында сақтап, жақсыдан үйреніп, жаманнан жиреніп, білімді, еңбекқор, тәрбиелі оқушы болып өсулеріңе тілектеспін.Бүгінгі сабақтан үйренген, білгендеріңді өмірде қолдана біліңдер. Ата-аналарыңның, ұстаздардың мектеп мақтанышы болыңдар, мен сендерге сенемін.Бір-біріне жақсы тілек, лебіздер айту.Қорытындылау: 1. Жақан Смақовтың қандай өлеңімен таныстық2. Ақынның ойын түсіндің бе? Бірге: Жақсылықты үйреніпБоламыз біз жақсы адамЖамандықтан жиреніпҮлгі аламыз жақсыданМұғалім: Бүгінгі сабақ ұнаса, көңілдеріңнен шықса, 3 рет қол соғамызҮйге тапсырма: мәнерлеп оқу, мазмұндау, кестені толтыруБағалау:















Сабақтың тақырыбы: Әдепті бала – арлы бала Сабақтың мақсаты: Балалардың өмірге қажетті білік дағдыларын терендете отырып, сыйластық, үлкенге құрмет көрсету, кішіге қамқор болуға тәрбиелеу. Әдептілік қағидаларын меңгерту арқылы имандылыққа, инабаттылыққа, адамгершілікке тәрбиелеу. Күтілетін нәтиже 1. Адам бойындағы ұнамды, ұнамсыз қылықтарды ажырата отырып, әдеп әліппесін бойына дарыту, тіл байлығын, таным белсенділігін арттыру. 2.Оқушыларды әдептілікке, сыпайылыққа тәрбиелеу. Сілтеме Мектептегі сыныптан тыс жұмыстар (журнал) Сабақта қолданылатын материалдар: Слайд, суреттер, сызбалар Оқыту әдістері: Топтық жұмыс Сабақтың барысы. I. Ұйымдастыру кезеңі • Психологиялық дайындық: «Жүректен жүрекке» ойыны -Денің сау болсын -Ұқыпты бол! -Батыл бол! -Кішіпейіл бол! -Ізетті бол! -Әдепті бол! -Ақылды бол! -Білімді бол! -Сүйкімді бол! -Қазақтың баласы бол! -Отаныңның баласы бол! -Еліңе қорған бол! -Арманшыл бол! -Әжеңнің шуағы бол! -Атаңның ұрпағы бол! –Өнерлі бол! -Биші бол! -Әнші бол! -Өнерің өрге жүзсін! -Нұр жаусын! -Мерейің үстем болсын! -Білім беріп, жақсылыққа тәрбиелегеніңіз үшін рахмет! -Рахмет! -Міне, балалар, бір-бірімізге денсаулық тілеп, жақсылық жасасақ, ол өзімізге жақсылық болып оралады екен. Топқа бөлу 1. «Білімді бала» 2. «Ақылды бала» II. Жаңа сабақ Тақырыпты ашу. Ситуациялық жағдай. (тақтадан сурет көрсету) Әдеп Арман мен Аян қалада тұрады. Екеуі де бір мектепте, бір сыныпта оқиды. Бүгін автобустың алдыңғы орындығына жайғасқан екеуі мектепке келе жатты. Алдыңғы есіктен қолындағы сөмкесін әзер көтеріп әжей кірді. Аян орнынан тұрып, әжейге орын берді. Ал Арман болса көрмегенсіп, теріс қарап отыра берді. Бір уақытта әжей, орнынан тұрып, түсуге ыңғайланды да, сөмкесінен екі алма алып, Аянға берді. Әжей Аянның әдептілігіне сүйсініп, алғысын білдірді. Бүгінгі ашық тәрбие сағатының тақырыбы «Әдепті бала – арлы бала!» 1-ші тапсырма: Адам бойындағы жақсы-жаман қасиеттерді топтастыру. Жақсы және жаман қасиеттер жазылған сөздер берілген. Сол сөздерден жақсы және жаман қасиеттерді бөлі
578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!