Материалдар / Ашық тәрбие сағаты 2-сынып Тақырыбы: Ыбырай Алтынсариннің әңгімелері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық тәрбие сағаты 2-сынып Тақырыбы: Ыбырай Алтынсариннің әңгімелері

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақтың ақын – жазушысы Ы.Алтынсариннің өмірі, шығармашылығы туралы тереңірек таныстыра отырып,әңгімедегі негізгі ойды ұғындыру; Мәтінді мәнерлеп оқып, мазмұнын әңгімелеп айтуға үйрету. Әңгіме арқылы еңбек ету, жақсылық жасау, адал, таза болу идеясын бойға сіңіру, еңбекқор, адамгершілігі мол, жақсылықты жаны сүйетін адам болуға тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Маусым 2022
403
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бекітілді:


Мектептен тыс шара

Педагогтың Т.А.Ә

Маясарова Р.М

Күні:

08.12.2021ж

Сынып: 2 «В»

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

«Ыбырай әңгімелері»


Оқу мақсаттары

Қазақтың ақын – жазушысы Ы.Алтынсариннің өмірі, шығармашылығы туралы тереңірек таныстыра отырып,әңгімедегі негізгі ойды ұғындыру; Мәтінді мәнерлеп оқып, мазмұнын әңгімелеп айтуға үйрету.

Әңгіме арқылы еңбек ету, жақсылық жасау, адал, таза болу идеясын бойға сіңіру, еңбекқор, адамгершілігі мол, жақсылықты жаны сүйетін адам болуға тәрбиелеу.

Сабақ мақсаттары:

Ақын өмірі мен шығармашылығымен танысады.

Оқушылар ақын өлеңдерін жатқа мәнерлеп, көркем оқуға дағдыланады.

Құндылықтарды дарыту

Еңбек пен шығармашылық, сенімділік, қарым-қатынасты қалыптастыру.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/

Педагогтің әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар

Бастал

уы

Денсаулықты күтемін десеңдер қолдарыңды жоғары көтеріңдер;

Тазалықты сақтаймын десеңдер бес саусақтарыңды алға созыңдар;

Күн тәртібін орындаймын десеңдер орындарыңнан секіріңдер;

Салауатты өмір салтын сақтаймын десеңдер үш рет қол соғыңдар.

Психологиялық ахуал жасайды.





Ортасы

Мағынаны тану.
Ыбырай Алтынсарин 1841 жылы 20 қазанда қазіргі Қостанай облысының Затобол ауданында дүниеге келген. Әкесі Алтынсары ерте өліп, атасы Балқожаның тәрбиесінде болған. Атасы өз заманының беделді адамдарының бірі болған, оқу - өнердің маңызын жақсы түсінген Балқожа би 5 жасар Ыбырайды Орынборда ашылмақ болған, болашақ орыс - қазақ мектебіне жаздырып қойды. 1850 жылы сол мектеп ашылғанда түскен 30 қазақ баласының бірі - Ыбырай болған. Ыбырай сабақты ерекше ынтамен оқиды. Сөйтіп, мектепті 1957 жылы “өте жақсы” деген бағамен бітіреді.
1859 жылы Ыбырай Алтынсарин Орынбордағы Шекаралық комиссияға тілмаш болып ауысады. Ол кезде ол Шекаралық комиссияның төрағасы, шығысты зерттеуші белгілі ғалым, профессор В. В Григорьевпен жақсы танысады. Атасы Балқожаны жақсы сыйлатын Григорьев Ыбырайға аса жақсы ќарап, өзінің бай кітапханасын пайдалануға рұқсат берген. Осы кітапханада Ыбырай Григорьевтің көмегімен орыс жазушыларының шығармаларының, орыс және дүние жүзі ағартушыларының еңбектерін ұлы адамдардың өмірі жайлы кітаптарды көп оқыған. 1860 ж. қазақтар үшін 4 бастауыш мектеп ашылған кезде, Торғай мектебіне мұғалім болуға сұранып рұқсат алады. Бірақ мектеп бірден ашыла қоймайды, сол себептен Ыбырай біраз балаларды өз үйіне әкеліп, оқытады. Торғай мектебі 1864 жылы ғана ашылады.

Ыбырай Алтынсариннның қандай өлеңін білеміз?

Ендеше барлығымыз бірге айтып көрейік!


Бірінші топ- Бақша ағаштары

Мәтіндегі бала өміріне өнеге болатын не?

Мәтін мазмұны бойынша қандай сурет салар едіңіз?

Екінші топ- Мейірімді бала

Шындық па? Жалған ба?

Сейіт аяғвн сындырып алды

Жылап жатқан баланы көріп шешесі талып қалды.

Сынған аяғын Сейіт орнына салғанда Сейіт ойбайлап жылады

Сейіт анасын уайымға салғысы келмейді

Үшінші топ- Асыл шөп
Злиха мен Бәтиманы салыстыр

(Венн диаграммасы)

Тест жұмысы

Сабақты бекіту сұрақтары:

Ыбырай Алтынсарин қай жылы дүниеге келді?

а/ 1841 ә/ 1842 б/ 1843

Ыбырай Алтынсаринді кім тәрбиелеген?

а/ ата-анасы ә/ әжесі б/ атасы

Ыбырай атасы кім болған?

а/ бай ә/ батыр б/ би

Ыбырай Алтынсарин кім болған?

а/ әңгімеші ә/ педагог б/ драматург

«Кел, балалар, оқылық!» өлеңінің авторы?

а/ Абай ә/ Ахмет б/ Ыбырай

Ақын ағамыздың

өмірімен танысады.
















Шығармашылық













Оқудың түрлерін қолданады.

«Кел балалар оқылық»





























































Аяқталуы


Флирчарт.

Ағашта жасырылған сұрақтарға жауап беру.

1. Ыбырай Алтынсариннің әкесі? (Алтынсары)

2. Ыбырай кімнің немересі? (Балғожа)

3. Ыбырай Алтынсарин қай жерде дүниеге келді? (Қостанай)

4. Ы.Алтынсариннің қандай шығармалары бар? (Асыл шөп, Өрмекші, құмырсқа, қарлығаш, Бір уыс мақта, Әке мен бал т.б.)

5. «Бақша ағаштары» мәтініндегі бала өміріне өнеге болатын не? (әке сөзі)

Сұрақтарға жауап береді.

Үш

шапалақ


Үй тапсырмасы

Ыбырай Алтынсарин әңгімелерін оқу










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!