Ашық тәрбие сағаты Адам досымен мықты Бастауыш сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық тәрбие сағаты Адам досымен мықты Бастауыш сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
2,3,4,5,6 сыныптарда қолданатын ашық тәрбие сағаты
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: Тәрбие сағаты

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Адам досымен мықты

Сабақ мақсаттары

қоғамда өзін-өзі ұстайды, әдеп нормаларын біледі және адамдар арасындағы достықтың маңыздылығын дәлелдей алады.

Бағалау критерийлері

-дос,достық туралы ажырата айта алады;

-этика ұғымы туралы түсіне алады;

Сабақтың барысы

Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс- әрекеті

Сабақтың басы




















ҚБ














ҚБ









































ҚБ


Кері байланыс

(4мин)



Психологиялық ахуал қалыптастыру.

-Оқушылар бір- біріне жақсы қасиеттерін айтады.

Жұмыс ережесін келісу

- Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

- Уақытты үнемдейміз!

- Нақты,дәл жауап береміз!

- Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

- Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Бағалау парағымен таныстыру


Тапсырма-1. ЖЖ

  • «Адасқан сөздер» әдісі арқылы жұппен сөздерді жылдам тауып, түсінік береді.Әр сөзді тапқаннан кейін жасырын әріптер ашылады.Ашылған әріптерден жылдам бір сөз құрастырады. ЭТИКА

  • Дескриптор:

  1. Кестеден сөздерді жылдам табады.


Ә

А

К

Ш

Ы

К

Ә

Д

Е

П

Т

І

Д

А

Ш

Д

А

Л

А

Л

І

Ю

У

Т

Қ

Ұ

Р

М

Е

Т

Р

І

У

Е

Ж

Э

Д

О

С

Т

Ы

Қ


  • Адал, құрмет, кешіру, әдепті, достық

  • Тапсырманы жұппен тексеріп, бағалайды.

Кері байланыс:

  • Сонымен біз қандай тапсырма орындадық ?

  • Кім неден қиналды ?

  • Себебі

  • Сондықтан не істеу керек деп ойлайсыңдар ?

  • Ендеше, балалар, бұл сөздер туралы не айтуға болады?

  • Кімдердің арасында болады?

  • Достардың , қыз бен ұлдың, екі адамның т.б. адамдар арасындағы достық. Адал, әдепті болсақ, онда біздің достығымыз мықты болады екен.

  • Әр сөзді тапқаннан кейін жасырын әріптер ашылады.Ашылған әріптерден жылдам бір сөз құрастырады. ЭТИКА

  • Ал, енді сендерге этика сөзі таныспа? Жоқ.

  • Ендеше, этика сөзінің мағынасын білу үшін сендерге мынандай

Тапсырма -2 ЖЖ «Кім жылдам» әдісі арқылы кестедегі сұрақтардың жауабын әлеуметтік желісі ( Уикипедия) арқылы тауып жазады.

Дескриптор:

  1. Әлеуметтік желісі ( Уикипедия) арқылы этика сөзін табады

  2. Кестені толтырады


Этика қай елдің сөзі?

Этика деген не?

Этика неше бөліктен тұрады?













  • Т


Тапсырманы жұппен тексеріп, бағалайды.

Кері байланыс:

  • Сонымен біз қандай тапсырма орындадық ?

  • Кім неден қиналды ?

  • Себебі

  • Сондықтан не істеу керек деп ойлайсыңдар ?

  • Ендеше, балалар, бұл сөздер туралы не айтуға болады?

  • Сонымен, этика сөзінің мағынасын білдік.

ЕShape3 ндеше, балалар, осы

  • ДОСТЫҚ ЭТИКА - ?

  • сөздерінің арасында қандай да бір байланыс бар деп ойлайсыңдар?

Олай болса, бүгінгі оқу міндетіміз қандай болмақ -?

«Әңгіме, сұхбат» әдісі

Яғни, бүгін сендер этика яғни, әдептілік ережелерімен және адамдар арасындағы достықтың маңыздылығын білетін боласыңдар.

  • Достық деген не?

  • Достар деп кімдерді айтамыз?

  • Достық дегеніміз- адамдар арасындағы сыйластық, сенімділік. Достық адалдықтың, қайырымдылықтың, рухани жақындықтың белгісі.Бұл достық арасындағы этика немесе әдептілік қағидалары болып табылады.

Досыңның қандай жақсы қасиеттері бар?

  • Достарыңның арасында өзіңді әдепті ұстай білуге этиканың қандай ережелері көмектеседі?

  • Ұстанымдар мен ережелерді мысал келтіріп айтайық?

Тапсырма-3 (ТЖ)

Топтық жұмыс ережесін еске түсіру

  • 3 топқа бөлінеді.

Барлық топқа суреттер беріледі.

1-топ. А деңгейі

Дескриптор:

1.Достыққа байланысты суреттерді таңдап жапсырады.

2. Дәлелдеп, түсіндіреді.
2-топ. В деңгейі

Дескриптор:

1.Берілген сөздерге байланысты суретті таңдап жапсырып, дәлелдеп жазады.

2. Мысал келтіре отырып, достықтың маңыздылығын дәлелдейді.
3- топ. С деңгейі

Дескриптор:

1.Этика қағидаларына байланысты суреттерді тауып жапсырады.

2.Этика қағидаларын құрастырып, жазады.

Әр топ өз жұмыстарын қорғайды.

Бір- бірін бағалайды.

Сыныптың деңгейін шығару.

Оқу мақсатына оралу

-Бұл тапсырманың оқу міндетіне байланысы бар ма ?

-Бұл тапсырманы орындауда кімге қиындық тудырды?

-Себебі неде деп ойлайсыңдар?

- Ендеше бүгінгі сабағымызға қорытынды жасайық.

- «Достар» бағалау парағы арқылы тапсырмалар орындап, білімімізді тексеріп , достығымызды нығайттық.


Бір- біріне сәттілік тілейді







Бағалау парағымен танысады







Кестені толтырады












Сөздерді табады.





























Сұрақтарға жауап береді
























ТЖ ережесі

























Тапсырмалар орындайды
















Оқушылар бірін-бірі, өзін-өзі бағалауға әділ бағалау



Қорытынды рефлекция

( 3мин)












Оқу тапсырмасы






































-Сонымен, бүгінгі сабағымыздың оқу міндеті не еді ?

-Осы оқу мақсатына жетуге қайдай тапсырмалар орындадық?

- Тапсырманы орындау барысында қандай қиындық туды ?

  • Келесі сабаққа қандай міндет аламыз ?

  • Бүгінгі сабақтың сендердің өмірлеріңе пайдасы бар ма ?

  • Болса қандай?

  • Олай болса, сабағымызды мына мақалмен аяқтайық.

  • «Ағаш тамырымен мықты, адам досымен мықты»

  • « Менің досым» туралы эссе жазу



















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.01.2025
125
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі