Адамның ойы жеткен
жерге, қолы да жетеді!
Сабақтың
мақсаты:
11 Сынып түлектеріне
алдарына қойған мақсаттарына сенімді, нық жүре отырып, ішкі
күштеріне сенуге, позитивті ойлауға
дағдыландыру.
I . Сәлемдесу
ережесі:
(Менің есімім Марал жасым
елуде психологпын. «Кез келген табыстың кілті өзімде!»
)
Бәрі осі ереже бойынша өздерін
қысқа таныстырады.
II. Тақырыппен
таныстыру
э
моция арман іс-әрекет нәтиже ұйғарым
III. Сана түп сана туралы
түсінік беру
IV. Су және йодпен тәжірибе
көрсету.
Жапондық шебер Судзуки
туралы;
V. 1 Оқушылар қағазға өз
бойларындағы: үрей, қорқыныш, сенімсіздік, жалқаулық т.б
негативтерді жазады.
2. Жазған қағаздарын умаждап,
қоқысқа туралап лақтырады.
(талдау
жасаймыз)
VI.
Адамдар
орбитасы психологиялық
жаттығу;
Кез келген ортада біздің бір
бірімізбен қарым қатынаста интервал, ара қашықтық белгілі бір
дәрежеде. Ол біздің бір бірімізге қарым қарым қатынасымызға,
беделімізге, т.б байланысты.
Жаттығу
ережесі
Мына аудитория ғаламшар
кеңістігі. Өз еркімен бір оқушы ортаға шығып теріс қарап тұрады. Ал
қалғандарыңыз сол адамға қарым қатынас деңгейлеріңізге байланысты
артынан орын алып тұрасыздар.
Әрине бұл қорқынышты, бірақ
біз қорықпаймыз. Біз қиындыққа қарсы жүреміз. Сонда ғана ішкі үрей
мен қорқыныштапн арыламыз!
Біз кез келген шындықты
қабылдаймыз.
Мұнда тұратын әр адамның
өзінің ішкі үрейі, қорқынышы, жарасы бар сондықтан қадамдарыңа
ұқыпты болыңдар. Бірақ бұл қадамда бәрі шынайы болу
керек.
Конфигурация
құрылады.
Қобалжып тұрсың
ба?
Саған деген қарым қатынас
нашар, теріс болуы мүмкін деген үрей бар
ма?
Ал енді өзіңе сенімді болсаң
айналып бері қара.
Жаттығудың екінші
шарты:
1 Өзің қалайтын адамды атап
өзіңе шағыра аласың;
2 Бәрін өзіңе жақындауын
өтінесің;
3 Осылай қалдыра
аласың.
Бұл түп сана үні «Сендер маған
керексіңдер, сендердің қолдауларың, жылуларың, махабаттарың керек»
дегенді білдіреді.
Талдау жасау кері
байланыс.
VII. Ақша
жаттығуы «Құндылық»
VIII.
Жаттығу «Менің
кұшігім»
IX. Би
терапиясы
X. «Бостандық
мүсіні»