Бекітемін: Мектеп директоры: К.Абдуллаев ____________
«М.Жұмабаев атындағы №15 жалпы білім беретін мектеп»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Тәрбие сағаты
Тақырыбы: «Біз білімді баламыз»
1 «А» сынып

Бастауыш сынып мұғалімі: М.Жунисова
|
Бөлім: |
АҚПАН– ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ АЙЫ |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
Жунисова Майра |
|
|
Күні: |
03.02.2025ж |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
«Біз білімді баламыз» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам |
|
|
Мақсаты: |
1. Оқушыларға білімнің маңыздылығын түсіндіру. 2. Білім алу арқылы жетістікке жетудің жолдарын таныстыру. 3. Балаларды еңбекқор, тәртіпті болуға тәрбиелеу. 4. Оқушылардың өзіне және өзгенің еңбегін бағалау сезімін дамыту. |
|
|
Құндылықты дарыту |
Құндылық – Жасампаздық және жаңашылдық Апта дәйек сөзі:«Шығармашыл бала - ойлы бала» |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі: Шаттық шеңбері - Кіріспе сөз: - «Бүгінгі тәрбие сағатымыздың тақырыбы «Біз білімді баламыз» деп аталады. Біз бүгін білімнің маңызы туралы сөйлесеміз. Білім қандай болу керек? Қалай білім алу керек? Білім біздің өмірімізде қандай рөл атқарады?» деген сұрақтарға жауап іздейміз.» ҚР Гимні орындалады. 2. Негізгі бөлім: а) «Білім» туралы әңгіме (сұрақ-жауап әдісі): - Мұғалім: «Білім дегеніміз не?» - Оқушылардан жауап алу. ә) Мақал-мәтелдермен жұмыс: Мұғалім мақал-мәтелдер оқиды, ал оқушылар олардың мағынасын түсіндіріп, талқылайды. - «Білім инемен құдық қазғандай.» - «Білекті бірді жығады, білімді мыңды жығады.» - «Тәртіпсіз мектеп – білімсіз ұрпақ.» - «Білім – кілт, өнер – есік.» |
Оқушылар сәлемдеседі.
Бүгінгі күнге сәттіліктер тілейді. Балалар өз пікірлерін айтады. Мақал-мәтелдер айтады. Мағынасын түсіндіріп, талқылайды.
|
|
|
Сабақтың ортасы |
б) Білім мен еңбек: - Мұғалім: «Білім алу үшін көп еңбектену керек. Еңбекқорлықтың да біліммен байланысы бар. Егер біз көп оқып, көп еңбектенсек, біз көп нәрсеге қол жеткізе аламыз.» - Оқушыларға «Еңбек» және «Білім» сөздерін жазып, олардың мағынасына талдау жасауға тапсырма беру. в) Видео көрсету: - Оқушыларға білім туралы мотивациялық қысқаша бейнемазмұн немесе мультфильм көрсету. Видео барысында білім мен еңбектің адам өміріндегі маңызы туралы айтылса, соны талқылап, сұрақтар қою. 3. Ойындар мен тапсырмалар: а) «Кім білімді?» ойыны: - Оқушылардан бірнеше сұрақтар қойылып, ең көп жауап берген оқушы жеңімпаз болады. Сұрақтар білімге қатысты: - «Қай айда жаңа жыл келеді?» - «Біздің елдің астанасы қай қала?» - «Қанша күн бар бір аптада?» - «Біз қай тілде сөйлесеміз?» - «Біздің рәміздеріміз қандай?» Хор: «Мұғалім -ол біздің» |
«Еңбек» және «Білім» сөздерін жазып, олардың мағынасына талдау жасайды. Оқушылар видеоролик көріп, мағынасын әңгімелеп айтады. Оқушылар кезекпен сұрақтарға жауап береді. Оқушылар бірге ән салады. |
Бейнемазмұн https://youtu.be/jWKZJuE1RP0?si=89thZJrDEeRJtES9 |
|
Сабақтың соңы |
б) «Білім ағашы» тапсырмасы: Оқушыларға үлкен «Білім ағашын» ұсыну. Әр оқушы ағашқа білімді, жақсы қасиеттерді білдіретін сөздер жазады. Мысалы: - Ақыл - Құрмет - Еңбекқорлық - Тәртіп - Тұрақтылық - Төзімділік 4. Қорытынды: - Мұғалім оқушыларды қорытындылау: - «Біз бүгін білімнің маңызы туралы айттық. Білім – біздің өміріміздің басты қаруы, еңбексіз білімнің де ешқандай мәні жоқ. Әрқайсымыз білім алуға талпына отырып, жақсы қасиеттерді бойымызға сіңдіруге тырысуымыз керек. Сол кезде біз үлкен жетістіктерге жете аламыз.» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам Мақсаты – оқушылардың құқықтық сауаттылығын арттыру, қауіпсіздік шараларын түсіндіру және құқық бұзушылықтың алдын алу. Қауіпті ойындар — бұл пайдаланушылардың психологиялық, физикалық немесе әлеуметтік қауіп-қатерлерге ұшырауы мүмкін ойындар бойынша түсіндіру жұмыстары жүргізу. Цифрлық әлем бізді өзіне тартады, бірақ оның
да шынайы өмірдегідей қауіпсіздік ережелері бар екенін ұмытпау
керек. Әлеуметтік желілердің артында кейде көлеңкелі, қауіпті
тұстар жасырынып тұруы мүмкін. Мәселен, хейтерлер мен тролльдер
біреуді қорлап, ренжітеді, бейтаныс адамдар өздерін сенімді дос
ретінде көрсетіп, сенімге кіруге тырысады. Қате ақпарат, қатыгез
контенттер мен алаяқтық әрекеттер де жиі
кездеседі. |
Әр оқушы ағашқа білімді, жақсы қасиеттерді білдіретін сөздер жазады
Қауіпсіздік сабағымен танысады. |
|
Тексерілді:
ДТЖЖО: _________________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық тәрбие сағаты: "Біз білімді баламыз"
Ашық тәрбие сағаты: "Біз білімді баламыз"
Бекітемін: Мектеп директоры: К.Абдуллаев ____________
«М.Жұмабаев атындағы №15 жалпы білім беретін мектеп»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Тәрбие сағаты
Тақырыбы: «Біз білімді баламыз»
1 «А» сынып

Бастауыш сынып мұғалімі: М.Жунисова
|
Бөлім: |
АҚПАН– ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ АЙЫ |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
Жунисова Майра |
|
|
Күні: |
03.02.2025ж |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
«Біз білімді баламыз» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам |
|
|
Мақсаты: |
1. Оқушыларға білімнің маңыздылығын түсіндіру. 2. Білім алу арқылы жетістікке жетудің жолдарын таныстыру. 3. Балаларды еңбекқор, тәртіпті болуға тәрбиелеу. 4. Оқушылардың өзіне және өзгенің еңбегін бағалау сезімін дамыту. |
|
|
Құндылықты дарыту |
Құндылық – Жасампаздық және жаңашылдық Апта дәйек сөзі:«Шығармашыл бала - ойлы бала» |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі: Шаттық шеңбері - Кіріспе сөз: - «Бүгінгі тәрбие сағатымыздың тақырыбы «Біз білімді баламыз» деп аталады. Біз бүгін білімнің маңызы туралы сөйлесеміз. Білім қандай болу керек? Қалай білім алу керек? Білім біздің өмірімізде қандай рөл атқарады?» деген сұрақтарға жауап іздейміз.» ҚР Гимні орындалады. 2. Негізгі бөлім: а) «Білім» туралы әңгіме (сұрақ-жауап әдісі): - Мұғалім: «Білім дегеніміз не?» - Оқушылардан жауап алу. ә) Мақал-мәтелдермен жұмыс: Мұғалім мақал-мәтелдер оқиды, ал оқушылар олардың мағынасын түсіндіріп, талқылайды. - «Білім инемен құдық қазғандай.» - «Білекті бірді жығады, білімді мыңды жығады.» - «Тәртіпсіз мектеп – білімсіз ұрпақ.» - «Білім – кілт, өнер – есік.» |
Оқушылар сәлемдеседі.
Бүгінгі күнге сәттіліктер тілейді. Балалар өз пікірлерін айтады. Мақал-мәтелдер айтады. Мағынасын түсіндіріп, талқылайды.
|
|
|
Сабақтың ортасы |
б) Білім мен еңбек: - Мұғалім: «Білім алу үшін көп еңбектену керек. Еңбекқорлықтың да біліммен байланысы бар. Егер біз көп оқып, көп еңбектенсек, біз көп нәрсеге қол жеткізе аламыз.» - Оқушыларға «Еңбек» және «Білім» сөздерін жазып, олардың мағынасына талдау жасауға тапсырма беру. в) Видео көрсету: - Оқушыларға білім туралы мотивациялық қысқаша бейнемазмұн немесе мультфильм көрсету. Видео барысында білім мен еңбектің адам өміріндегі маңызы туралы айтылса, соны талқылап, сұрақтар қою. 3. Ойындар мен тапсырмалар: а) «Кім білімді?» ойыны: - Оқушылардан бірнеше сұрақтар қойылып, ең көп жауап берген оқушы жеңімпаз болады. Сұрақтар білімге қатысты: - «Қай айда жаңа жыл келеді?» - «Біздің елдің астанасы қай қала?» - «Қанша күн бар бір аптада?» - «Біз қай тілде сөйлесеміз?» - «Біздің рәміздеріміз қандай?» Хор: «Мұғалім -ол біздің» |
«Еңбек» және «Білім» сөздерін жазып, олардың мағынасына талдау жасайды. Оқушылар видеоролик көріп, мағынасын әңгімелеп айтады. Оқушылар кезекпен сұрақтарға жауап береді. Оқушылар бірге ән салады. |
Бейнемазмұн https://youtu.be/jWKZJuE1RP0?si=89thZJrDEeRJtES9 |
|
Сабақтың соңы |
б) «Білім ағашы» тапсырмасы: Оқушыларға үлкен «Білім ағашын» ұсыну. Әр оқушы ағашқа білімді, жақсы қасиеттерді білдіретін сөздер жазады. Мысалы: - Ақыл - Құрмет - Еңбекқорлық - Тәртіп - Тұрақтылық - Төзімділік 4. Қорытынды: - Мұғалім оқушыларды қорытындылау: - «Біз бүгін білімнің маңызы туралы айттық. Білім – біздің өміріміздің басты қаруы, еңбексіз білімнің де ешқандай мәні жоқ. Әрқайсымыз білім алуға талпына отырып, жақсы қасиеттерді бойымызға сіңдіруге тырысуымыз керек. Сол кезде біз үлкен жетістіктерге жете аламыз.» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам Мақсаты – оқушылардың құқықтық сауаттылығын арттыру, қауіпсіздік шараларын түсіндіру және құқық бұзушылықтың алдын алу. Қауіпті ойындар — бұл пайдаланушылардың психологиялық, физикалық немесе әлеуметтік қауіп-қатерлерге ұшырауы мүмкін ойындар бойынша түсіндіру жұмыстары жүргізу. Цифрлық әлем бізді өзіне тартады, бірақ оның
да шынайы өмірдегідей қауіпсіздік ережелері бар екенін ұмытпау
керек. Әлеуметтік желілердің артында кейде көлеңкелі, қауіпті
тұстар жасырынып тұруы мүмкін. Мәселен, хейтерлер мен тролльдер
біреуді қорлап, ренжітеді, бейтаныс адамдар өздерін сенімді дос
ретінде көрсетіп, сенімге кіруге тырысады. Қате ақпарат, қатыгез
контенттер мен алаяқтық әрекеттер де жиі
кездеседі. |
Әр оқушы ағашқа білімді, жақсы қасиеттерді білдіретін сөздер жазады
Қауіпсіздік сабағымен танысады. |
|
Тексерілді:
ДТЖЖО: _________________
шағым қалдыра аласыз


















