|
Білім беру ұйымының атауы |
|
||||||
|
Сынып жетекшінің аты-жөні: |
|
||||||
|
Күні: |
|
||||||
|
Сынып: |
6 «В» |
Барлығы: |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||
|
26 |
|
|
|||||
|
Сынып сағаттың тақырыбы: |
Буллингтен қорған! |
||||||
|
Сынып сағаттың мақсаты: |
|
||||||
|
Дәйексөз |
Отанды сүю – отбасынан басталады! |
||||||
|
Тәрбие жұмысының бағыты |
Жаңа Қазақстанд ық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбие; зияткерлік, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу. |
||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі\ уақыты |
Сынып жетекшінің әрекеті |
Білім алушының әрекеті |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы 3 минут |
І.Ұйымдастыру кезеңі.
Тәрбие сағатын мемлекеттік әнұранмен бастаймыз. «Әлеуметтік желілер» әдісі арқылы топқа бөлу Балалар, топқа бөлінген материалдар мен тақтадағы көрнекіліктер бойынша бүгінгі ашық тәрбие сағатымыздың тақырыбы қандай деп ойлайсыңдар? |
Оқушылар әнұран орындайды. Әлеуметтік желілер бойынша 3 топқа бөлінеді Тақырыпты болжайды Әлеуметтік желі туралы өз ойларымен бөліседі. |
Аудиоматериал Слайд Топ атаулары мен топқа бөліну материалдары |
||||
|
Қауіпсіздік сабағы 3 минут |
«Бассейндегі немесе судағы жарақаттар мен жазатайым оқиғаларды қалай болдырмауға болады?»
Су айдындарында өзін ұстау ережелерімен таныстыру, оқушыларға ақпараттандыру парақтарын тарату. Судың жанында өзіңді қалай ұстау керек? Суға шомылуға барарда ата-ананы ақпараттандыру не үшін керек? Басты үш кеңес: - бейтаныс жерлерде шомылмаңыз; - әрқашан ересектермен бірге шомылыңыз; - құтқару құралдарын (кеудешелер, шеңберлер) пайдаланыңыз. |
Оқушылар мұқият ақпараттарды тыңдайды, таратылған ақпараттандыру қағаздарын пайдалану арқылы сұрақтарға жауап береді, су айдынына шомылудағы қауіпсіздік ережелерін айтады. Ақпаратты естерінде сақтайды |
Таратпа материалдар |
||||
|
Сабақтың ортасы 4 минут 2 минут 5 минут 2 минут 3минут |
Сұрақ-жауап: Буллинг қандай жағдайларға әкеліп тіреуі мүмкін? Біреу сені қорқытып, қорлап жүрген жағдайда не істеу керек? Неліктен адамдар бір-бірін қорлап, қиянат жасайды? Ақпараттандыру туралы заңмен және ақпараттық қауіпсіздікпен таныстыру мақсатында видеоматериал көрсету, сайттармен таныстыру Әлеуметтік желі деген не? Әлеуметтік желі – бұл тек адамдарды бір-бірімен байланыстыратын вебсайт қана емес, сонымен қатар өз айналасындағы адамдардың тағы да кімдермен байланыс таныс екенін білудің, сондай-ақ, сол арқылы өз таныс-білістігіңді арттырудың жолы. Әлеуметтік желі не үшін керек? Әлеуметтік желілердің қандай түрлерін білесің? Әлеуметтік желілерге тіркелгенде қандай ақпаратты енгізуге болады? Топтық жұмыс: Әр топқа стикерлер мен парақтар таратылады. 1 топ тапсырмасы: Әлеуметтік желілердің пайдасы 2 топ тапсырмасы: Әлеуметтік желілердің зияны 3 топ тапсырмасы: Әлеуметтік желіде әлімжеттік пен қоқан-лоқы әрекеттермен қалай күресуге болады? Буллинг онлайн немесе телефон арқылы жүзеге асырылуы мүмкін. Олардың қатарына ренішті хабарламалар мен суреттер, зұлым мінеп-сынаулар жіберу жатады. Бұлардың барлығы кибербуллинг деп аталады. Буллинг әр түрлі мағынаны білдіруі мүмкін. Ол: адамды мазақтау, қорлау, соқтығысу • оның ақшасын не басқа заттарын тартып алу, оларды бүлдіру сол жайында өсек тарату • оны елемеу немесе жекелету • ренжітетін, жаман әзіл айтып, басқа адамдардың алдында ыңғайсыз жағдайға қою • ұрып-соғу, тепкілеу, итеру немесе басқаша зақым келтіру • қоқан-лоқы көрсету немесе қорқыту Осындай жағдайға тап болған адам түрлі жағдайларды басынан кешіруі мүмкін, атап айтқанда: • уайымдау • ұйқының бұзылуы • тәбеттің болмауы • өзі жайлы жаман ойлау • өз-өзіне физикалық зақым келтіру • өлім туралы ойлау • сабақ үлгерімдерінің нашарлауы • ауыру • «маған ешкім көмектесе алмайды» деп ойлау • өзін жалғыз сезіну, уайымға берілу не ашулану • қорқу Біреу сені қорқытып, қорлап жүрген жағдайда не істеу керек? |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Видеоматериал бойынша түсінгендерін айтады Ақпаратпен танысады, өз ойларымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап береді Әр топ өздеріне берілген тапсырманы мұқият орындап, тақтаға шығып қорғайды Берілген ақпаратпен танысады Видеоматериал және слайдтар арқылы тақырыппен танысады |
https://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z1500000418 Видеоматериал https://www.youtube.com/watch?v=L115YAbItws Слайд Слайд Слайд Стикерлер https://www.youtube.com/watch?v=RCA_wFW-mSo |
||||
|
Сабақтың соңы бекіту 3 минут |
Топқа бөлінген «Әлеуметтік желілер» әдісі арқылы оқушылар арқылы, оқушылар тәрбие сағатына рефлексия жасайды. Адам үйде, мектепте, автобуста немесе интернетте, жалпы айтатын болсақ, кезкелген жерде буллингке ұшырауы мүмкін. Бұл кез келген адамның басында болатын жағдай. Бірақ есіңде болсын, ешкімнің сені ренжітуге немесе өзің жайлы жаман ойлауға мәжбүрлеуге құқығы жоқ. |
Тәрбие сағатынан алғандарын айтады. Бүгінгі күндеріне сәттілік тілейді. |
Әлеуметтік желілердің суреттері |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық тәрбие сағаты "Буллингтен қорған" 10 минут қауіпсіздік сабағы
Ашық тәрбие сағаты "Буллингтен қорған" 10 минут қауіпсіздік сабағы
|
Білім беру ұйымының атауы |
|
||||||
|
Сынып жетекшінің аты-жөні: |
|
||||||
|
Күні: |
|
||||||
|
Сынып: |
6 «В» |
Барлығы: |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||
|
26 |
|
|
|||||
|
Сынып сағаттың тақырыбы: |
Буллингтен қорған! |
||||||
|
Сынып сағаттың мақсаты: |
|
||||||
|
Дәйексөз |
Отанды сүю – отбасынан басталады! |
||||||
|
Тәрбие жұмысының бағыты |
Жаңа Қазақстанд ық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбие; зияткерлік, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу. |
||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі\ уақыты |
Сынып жетекшінің әрекеті |
Білім алушының әрекеті |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы 3 минут |
І.Ұйымдастыру кезеңі.
Тәрбие сағатын мемлекеттік әнұранмен бастаймыз. «Әлеуметтік желілер» әдісі арқылы топқа бөлу Балалар, топқа бөлінген материалдар мен тақтадағы көрнекіліктер бойынша бүгінгі ашық тәрбие сағатымыздың тақырыбы қандай деп ойлайсыңдар? |
Оқушылар әнұран орындайды. Әлеуметтік желілер бойынша 3 топқа бөлінеді Тақырыпты болжайды Әлеуметтік желі туралы өз ойларымен бөліседі. |
Аудиоматериал Слайд Топ атаулары мен топқа бөліну материалдары |
||||
|
Қауіпсіздік сабағы 3 минут |
«Бассейндегі немесе судағы жарақаттар мен жазатайым оқиғаларды қалай болдырмауға болады?»
Су айдындарында өзін ұстау ережелерімен таныстыру, оқушыларға ақпараттандыру парақтарын тарату. Судың жанында өзіңді қалай ұстау керек? Суға шомылуға барарда ата-ананы ақпараттандыру не үшін керек? Басты үш кеңес: - бейтаныс жерлерде шомылмаңыз; - әрқашан ересектермен бірге шомылыңыз; - құтқару құралдарын (кеудешелер, шеңберлер) пайдаланыңыз. |
Оқушылар мұқият ақпараттарды тыңдайды, таратылған ақпараттандыру қағаздарын пайдалану арқылы сұрақтарға жауап береді, су айдынына шомылудағы қауіпсіздік ережелерін айтады. Ақпаратты естерінде сақтайды |
Таратпа материалдар |
||||
|
Сабақтың ортасы 4 минут 2 минут 5 минут 2 минут 3минут |
Сұрақ-жауап: Буллинг қандай жағдайларға әкеліп тіреуі мүмкін? Біреу сені қорқытып, қорлап жүрген жағдайда не істеу керек? Неліктен адамдар бір-бірін қорлап, қиянат жасайды? Ақпараттандыру туралы заңмен және ақпараттық қауіпсіздікпен таныстыру мақсатында видеоматериал көрсету, сайттармен таныстыру Әлеуметтік желі деген не? Әлеуметтік желі – бұл тек адамдарды бір-бірімен байланыстыратын вебсайт қана емес, сонымен қатар өз айналасындағы адамдардың тағы да кімдермен байланыс таныс екенін білудің, сондай-ақ, сол арқылы өз таныс-білістігіңді арттырудың жолы. Әлеуметтік желі не үшін керек? Әлеуметтік желілердің қандай түрлерін білесің? Әлеуметтік желілерге тіркелгенде қандай ақпаратты енгізуге болады? Топтық жұмыс: Әр топқа стикерлер мен парақтар таратылады. 1 топ тапсырмасы: Әлеуметтік желілердің пайдасы 2 топ тапсырмасы: Әлеуметтік желілердің зияны 3 топ тапсырмасы: Әлеуметтік желіде әлімжеттік пен қоқан-лоқы әрекеттермен қалай күресуге болады? Буллинг онлайн немесе телефон арқылы жүзеге асырылуы мүмкін. Олардың қатарына ренішті хабарламалар мен суреттер, зұлым мінеп-сынаулар жіберу жатады. Бұлардың барлығы кибербуллинг деп аталады. Буллинг әр түрлі мағынаны білдіруі мүмкін. Ол: адамды мазақтау, қорлау, соқтығысу • оның ақшасын не басқа заттарын тартып алу, оларды бүлдіру сол жайында өсек тарату • оны елемеу немесе жекелету • ренжітетін, жаман әзіл айтып, басқа адамдардың алдында ыңғайсыз жағдайға қою • ұрып-соғу, тепкілеу, итеру немесе басқаша зақым келтіру • қоқан-лоқы көрсету немесе қорқыту Осындай жағдайға тап болған адам түрлі жағдайларды басынан кешіруі мүмкін, атап айтқанда: • уайымдау • ұйқының бұзылуы • тәбеттің болмауы • өзі жайлы жаман ойлау • өз-өзіне физикалық зақым келтіру • өлім туралы ойлау • сабақ үлгерімдерінің нашарлауы • ауыру • «маған ешкім көмектесе алмайды» деп ойлау • өзін жалғыз сезіну, уайымға берілу не ашулану • қорқу Біреу сені қорқытып, қорлап жүрген жағдайда не істеу керек? |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Видеоматериал бойынша түсінгендерін айтады Ақпаратпен танысады, өз ойларымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап береді Әр топ өздеріне берілген тапсырманы мұқият орындап, тақтаға шығып қорғайды Берілген ақпаратпен танысады Видеоматериал және слайдтар арқылы тақырыппен танысады |
https://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z1500000418 Видеоматериал https://www.youtube.com/watch?v=L115YAbItws Слайд Слайд Слайд Стикерлер https://www.youtube.com/watch?v=RCA_wFW-mSo |
||||
|
Сабақтың соңы бекіту 3 минут |
Топқа бөлінген «Әлеуметтік желілер» әдісі арқылы оқушылар арқылы, оқушылар тәрбие сағатына рефлексия жасайды. Адам үйде, мектепте, автобуста немесе интернетте, жалпы айтатын болсақ, кезкелген жерде буллингке ұшырауы мүмкін. Бұл кез келген адамның басында болатын жағдай. Бірақ есіңде болсын, ешкімнің сені ренжітуге немесе өзің жайлы жаман ойлауға мәжбүрлеуге құқығы жоқ. |
Тәрбие сағатынан алғандарын айтады. Бүгінгі күндеріне сәттілік тілейді. |
Әлеуметтік желілердің суреттері |
||||
шағым қалдыра аласыз













