Ашық тәрбие сағаты "Буллингтен қорған" 10 минут қауіпсіздік сабағы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық тәрбие сағаты "Буллингтен қорған" 10 минут қауіпсіздік сабағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық тәрбие сағаты "Буллингтен қорған" 10 минут қауіпсіздік сабағы «Бассейндегі немесе судағы жарақаттар мен жазатайым оқиғаларды қалай болдырмауға болады?»
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы


Сынып жетекшінің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

6 «В»

Барлығы:

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

26



Сынып сағаттың тақырыбы:

Буллингтен қорған!

Сынып сағаттың мақсаты:

  • Оқушыларда су айдындарындағы қауіпсіздік қағидалары туралы түсінік қалыптастыру

  • Оқушылардың ақпараттық қауіпсіздік туралы ойлары мен білімдерін жетілдіру

  • Әлеуметтік желі туралы түсініктерін кеңейту

  • Әлеуметтік желілердің пайдасы мен зияны туралы талқылау

  • Кибербуллинг түсінігі және алдын алу жолдарымен таныстыру

Дәйексөз

Отанды сүю – отбасынан басталады!

Тәрбие жұмысының бағыты

Жаңа Қазақстанд ық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбие; зияткерлік, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі\ уақыты

Сынып жетекшінің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Ресурстар

Сабақтың басы


3 минут

І.Ұйымдастыру кезеңі.

  • Әнұран орындау

  • Түгендеу


Тәрбие сағатын мемлекеттік әнұранмен бастаймыз.

«Әлеуметтік желілер» әдісі арқылы топқа бөлу

Балалар, топқа бөлінген материалдар мен тақтадағы көрнекіліктер бойынша бүгінгі ашық тәрбие сағатымыздың тақырыбы қандай деп ойлайсыңдар?



Оқушылар әнұран орындайды.


Әлеуметтік желілер бойынша 3 топқа бөлінеді

Тақырыпты болжайды


Әлеуметтік желі туралы өз ойларымен бөліседі.

Аудиоматериал

Слайд

Топ атаулары мен топқа бөліну материалдары

Қауіпсіздік сабағы





3 минут

«Бассейндегі немесе судағы жарақаттар мен жазатайым оқиғаларды қалай болдырмауға болады?»

  1. Қауіпсіздік ережелері туралы жалпы ақпарат

  2. Судағы жазатайым оқиғалардың себептерімен таныстыру;

  3. Өз өмірі мен айналасындағылар үшін жауапкершілік сезімін қалыптастыру;

  4. Оқушыларды суда болған кезде абай болу керек екеніне сендіру.

Су айдындарында өзін ұстау ережелерімен таныстыру, оқушыларға ақпараттандыру парақтарын тарату.

Судың жанында өзіңді қалай ұстау керек?

Суға шомылуға барарда ата-ананы ақпараттандыру не үшін керек?

Басты үш кеңес:

- бейтаныс жерлерде шомылмаңыз;

- әрқашан ересектермен бірге шомылыңыз;

- құтқару құралдарын (кеудешелер, шеңберлер) пайдаланыңыз.

Оқушылар мұқият ақпараттарды тыңдайды, таратылған ақпараттандыру қағаздарын пайдалану арқылы сұрақтарға жауап береді, су айдынына шомылудағы қауіпсіздік ережелерін айтады. Ақпаратты естерінде сақтайды

Таратпа материалдар

Сабақтың ортасы







4 минут








2 минут





















5 минут



















2 минут












3минут

Сұрақ-жауап:

Буллинг қандай жағдайларға әкеліп тіреуі мүмкін?

Біреу сені қорқытып, қорлап жүрген жағдайда не істеу керек?

Неліктен адамдар бір-бірін қорлап, қиянат жасайды?

Ақпараттандыру туралы заңмен және ақпараттық қауіпсіздікпен таныстыру мақсатында видеоматериал көрсету, сайттармен таныстыру


Әлеуметтік желі деген не?

Әлеуметтік желі – бұл тек адамдарды бір-бірімен байланыстыратын вебсайт қана емес, сонымен қатар өз айналасындағы адамдардың тағы да кімдермен байланыс таныс екенін білудің, сондай-ақ, сол арқылы өз таныс-білістігіңді арттырудың жолы.

Әлеуметтік желі не үшін керек?

Әлеуметтік желілердің қандай түрлерін білесің?

Әлеуметтік желілерге тіркелгенде қандай ақпаратты енгізуге болады?

Топтық жұмыс:

Әр топқа стикерлер мен парақтар таратылады.

1 топ тапсырмасы: Әлеуметтік желілердің пайдасы

2 топ тапсырмасы: Әлеуметтік желілердің зияны


3 топ тапсырмасы: Әлеуметтік желіде әлімжеттік пен қоқан-лоқы әрекеттермен қалай күресуге болады?

Буллинг онлайн немесе телефон арқылы жүзеге асырылуы мүмкін. Олардың қатарына ренішті хабарламалар мен суреттер, зұлым мінеп-сынаулар жіберу жатады. Бұлардың барлығы кибербуллинг деп аталады.

Буллинг әр түрлі мағынаны білдіруі мүмкін. Ол:

адамды мазақтау, қорлау, соқтығысу

•         оның ақшасын не басқа заттарын тартып алу, оларды бүлдіру

сол жайында өсек тарату 

•         оны елемеу немесе жекелету

•         ренжітетін, жаман әзіл айтып, басқа адамдардың алдында ыңғайсыз жағдайға қою

•         ұрып-соғу, тепкілеу, итеру немесе басқаша зақым келтіру

•         қоқан-лоқы көрсету немесе қорқыту

Осындай жағдайға тап болған адам түрлі жағдайларды басынан кешіруі мүмкін, атап айтқанда:

•         уайымдау

•         ұйқының бұзылуы

•         тәбеттің болмауы

•         өзі жайлы жаман ойлау

•         өз-өзіне физикалық зақым келтіру

•         өлім туралы ойлау

•         сабақ үлгерімдерінің нашарлауы

•         ауыру

•         «маған ешкім көмектесе алмайды» деп ойлау

•         өзін жалғыз сезіну, уайымға берілу не ашулану

•         қорқу

Біреу сені қорқытып, қорлап жүрген жағдайда не істеу керек?


Оқушылар сұрақтарға жауап береді.





Видеоматериал бойынша түсінгендерін айтады











Ақпаратпен танысады, өз ойларымен бөліседі.






Оқушылар сұрақтарға жауап береді







Әр топ өздеріне берілген тапсырманы мұқият орындап, тақтаға шығып қорғайды













Берілген ақпаратпен танысады

















Видеоматериал және слайдтар арқылы тақырыппен танысады



https://adilet.zan.kz/kaz/docs/Z1500000418

Видеоматериал

https://www.youtube.com/watch?v=L115YAbItws


Слайд













Слайд














Слайд

Стикерлер















https://www.youtube.com/watch?v=RCA_wFW-mSo












https://www.youtube.com/watch?v=T1uPlZeHCGE

Сабақтың соңы бекіту



3 минут

Топқа бөлінген «Әлеуметтік желілер» әдісі арқылы оқушылар арқылы, оқушылар тәрбие сағатына рефлексия жасайды.

Адам үйде, мектепте, автобуста немесе интернетте, жалпы айтатын болсақ, кезкелген жерде буллингке ұшырауы мүмкін. Бұл кез келген адамның басында болатын жағдай. Бірақ есіңде болсын, ешкімнің сені ренжітуге немесе өзің жайлы жаман ойлауға мәжбүрлеуге құқығы жоқ.

Тәрбие сағатынан алғандарын айтады. Бүгінгі күндеріне сәттілік тілейді.


Әлеуметтік желілердің суреттері



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
23.01.2025
164
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі