|
Сыныбы: 2 |
Уақыты:11.09 |
Сынып жетекшісі:Реймова Б |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып сағатының тақырыбы: |
«Менің бақытты отбасым» |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып сағатының мақсаты: |
Оқушылардың отбасы туралы түсініктерін кеңейту.Өз жанұясы туралы әңгімелеуге үйрету. Оқушыларды ұйымшылдыққа, жауапкершілікке, өз ойын жеткізе білуге тәрбиелеу. |
https://www.youtube.com/watch?v=tly_97F39_0
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып сағатының міндеті: |
Баланың жан - жақты өз елінің, халқының қамын ойлайтын, ата - анасын, жора - жолдасын сыйлай білетін азамат тәрбиелеумен қатар, ұлттық тәрбиені насихаттау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері: |
Тәрбиенің ең тамаша жері - отбасы екенін, олардың бала тәрбиесіндегі алатын орнын, жеке тұлғаның оқу - тәрбиеге жауапкершілігін арттыра отырып, мектеп пен ата-ана арасындағы байланысты арттыру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып сағатының түрі: |
Тәрбие сағаты |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Игерілетін дағды: |
Айтылым,жазылым |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар: |
Үлестірмелі кестелер, даналық сөздер, компьютер, |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жүру барысын алдын ала үйлестіру Алғашқы сөз (кезең) Ортаңғы кезең Тапсырмалар легі Соңы(бекіту) |
«Көңіл - күй түстері» - Балалар, көңіл – күйіміз қалай? Қазір біз сабағымызды бастамас бұрын сыныпта психологиялық ахуал орнатып алайық. Мен қазір кез келген оқушыға түсті көрсетемін,(мысалы жасыл, қызыл т.б) сол уақытта сол түстен келтін қандай зат бар соны жылдам атаймыз. (мысалы жасыл жапырақ, қызыл алма т.с.с.)
Тақырып ашу. Сөзжұмбақ
Тілін тартпай, Жолға тартпай, Қоймайды құрттай.
Сөз жұмбақты шешкенде, қою қызыл әріппен жазылған тор көз ішінде, кішкене қоғамды білдіретін сөз шығады.Ол отбасы. Біздің бүгінгі тақырыбымыз. ІІ.Әңгімелесу. «Ертегіні еске түсірейік» (интербелсенді тақтаға «Шалқан» ертегісінің бейнеролигі қойылады)
- Ертегідегі кейіпкерлерді атайықшы? Ата, әже, қыз. - Олар қайда тұрады? –Үйде. - Шалқанды кім отырғызды? Ол қандай боп өседі? Ертегі қалай аталады? - Үлкен шалқанды қалай жұлды? «Кім кімге көмектесті? Ата, әже және немерені бір сөзбен қалай атайды? - (Отбасы) Бір-бірін жақсы көріп, сыйлап, өзара көмектесетін адамдардың отбасын тату отбасы деп атайды. Сергіту сәті: «Өз үйіңді тап!»
Үлкен дөңгелек, шаршы, үшбұрыш пішіндерді дайындалып алынады. Ал балаларға осы пішіндердің кіші көлемі үлестіріп беріледі. Балалар музыка ырғағымен билеп жүреді, музыка тоқтағанда мұғалімнің нұсқауымен «Өз үйіңді тап!» дегенде, балалар қолдарындағы пішіндермен өз үйлерін тауып жүгіреді. Әр баладан сенде қандай пішін бар? Түсі қандай? Сен қай үйге жүгірдің? Оның неге үшбырыш, шаршы, дөңгелек екенін сұрау.т.с.с. Ойынды қайталатып ойнату. «Мынау кімнің отбасы?» ойыны. Интербелсенді тақтадан балалардың алдын ала алынған отбасылық фотосуреттері көрсетіледі. (Балалар оз отбасыларының фото суреттерін тауып, таныстырады)
«Менің отбасымның бейнесі» тақырыбында сурет салу
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қажет материалдар

https://www.youtube.com/watch?v=Wf2bw6AERxo
https://www.youtube.com/watch?v=tly_97F39_0
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық тәрбие сағаты "Менің бақытты -отбасым"
Ашық тәрбие сағаты "Менің бақытты -отбасым"
|
Сыныбы: 2 |
Уақыты:11.09 |
Сынып жетекшісі:Реймова Б |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып сағатының тақырыбы: |
«Менің бақытты отбасым» |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып сағатының мақсаты: |
Оқушылардың отбасы туралы түсініктерін кеңейту.Өз жанұясы туралы әңгімелеуге үйрету. Оқушыларды ұйымшылдыққа, жауапкершілікке, өз ойын жеткізе білуге тәрбиелеу. |
https://www.youtube.com/watch?v=tly_97F39_0
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып сағатының міндеті: |
Баланың жан - жақты өз елінің, халқының қамын ойлайтын, ата - анасын, жора - жолдасын сыйлай білетін азамат тәрбиелеумен қатар, ұлттық тәрбиені насихаттау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері: |
Тәрбиенің ең тамаша жері - отбасы екенін, олардың бала тәрбиесіндегі алатын орнын, жеке тұлғаның оқу - тәрбиеге жауапкершілігін арттыра отырып, мектеп пен ата-ана арасындағы байланысты арттыру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып сағатының түрі: |
Тәрбие сағаты |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Игерілетін дағды: |
Айтылым,жазылым |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар: |
Үлестірмелі кестелер, даналық сөздер, компьютер, |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жүру барысын алдын ала үйлестіру Алғашқы сөз (кезең) Ортаңғы кезең Тапсырмалар легі Соңы(бекіту) |
«Көңіл - күй түстері» - Балалар, көңіл – күйіміз қалай? Қазір біз сабағымызды бастамас бұрын сыныпта психологиялық ахуал орнатып алайық. Мен қазір кез келген оқушыға түсті көрсетемін,(мысалы жасыл, қызыл т.б) сол уақытта сол түстен келтін қандай зат бар соны жылдам атаймыз. (мысалы жасыл жапырақ, қызыл алма т.с.с.)
Тақырып ашу. Сөзжұмбақ
Тілін тартпай, Жолға тартпай, Қоймайды құрттай.
Сөз жұмбақты шешкенде, қою қызыл әріппен жазылған тор көз ішінде, кішкене қоғамды білдіретін сөз шығады.Ол отбасы. Біздің бүгінгі тақырыбымыз. ІІ.Әңгімелесу. «Ертегіні еске түсірейік» (интербелсенді тақтаға «Шалқан» ертегісінің бейнеролигі қойылады)
- Ертегідегі кейіпкерлерді атайықшы? Ата, әже, қыз. - Олар қайда тұрады? –Үйде. - Шалқанды кім отырғызды? Ол қандай боп өседі? Ертегі қалай аталады? - Үлкен шалқанды қалай жұлды? «Кім кімге көмектесті? Ата, әже және немерені бір сөзбен қалай атайды? - (Отбасы) Бір-бірін жақсы көріп, сыйлап, өзара көмектесетін адамдардың отбасын тату отбасы деп атайды. Сергіту сәті: «Өз үйіңді тап!»
Үлкен дөңгелек, шаршы, үшбұрыш пішіндерді дайындалып алынады. Ал балаларға осы пішіндердің кіші көлемі үлестіріп беріледі. Балалар музыка ырғағымен билеп жүреді, музыка тоқтағанда мұғалімнің нұсқауымен «Өз үйіңді тап!» дегенде, балалар қолдарындағы пішіндермен өз үйлерін тауып жүгіреді. Әр баладан сенде қандай пішін бар? Түсі қандай? Сен қай үйге жүгірдің? Оның неге үшбырыш, шаршы, дөңгелек екенін сұрау.т.с.с. Ойынды қайталатып ойнату. «Мынау кімнің отбасы?» ойыны. Интербелсенді тақтадан балалардың алдын ала алынған отбасылық фотосуреттері көрсетіледі. (Балалар оз отбасыларының фото суреттерін тауып, таныстырады)
«Менің отбасымның бейнесі» тақырыбында сурет салу
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қажет материалдар

https://www.youtube.com/watch?v=Wf2bw6AERxo
https://www.youtube.com/watch?v=tly_97F39_0
шағым қалдыра аласыз


















