І. Ұйымдастыру
кезеңі
а)
сәлемдесу
б) сабаққа
дайындығын тексеру
в) оқушылар назарын
сабаққа аудару
Жетекші сұрақ: Сендердің
есімдерің бар және есімдеріңнің солай аталатының қалай
дәлелдейсіңдер?
ІІ. Миға
шабуыл
Ассоциация әдісі «Суреттер
әлемінде»
1 оқушы:
Әркімнің өмір сүруге құқығы бар. Адамның тұрғын үйіне қол
сұғылмайды.(Тұрғын үй)
2 оқушы:
Конвенцияда «Баланың білім алуға құқығы бар деп көрсетілген».
Балалардың оқуына барлық мүмкіншіліктер жасалуы қажет.
(Мектеп)
3 оқушы:
БҰҰ-ның алдына қойған басты мақсаты – дүниежүзілік бейбітшілікті
сақтау. (Бейбітшілік)
4 оқушы:
Әрбір адам өмір сүруге, денсаулығын сақтауға құқылы.
(Денсаулық)
5 оқушы:
Адамның, азаматтың ар-намысы мен қадір-қасиетіне қол сұғуға
болмайды, ешкімнің де өмірін қиюға болмайды.
(Қылмыс)
6 оқушы:
Кез-келген бала дем алуға, қыдыруға құқылы, бірақ ол әр адамның
қалауынша болуы тиіс. (Демалу)
7 оқушы:
Кез-келген бала бос уақытын тиімді пайдаланып, денсаулығын
нығайтуға, көңіл-күйін көтеруге, қа білетін дамытуға құқылы.
(Спорт)
Ассоциация әдісі арқылы топтастырып, тәрбие сағатының
тақырыбын және мақсатын анықтаймыз.
Ашық
тәрбие сағатымыздың тақырыбы «Құқықтық сауаттылық- заман
талабы»
|
Жауабы: Туу туралы
куәлік
Оқушылар мұғалімнің түртпе
сұрақтарына жауап береді.
Берілген суреттер бойынша
тақырыпқа сай мағлұмат беру, мазмұнын
ашады.
|