«Бекітемін»
Мектеп директоры:
Н.Боздакбаев
|
Мектеп: |
М.Шаханов атындағы ЖББМ |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Ж.Көпжасар |
|
|
Күні: |
26.11.2025ж. |
|
|
Сынып: 3 |
Қатысушылар саны: 18 |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақ тақырыбы: |
«Шоқан Уалиханов-ұлт мақтанышы» |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
- Өз міндеттеріне жауапкершілік пен қарау; - Оқушыларға Шоқан Уалихановтың өмірі мен еңбектері туралы толық мағлұмат беру, оның ғылым мен мәдениет саласындағы қызметін таныту. |
|
|
«Адал азамат» біртұтас тәрбие бағдарламасының құндылығы: |
Әділдік және жауапкершілік Өзіне-өзі қызмет көрсетуге дағдылану |
|
|
Апта дәйексөзі |
«Әділетте берік болсаң аяғың таймайды!» |
|
|
Қауіпсіздік сабағы: |
Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 12-САБАҚ 3- сыныптар: «Төтенше жағдай туындаған кезде жедел қызметтерге қоңырау шалу скриптері» |
|
|
Қауіпсіздік сабағының мақсаты: |
•Оқушыларды төтенше жағдайларда дұрыс әрекет етуге үйрету •Жедел қызмет нөмірлерін меңгерту •Қоңырау шалу кезінде қандай ақпарат айту керектігін жаттықтыру |
|
|
Қауіпсіздік сабағының міндеті: |
Оқушыларға төтенше жағдайлар туралы түсінік беру және тиісті қызмет нөмірлерін үйрету. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы |
Сәлемдесу.
Психолигиялық ахуал қалыптастыру. «Мотивация» әдісі
«Смарт сағат» әдісі арқылы QR кодты ашып Ш.Уалихановтың өмірбаянымен танысады Тақырып ашу. «Шоқан Уалиханов-ұлт мақтанышы» бейнеролик
Ендеше балалар біз Шоқан жайллы толық мәлімет естіп білдік деп сенеміз.Енді топқа бөлініп алсақ.
Топқа бөліну. «Оюлар» әдісі Оқушыларды топтарға бөлу: 1-топ – Зерттеушілер 2-топ – Ғалымдар 3-топ – Саяхатшылар
Қазақ халқының тарихында өз халқының болашағы үшін аянбай еңбек еткен, қысқа ғұмырында мол мұра қалдырған ұлы тұлғалар аз емес. Солардың бірі – Шоқан Шыңғысұлы Уалиханов.
– Ол тек қазақтың ғана емес, бүкіл шығыстың мәдениет тарихында өшпес із қалдырған ғалым, этнограф, тарихшы, саяхатшы, ағартушы.
“Ғалымға арналған құрмет” бөлімі
Оқушылардың шағын көрінісі немесе өлең-жыр арнауы: “Шоқан — ғылым шамшырағы”, “Туған жерін сүйген ұлы тұлға”, “Жарық жұлдыз – Шоқан!”
Сергіту сәті. «Ұлттық оюмен»
«Біліміңді пысықта» бөлімі Қысқа сұрақтар арқылы оқушылардың білімін пысықтау:
1. Шоқан Уалиханов қай жылы дүниеге келген?
2. Ол қандай елге саяхат жасаған?
3. Қай оқу орнында білім алған?
4. Шоқанның толық аты-жөні?
5. Ол неше жасында қайтыс болған?
(Жауап: 1835, Қашқария, Омбы кадет корпусы, Шоқан Шыңғысұлы Уалиханов, 30 жас)
Қорытынды. Мұғалімнің қорытынды сөзі: – Шоқан Уалиханов – халқымыздың тарихындағы ең жас әрі ең дарынды ғалымдардың бірі. Ол өз еңбектерімен қазақ халқының мәдениетін, дәстүрін, тарихын әлемге танытты.
– Бүгінгі ұрпақ оның ізін жалғастырып, білім мен ғылымды қадірлей білуі керек. |
Слайдта шыққан мотивациялық сөздерді қайталап, жағымды ахуал қалыптастырады
Тақырыпқа байланысты бейнероликті тамашалайды, талқылайды
Топқа бөлінеді
Шығармашылық жұмыспен айналысады
Ән ырғағымен оюлар бейнесін келтіре отырып қозғалады
Сұрақтарға жауап береді
|
https://talkingco.de/managecodes/showsvg.php?id=KNMjgEe2CtO
https://www.youtube.com/watch?v=RIXMmapSc0o
https://www.youtube.com/watch?v=-GIDgHiFmfk
Слайд
|
|
Қауіпсіздік сабағы 10 минут Сабақтың соңы |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру 1. Жедел қызмет нөмірлерін қайталау: 101 – Өрт сөндіру 102 – Полиция 103 – Жедел жәрдем 104 – Газ қызметі 112 – Барлық төтенше жағдайлар орталығы 2. Қоңырау шалу ережелері: Сабыр сақтау Дыбысты анық жеткізу Орналасқан мекенжайды айту Не болғанын қысқа әрі нақты жеткізу Байланысты үзбеу «Құтқарушылар» комиксты оқып, баяндау Қорытынды Қоңырау шалу кезінде ең маңызды ақпарат: мекенжай, жағдай, аты-жөнің.
«Рефлексия» «Асық» әдісі
|
Жедел қызмет номерлерімен танысады
Комиксты оқиды
Кері байланыс береді |
Комикс кітапша
|
«Тексерілді»
ДТЖЖО: К.Анарбаева
3-сынып жетекшісі: Ж.Көпжасар
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық тәрбие сағаты: "Шоқан Уалиханов-ұлт мақтанышы"
Ашық тәрбие сағаты: "Шоқан Уалиханов-ұлт мақтанышы"
«Бекітемін»
Мектеп директоры:
Н.Боздакбаев
|
Мектеп: |
М.Шаханов атындағы ЖББМ |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Ж.Көпжасар |
|
|
Күні: |
26.11.2025ж. |
|
|
Сынып: 3 |
Қатысушылар саны: 18 |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақ тақырыбы: |
«Шоқан Уалиханов-ұлт мақтанышы» |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
- Өз міндеттеріне жауапкершілік пен қарау; - Оқушыларға Шоқан Уалихановтың өмірі мен еңбектері туралы толық мағлұмат беру, оның ғылым мен мәдениет саласындағы қызметін таныту. |
|
|
«Адал азамат» біртұтас тәрбие бағдарламасының құндылығы: |
Әділдік және жауапкершілік Өзіне-өзі қызмет көрсетуге дағдылану |
|
|
Апта дәйексөзі |
«Әділетте берік болсаң аяғың таймайды!» |
|
|
Қауіпсіздік сабағы: |
Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 12-САБАҚ 3- сыныптар: «Төтенше жағдай туындаған кезде жедел қызметтерге қоңырау шалу скриптері» |
|
|
Қауіпсіздік сабағының мақсаты: |
•Оқушыларды төтенше жағдайларда дұрыс әрекет етуге үйрету •Жедел қызмет нөмірлерін меңгерту •Қоңырау шалу кезінде қандай ақпарат айту керектігін жаттықтыру |
|
|
Қауіпсіздік сабағының міндеті: |
Оқушыларға төтенше жағдайлар туралы түсінік беру және тиісті қызмет нөмірлерін үйрету. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы |
Сәлемдесу.
Психолигиялық ахуал қалыптастыру. «Мотивация» әдісі
«Смарт сағат» әдісі арқылы QR кодты ашып Ш.Уалихановтың өмірбаянымен танысады Тақырып ашу. «Шоқан Уалиханов-ұлт мақтанышы» бейнеролик
Ендеше балалар біз Шоқан жайллы толық мәлімет естіп білдік деп сенеміз.Енді топқа бөлініп алсақ.
Топқа бөліну. «Оюлар» әдісі Оқушыларды топтарға бөлу: 1-топ – Зерттеушілер 2-топ – Ғалымдар 3-топ – Саяхатшылар
Қазақ халқының тарихында өз халқының болашағы үшін аянбай еңбек еткен, қысқа ғұмырында мол мұра қалдырған ұлы тұлғалар аз емес. Солардың бірі – Шоқан Шыңғысұлы Уалиханов.
– Ол тек қазақтың ғана емес, бүкіл шығыстың мәдениет тарихында өшпес із қалдырған ғалым, этнограф, тарихшы, саяхатшы, ағартушы.
“Ғалымға арналған құрмет” бөлімі
Оқушылардың шағын көрінісі немесе өлең-жыр арнауы: “Шоқан — ғылым шамшырағы”, “Туған жерін сүйген ұлы тұлға”, “Жарық жұлдыз – Шоқан!”
Сергіту сәті. «Ұлттық оюмен»
«Біліміңді пысықта» бөлімі Қысқа сұрақтар арқылы оқушылардың білімін пысықтау:
1. Шоқан Уалиханов қай жылы дүниеге келген?
2. Ол қандай елге саяхат жасаған?
3. Қай оқу орнында білім алған?
4. Шоқанның толық аты-жөні?
5. Ол неше жасында қайтыс болған?
(Жауап: 1835, Қашқария, Омбы кадет корпусы, Шоқан Шыңғысұлы Уалиханов, 30 жас)
Қорытынды. Мұғалімнің қорытынды сөзі: – Шоқан Уалиханов – халқымыздың тарихындағы ең жас әрі ең дарынды ғалымдардың бірі. Ол өз еңбектерімен қазақ халқының мәдениетін, дәстүрін, тарихын әлемге танытты.
– Бүгінгі ұрпақ оның ізін жалғастырып, білім мен ғылымды қадірлей білуі керек. |
Слайдта шыққан мотивациялық сөздерді қайталап, жағымды ахуал қалыптастырады
Тақырыпқа байланысты бейнероликті тамашалайды, талқылайды
Топқа бөлінеді
Шығармашылық жұмыспен айналысады
Ән ырғағымен оюлар бейнесін келтіре отырып қозғалады
Сұрақтарға жауап береді
|
https://talkingco.de/managecodes/showsvg.php?id=KNMjgEe2CtO
https://www.youtube.com/watch?v=RIXMmapSc0o
https://www.youtube.com/watch?v=-GIDgHiFmfk
Слайд
|
|
Қауіпсіздік сабағы 10 минут Сабақтың соңы |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру 1. Жедел қызмет нөмірлерін қайталау: 101 – Өрт сөндіру 102 – Полиция 103 – Жедел жәрдем 104 – Газ қызметі 112 – Барлық төтенше жағдайлар орталығы 2. Қоңырау шалу ережелері: Сабыр сақтау Дыбысты анық жеткізу Орналасқан мекенжайды айту Не болғанын қысқа әрі нақты жеткізу Байланысты үзбеу «Құтқарушылар» комиксты оқып, баяндау Қорытынды Қоңырау шалу кезінде ең маңызды ақпарат: мекенжай, жағдай, аты-жөнің.
«Рефлексия» «Асық» әдісі
|
Жедел қызмет номерлерімен танысады
Комиксты оқиды
Кері байланыс береді |
Комикс кітапша
|
«Тексерілді»
ДТЖЖО: К.Анарбаева
3-сынып жетекшісі: Ж.Көпжасар
шағым қалдыра аласыз




















