Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
8
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен сәлемдеседі, оқушыларды
түгелдейді, топқа біріктіреді. Астана. Азаттық.
Алаш
Үнтаспадан әнұранды қояды.
Бірге орындауға шақырады
|
Оқушылар
амандасады
Сабаққа қатысты суреттер
арқылы топқа бірігеді
Әнұранды тыңдайды, орындарынан
тұрып, қосылып бірге
шырқайды
|
«Жарайсыңдар! Керемет!»
Қошеметтеу арқылы оқушылардың көңіл-күйі көтеріліп, сабаққа деген
белсенділігі артады
|
Инт.тақта, стикерлер,
буклеттер, презентация
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) Миға
шабуыл
Қандай? Сіздің тобыңыздың аты қандай
мағынаны білдіреді?
Қайда? Сіз бұл атауды ең алғаш қайда
естідіңіз?
Қалай? Сіздің тобыңыздың атауы
бүгінгі сабағымызбен қалай байланысады деп
ойлайсыз?
Мұғаалім оқушыларға
өз топтарының аттарын осы сұрақтар төңірегінде қорғатады Мұғалім
слайд арқылы жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын түсіндіреді.
Тәуелсіздік мерекесімен құттықтап, оның тарихын қысқаша
түсіндіреді
|
Топтық
жұмыс.»Атаулар туралы үш сұрақ»
әдісі
Оқушылар өз
топтарының атауын қорғап
шығады.
Олар қандай, қайда,
қалай сұрақтары төңірегінде тақырыпты
ашады.
Қ/Б:
«Бағдаршам»
|
Қалыптастырушы
бағалау «Бағдаршам»
Мұғалім оқушыларды
берген жауаптарына қарай бағдаршам түстерімен
бағалайды.
Жасыл түс-өте
жақсы
Сары түс –
жақсы
Қызыл түс -
қанағаттанарлы
|
Плакат, стикер,
маркерлер
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
32
мин.
|
1-тапсырма:
Оқушыларға тәуелсіздік, Отан
тақырыбында өлең оқытады.
|
«Поэзия
минуты»
1-топ: Астана
туралы өлеңдер оқиды .
2-топ Тәуелсіздік
туралы өлең
3-топ: Алаш және
Алаш зиялыларының өлеңдерін
оқиды
Қ/Б: «Шапалақ»
|
Қалыптастырушы
бағалау :«Шапалақ» әдісі
Өлең оқыған оқушыларды ,
қол шапалақпен қолдау білдіре отырып,
бағалау.
|
Слайд, музыкалық
фон
|
|
2-тапсырма: Әр топ өз
атауларына қатысты сахналық көрініс
көрсетеді.
|
«Тарих
сахнасында» әдісі
1-топ: Астананың
құрылған кезінсуреттейді
2-топ Тәуелсіздік
алған кезді
3-топ: алаш зиялыларының
өмір жолынан
|
Топтық
бағалау
|
Сахналық көрініске қатысты
жабдықтар
|
|
Ән Хор. «Атамекен» әнін
орындатады
|
Оқушылар
хормен «Атамекен» әнін
орындайды
|
Қошемет
|
Караоке
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
5
мин.
|
Мұғалім оқушының
сабақты қалай қабылдағанын білу мақсатында «Еркін микрофон» әдісін
қолданады.
Оқушылардың кері байланысынан
соң топ жұмысын бағалап, сабаққа белсенді қатысқандары үшін
мадақтап, сабақты
қорытындылайды.
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтан алған әсерлерін «еркін микрофон» әдісімен білдіреді.
Сабақта не үйренгендерін, не қызық болғанын айтып, кері байланыс
жасайды.
|
Мұғалім оқушылардың
сабаққа қатысуын қалыптастырушы бағалаудың «Қошеметтеу» әдісімен
бағалайды
Керемет!
Жарайсың!
Ізден!
|
Стикерді пайдаланып жазбаша
қалдыруға болады
|