Ашық тәрбие сақаты ««Бұл әлем қандай керемет!» 8 а сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық тәрбие сақаты ««Бұл әлем қандай керемет!» 8 а сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыбы: « Бұл әлем қандай керемет !» Мақсаты: 1. Өмірге деген бейімділік,табандылық қарым-қатынаста болуын қалыптастыру,өмірдің құндылығын сезіндіру. 2. Түрлі мәселелер туралы психологиялық білім беру,олардың алдын алу. 3. Бір-бірімен қарым-қатынас машығын қалыптастыру. 4. Қайырымдылыққа,білімділікке,адамгершілікке тәрбиелеу. 5. Оқушылардың өмір құндылығы туралы түсініктерін одан әрі тереңдету. Міндеттері: - оқушыларға өмір құндылығы туралы тереңірек білім беру; - өмірге құштарлықтарын дамыту; - өмірдің мәнін түсінуге тәрбиелеу. Көрнекіліктер: суреттер, слайдтар 1. Шаттық шеңбері Жүректен- жүрекке. Бір-бірімізге деген мейіріммен, жылы сезімдерімізді ояту үшін, жақсылап бір ерекше амандасып алайықшы. 2. Топқа бөліну (кәмпиттер көмегімен) Оқушылар кәмпиттерді алып, түстерине қарай екі топқа бөлініп отырады.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Сабақ тақырыбы:

Магнит

Мектеп: №4 Алға орта мектебі

Күні :


Мұғалімнің есімі: Ержанова Ляззат Тулеповна

СЫНЫП: 1-сынып

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқу мақсаты:

1.5.6.1 магниттілік қасиеті бар жекелеген денелерді анықтау;

1.5.6.2 магниттің қасиетін зерттеу;

1.1.2.2 көрсетілген экспериментті түсіндіру;

Бағалау критерилері

-магниттік қасиетке ие заттар болатынын біледі;

-магниттің қасиеттерімен танысады;

-магниттердің кейбір заттарды тартатынын түсінеді;

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:магниттік қасиетке ие заттар болатынын біледі;магниттің қасиеттерімен танысады, магниттердің кейбір заттарды тартатынын түсінеді.

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: магнит, тарту,тебу;

Талқылауға арналған сұрақтар:- Барлық заттар магнитке тартыла ма?-Адам өміріне магнит не үшін қажет?

Не себепті магнитке тартылады деп ойлайсың?

Ишара:Әр топқа қалташа беріледі.Оқушылар сипап көреді.

Алдыңғы оқу

Сұрақ беру арқылы жылытқыш құралдары,электр туралы білімдерін тексеріп өтемін

Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Басы

Ширату жаттығуы /Шеңберге тұрып/

Мен атқан таңды сүйемін,

Шуағын шашқан күнді сүйемін.

Аялаған анамды сүйемін,

Қоршаған бар әлемді сүйемін.

Миға шабуыл . «Сұрақты қағып ал»

Мұғалім сұрақ қойған кезде қалташаны лақтырады.Ол оқушы жауапты білмеген жағдайда қалтаны басқа оқушыға лақтырады,

сол оқушы жауап береді.

-Темірден жасалған заттарды ата.

-Неге заттарды темірден жасайды?

-Темірдің қандай қасиеті бар?

-Темір болмаса не істер едік?

Ишара.

Қалтаны ұстап көрдік. Оқушылар сипап көреді.Қалтада не бар деп ойлайсыңдар?

Біз сабағымызда көрмеген зат бар. Магнит.

Бүгінгі сабағымыз не туралы болуы мүмкін?

Топқа бөлінейік:

І топ

І І топ

І ІІ топ

ІVтоп



1.Суретке сипаттама бер.

2.Бұл затты адамдар қалай қолданады?Не үшін керек?

3.Неге бұлай топқа бөліндік деп ойлайсыздар?








қалташа
















Парақша














Оқулық,магниттер

















Құм,су,шыны,

ағаш,скрипка, кнопка,гайка

резеңке, қағаз,магниттер,

шеге,қасық,

түйреуіш










Видеофильм

«Магнит-яблоко»

















Ортасы


































-Магнит туралы не білеміз?-Бөлмеде магнитке тартылатын заттар бар ма?

Аңыз. Магнус есімді қария өзінің таяғының темір ұшы қызықты тасқа тартылғанын байқайды. Содан бері сол ерекше тасты “Магнус тасы” немесе магнит деп атап кеткен деседі.

Суретпен жұмыс.

-Негеш нені қарап отыр?

-Ол не туралы ойлап отыр?Олар магнитке тартылды ма?

-Эврика қолына не ұстап отыр?-Магниттердің түсі қандай?

-Неліктен Эвриканың магниттерді қосуға талпынғаннан еш нәтиже шықпады?

Қорытынды: Магниттердің бірдей боялған шетін жақындатқанда олар бір-бірін тебеді.


Ойын: «Тартыламыз,тебілеміз»

Бір-біріне қарап тұрып,қолдарынан ұстап бір-бірін өздеріне тарту, итеру.

«Қандай зат басқа заттарды тарта алады немесе тебе алады?» МАГНИТ.


Зерттейік

І топ

ІІ топ

ІІІ топ

ІVтоп

Құмда жоғалған затты табу

Су ішінен заттарды қолын суға малмай,ыдысты төңкермей алуға бола ма?

Магнит өз қасиетін қағаз бен ағаштың арғы жағынан сақтай ала ма?

Магнит қасиетін шыны сыртынан тексеру

Әр топ зерттеу барысының орындалуы туралы айтып береді.Қорытынды:магниттің күші қағаздан, пластмасса,шыны,ағаш,судан т.б. өтеді.

Сергіту сәті:

-Өмірде құрамында темірі көп тамақ бар ма?

«Stop-кадр»-видеофильмінің бір сәтімен жұмыс.Кадрды экранда тоқтатып қойып,сұрақтар қою.

Штативке бір жағына алма,бір жағына банан іліп қояды да ,магнитті алмаға жақындатады.Алма

магнитке тартылады.

-Неге алма магнитке тартылып жатыр,банан неге тартылмайды?

/Алманың құрамында темір көп/

-Адам өмірінде магнит не үшін қажет?

-Қандай заттар магнитке тартылады?

Соңы









Саралау

1-тапсырма

Дескриптор:

-магниттік қасиеті бар заттарды белгілейді;




2-тапсырма

Дескриптор:

-магниттік қасиеті бар заттарды анықтайды;

-нәтижесін кестеге жазады.

-Олар магнитке неліктен тартылады деп ойлайсың?

/магниттік қасиеті бар?

-Қарапайым өмірде магнит зиян ба,пайдалы ма?

-Олар магнитке неліктен тартылады деп ойлайсың?

/магниттік қасиеті бар?


Магнитке тартылатын заттарды белгілеңіз.











Кестеге жаз.

Магниттік қасиеті бар зат

Магниттік қасиеті жоқ зат

1.

1.

2.

2.









парақшалар













Парақшалар



Рефлексия








Б ағалау

«Бағдаршам»әдісі бойынша

«Қызыл»-түсінгенім жоқ

«Сары»-сұрағым бар

«Жасыл»-түсінікті

Shape1 Shape2 Shape3



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
3880
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі