Материалдар / Ашық тәрбие сақаты ««Бұл әлем қандай керемет!» 8 а сынып

Ашық тәрбие сақаты ««Бұл әлем қандай керемет!» 8 а сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыбы: « Бұл әлем қандай керемет !» Мақсаты: 1. Өмірге деген бейімділік,табандылық қарым-қатынаста болуын қалыптастыру,өмірдің құндылығын сезіндіру. 2. Түрлі мәселелер туралы психологиялық білім беру,олардың алдын алу. 3. Бір-бірімен қарым-қатынас машығын қалыптастыру. 4. Қайырымдылыққа,білімділікке,адамгершілікке тәрбиелеу. 5. Оқушылардың өмір құндылығы туралы түсініктерін одан әрі тереңдету. Міндеттері: - оқушыларға өмір құндылығы туралы тереңірек білім беру; - өмірге құштарлықтарын дамыту; - өмірдің мәнін түсінуге тәрбиелеу. Көрнекіліктер: суреттер, слайдтар 1. Шаттық шеңбері Жүректен- жүрекке. Бір-бірімізге деген мейіріммен, жылы сезімдерімізді ояту үшін, жақсылап бір ерекше амандасып алайықшы. 2. Топқа бөліну (кәмпиттер көмегімен) Оқушылар кәмпиттерді алып, түстерине қарай екі топқа бөлініп отырады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
3510
11 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақ тақырыбы: МагнитМектеп: №4 Алға орта мектебі
Күні :

Мұғалімнің есімі: Ержанова Ляззат Тулеповна
СЫНЫП: 1-сыныпҚатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Оқу мақсаты:1.5.6.1 магниттілік қасиеті бар жекелеген денелерді анықтау;1.5.6.2 магниттің қасиетін зерттеу;1.1.2.2 көрсетілген экспериментті түсіндіру;
Бағалау критерилері-магниттік қасиетке ие заттар болатынын біледі;-магниттің қасиеттерімен танысады;-магниттердің кейбір заттарды тартатынын түсінеді;
Тілдік мақсатОқушылар орындай алады:магниттік қасиетке ие заттар болатынын біледі;магниттің қасиеттерімен танысады, магниттердің кейбір заттарды тартатынын түсінеді.


Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: магнит, тарту,тебу;


Талқылауға арналған сұрақтар:- Барлық заттар магнитке тартыла ма?-Адам өміріне магнит не үшін қажет?


Не себепті магнитке тартылады деп ойлайсың?


Ишара:Әр топқа қалташа беріледі.Оқушылар сипап көреді.
Алдыңғы оқуСұрақ беру арқылы жылытқыш құралдары,электр туралы білімдерін тексеріп өтемін
Жоспарланған уақыт есебіЖоспарланған іс-әрекетРесурстар
Басы Ширату жаттығуы /Шеңберге тұрып/Мен атқан таңды сүйемін,Шуағын шашқан күнді сүйемін.Аялаған анамды сүйемін,Қоршаған бар әлемді сүйемін. Миға шабуыл . «Сұрақты қағып ал»Мұғалім сұрақ қойған кезде қалташаны лақтырады.Ол оқушы жауапты білмеген жағдайда қалтаны басқа оқушыға лақтырады,сол оқушы жауап береді.-Темірден жасалған заттарды ата.-Неге заттарды темірден жасайды?-Темірдің қандай қасиеті бар?-Темір болмаса не істер едік? Ишара.Қалтаны ұстап көрдік. Оқушылар сипап көреді.Қалтада не бар деп ойлайсыңдар?Біз сабағымызда көрмеген зат бар. Магнит.Бүгінгі сабағымыз не туралы болуы мүмкін?Топқа бөлінейік:













қалташа





























Парақша

























Оқулық,магниттер































Құм,су,шыны,ағаш,скрипка, кнопка,гайкарезеңке, қағаз,магниттер,шеге,қасық,түйреуіш

















Видеофильм«Магнит-яблоко»
































Ортасы

































































-Магнит туралы не білеміз?-Бөлмеде магнитке тартылатын заттар бар ма? Аңыз. Магнус есімді қария өзінің таяғының темір ұшы қызықты тасқа тартылғанын байқайды. Содан бері сол ерекше тастыМагнус тасынемесе магнит деп атап кеткен деседі.Суретпен жұмыс.-Негеш нені қарап отыр?-Ол не туралы ойлап отыр?Олар магнитке тартылды ма?-Эврика қолына не ұстап отыр?-Магниттердің түсі қандай?-Неліктен Эвриканың магниттерді қосуға талпынғаннан еш нәтиже шықпады?Қорытынды: Магниттердің бірдей боялған шетін жақындатқанда олар бір-бірін тебеді.

Ойын: «Тартыламыз,тебілеміз»Бір-біріне қарап тұрып,қолдарынан ұстап бір-бірін өздеріне тарту, итеру.«Қандай зат басқа заттарды тарта алады немесе тебе алады?» МАГНИТ.

ЗерттейікӘр топ зерттеу барысының орындалуы туралы айтып береді.Қорытынды:магниттің күші қағаздан, пластмасса,шыны,ағаш,судан т.б. өтеді.Сергіту сәті:-Өмірде құрамында темірі көп тамақ бар ма?«Stop-кадр»-видеофильмінің бір сәтімен жұмыс.Кадрды экранда тоқтатып қойып,сұрақтар қою.Штативке бір жағына алма,бір жағына банан іліп қояды да ,магнитті алмаға жақындатады.Алма магнитке тартылады.-Неге алма магнитке тартылып жатыр,банан неге тартылмайды?/Алманың құрамында темір көп/-Адам өмірінде магнит не үшін қажет?-Қандай заттар магнитке тартылады?


Соңы















Саралау1-тапсырмаДескриптор:-магниттік қасиеті бар заттарды белгілейді;





2-тапсырмаДескриптор:-магниттік қасиеті бар заттарды анықтайды;-нәтижесін кестеге жазады.
-Олар магнитке неліктен тартылады деп ойлайсың?/магниттік қасиеті бар?-Қарапайым өмірде магнит зиян ба,пайдалы ма?-Олар магнитке неліктен тартылады деп ойлайсың?/магниттік қасиеті бар?

Магнитке тартылатын заттарды белгілеңіз.

















Кестеге жаз.















парақшалар























Парақшалар



Рефлексия













Бағалау«Бағдаршам»әдісі бойынша«Қызыл»-түсінгенім жоқ«Сары»-сұрағым бар«Жасыл»-түсінікті


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ