Сабақ тақырыбы: | Магнит | Мектеп: №4 Алға орта мектебі |
Күні : |
| Мұғалімнің есімі: Ержанова Ляззат Тулеповна |
СЫНЫП: 1-сынып | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Оқу мақсаты: | 1.5.6.1 магниттілік қасиеті бар жекелеген денелерді анықтау;1.5.6.2 магниттің қасиетін зерттеу;1.1.2.2 көрсетілген экспериментті түсіндіру; |
Бағалау критерилері | -магниттік қасиетке ие заттар болатынын біледі;-магниттің қасиеттерімен танысады;-магниттердің кейбір заттарды тартатынын түсінеді; |
Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады:магниттік қасиетке ие заттар болатынын біледі;магниттің қасиеттерімен танысады, магниттердің кейбір заттарды тартатынын түсінеді. |
| Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: магнит, тарту,тебу; |
| Талқылауға арналған сұрақтар:- Барлық заттар магнитке тартыла ма?-Адам өміріне магнит не үшін қажет? |
| Не себепті магнитке тартылады деп ойлайсың? |
| Ишара:Әр топқа қалташа беріледі.Оқушылар сипап көреді. |
Алдыңғы оқу | Сұрақ беру арқылы жылытқыш құралдары,электр туралы білімдерін тексеріп өтемін |
Жоспарланған уақыт есебі | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Басы | Ширату жаттығуы /Шеңберге тұрып/Мен атқан таңды сүйемін,Шуағын шашқан күнді сүйемін.Аялаған анамды сүйемін,Қоршаған бар әлемді сүйемін. Миға шабуыл . «Сұрақты қағып ал»Мұғалім сұрақ қойған кезде қалташаны лақтырады.Ол оқушы жауапты білмеген жағдайда қалтаны басқа оқушыға лақтырады,сол оқушы жауап береді.-Темірден жасалған заттарды ата.-Неге заттарды темірден жасайды?-Темірдің қандай қасиеті бар?-Темір болмаса не істер едік? Ишара.Қалтаны ұстап көрдік. Оқушылар сипап көреді.Қалтада не бар деп ойлайсыңдар?Біз сабағымызда көрмеген зат бар. Магнит.Бүгінгі сабағымыз не туралы болуы мүмкін?Топқа бөлінейік:
|
қалташа
Парақша
Оқулық,магниттер
Құм,су,шыны,ағаш,скрипка, кнопка,гайкарезеңке, қағаз,магниттер,шеге,қасық,түйреуіш
Видеофильм«Магнит-яблоко» |
Ортасы
| -Магнит туралы не білеміз?-Бөлмеде магнитке тартылатын заттар бар ма? Аңыз. Магнус есімді қария өзінің таяғының темір ұшы қызықты тасқа тартылғанын байқайды. Содан бері сол ерекше тасты “Магнус тасы” немесе магнит деп атап кеткен деседі.Суретпен жұмыс.-Негеш нені қарап отыр?-Ол не туралы ойлап отыр?Олар магнитке тартылды ма?-Эврика қолына не ұстап отыр?-Магниттердің түсі қандай?-Неліктен Эвриканың магниттерді қосуға талпынғаннан еш нәтиже шықпады?Қорытынды: Магниттердің бірдей боялған шетін жақындатқанда олар бір-бірін тебеді.
Ойын: «Тартыламыз,тебілеміз»Бір-біріне қарап тұрып,қолдарынан ұстап бір-бірін өздеріне тарту, итеру.«Қандай зат басқа заттарды тарта алады немесе тебе алады?» МАГНИТ.
ЗерттейікӘр топ зерттеу барысының орындалуы туралы айтып береді.Қорытынды:магниттің күші қағаздан, пластмасса,шыны,ағаш,судан т.б. өтеді.Сергіту сәті:-Өмірде құрамында темірі көп тамақ бар ма?«Stop-кадр»-видеофильмінің бір сәтімен жұмыс.Кадрды экранда тоқтатып қойып,сұрақтар қою.Штативке бір жағына алма,бір жағына банан іліп қояды да ,магнитті алмаға жақындатады.Алма магнитке тартылады.-Неге алма магнитке тартылып жатыр,банан неге тартылмайды?/Алманың құрамында темір көп/-Адам өмірінде магнит не үшін қажет?-Қандай заттар магнитке тартылады? |
|
Соңы
Саралау1-тапсырмаДескриптор:-магниттік қасиеті бар заттарды белгілейді;
2-тапсырмаДескриптор:-магниттік қасиеті бар заттарды анықтайды;-нәтижесін кестеге жазады. | -Олар магнитке неліктен тартылады деп ойлайсың?/магниттік қасиеті бар?-Қарапайым өмірде магнит зиян ба,пайдалы ма?-Олар магнитке неліктен тартылады деп ойлайсың?/магниттік қасиеті бар?
Магнитке тартылатын заттарды белгілеңіз.
Кестеге жаз.
|
парақшалар
Парақшалар
|
Рефлексия
| Бағалау«Бағдаршам»әдісі бойынша«Қызыл»-түсінгенім жоқ«Сары»-сұрағым бар«Жасыл»-түсінікті | |