Тренинг тақырыбы: Менің сыныбымдағы орнымСыныбы: 4 «а»Тренинг мақсаты: Оқушылардың позитивтік көңіл-күйін көтеру, жүйке жүйесін демалдыру, бір-біріне деген құндылық , сергектік, адамгершілік қатынасын қалыптастыру, ұжымды біріктіру, бірін-бірі түсінуге шақыру, татулыққа тәрбиелеуЖүру барысы:Амандасу1.«Қолшатыр» жаттығуы. Қолшатыр ұстап, әр бала өз атын айтып, қасындағы сыныптасына ілініп тұрған конфет пен бірге жақсы тілек тілейді. Солай кезекпен жалғасады .Ұйымдастыру кезеңі2.Топқа бөлуҰсынылғансуреттердің біреуінтаңдаңыздар
«Ұшақты» таңдағандар:Әрістежылдамдықты, шапшаңдықтықалайтынадамдар. Кезкелгеністеалда, біріншіболыпжүретіндер. Жоспардыойша да бітіріпқоятын да қабілеттері бар. Тұрақсыз, ұнамаса, басқаіспенайналысабереді.«Автобусты» таңдағандар:Кезкелгеністі «қалыптыжағдай» депқабылдайды, жұмыстыорындауға да, кідірісжасапорындауға да боладыдепесептейтінадамдар. Тұрақтылығыбасымырық.«Ғимаратты» таңдағандар:Әрістібайыппен, 7 ретөлшепбарыпістейтін, істітындырыпорындайтын, тұрақтыадамдар. Барлықжұмыстыұнаса да, ұнамаса да атқарыптастайды. /Темпераменттергебайланысты/(Бұл не үшінкерек?Командалықбіртұтастыққа, көшбасшылықтұлғаныдамытуға, кикілжіңдішешуге, шынайылылыққа, қайырымдылыққатәрбиелейді.Оқушылардан команда құрғанда, «ғимараттағылар»-басшылар, төреші, сарапшылар; « Автобус» пен «ұшақтағылардан»-жүргізушілер, жетекшілер, орындаушылар;3.«Жасырын хат, ойлан тап!»Қажетті құралдар: ватман, түрлі түсті фломастерлер, қарындаштар, өшіргіш, сызғышҚатысушылар 3 топқа бірігіп отырады.Жүргізуші: Ерте-ерте-ертеде . . . әлі адамдардар әріп танымаған уақытта да, олар бір-біріне хат жазған екен. Қалайша? Олар сурет салуды біліпті. Бүгін біз соны үйренеміз. Өз қарсыластарыңызға сурет арқылы қысқаша ғана ойларыңызды жеткізіңіздер. Әрбіртопқабелгілібірсөйлемдерберіледі: «Бүгінмағансағаткешкі 6-да телефон соқшы» - 1-ші топқаарналған хат; «Бүгінсабақтан кейінкинотеатрғабарайық» - 2-ші топқаарналған хат; «Жексенбікүнісағат 15.00-де меніңтуғанкүнімекел» - 3-ші топқаарналған хат.4.«Саусақтерапиясы». Мақсаты: Тұз (күріш) бояуарқылыбойындағыашу-ызаны, күйзелісті, шаршағандарын, жаманқасиеттердішығару. Солшығарғаннегативімізденарылып, әдеміқылып, банкағасаламыз. Алғанәсерлеріменбөлісу5.«Бірөтірік, біршындық» жаттығуыЖүрубарысы: Қазірбізөзімізбіршындық пен бірөтірікөзойымыздыайтамыз. Мысалы: Мен мұғаліммінжәне де меніңұшағым бар.Өзойымыздыеркінболжамсызжеткізуімізқажет.Талдау: Шындықбұлбіздіңқазіргііс - әрекетіміз, қазіргібіздіңбейнеміз, ал өтірікбұлбіздіңарманымыз, өзқиялымыздыңжүзегеасуынқалапжүргенойларымыз»Сіздіңойыңызқалай?6.«Менің бейнем»Оқушылар түрлі-түсті қағаздан өздерінің бейнесін жасайды да, сол бейнесін ақ ватманға жапсырады. Балалар осы тапсырманы орындау арқылы сыныптағы өз орындарын көрсетіп, бәрі бір отбасы екендігін дәлелдейді. Рефлексия:Шырақ жағылып, бірінші тұрған оқушыға беріледі. Ол бүгінгі психологиялық сабақ туралы өз ойын, алған әсерін 3 сөзбен ғана білдіріп, шырақты келесі балаға береді. Шырақ барлығының қолынан өткеннен кейін, жүргізуші шырақты өз қолына алып, барлық қатысушыларға алғысын білдіреді. Қорытынды:Психолог: Балалар біз бүгін тақырыбыз айтып тұрғандай барлық тапсырманы бірлесе отырып орындадық және сол тапсырмалар арқылы бір-бірімізді қаншалықты түсінетініміз, бір-біріміздің қандай арман-мақсаттарымыз бар екендігін және өздеріңіздің бейнелеріңізді жасап, сыныптастарыңызбен қандай қарым-қатынаста екендіктеріңді, сыныптағы алар орындарыңыздың маңызды екендігін, сіздер арқылы бұл сынып құралып тұрғандығын көрсеттіңіздер. Бүгінгі тренингке қатысқандарыңызға рахмет.Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы, №49 ЖОББМ педагог-психологі Тлепова Рысгуль Дюсенгалиевна