Материалдар / Ашық тренинг сабақ "Менің сыныбымдағы орным" 4 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық тренинг сабақ "Менің сыныбымдағы орным" 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Балалардың қарым-қатынасын жақсартып, бірін-бірі түсінуге көмектесетін педагог-психологтарға арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2018
1622
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тренинг тақырыбы: Менің сыныбымдағы орнымСыныбы: 4 «а»Тренинг мақсаты: Оқушылардың позитивтік көңіл-күйін көтеру, жүйке жүйесін демалдыру, бір-біріне деген құндылық , сергектік, адамгершілік қатынасын қалыптастыру, ұжымды біріктіру, бірін-бірі түсінуге шақыру, татулыққа тәрбиелеуЖүру барысы:Амандасу1.«Қолшатыр» жаттығуы. Қолшатыр ұстап, әр бала өз атын айтып, қасындағы сыныптасына ілініп тұрған конфет пен бірге жақсы тілек тілейді. Солай кезекпен жалғасады .Ұйымдастыру кезеңі2.Топқа бөлуҰсынылғансуреттердің біреуінтаңдаңыздар

«Ұшақты» таңдағандар:Әрістежылдамдықты, шапшаңдықтықалайтынадамдар. Кезкелгеністеалда, біріншіболыпжүретіндер. Жоспардыойша да бітіріпқоятын да қабілеттері бар. Тұрақсыз, ұнамаса, басқаіспенайналысабереді.«Автобусты» таңдағандар:Кезкелгеністі «қалыптыжағдай» депқабылдайды, жұмыстыорындауға да, кідірісжасапорындауға да боладыдепесептейтінадамдар. Тұрақтылығыбасымырық.«Ғимаратты» таңдағандар:Әрістібайыппен, 7 ретөлшепбарыпістейтін, істітындырыпорындайтын, тұрақтыадамдар. Барлықжұмыстыұнаса да, ұнамаса да атқарыптастайды. /Темпераменттергебайланысты/(Бұл не үшінкерек?Командалықбіртұтастыққа, көшбасшылықтұлғаныдамытуға, кикілжіңдішешуге, шынайылылыққа, қайырымдылыққатәрбиелейді.Оқушылардан команда құрғанда, «ғимараттағылар»-басшылар, төреші, сарапшылар; « Автобус» пен «ұшақтағылардан»-жүргізушілер, жетекшілер, орындаушылар;3.«Жасырын хат, ойлан тап!»Қажетті құралдар: ватман, түрлі түсті фломастерлер, қарындаштар, өшіргіш, сызғышҚатысушылар 3 топқа бірігіп отырады.Жүргізуші:  Ерте-ерте-ертеде . . . әлі адамдардар әріп танымаған уақытта да, олар бір-біріне хат жазған екен. Қалайша? Олар сурет салуды біліпті. Бүгін біз соны үйренеміз. Өз қарсыластарыңызға сурет арқылы қысқаша ғана ойларыңызды жеткізіңіздер. Әрбіртопқабелгілібірсөйлемдерберіледі:     «Бүгінмағансағаткешкі 6-да телефон соқшы» - 1-ші топқаарналған хат;    «Бүгінсабақтан кейінкинотеатрғабарайық» - 2-ші топқаарналған хат;     «Жексенбікүнісағат 15.00-де меніңтуғанкүнімекел» - 3-ші топқаарналған хат.4.«Саусақтерапиясы». Мақсаты: Тұз (күріш) бояуарқылыбойындағыашу-ызаны, күйзелісті, шаршағандарын, жаманқасиеттердішығару. Солшығарғаннегативімізденарылып, әдеміқылып, банкағасаламыз. Алғанәсерлеріменбөлісу5.«Бірөтірік, біршындық» жаттығуыЖүрубарысы: Қазірбізөзімізбіршындық пен бірөтірікөзойымыздыайтамыз. Мысалы: Мен мұғаліммінжәне де меніңұшағым бар.Өзойымыздыеркінболжамсызжеткізуімізқажет.Талдау: Шындықбұлбіздіңқазіргііс - әрекетіміз, қазіргібіздіңбейнеміз, ал өтірікбұлбіздіңарманымыз, өзқиялымыздыңжүзегеасуынқалапжүргенойларымыз»Сіздіңойыңызқалай?6.«Менің бейнем»Оқушылар түрлі-түсті қағаздан өздерінің бейнесін жасайды да, сол бейнесін ақ ватманға жапсырады. Балалар осы тапсырманы орындау арқылы сыныптағы өз орындарын көрсетіп, бәрі бір отбасы екендігін дәлелдейді.  Рефлексия:Шырақ жағылып, бірінші тұрған оқушыға беріледі. Ол бүгінгі психологиялық сабақ туралы өз ойын, алған әсерін  3 сөзбен ғана  білдіріп, шырақты келесі  балаға береді. Шырақ барлығының қолынан өткеннен кейін, жүргізуші шырақты өз қолына алып, барлық қатысушыларға алғысын білдіреді. Қорытынды:Психолог: Балалар біз бүгін тақырыбыз айтып тұрғандай барлық тапсырманы бірлесе отырып орындадық және сол тапсырмалар арқылы бір-бірімізді қаншалықты түсінетініміз, бір-біріміздің қандай арман-мақсаттарымыз бар екендігін және өздеріңіздің бейнелеріңізді жасап, сыныптастарыңызбен қандай қарым-қатынаста екендіктеріңді, сыныптағы алар орындарыңыздың маңызды екендігін, сіздер арқылы бұл сынып құралып тұрғандығын көрсеттіңіздер. Бүгінгі тренингке қатысқандарыңызға рахмет.Батыс Қазақстан облысы, Орал қаласы, №49 ЖОББМ педагог-психологі Тлепова Рысгуль Дюсенгалиевна
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!