Тренинг тақырыбы: Менің
сыныбымдағы орным
Сыныбы: 4
«а»
Тренинг
мақсаты: Оқушылардың позитивтік
көңіл-күйін көтеру, жүйке жүйесін демалдыру, бір-біріне деген
құндылық , сергектік, адамгершілік қатынасын қалыптастыру, ұжымды
біріктіру, бірін-бірі түсінуге шақыру, татулыққа
тәрбиелеу
Жүру
барысы:
Амандасу
1.«Қолшатыр»
жаттығуы.
Қолшатыр ұстап, әр бала өз
атын айтып, қасындағы сыныптасына ілініп тұрған конфет пен бірге
жақсы тілек тілейді. Солай кезекпен жалғасады
.
Ұйымдастыру
кезеңі
2.Топқа
бөлу
Ұсынылғансуреттердің
біреуінтаңдаңыздар
«Ұшақты»
таңдағандар:Әрістежылдамдықты,
шапшаңдықтықалайтынадамдар. Кезкелгеністеалда,
біріншіболыпжүретіндер. Жоспардыойша да бітіріпқоятын да
қабілеттері бар. Тұрақсыз, ұнамаса,
басқаіспенайналысабереді.
«Автобусты» таңдағандар:Кезкелгеністі «қалыптыжағдай» депқабылдайды,
жұмыстыорындауға да, кідірісжасапорындауға да
боладыдепесептейтінадамдар.
Тұрақтылығыбасымырық.
«Ғимаратты»
таңдағандар:Әрістібайыппен, 7
ретөлшепбарыпістейтін, істітындырыпорындайтын, тұрақтыадамдар.
Барлықжұмыстыұнаса да, ұнамаса да атқарыптастайды.
/Темпераменттергебайланысты/
(Бұл не
үшінкерек?Командалықбіртұтастыққа, көшбасшылықтұлғаныдамытуға,
кикілжіңдішешуге, шынайылылыққа,
қайырымдылыққатәрбиелейді.Оқушылардан
команда құрғанда, «ғимараттағылар»-басшылар, төреші, сарапшылар; «
Автобус» пен «ұшақтағылардан»-жүргізушілер, жетекшілер,
орындаушылар;
3.«Жасырын хат, ойлан
тап!»
Қажетті құралдар: ватман,
түрлі түсті фломастерлер, қарындаштар, өшіргіш,
сызғыш
Қатысушылар 3 топқа бірігіп
отырады.
Жүргізуші:
Ерте-ерте-ертеде . . . әлі адамдардар әріп танымаған уақытта
да, олар бір-біріне хат жазған екен. Қалайша? Олар сурет салуды
біліпті. Бүгін біз соны үйренеміз. Өз қарсыластарыңызға сурет
арқылы қысқаша ғана ойларыңызды жеткізіңіздер.
Әрбіртопқабелгілібірсөйлемдерберіледі:
«Бүгінмағансағаткешкі 6-да телефон соқшы» - 1-ші
топқаарналған хат;
«Бүгінсабақтан
кейінкинотеатрғабарайық» - 2-ші топқаарналған
хат;
«Жексенбікүнісағат
15.00-де меніңтуғанкүнімекел» - 3-ші топқаарналған
хат.
4.«Саусақтерапиясы».
Мақсаты: Тұз (күріш)
бояуарқылыбойындағыашу-ызаны, күйзелісті, шаршағандарын,
жаманқасиеттердішығару. Солшығарғаннегативімізденарылып,
әдеміқылып, банкағасаламыз.
Алғанәсерлеріменбөлісу
5.«Бірөтірік, біршындық»
жаттығуы
Жүрубарысы: Қазірбізөзімізбіршындық пен бірөтірікөзойымыздыайтамыз.
Мысалы: Мен мұғаліммінжәне де меніңұшағым
бар.Өзойымыздыеркінболжамсызжеткізуімізқажет.
Талдау: Шындықбұлбіздіңқазіргііс - әрекетіміз,
қазіргібіздіңбейнеміз, ал өтірікбұлбіздіңарманымыз,
өзқиялымыздыңжүзегеасуынқалапжүргенойларымыз»
Сіздіңойыңызқалай?
6.«Менің
бейнем»
Оқушылар түрлі-түсті қағаздан
өздерінің бейнесін жасайды да, сол бейнесін ақ ватманға жапсырады.
Балалар осы тапсырманы орындау арқылы сыныптағы өз орындарын
көрсетіп, бәрі бір отбасы екендігін
дәлелдейді.
Рефлексия:
Шырақ жағылып, бірінші тұрған
оқушыға беріледі. Ол бүгінгі психологиялық сабақ туралы өз ойын,
алған әсерін 3 сөзбен ғана білдіріп, шырақты
келесі балаға береді. Шырақ барлығының қолынан өткеннен
кейін, жүргізуші шырақты өз қолына алып, барлық қатысушыларға
алғысын білдіреді.
Қорытынды:
Психолог: Балалар біз бүгін
тақырыбыз айтып тұрғандай барлық тапсырманы бірлесе отырып
орындадық және сол тапсырмалар арқылы бір-бірімізді қаншалықты
түсінетініміз, бір-біріміздің қандай арман-мақсаттарымыз бар
екендігін және өздеріңіздің бейнелеріңізді жасап,
сыныптастарыңызбен қандай қарым-қатынаста екендіктеріңді, сыныптағы
алар орындарыңыздың маңызды екендігін, сіздер арқылы бұл сынып
құралып тұрғандығын көрсеттіңіздер. Бүгінгі тренингке
қатысқандарыңызға рахмет.
Батыс Қазақстан облысы, Орал
қаласы, №49 ЖОББМ педагог-психологі Тлепова Рысгуль
Дюсенгалиевна