Кіріктірілген
ұйымдастырылған іс- әрекет түрлері:
Сөйлеуді дамыту, Математика
негіздері, Қоршаған ортамен танысу,
Жапсыру
Тақырыбы: Тапқыр достар (интеллектуалды
ойын)
Мақсаты: Балалардың танымдық қабілеті
мен әлеуметтік дағдыларын дамыту.
Міндеттері:
Балаларды өздігінен сипаттау
және баяндау әңгімелерін құруға баулу.
Еркін қарым- қатынас жасау
дағдыларын қалыптастыру
Танымдық қабілетін
дамыту.
Командада жұмыс істей білуге
дағдыландыру
Көркем эстетикалық талғамын
дамыту, ұлттық мәдениетке баулу.
Мотивациялық
қозғауыш
-Балалар, біз бүгінгі
ұйымдастырылған іс- әрекетімізді ойын түрінде өткіземіз. Ойын шарты
екі командаға бөлініп жарыс түрінде
өткізіледі.
-Балалар, интеллектуалды
ойынымызды бастамас бұрын денемізді сергітіп
алайық.
Көңілді күнмен
тамаша
Сазды әуенмен
ілесе,
Би билейміз
жараса.
-Балалар, бүгін бастарыңа
әдемі тақия киіп келіпсіңдер, жарайсыңдар, тамаша жарасып
тұр.
-Енді осы тақия түстерімен екі
командаға бөлінеміз. Айя мен Али командасы
боламыз.
Ұйымдастыру,
іздену
-Балалар, мен сендерге жұмбақ
жасырамын, жауабын тапсаңдар ойынымызды
бастаймыз.
Миға шабуыл әдісі
Шік
түсті,
Бүк
түсті.
Тәйке
тұрды,
Омпа
тұрды.
Шеше
алады
Ал кім
мұны?
(Асық)
-Балалар, енді осы асықтың
ішінде сендердің білімдеріңді тексеруге арналған тапсырмалар бар.
Сол тапсырмаларды екі команда бөлініп, бірге
орындаймыз.
Алтын сақа тапсырмалары әр
түрлі және қызықты болмақ.
1-тапсырма -Логикалық
тапсырмалар Комуникативті дағдыларын
дамыту.
Мнемокесте арқылы «Күз»
мезгілі туралы тақпақ жаттау
Ребус
шешу
2-
тапсырма Танымдық және зияткерлік
дағдыларын дамыту
Д/о «Түстерді
таны»
Д/о «Тура және кері
санау»
Д/о
«Пішіндер»
3-
тапсырма Физикалық қасиеттерді
дамыту
Сергіту
сәті ( музыка
ырғағымен)
4-
тапсырма Әлеуметтік –эмоциональды
дағдыларды қалыптастыру
Д/о «Сиқырлы
қорапша»
-Балалар, ойынның шарты кубизм
әдісі бойынша екі командаға кубик лақтыра отырып қай сан шығады сол
санға жасырынған суретті сипаттап әңгімелейміз. Суреттер ұлттық
құндылықтар туралы.
5 –
тапсырма Шығармашылық дағдыларын
дамыту
«Ажыратып ата» (жемістер мен
көкеністерді ажырату)
Балаларды мақтап мадақтау:
жұмыстарын теңгемен бағалау
Қортынды: Балалардың жинаған
ұпайлары арқылы жеңімпаз топты анықтау. Кері байланыс. Мақтап-
мадақтау. Қоштасу.