Шаттық шеңбері: Армысыңба, Алтын күн!
Армысыңба,Көк
аспан!
Сәлеметпе, Жер ана!
Сәлеметсіздерме,қонақтар!
Енді әрқайсысымыз өз орнымызға
отырайық.Ал балалар көңіл күйлерің
қалай ?
Балалар қазір жылдың қай
мезгілі?
Мнемокесте арқылы күз туралы
айту. Бұл мезгілде ауа рай қандай
болады ?
Жапырақтар түсі қандай
өзгеріске енеді ?
Күзде қандай көкеністер
жинаймыз ?
Қызықтыру
сәті
Балалар сендер сиқырлы математика ертегілер
әлеміне барғыларың келе ме
?
Ал, онда көзімізді жұмамыз
,мына сиқырлы таяқшамен барамыз. (музыка
ойналады)
Сиқырдың
жолында
бәріде
қолыңда
Маған
көмектес
Орманға
баруға
Балалар көзімізді ашамыз ,біз
орманға келдік.(ширма ашылып артынан бауырсақ шығады) Бауырсақ
балалардан көмек сұрайды.
. Балалар ертегіде
Бауырсақ ең бірінші қандай кейіпкермен
кездеседі
-
Қоян (дұрыс айтасыңдар), (музыкамен
келеді)
Мен
Қоянмын,Қоянмын.
Сәбіз жесем тоямын
Қасқырдан қорқамын,
Бауырсақты жеп қоямын.
Мен сендерге сұрақ қоямын, сендер жауабын тура тапсаңдар бауырсақты
жемеймін. Сұрақ:
а) Мен қандай көкөністі жақсы көремін?
б)Сәбіздің пішіні неге ұқсайды?
Онда сыйқырлы сәбіздің тапсырмасын орындайық.
Үлкен сәбізді үлкен
себетке,кішкентай сәбізді кішкентай себетке
саламыз. Тәрбиеші: Қоян саған біздің
балалардың жауабы ұнады ма?
Қоян, балалар мен сендерге ризамын жақсы. Сау
болыңдар Тәрбиеші: Жарайды балалар сендер қоянның тапсырмасын
жақсы орындадыңдар. Енді Бауырсаққа орманда қай аң
кездеседі. Қасқыр: Сәлеметсіңдерме балалар
менім үйім жоқ маған үй
жасап беріңдер,
егер соны орындасаңдар мен бауырсақты жемеймін.
Сұрақ: 1-тапсырма: Үшбұрыш,шаршы,дөңгелектен үй
құрастыру.
2-тапсырма: .Stem технология бойынша
магнитті ойыншықтан үшбұрыш құрастыру.
Қасқыр аралап балаларды
мақтайды. Мен енді кетуім керек, тапсырманы дұрыс орындадыңдар,
рахмет, сендер сияқты дос тапқаныма қуанамын. Сау
болыңдар. Тәрбиеші: Балалар Қасқырдыңда
тапсырмасын жақсы орындадыңдар, ол да сендерге риза болып кетті.
Енді бауырсаққа орманда тағы қандай аң
кездесті Аю- Сәлеметсіңдер ме,
балалар. Мен ұйқымды ашалмай тұрмын
. Тәрбиеші:Аюдың ұйқысын ашайық.
|