Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: "Қайталау білім мен ақылды шыңдайды"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін:
меңгеруші_________
А.П.Калтаева
Тақырыбы: «Қайталау білім мен ақылды шыңдайды»
Мақсаты: Балалардың білім, білік дағдыларын қорытындылау, меңгерген білімдерінің деңгейін бақылау; балалардың зейіні мен логикалық ойлау қабілетін дамыту; көшеде қауіпсіздік ережелерін үнемі сақтап жүруге тәрбиелеу; ұқыпты, мәдениетті болып өсуге баулу.
Қызмет түрлері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Ұйымдастырушы қозғаушы |
Шаттық шеңбері Күннің көзі ашылып, Көкке шуақ шашылсын. Құтты қонақ келіпті, Төрімізге еніпті. Амандасу үлкенге Тәрбиенің басы ғой. Ал кәнекей бәріміз Сәлем дейік үлкенге. |
Балалар өлең шумағын қайталап, қонақтармен сәлемдеседі. |
Ұйымдастырушы ізденушілік |
Бүгінгі оқу іс-әрекетіміздің тақырыбы «Қайталау білім мен ақылды шыңдайды» -Балалар бұл сөйлемді қалай түсінесіңдер? -Дұрыс айтасыңдар. Біз өткен оқу іс-әрекеттерді еске түсіріп қайталаймыз, сонда ғана өз білімімізді жоғалтпаймыз, керісінше бекіте түсеміз және ол берік болады. Бүгін біз қайталау оқу іс-әрекеті арқылы математика әлеміне саяхатқа шығамыз. Ал біздің жол көмекшіміз не болады ? -Иә, біздің жол көмекшіміз бағдаршам болады. Бағдаршамның қанша көзі бар? Түстері қандай? -Жарайсыңдар, қандай көлікте саяхатқа шығамыз? Біз қазір графикалық диктантты сызу арқылы қандай көлікте саяхатқа шығатынымызды білеміз. Олай болса планшеттеріңді қолдарыңа алыңдар, ал енді мұқият тыңдаңдар. «Графикалық диктант» Қара қаламды алып параққа нүкте қоямыз. Сол нүктеден қозғалысымызды бастаймыз. 1 тор көз жоғары, 1 тор көз оң жақа, 1 тор көз диагональ бойынша жоғары оң жақа, 3 тор көз оң жақа, 1 тор көз диагональ бойынша төмен оң жақа, 1 тор көз оң жақа, 1 тор көз диагональ бойынша төмен оң жақа, 2 тор көз сол жаққа, 1 тор көз жарты шеңбер сол жақа, 3 тор көз сол жақа, 1 тор көз жарты шеңбер сол жақа, 1 тор көз сол жақа. -Сонымен балалар қандай көлік түрімен саяхатқа шығамыз? -Балалар қараңдаршы жеңіл автокөліктің бұрыштары көп екен. Қане бұрыштарды есімізге түсірейік. Қандай бұрыш түрлері бар еді? -Маған тік бұрышты көрсетіңдер? Ал енді тік бұрыштан кіші бұрышты көрсетіңдер? Ол қалай аталады? (сүйір бұрыш) -Ал тікбұрыштан үлкен бұрышты көрсетіңдер? Ол қалай аталады? (доғал бұрыш) -Енді жолға шығамыз. Қараңдаршы жолда машина көп екен және нөмірленген. Бәрі нөмірленген бе? -Иә, бәрі нөмірленбеген, кейбір машиналарда нөмір жоқ. Балалар қараңдаршы жолда сандық сәуле сияқты. -Айтыңдаршы сандық сәуледе сандар қалай тұру керек? -Дұрыс айтасыңдар, сандар ретімен тұру керек. Қане 1-ден 10-ға дейін санайық. -Балалар, енді мына машиналарға нөмірлерін табуға көмектесейік. Мұқият тыңдаймыз. «Ауызша есеп» тапсырмасы -Қандай сан 4 санының алдында тұрады? -Қандай сан 5 санынан кейін тұрады? -Қандай сан 1 мен 3 санының арасында тұрады? -Қандай сан 8 санының алдында тұрады? -Бұл сан 10 санының алдында тұрады? -Қандай сан 4 пен 6 санының арасында тұрады? Міне, біз жолға шықтық, ал бізге мына жол белгісі кездесті. Қалай ойлайсыңдар, бұл қандай белгі? -Иә, біздің алдымызда қауіптер кездесуі мүмкін, қауіпті жерден өтуіміз үшін тапсырмаларды орындаймыз. «Логикалық есептер» 1.Үш қоянда қанша құлақ бар? 2.Қонжық екеу, табаны нешеу? 3.Себетте сегіз алма бар еді, оның екеуін апама бердім, үшеуін атама бердім, себетте неше алма қалды? 4.Төрт қонжық орманда Келе жатты қорбаңдап. Біреуі шаршады, Әрмен қарай бармады. Қанша қонжық қалды? 5.Алма ағашта бес алма Қандай тәтті жесе алма, Бесеуінде жеп қойсаң Қалады онда неше алма? «Тұзақ тапсырма» 1.Апам маған дүкеннен төрт бұрышты 2 доп әкеліп берді, доптың біреуін ініме бердім. Менде қанша доп қалды? 2.Теректе сезіз алма өсіп тұр. Оның үшеуі түсіп қалды. Теректе қанша алма қалды? -Балалар жолда бізді келесі жол белгісі күтіп тұр. қандай белгі? -Дұрыс, балалар айналмалы есептерді қалай шешеміз? -Дұрыс айтасыңдар. Айналмалы есептерді орындауға бізге қандай геометриялық фигура көмектеседі? -Балалар, егер біз алға қарай қозғалсақ, қандай амал жасаймыз? -Ал егер кері (артқа) қарай жүрсек қандай амал жасаймыз? Енді кезекпен мына мысалдарды орындаймыз. 5 +4= 9-2= 7-5= 2+3= 4 +1= 8-4= 5+3= -Балалар біз қай есепке айналып келдік? -Иә, қозғалысты бастаған бірінші есепке келдік. Бізде айналмалы қозғалыс болды ма? Дидактикалық ойын: «Дыбысты сана» Шарты: Мен барабанды таяқпен ұрамын, ал сендер көздеріңді жұмып, соққыны санап қанша болғанын айту керексіңдер. -Балалар, алдымызда тағы бір белгі шықты, қандай белгі? -Дұрыс, бізді қауіпті бұрылыстар күтуде. Балалар, қандай геометриялық фигураларды білетін едік қайталап шығайық.
-Қауіпті бұрылыстарды өте алмадық. Одан өту үшін мына теңсіздіктерді орындауымыз керек. Теңсіздікті көп және аз таңбасы бойынша табамыз. (< , >) 6 2 1 8 9 5 3 4 7 10 -Балалар, қауіпті бұрылыстардан өттік, бірақ алдымызда басқа белгі күтуде. Бұл қандай белгі? -Дұрыс айтасыңдар. Балалар абай болуымыз керек. Айырылатын көпірден өту үшін тапсырмалар орындауымыз керек.
-Қараңдаршы, біз өзеннен өттік. Әрі қарай жаяу барамыз және жолдан өтуіміз керек. Жолдың қай жерінен өтеміз? -Иә, жаяу жүргіншілер өтпесінен өтеміз. Жолдан өткен кезде абай болуымыз керек. Жаяу жүргіншілер өтпесінен өтіп, келесі тапсырманы орындаймыз. Балалар мұнда қандай фигуралар қойылған?
-Бұл фигуралардың бәрін қалай атаймыз? -Балалар бұл фигураларды салыстырамыз. Қандай үш белгі бойынша салыстырамыз? -Міне, балалар жолдан өттік, балабақшамызға да жеттік. |
-Білім, сабақ, сабақты қайталаймыз т.б. -Бағдаршам. -Үш көзі бар. -Қызыл, сары, жасыл. Балалардың жауабы. Балалар сызады. -Жеңіл автокөлікте. -Тік бұрыш, сүйір бұрыш, доғал бұрыш. Балалар қолдарымен көрсетеді. -Жоқ. -Ретімен. -3 саны. -6 саны. -2 саны. -7 саны. -9 саны. -5 саны. -Басқа қауіптер. -6 құлақ бар. -табаны 8. -3алма қалды. -3 қонжық қалды. -Қалмайды.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда: 45 000 000 ₸ Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |