Материалдар / Ашық ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: "Қайталау білім мен ақылды шыңдайды"

Ашық ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: "Қайталау білім мен ақылды шыңдайды"

Материал туралы қысқаша түсінік
Балаларды математика әлемімен таныстыру. Қорытынды сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Мамыр 2024
117
1 рет жүктелген
405 ₸ 450 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:

меңгеруші_________

А.П.Калтаева



Тақырыбы: «Қайталау білім мен ақылды шыңдайды»

Мақсаты: Балалардың білім, білік дағдыларын қорытындылау, меңгерген білімдерінің деңгейін бақылау; балалардың зейіні мен логикалық ойлау қабілетін дамыту; көшеде қауіпсіздік ережелерін үнемі сақтап жүруге тәрбиелеу; ұқыпты, мәдениетті болып өсуге баулу.

Қызмет түрлері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Ұйымдастырушы қозғаушы

Шаттық шеңбері

Күннің көзі ашылып,

Көкке шуақ шашылсын.

Құтты қонақ келіпті,

Төрімізге еніпті.

Амандасу үлкенге

Тәрбиенің басы ғой.

Ал кәнекей бәріміз

Сәлем дейік үлкенге.


Балалар өлең шумағын қайталап, қонақтармен сәлемдеседі.

Ұйымдастырушы ізденушілік

Бүгінгі оқу іс-әрекетіміздің тақырыбы «Қайталау білім мен ақылды шыңдайды»

-Балалар бұл сөйлемді қалай түсінесіңдер?

-Дұрыс айтасыңдар. Біз өткен оқу іс-әрекеттерді еске түсіріп қайталаймыз, сонда ғана өз білімімізді жоғалтпаймыз, керісінше бекіте түсеміз және ол берік болады.

Бүгін біз қайталау оқу іс-әрекеті арқылы математика әлеміне саяхатқа шығамыз.

Ал біздің жол көмекшіміз не болады ?

-Иә, біздің жол көмекшіміз бағдаршам болады. Бағдаршамның қанша көзі бар?

Түстері қандай?


-Жарайсыңдар, қандай көлікте саяхатқа шығамыз?

Біз қазір графикалық диктантты сызу арқылы қандай көлікте саяхатқа шығатынымызды білеміз. Олай болса планшеттеріңді қолдарыңа алыңдар, ал енді мұқият тыңдаңдар.

«Графикалық диктант»

Қара қаламды алып параққа нүкте қоямыз. Сол нүктеден қозғалысымызды бастаймыз. 1 тор көз жоғары, 1 тор көз оң жақа, 1 тор көз диагональ бойынша жоғары оң жақа, 3 тор көз оң жақа, 1 тор көз диагональ бойынша төмен оң жақа, 1 тор көз оң жақа, 1 тор көз диагональ бойынша төмен оң жақа, 2 тор көз сол жаққа, 1 тор көз жарты шеңбер сол жақа, 3 тор көз сол жақа, 1 тор көз жарты шеңбер сол жақа, 1 тор көз сол жақа.

Picture 2

-Сонымен балалар қандай көлік түрімен саяхатқа шығамыз?

-Балалар қараңдаршы жеңіл автокөліктің бұрыштары көп екен. Қане бұрыштарды есімізге түсірейік. Қандай бұрыш түрлері бар еді?


-Маған тік бұрышты көрсетіңдер? Ал енді тік бұрыштан кіші бұрышты көрсетіңдер? Ол қалай аталады? (сүйір бұрыш)

-Ал тікбұрыштан үлкен бұрышты көрсетіңдер? Ол қалай аталады?

(доғал бұрыш)

-Енді жолға шығамыз. Қараңдаршы жолда машина көп екен және нөмірленген. Бәрі нөмірленген бе?

-Иә, бәрі нөмірленбеген, кейбір машиналарда нөмір жоқ.

Балалар қараңдаршы жолда сандық сәуле сияқты.

-Айтыңдаршы сандық сәуледе сандар қалай тұру керек?

-Дұрыс айтасыңдар, сандар ретімен тұру керек. Қане 1-ден 10-ға дейін санайық.

-Балалар, енді мына машиналарға нөмірлерін табуға көмектесейік. Мұқият тыңдаймыз.

«Ауызша есеп» тапсырмасы

-Қандай сан 4 санының алдында тұрады?

-Қандай сан 5 санынан кейін тұрады?

-Қандай сан 1 мен 3 санының арасында тұрады?

-Қандай сан 8 санының алдында тұрады?

-Бұл сан 10 санының алдында тұрады?

-Қандай сан 4 пен 6 санының арасында тұрады?

Міне, біз жолға шықтық, ал бізге мына жол белгісі кездесті. Қалай ойлайсыңдар, бұл қандай белгі?

-Иә, біздің алдымызда қауіптер кездесуі мүмкін, қауіпті жерден өтуіміз үшін тапсырмаларды орындаймыз.

«Логикалық есептер»

1.Үш қоянда қанша құлақ бар?

2.Қонжық екеу, табаны нешеу?

3.Себетте сегіз алма бар еді, оның екеуін апама бердім, үшеуін атама бердім, себетте неше алма қалды?

4.Төрт қонжық орманда

Келе жатты қорбаңдап.

Біреуі шаршады,

Әрмен қарай бармады.

Қанша қонжық қалды?

5.Алма ағашта бес алма

Қандай тәтті жесе алма,

Бесеуінде жеп қойсаң

Қалады онда неше алма?


«Тұзақ тапсырма»

1.Апам маған дүкеннен төрт бұрышты 2 доп әкеліп берді, доптың біреуін ініме бердім. Менде қанша доп қалды?

2.Теректе сезіз алма өсіп тұр. Оның үшеуі түсіп қалды. Теректе қанша алма қалды?

-Балалар жолда бізді келесі жол белгісі күтіп тұр. қандай белгі?

-Дұрыс, балалар айналмалы есептерді қалай шешеміз?



-Дұрыс айтасыңдар. Айналмалы есептерді орындауға бізге қандай геометриялық фигура көмектеседі?

-Балалар, егер біз алға қарай қозғалсақ, қандай амал жасаймыз?

-Ал егер кері (артқа) қарай жүрсек қандай амал жасаймыз?

Енді кезекпен мына мысалдарды орындаймыз.


5Shape6 Shape5 Shape4 Shape3 Shape2 Shape1 +4= 9-2= 7-5=

Shape12 Shape11 Shape10 Shape9 Shape8 Shape7 2+3=

4Shape14 Shape13 +1= 8-4= 5+3=


-Балалар біз қай есепке айналып келдік?

-Иә, қозғалысты бастаған бірінші есепке келдік. Бізде айналмалы қозғалыс болды ма?

Дидактикалық ойын:

«Дыбысты сана»

Шарты: Мен барабанды таяқпен ұрамын, ал сендер көздеріңді жұмып, соққыны санап қанша болғанын айту керексіңдер.

-Балалар, алдымызда тағы бір белгі шықты, қандай белгі?

-Дұрыс, бізді қауіпті бұрылыстар күтуде. Балалар, қандай геометриялық фигураларды білетін едік қайталап шығайық.

  • Shape15 нүкте


  • Shape17 Shape16 сәуле

Shape18

  • қисық сызық


  • Shape19 түзу сызық


  • кShape22 Shape21 Shape20 есінді

Shape27 Shape26 Shape25 Shape24 Shape23

  • сынық сызық


Shape28

  • тұйық сызық


-Қауіпті бұрылыстарды өте алмадық. Одан өту үшін мына теңсіздіктерді орындауымыз керек. Теңсіздікті көп және аз таңбасы бойынша табамыз. (< , >)

6Shape37 Shape36 Shape34 Shape35 Shape33 Shape32 Shape31 Shape30 Shape29 2 1 8 9 5 3 4 7 10


-Балалар, қауіпті бұрылыстардан өттік, бірақ алдымызда басқа белгі күтуде. Бұл қандай белгі?

-Дұрыс айтасыңдар. Балалар абай болуымыз керек. Айырылатын көпірден өту үшін тапсырмалар орындауымыз керек.


-Қараңдаршы, біз өзеннен өттік. Әрі қарай жаяу барамыз және жолдан өтуіміз керек. Жолдың қай жерінен өтеміз?

-Иә, жаяу жүргіншілер өтпесінен өтеміз. Жолдан өткен кезде абай болуымыз керек. Жаяу жүргіншілер өтпесінен өтіп, келесі тапсырманы орындаймыз. Балалар мұнда қандай фигуралар қойылған?

Shape42 Shape41 Shape40 Shape39 Shape38


-Бұл фигуралардың бәрін қалай атаймыз?

-Балалар бұл фигураларды салыстырамыз. Қандай үш белгі бойынша салыстырамыз?


-Міне, балалар жолдан өттік, балабақшамызға да жеттік.





-Білім, сабақ, сабақты қайталаймыз т.б.











-Бағдаршам.



-Үш көзі бар.

-Қызыл, сары, жасыл.

Балалардың жауабы.











Балалар сызады.
















-Жеңіл автокөлікте.




-Тік бұрыш, сүйір бұрыш, доғал бұрыш.


Балалар қолдарымен көрсетеді.





-Жоқ.





-Ретімен.










-3 саны.


-6 саны.


-2 саны.


-7 саны.


-9 саны.


-5 саны.





-Басқа қауіптер.






-6 құлақ бар.

-табаны 8.



-3алма қалды.




-3 қонжық қалды.




-Қалмайды.




Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!