Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітемін:

    меңгеруші_________

    А.П.Калтаева



    Тақырыбы: «Қайталау білім мен ақылды шыңдайды»

    Мақсаты: Балалардың білім, білік дағдыларын қорытындылау, меңгерген білімдерінің деңгейін бақылау; балалардың зейіні мен логикалық ойлау қабілетін дамыту; көшеде қауіпсіздік ережелерін үнемі сақтап жүруге тәрбиелеу; ұқыпты, мәдениетті болып өсуге баулу.

    Қызмет түрлері

    Тәрбиешінің іс-әрекеті

    Балалардың іс-әрекеті

    Ұйымдастырушы қозғаушы

    Шаттық шеңбері

    Күннің көзі ашылып,

    Көкке шуақ шашылсын.

    Құтты қонақ келіпті,

    Төрімізге еніпті.

    Амандасу үлкенге

    Тәрбиенің басы ғой.

    Ал кәнекей бәріміз

    Сәлем дейік үлкенге.


    Балалар өлең шумағын қайталап, қонақтармен сәлемдеседі.

    Ұйымдастырушы ізденушілік

    Бүгінгі оқу іс-әрекетіміздің тақырыбы «Қайталау білім мен ақылды шыңдайды»

    -Балалар бұл сөйлемді қалай түсінесіңдер?

    -Дұрыс айтасыңдар. Біз өткен оқу іс-әрекеттерді еске түсіріп қайталаймыз, сонда ғана өз білімімізді жоғалтпаймыз, керісінше бекіте түсеміз және ол берік болады.

    Бүгін біз қайталау оқу іс-әрекеті арқылы математика әлеміне саяхатқа шығамыз.

    Ал біздің жол көмекшіміз не болады ?

    -Иә, біздің жол көмекшіміз бағдаршам болады. Бағдаршамның қанша көзі бар?

    Түстері қандай?


    -Жарайсыңдар, қандай көлікте саяхатқа шығамыз?

    Біз қазір графикалық диктантты сызу арқылы қандай көлікте саяхатқа шығатынымызды білеміз. Олай болса планшеттеріңді қолдарыңа алыңдар, ал енді мұқият тыңдаңдар.

    «Графикалық диктант»

    Қара қаламды алып параққа нүкте қоямыз. Сол нүктеден қозғалысымызды бастаймыз. 1 тор көз жоғары, 1 тор көз оң жақа, 1 тор көз диагональ бойынша жоғары оң жақа, 3 тор көз оң жақа, 1 тор көз диагональ бойынша төмен оң жақа, 1 тор көз оң жақа, 1 тор көз диагональ бойынша төмен оң жақа, 2 тор көз сол жаққа, 1 тор көз жарты шеңбер сол жақа, 3 тор көз сол жақа, 1 тор көз жарты шеңбер сол жақа, 1 тор көз сол жақа.

    Picture 2

    -Сонымен балалар қандай көлік түрімен саяхатқа шығамыз?

    -Балалар қараңдаршы жеңіл автокөліктің бұрыштары көп екен. Қане бұрыштарды есімізге түсірейік. Қандай бұрыш түрлері бар еді?


    -Маған тік бұрышты көрсетіңдер? Ал енді тік бұрыштан кіші бұрышты көрсетіңдер? Ол қалай аталады? (сүйір бұрыш)

    -Ал тікбұрыштан үлкен бұрышты көрсетіңдер? Ол қалай аталады?

    (доғал бұрыш)

    -Енді жолға шығамыз. Қараңдаршы жолда машина көп екен және нөмірленген. Бәрі нөмірленген бе?

    -Иә, бәрі нөмірленбеген, кейбір машиналарда нөмір жоқ.

    Балалар қараңдаршы жолда сандық сәуле сияқты.

    -Айтыңдаршы сандық сәуледе сандар қалай тұру керек?

    -Дұрыс айтасыңдар, сандар ретімен тұру керек. Қане 1-ден 10-ға дейін санайық.

    -Балалар, енді мына машиналарға нөмірлерін табуға көмектесейік. Мұқият тыңдаймыз.

    «Ауызша есеп» тапсырмасы

    -Қандай сан 4 санының алдында тұрады?

    -Қандай сан 5 санынан кейін тұрады?

    -Қандай сан 1 мен 3 санының арасында тұрады?

    -Қандай сан 8 санының алдында тұрады?

    -Бұл сан 10 санының алдында тұрады?

    -Қандай сан 4 пен 6 санының арасында тұрады?

    Міне, біз жолға шықтық, ал бізге мына жол белгісі кездесті. Қалай ойлайсыңдар, бұл қандай белгі?

    -Иә, біздің алдымызда қауіптер кездесуі мүмкін, қауіпті жерден өтуіміз үшін тапсырмаларды орындаймыз.

    «Логикалық есептер»

    1.Үш қоянда қанша құлақ бар?

    2.Қонжық екеу, табаны нешеу?

    3.Себетте сегіз алма бар еді, оның екеуін апама бердім, үшеуін атама бердім, себетте неше алма қалды?

    4.Төрт қонжық орманда

    Келе жатты қорбаңдап.

    Біреуі шаршады,

    Әрмен қарай бармады.

    Қанша қонжық қалды?

    5.Алма ағашта бес алма

    Қандай тәтті жесе алма,

    Бесеуінде жеп қойсаң

    Қалады онда неше алма?


    «Тұзақ тапсырма»

    1.Апам маған дүкеннен төрт бұрышты 2 доп әкеліп берді, доптың біреуін ініме бердім. Менде қанша доп қалды?

    2.Теректе сезіз алма өсіп тұр. Оның үшеуі түсіп қалды. Теректе қанша алма қалды?

    -Балалар жолда бізді келесі жол белгісі күтіп тұр. қандай белгі?

    -Дұрыс, балалар айналмалы есептерді қалай шешеміз?



    -Дұрыс айтасыңдар. Айналмалы есептерді орындауға бізге қандай геометриялық фигура көмектеседі?

    -Балалар, егер біз алға қарай қозғалсақ, қандай амал жасаймыз?

    -Ал егер кері (артқа) қарай жүрсек қандай амал жасаймыз?

    Енді кезекпен мына мысалдарды орындаймыз.


    5Shape6 Shape5 Shape4 Shape3 Shape2 Shape1 +4= 9-2= 7-5=

    Shape12 Shape11 Shape10 Shape9 Shape8 Shape7 2+3=

    4Shape14 Shape13 +1= 8-4= 5+3=


    -Балалар біз қай есепке айналып келдік?

    -Иә, қозғалысты бастаған бірінші есепке келдік. Бізде айналмалы қозғалыс болды ма?

    Дидактикалық ойын:

    «Дыбысты сана»

    Шарты: Мен барабанды таяқпен ұрамын, ал сендер көздеріңді жұмып, соққыны санап қанша болғанын айту керексіңдер.

    -Балалар, алдымызда тағы бір белгі шықты, қандай белгі?

    -Дұрыс, бізді қауіпті бұрылыстар күтуде. Балалар, қандай геометриялық фигураларды білетін едік қайталап шығайық.

    • Shape15 нүкте


    • Shape17 Shape16 сәуле

    Shape18

    • қисық сызық


    • Shape19 түзу сызық


    • кShape22 Shape21 Shape20 есінді

    Shape27 Shape26 Shape25 Shape24 Shape23

    • сынық сызық


    Shape28

    • тұйық сызық


    -Қауіпті бұрылыстарды өте алмадық. Одан өту үшін мына теңсіздіктерді орындауымыз керек. Теңсіздікті көп және аз таңбасы бойынша табамыз. (< , >)

    6Shape37 Shape36 Shape34 Shape35 Shape33 Shape32 Shape31 Shape30 Shape29 2 1 8 9 5 3 4 7 10


    -Балалар, қауіпті бұрылыстардан өттік, бірақ алдымызда басқа белгі күтуде. Бұл қандай белгі?

    -Дұрыс айтасыңдар. Балалар абай болуымыз керек. Айырылатын көпірден өту үшін тапсырмалар орындауымыз керек.


    -Қараңдаршы, біз өзеннен өттік. Әрі қарай жаяу барамыз және жолдан өтуіміз керек. Жолдың қай жерінен өтеміз?

    -Иә, жаяу жүргіншілер өтпесінен өтеміз. Жолдан өткен кезде абай болуымыз керек. Жаяу жүргіншілер өтпесінен өтіп, келесі тапсырманы орындаймыз. Балалар мұнда қандай фигуралар қойылған?

    Shape42 Shape41 Shape40 Shape39 Shape38


    -Бұл фигуралардың бәрін қалай атаймыз?

    -Балалар бұл фигураларды салыстырамыз. Қандай үш белгі бойынша салыстырамыз?


    -Міне, балалар жолдан өттік, балабақшамызға да жеттік.





    -Білім, сабақ, сабақты қайталаймыз т.б.











    -Бағдаршам.



    -Үш көзі бар.

    -Қызыл, сары, жасыл.

    Балалардың жауабы.











    Балалар сызады.
















    -Жеңіл автокөлікте.




    -Тік бұрыш, сүйір бұрыш, доғал бұрыш.


    Балалар қолдарымен көрсетеді.





    -Жоқ.





    -Ретімен.










    -3 саны.


    -6 саны.


    -2 саны.


    -7 саны.


    -9 саны.


    -5 саны.





    -Басқа қауіптер.






    -6 құлақ бар.

    -табаны 8.



    -3алма қалды.




    -3 қонжық қалды.




    -Қалмайды.




    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Маханова Еркинай Шакарбековна
    20 Мамыр 2024
    241
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: "Қайталау білім мен ақылды шыңдайды"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: "Қайталау білім мен ақылды шыңдайды"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Балаларды математика әлемімен таныстыру. Қорытынды сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітемін:

    меңгеруші_________

    А.П.Калтаева



    Тақырыбы: «Қайталау білім мен ақылды шыңдайды»

    Мақсаты: Балалардың білім, білік дағдыларын қорытындылау, меңгерген білімдерінің деңгейін бақылау; балалардың зейіні мен логикалық ойлау қабілетін дамыту; көшеде қауіпсіздік ережелерін үнемі сақтап жүруге тәрбиелеу; ұқыпты, мәдениетті болып өсуге баулу.

    Қызмет түрлері

    Тәрбиешінің іс-әрекеті

    Балалардың іс-әрекеті

    Ұйымдастырушы қозғаушы

    Шаттық шеңбері

    Күннің көзі ашылып,

    Көкке шуақ шашылсын.

    Құтты қонақ келіпті,

    Төрімізге еніпті.

    Амандасу үлкенге

    Тәрбиенің басы ғой.

    Ал кәнекей бәріміз

    Сәлем дейік үлкенге.


    Балалар өлең шумағын қайталап, қонақтармен сәлемдеседі.

    Ұйымдастырушы ізденушілік

    Бүгінгі оқу іс-әрекетіміздің тақырыбы «Қайталау білім мен ақылды шыңдайды»

    -Балалар бұл сөйлемді қалай түсінесіңдер?

    -Дұрыс айтасыңдар. Біз өткен оқу іс-әрекеттерді еске түсіріп қайталаймыз, сонда ғана өз білімімізді жоғалтпаймыз, керісінше бекіте түсеміз және ол берік болады.

    Бүгін біз қайталау оқу іс-әрекеті арқылы математика әлеміне саяхатқа шығамыз.

    Ал біздің жол көмекшіміз не болады ?

    -Иә, біздің жол көмекшіміз бағдаршам болады. Бағдаршамның қанша көзі бар?

    Түстері қандай?


    -Жарайсыңдар, қандай көлікте саяхатқа шығамыз?

    Біз қазір графикалық диктантты сызу арқылы қандай көлікте саяхатқа шығатынымызды білеміз. Олай болса планшеттеріңді қолдарыңа алыңдар, ал енді мұқият тыңдаңдар.

    «Графикалық диктант»

    Қара қаламды алып параққа нүкте қоямыз. Сол нүктеден қозғалысымызды бастаймыз. 1 тор көз жоғары, 1 тор көз оң жақа, 1 тор көз диагональ бойынша жоғары оң жақа, 3 тор көз оң жақа, 1 тор көз диагональ бойынша төмен оң жақа, 1 тор көз оң жақа, 1 тор көз диагональ бойынша төмен оң жақа, 2 тор көз сол жаққа, 1 тор көз жарты шеңбер сол жақа, 3 тор көз сол жақа, 1 тор көз жарты шеңбер сол жақа, 1 тор көз сол жақа.

    Picture 2

    -Сонымен балалар қандай көлік түрімен саяхатқа шығамыз?

    -Балалар қараңдаршы жеңіл автокөліктің бұрыштары көп екен. Қане бұрыштарды есімізге түсірейік. Қандай бұрыш түрлері бар еді?


    -Маған тік бұрышты көрсетіңдер? Ал енді тік бұрыштан кіші бұрышты көрсетіңдер? Ол қалай аталады? (сүйір бұрыш)

    -Ал тікбұрыштан үлкен бұрышты көрсетіңдер? Ол қалай аталады?

    (доғал бұрыш)

    -Енді жолға шығамыз. Қараңдаршы жолда машина көп екен және нөмірленген. Бәрі нөмірленген бе?

    -Иә, бәрі нөмірленбеген, кейбір машиналарда нөмір жоқ.

    Балалар қараңдаршы жолда сандық сәуле сияқты.

    -Айтыңдаршы сандық сәуледе сандар қалай тұру керек?

    -Дұрыс айтасыңдар, сандар ретімен тұру керек. Қане 1-ден 10-ға дейін санайық.

    -Балалар, енді мына машиналарға нөмірлерін табуға көмектесейік. Мұқият тыңдаймыз.

    «Ауызша есеп» тапсырмасы

    -Қандай сан 4 санының алдында тұрады?

    -Қандай сан 5 санынан кейін тұрады?

    -Қандай сан 1 мен 3 санының арасында тұрады?

    -Қандай сан 8 санының алдында тұрады?

    -Бұл сан 10 санының алдында тұрады?

    -Қандай сан 4 пен 6 санының арасында тұрады?

    Міне, біз жолға шықтық, ал бізге мына жол белгісі кездесті. Қалай ойлайсыңдар, бұл қандай белгі?

    -Иә, біздің алдымызда қауіптер кездесуі мүмкін, қауіпті жерден өтуіміз үшін тапсырмаларды орындаймыз.

    «Логикалық есептер»

    1.Үш қоянда қанша құлақ бар?

    2.Қонжық екеу, табаны нешеу?

    3.Себетте сегіз алма бар еді, оның екеуін апама бердім, үшеуін атама бердім, себетте неше алма қалды?

    4.Төрт қонжық орманда

    Келе жатты қорбаңдап.

    Біреуі шаршады,

    Әрмен қарай бармады.

    Қанша қонжық қалды?

    5.Алма ағашта бес алма

    Қандай тәтті жесе алма,

    Бесеуінде жеп қойсаң

    Қалады онда неше алма?


    «Тұзақ тапсырма»

    1.Апам маған дүкеннен төрт бұрышты 2 доп әкеліп берді, доптың біреуін ініме бердім. Менде қанша доп қалды?

    2.Теректе сезіз алма өсіп тұр. Оның үшеуі түсіп қалды. Теректе қанша алма қалды?

    -Балалар жолда бізді келесі жол белгісі күтіп тұр. қандай белгі?

    -Дұрыс, балалар айналмалы есептерді қалай шешеміз?



    -Дұрыс айтасыңдар. Айналмалы есептерді орындауға бізге қандай геометриялық фигура көмектеседі?

    -Балалар, егер біз алға қарай қозғалсақ, қандай амал жасаймыз?

    -Ал егер кері (артқа) қарай жүрсек қандай амал жасаймыз?

    Енді кезекпен мына мысалдарды орындаймыз.


    5Shape6 Shape5 Shape4 Shape3 Shape2 Shape1 +4= 9-2= 7-5=

    Shape12 Shape11 Shape10 Shape9 Shape8 Shape7 2+3=

    4Shape14 Shape13 +1= 8-4= 5+3=


    -Балалар біз қай есепке айналып келдік?

    -Иә, қозғалысты бастаған бірінші есепке келдік. Бізде айналмалы қозғалыс болды ма?

    Дидактикалық ойын:

    «Дыбысты сана»

    Шарты: Мен барабанды таяқпен ұрамын, ал сендер көздеріңді жұмып, соққыны санап қанша болғанын айту керексіңдер.

    -Балалар, алдымызда тағы бір белгі шықты, қандай белгі?

    -Дұрыс, бізді қауіпті бұрылыстар күтуде. Балалар, қандай геометриялық фигураларды білетін едік қайталап шығайық.

    • Shape15 нүкте


    • Shape17 Shape16 сәуле

    Shape18

    • қисық сызық


    • Shape19 түзу сызық


    • кShape22 Shape21 Shape20 есінді

    Shape27 Shape26 Shape25 Shape24 Shape23

    • сынық сызық


    Shape28

    • тұйық сызық


    -Қауіпті бұрылыстарды өте алмадық. Одан өту үшін мына теңсіздіктерді орындауымыз керек. Теңсіздікті көп және аз таңбасы бойынша табамыз. (< , >)

    6Shape37 Shape36 Shape34 Shape35 Shape33 Shape32 Shape31 Shape30 Shape29 2 1 8 9 5 3 4 7 10


    -Балалар, қауіпті бұрылыстардан өттік, бірақ алдымызда басқа белгі күтуде. Бұл қандай белгі?

    -Дұрыс айтасыңдар. Балалар абай болуымыз керек. Айырылатын көпірден өту үшін тапсырмалар орындауымыз керек.


    -Қараңдаршы, біз өзеннен өттік. Әрі қарай жаяу барамыз және жолдан өтуіміз керек. Жолдың қай жерінен өтеміз?

    -Иә, жаяу жүргіншілер өтпесінен өтеміз. Жолдан өткен кезде абай болуымыз керек. Жаяу жүргіншілер өтпесінен өтіп, келесі тапсырманы орындаймыз. Балалар мұнда қандай фигуралар қойылған?

    Shape42 Shape41 Shape40 Shape39 Shape38


    -Бұл фигуралардың бәрін қалай атаймыз?

    -Балалар бұл фигураларды салыстырамыз. Қандай үш белгі бойынша салыстырамыз?


    -Міне, балалар жолдан өттік, балабақшамызға да жеттік.





    -Білім, сабақ, сабақты қайталаймыз т.б.











    -Бағдаршам.



    -Үш көзі бар.

    -Қызыл, сары, жасыл.

    Балалардың жауабы.











    Балалар сызады.
















    -Жеңіл автокөлікте.




    -Тік бұрыш, сүйір бұрыш, доғал бұрыш.


    Балалар қолдарымен көрсетеді.





    -Жоқ.





    -Ретімен.










    -3 саны.


    -6 саны.


    -2 саны.


    -7 саны.


    -9 саны.


    -5 саны.





    -Басқа қауіптер.






    -6 құлақ бар.

    -табаны 8.



    -3алма қалды.




    -3 қонжық қалды.




    -Қалмайды.




    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Мектепалды даярлық Ашық сабақ Мектепке дейінгі балалар
    20.05.2024
    241
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Маханова Еркинай Шакарбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации