Технологиялық картасы
күні:
Бірінші кіші
тобы«Балапан»
Білім
саласы: «Таным»
Кіші сала: Сенсорика .
Тақырыбы: « Түрлі-түсті
сақиналары»
Мақсаты: Балаларды негізгі түстерді топтастыруға
үйрету: қызыл, сары , жасыл, көк.Түстерді ажырата білу, «дөңгелек»
түсінігін бекіту.
Билингвалдық
компонент:сақина-кольцо.
Іс-әрекет
кезеңдері
|
Тәрбиешінің
қызметі
|
Балалардың
іс-әрекеті
|
Мотивациалық ойды
ояту
|
Балаларды сабаққа
икемдеу.Көңіл-күйлерін
котеру.
|
Балалар сабаққа дайындала
бастайды
Сабаққа қызығушылығы
басталады
|
Ұйымдастыру, іздестіру
кезеңі
|
Балаларды сабақ тақырыбымен
таныстыру.
Балаларға түрлі сақиналарды тамашалап ,түстерін
ажыратады.
Сақиналар біркелкі,түстес немесе түрлі түстерін
таңдап алуға ұсыну.
Сергіту
сәті.
Тербеледі
ағаштар,
Жел
бетіме еседі.
Кіп-кішкентай
балалар,
Үп-үлкен боп
өседі.
Балаларды ойын ойнауға
шақырамын.
Д/О
«Түстес заттарды тап.»
|
Сақиналарды көргенде мәз
боып,түстерін айтады.
Ойынға белсенді
қатысады.
Рефлексивті-коррекциялау
|
Рефлекциялық
түзетушілік
|
Балалар, сабақта не
көрдіңдер?
Біртүсті заттардыатап
беріңдер?
|
Балаларға сабақ өте
ұнады
|
Күтілетін нәтиже:
Балаларды негізгі түстерді
топтастыруға ұғынады
Түстерді ажырата біледі , «дөңгелек» пішіні
туралы түсінеді
Қызыл, сары , жасыл, көк.түстерді дөңгелектерді
ажырата,топтастыра алады
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің
айы: қазан;
технологиялық картасы
күні:06.11.2014ж
Бірінші кіші тобы
«Балапан»
Тәрбиеші:
А.С.Бельгибаева
Білім
саласы: «Таным»
Кіші
сала:Сенсорика
Тақырыбы: «Шаршы»
Мақсаты: Шаршы пішінімен таныстыру және сол пішіннің
қасиеттерімен таныстыру. Үлкен шаршы, кіші шаршы ұғымдарын ажырата
білуге үйрету.
Билингвалдық
компонент: дөңгелек - круг
Сөздік
жұмыс: Шаршы
Баларды оқу
іс-әрекетіне икемдеу.
Көңіл күйлері көтерінкі
болады.
Ұйымдастырушылық
ізденіс
Интерактивтік тақтамен жұмыс.Балаларды шаршымен
таныстыру. Әр түрлі суреттерді көрсетіп, шаршыны табуға
үйрету.
Үйдін түсі қандай?
Машинаның түсі қандай?
Дидактикалық ойын : «Үйды
құрастыр»
Балалар дөңгелекпен
танысады
Суреттерге қарап, сұрақтарға жауап
береді.
Қызыл жасыл сары.
Ойынды қызығып ойнайды.
Рефлексивті-коррекциялау
Сұрақ-жауап арқылы
қортындылау.
Балаларды мақтау.
Балалр риза болады.
Күтілетін нәтиже:
Үлкен шаршы, кіші шаршы
ұғымдарын ұғынады
Шаршы пішін
туралы түсінеді
Үлкен шаршы, кіші шаршы ұғымдарын
ажырата алады
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің
айы: қараша
технологиялық картасы
аптасы: күні:13.11.14.
Бірінші кіші тобы
«Балапан»
Тәрбиеші:Белгибаева.А.С
Білім
саласы: «Таным»
Кіші
саласы:Сенсорика
Тақырыбы: «Көңілді поезд»
Мақсаты: Әр түрлі пішіндермен , соның ішінде
шаршымен таныстыру және шаршы пішіндес заттарды топтастыру, топтағы
ұқсас заттармен салыстыра білуге үйрету.
Мақсаты: Билингвалдық
компонент:
Сөздік
жұмыс: түсі-цвет;
Бауырсақ
қонаққа келеді.
Ол
ата-ажесіне немен барарын былмеи балалардан көмек
сұрайды
Балалар қуана қарсы алып көмек беруге
тырысады.
Ұйымдастырушылық
ізденіс
Бауырсақ поызбен барғысы келетінін айтады.
Тарбиеші балаларға әр –түрлі пішіндерді
көрсетеді.
Топтағы заттардың қайсысы шаршыға
ұқсайды?
Сергіту сәті:
Бауырсақ балаларға ризашылыгын
білдыреді
Балалар топтағы пішіндердің ішінен шаршыны таңдап
алып
Поыз жасауға кырыседі
Балалар тауып көрсетеді,
Тәрбиешінің айтқанан орындауға
тырысады.
Бауырсақпен қоштасып шығарып
салады.
Рефлексивті-коррекциялау
Бүгін не туралы айттық? Шаршыдан не жасадық?
Түстері қандай?
Балаларды мақтап-мадақтау.
Түлі-түст ішаршылар туралы айттық.
Көтеріңкі көңіл күймен бауырсаққа поиыз жасап
бердік
Күтілетін нәтиже:
Пішіндерді ажыратуды ұғынады
Түстер
туралы түсінеді
Пішіндерді зат
жасап колданады