Материалдар / Ашық Ұйымдастырылған оқу-қызметі,Тақырыбы: Тіл мерейі-ел мерейі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық Ұйымдастырылған оқу-қызметі,Тақырыбы: Тіл мерейі-ел мерейі

Материал туралы қысқаша түсінік
Балаларға Ұлттық тіліміз туралы түсінік бере отырып,олардың патриоттық сезімін ояту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Ақпан 2019
598
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыптық оқу-қызметі: Тіл мерейі-ел мерейі!

Мақсаты:Балаларға ана тілі туралы түсінік беру,білімін жетілдіру.Балаларды өзінің ана-тіліне деген сүйіспеншіліктерін арттыру,ой-өрісін,сөздік қорын дамыту.Туған халқының тілін қастерлейтін саналы да,парасатты азамат етіп тәрбиелеу.

Көрнекілігі: Слайд,рәміздердің суреті,орыс ұлтының орталығы,ағылшын елінің орталығы,балалайка, электронды «Ақылды қоян»,автобус,үнтаспа,

Билингвальді компонент: Ана тілі-родной язык

Сөздік жұмыс: Тілмаш,Орыс ұлты орталығы,ағылшын елі орталығы


Жүру барысы:

Шаттық шеңбер:

Сәлем Алтын күн!

Сәлем,Көк аспан!

Сәлем,Туған жер!

Сәлем,Алтын күз!

Здарствуйте,золотое солнце!

Здраствуйте,золотое небо!

Здраствуйте,родина моя!

Здраствуйте,золотая осень!

Hello-gold.

Hello-blue sky

Hello-my mother

Hello-my friends

(Балалар үш тілде әуенмен,қимылмен шаттық шеңберін орындайды)


Балалар топпен Әнұран орындайды.

-Жарайсыңдар балалар!

-Балалар жылдың неше мезгілі бар?

-Қазір жылдың қай мезгілі?

-Күз мезгілінің неше айы бар,қане айтайықшы?

-Ендеше маған күз мезгілінің ерекшеліктерін айтып беріңдерші.

Балалардың жауаптары тыңдалады.

-Балалар біздер қай елде тұрамыз?

-Ал қай тілде сөйлейміз?

Балалар біздің елбасымыздың аты кім?

-Біздің ана тіліміз қай тіл?

-Жарайсыңдар балалар,өте жақсы.

-Балалар мына слайдқа көңілімізді бөлейікші.Слайдтан нені көріп тұрсыңдар?

Балалардың жауаптары тыңдалады.

-Жарайсыңдар балалар,бұл біздің рәміздеріміз.Рәміздерге нелер жатады,қане кім біледі?

Балаларға АКТ арқылы рәміздер,тіліміз,ұлтымыз туралы түсіндіріп,мағлұмат беру.

Жүргізуші:Балалар мынау ненің дауысы,естіп тұрсыңдар ма?Қайдан естіледі? Ой балалар бұл біздің «Ақылды қоянымыз» екенғой.Балалар мына біздің «Ақылды қоян» электронды құралы тақпақ айтып жатыр,қане тыңдайықшы,не туралы айтып жатыр екен.

Электронды Ақылды қоян тіл туралы тақпағы айтады.

Сүйесің Отан анаңды,

Сүйерсің ана тіліңді.

Қадірлесең халқыңды.

Білесің ана тіліңді.

-Балалар мына біздің электронды «Ақылды қоянымыз» не туралы тақпақ айтты.

Балалардың жауаптары тыңдалады.

Жүргізуші: Иә балалар Тіл туралы әдемі тақпақ айтылды.

Бүгін балалар біздерде ерекше мереке.Бүгін –Тілдер мерекесі.

-Балалар біздің еліміз,яғни Қазақстан кең байтақ.Қазақстан көп ұлтты мемлекет.Біздің елімізде көптеген әртүрлі ұлт өкілдері бірлестікте өмір сүрып жатыр.1997 жылы 22 Қыркүйекте біздің қазақ өзінің Қазақстан Халықтарының Тілдері күні деп жарияланды.

Тосын сәт:

(Есік қағылып,ортаға Тілмаш келеді)

Тілмаш:-Сәлеметсіңдер ме балалар?

-Здраствуйте,ребята

-Good morning children,

-Сәлеметсіңдер ме балалар.Мен тілмашпын,менің атым-Мария.Мен сендердің балабақшаларыңда тіл мерекесіне орай болып жатырған шараларыңды естіп қонаққа келіп едім.

Жүргізуші:-Сәлематсызба Тілмаш,балалар Тілмашты таныдыңыздар ма?

Тілмаш дегеніміз балалар-аудармашы.

Тілмаш: Балалар мен сендермен танысқым келіп отыр,қане танысып отырайық.

Тілмаш балалардан үш тілді балалардың аты-жөндерін сұрайды.

-Сенің атың кім?

-Как тебя зовут?

-Whats your name?

Балалар сұрақтарына жауап береді.

-Балалар мен сендермен танысқаныма өте қуаныштымын.Балалар сендер қандай әдемісіңдер.Балалар менімен әр елге саяхатқа барасыңдар ма?Мен сендерді әр елдің салтымен,тұрмыс тіршілігемен таныстырғым келеді.

Қане мен автобус дайындап әкелгеммін,сендерді осы автобуспен орыс халқына саяхатқа алып барайын.

Орыс ұлтында біздің бүлдіршіндерді жылы көңілмен Светлана Ульяновна қарсы алды

Светлана Ульяновна: Здраствуйте дети мои!Добро пожаловать!

Жүргізуші:Балалар Светлана Ульяновнаға орыс тілінде амандасайықшы,қане.Здраствуйте Светлана Ульяновна!Қош келдік балалар,біздер Тілмашпен орыс халқына саяхатқа келдік.

Тілмаш: Балалар мүмкін сіздер орыс тілінде тақпақ білетін боларсыңдар,қане Светлана Ульяновнаға өздеріңнің қаншалықты тілді меңгергендеріңді бөлісіп айтсаңыздар.

Анель:

Внем есть и усмешка,

И мягкость и ласка.

Написаны им

И рассказы и сказка.

Рустем:

Язык наш прекрасный,

Богатый и звучный,

То мощный и страстный,

То нежно-певучий.

Нұрхан:

Страницы волшебных,

Волнующих книг.

Люби и храни,

Наш великий язык!

Светлана Ульяновна: Спасибо дети, Рахмет сіздерге бүлдіршіндерім,мне очень понравилось ваши стихотворение.Я хочу вам поблогодарить и хочу вам подарить этот-Балалайку. мен сіздерге өзімнің орыс халқымның ұлттық аспабы-Балалайканы сіздердің балабақшаларыңа сыйлыққа беремін.Рахмет сіздерге.Сау болыңдар.Досвидание!

Балалар орыс ұлты Светлана Ульяновнамен қоштасады.

Балалар автобуска жайғасады.

Үнтаспадан автобус нұстаушысының дауысы естіледі:

Қош келдіңіздер-ағылшын елінің орталығына!

Добро пожаловать в Америку!

Wellkome to the USA centre!

Тілмаш:Балалар біздер ағылшын еліне саяхатқа келдік,ағылшын елі өте бай,дамыған ел.Мүмкін балалар сіздер ағылшын тілінде тақпақ немесе ән білерсіңдер?

Ағылшын елдігінен біздерді Айша Марксқызы қарсы алды.

Жүргізуші: Иә Тілмаш біздің балалар ағылшын тілін меңгермесе де олар ағылшынша ән айтып біледі.Балалар мүмкін өзіміздің білетін ағылшын әнін орындап берерміз.

Ән «Rain,rain» (Жаңбыр)

Тілмаш: Айша Марксқызы бүлдіршіндер Жаңбыр әнімен бар білгендерін ортаға салды,рахмет сендерге бүлдіршіндерім,сендер ағылшын тілінде де,орыс тілінде де жақсы меңгерген екенсіңдер.

Айша Марксқызы: Thank you my childrenЖарайсыңдар балалар,рахмет сендерге.

Жүргізуші: Рахмет Тілмаш,Айша Марксқызы.Біздің бүлдіршіндер қуанып,әр елдің орталығымен танысты.

Ендеше балалар автобуспен өз балабақшамызға қайтайық.Балалар автобустан түсіп өз орындарына жайғасады.

Жүргізуші:Ендеше Балалар қане тілмашқа өзіміздің қаншалықты тілдерді меңгергенімізді көрсетіп,ортаға салайық.

-Тілмаш,балалардың тіл мерекесіне байланысты өздерінің тақпақтары бар,бірге тамашала.

Тақпақтар:

Жанайым:

Ана тілім-елдігім,

Ана тілім-ерлігім,

Тілді биік құрметтеп,

Тойлап жатыр бүгін ел.

Даурен:

Тілім барда мақтанам,

Тілім менің аппақ ән,

Бірлігімді бүгінгі,

Ана тілім сақтаған.

Мақал-мәтелдер:

Айкөркем:

Шебердің қолы ортақ,

Шешеннің тілі ортақ.

Тұрлан:

Тіл тас жарады,

Тас жармаса бас жарады.

Аяулым:

Тіл қылыштан өткір.

Тілмаш:-Жарайсыңдар балалар.Сендер мақал-мәтелдерді де жақсы меңгерген екенсіздер.Ендеше балалар мен сендердің білімдеріңді тексергім келіп тұр.Сендермен ойын ойнау арқылы білімдеріңді тексеріп, қаншалықты тілді меңгергендіктеріңді тексеріп көрейін.

Ойын: «Сиқырлы сөздер» Интерактивті еден арқылы

Ойынның шарты:Үнтаспадан әр тілде сөздер айтылады,балалар естіген сол сөзді итерактивті еденнен тауып секіріп,орналасып,аудармасын айту қажет.Ойын кезектесіп ойнатылады.

Мысалы: Тетрадь-дәптер,желтый-сары

Балалар қызығушылықпен ойнайды.

Балалармен ойын ойнатылады.

Тілмаш:-Жарайсыңдар балалар.Менің көңілім толып,сендерге өте қуаныштымын.Қандай керемет балаларсыңдар.Сендер үштілде жақсылап меңгерген екенсіңдер.Бұл ұштілде сөйлеуді сендерге кімдер үйретті?

-Жарайсыңдар.Рахмет сіздерге ұстаздар.Спасибо вам учителья!Thank you teacher.

-Балалар меніңде кететін уақытым таяп қалды.Мен қайтайын.Сау болыңдар балалар.До Свидания!Good Bye children.

Тәрбиеші: Рахмет сізге тілмаш сау болыңыз.Келесі кездескенше аман болыңыз. Балалар Тілмашпен қоштасады.

Ендеше балалар көңілімізді көтеріп, орнымыздан тұрып бойымызды сергітейік.


Сергіту сәті:

Ұлдар мен қыздармыз.

Доп сияқты секіріп,

Аяқпенен топылдатып,

Қолымызды соғамыз.

Мальчики и девочки

Прыгают как мячики.

Ручками хлопают,

Ножками топают.

Girls and boys

Jump as balls

hands they clap

feet they stamp.

Балалар тәрбиешімен бірге қимылмен сергіту жаттығуын орындайды.

Тәрбиеші:Балалар біздер қандай мерекені тойлап жатырмыз?

Дұрыс,балалар.

-Біздің ана-тіліміз қандай тіл немесе біздер қай тілде сөйлейміз?

Жарайсыңдар,балалар.Ендеше өзіміздің ана тілімізде ән шырқайық.

Ән: «Ана тілім»

-Жарайсыңдар балалар.Ендеше тақырыптық оқу-қызметімізді қорытындылайық.

Раунд-Робин әдісі арқылы тақырыптық оқу-қызметін қорытындылау.

-Балалар қорытындылай келе,біздер тілімізді ешқашан ұмытпауымыз қажет.Біздің тіліміз,яғни ана-тіліміз ол-Қазақ тілі.Соны үнемі есімізде сақтап,жадымыздан шығармауымыз қажет.Осымен «Ботақан» тобының тақырыптық оқу қызметі аяқталды.

































«Ақылды қоянды» балалармен таныстыру сәті

Тілмаштың балалармен үштілде танысып әңгімелесуі


Тілмашпен орыс еліне автобуспен саяхатқа аттану сәті

Орыс ұлтында Светлана Ульяновамен кезедесу



Светлана Ульяновнаның балаларға орыс елінің ұлттық аспабы балалайканы ұсынуы

Ағылшын елінде Айша Марксқызымен кездесу

Балалардың интерактивті еденмен қызыға ойнау сәті









Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!