Іздену-барлау
|
Есік
қағылады.
Осы кезде Дымбілмес келеді,
қолында 2 жүк көлігі, ішінде сыйлығы бар, бетінде әр түсті күзгі
жапырақтар.
Дымбілмес:
Сәлеметсіңдер ме, балалар, мен
ойнағым келеді, бірақ достарым жоқ, менімен ойнайсындар ма, мине,
менде машинадар да бар?
Тәрбиеші: Дымбілмес, әріне, біздің
балалар сенімен ойнайды.
- Балалар, Дымбілместің
машинасыңда не бар? Дұрыс, жапырақтар, түстерің айтайықшы. Осы
жапырақтар қай жыл мезгілінің белгісі? Дұрыс, күз мезгілі. Қане,
«Кім жылдам» ойынын ойнайық.
Қозғалмалы ойын «Кім
жылдам?». Шарты:2 машинаға жіп байланған,
біреуі үлкен, екінші машина кіші. Байланған жіптін біреуі ұзын,
біреуі қысқа. 2 бала шығып, қарындашқа жіпті орап, байлаған
машинаны жылжытады.Тәрбиеші үлкен машина мәреге неге бірінші боп
келгенің түсіңдіреді.
Тәрбиеші: Дымбілмес, біз сенімен
ойнадық, енді сен бізбен сабақ оқы, жақсы
ма?
- Балалар, Дымбілместің
машинасыңда, жапырақ астыңда не бар екен? Қараңдар, бұл қуыршақ
қой, балалар, неше қуыршақ? Біреу, дұрыс. Осы бір деген санды таңба
ретіңде сендерге көрсетейін бе? Бір санды жазып үйренейік
пе?
Балалар 1 санның танбасымен
танысады. Тәрбиеші 1 сан туралы өлең оқып
береді:
1)
Мені келсең білгің
Мен таяқша
бірмін.
Ата – әжеме жол
бастап
Оң қолында
жүрмін.
2) Бір дегенің
бірінші,
Тұрады ғой
қатарда.
Көтеріп ап
танауды,
Бастайды ол
санауды.
1-тапсырма.
1 санын ауада
жаздыру.
1 санын таяқшамен
құрастыру.
2-тапсырма.
Балалар алдында карточка,
сонын ішінде нүктемен жазылған 1 санды
қосады.
3-тапсырма.
Балаларға өзге сандардың
арасынан 1 санды тауып, жоғарыға көтеріп, тәрбиешіге
көрсетеді.
Сергіту сәті «Қөңілді
күн».
Дидактикалық ойын
«Моншақтарды жіпке
тіземіз».
Шарты: балалар алдыңда карточка,
суретте жіп, біріңші боп шаршы, үшбұрыш немесе дөнгелек пішінді, 1
саны жазылған моншақ тұрады, балалар үстелде тәрелкеде тұрған
пішіндерді алып, жіпке қойып
шығады.
Тәрбиеші: Балалар, пішіндерді дәл
осындай ретпен орналастыра отырып, қатарды
жалғастырыңдар.
Дидактикалық ойын: «Кім
тапқыр?». Шарты:1 баланың көзін мойынорағышпен
байлайды, үстелде үлкен көлемде 1-5 аралығында қиылған сандар
жатады, сезу арқылы 1 санды табу
керек.
Тәрбиеші: Балалар, уақыт тез өтті,
Дымбілмеске сыйлық жасап берейік
пе?
Дымбілмеске сыйлық «1
санды әшекейлеу»: балалар қолдарына 1 жапырақ
алып, 1 таңбасына жапсырады, Дымбілмеске
сыйлайды.
|
Балалар амандаса-ды.
Тындайды,
таныса-ды.
Балалар қуана
келіседі.
Балалар өлеңді
тыңдайды.
-
Жапырақтар.
-
Сары.
- Тоқсары,
қызыл.
- Күз
мезгілі.
Балалар қызығушылықпен ойынға
қатысады.
Дымбілмес келіседі, балалар
партаға отырады.
Тәрбиешіні мұқият
тыңдайды.
-
Біреу.
-
Ия.
Балалар тақпақтарды
қызығушылықпен тыңдайды.
Тапсырманы
орындайды.
Нүктелерді
қосады.
1 санды табады,
қуанады.
Әуенмен жаттығу
жасайды.
Ойынды қызығушылықпен ойнайды,
пішіндерді ажыратады, жасалған жұмысына
қуанады.
Қызыға
қатысады.
Өз еркімен шыққан бала санды
табады.
|