Материалдар / Ашық ҰОҚ, Математика негіздері, тақырыбы: "1 санымен таныстыру"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық ҰОҚ, Математика негіздері, тақырыбы: "1 санымен таныстыру"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепке дейіңгі мекемелердің ортаңғы топтарға арналған ашық оқу қызметінің технологиялық картасы. "Таным" білім беру саласы, Математика негіздері бөлімі, тақырыбы: "1 санымен таныстыру".Мақсаты: 1 санның таңбасы ретінде таныстыру, бір затты анықтай алуға үйрету; өзіне қатысты тұрғыда заттардың кеңістікте орналасуын анықтай білу дағдыларын бекіту; үлгіні пайдалана отырып 1 санын жазып үйрету; 1 санын өзге сандардың арасынан табу; заттардың белгілерін тауып, оларды сол белгілеріне қарай жіктеу қабілетін қалыптастыруды жалғастыру, зейіндерін дамыту; тиянақтылыққа тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2021
513
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Қуаныш» ортаңғы тобының ашық ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы

Күні: 30.09.2021 ж.

Білім беру саласы: «Таным»

Бөлімдері: Математика негіздері

Тақырыбы: «1 санымен таныстыру»

Мақсаты: 1 санның таңбасы ретінде таныстыру, бір затты анықтай алуға үйрету; өзіне қатысты тұрғыда заттардың кеңістікте орналасуын анықтай білу дағдыларын бекіту; үлгіні пайдалана отырып 1 санын жазып үйрету; 1 санын өзге сандардың арасынан табу; заттардың белгілерін тауып, оларды сол белгілеріне қарай жіктеу қабілетін қалыптастыруды жалғастыру, зейіндерін дамыту; тиянақтылыққа тәрбиелеу.

Қажетті көрнекіліктер: Сан таңбалары, суреттер, геометриалық пішіндер,үлестірмелі материалдар.

Ғажайып сәт: Дымбілмес келеді, қуыршақ, сыйлықтар.

Сөздік жұмыс: бірлік.

Әдіс-тәсілдер: Ой қозғау, дидактикалық ойын, сұрақ-жауап, көрсету, санау, қайталау, бағалау, сергіту сәті, көрнекілік, практикалық.


Әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті



Сабақ барысы:

- Балалар бүгін бізге ерекше күн!

- Бүгін біздің топқа қонаққа апай-лар келді, қане орнымыздан тұрып, шаттық шеңберінде амандасайық:

Арайлап таң атты,

Алтын сәуле таратты.

Жарқырайды қаламыз.

Жарқырайды даламыз.

Қайырлы таң апайлар,

Қайырлы таң достарым.



Мұқият тындайды.



Тақпақ жолын қайталайды.




Іздену-барлау

Есік  қағылады.

Осы кезде Дымбілмес келеді, қолында 2 жүк көлігі, ішінде сыйлығы бар, бетінде әр түсті күзгі жапырақтар.

Дымбілмес: Сәлеметсіңдер ме, балалар, мен ойнағым келеді, бірақ достарым жоқ, менімен ойнайсындар ма, мине, менде машинадар да бар?

Тәрбиеші: Дымбілмес, әріне, біздің балалар сенімен ойнайды.

- Балалар, Дымбілместің машинасыңда не бар? Дұрыс, жапырақтар, түстерің айтайықшы. Осы жапырақтар қай жыл мезгілінің белгісі? Дұрыс, күз мезгілі. Қане, «Кім жылдам» ойынын ойнайық.

Қозғалмалы ойын «Кім жылдам?». Шарты:2 машинаға жіп байланған, біреуі үлкен, екінші машина кіші. Байланған жіптін біреуі ұзын, біреуі қысқа. 2 бала шығып, қарындашқа жіпті орап, байлаған машинаны жылжытады.Тәрбиеші үлкен машина мәреге неге бірінші боп келгенің түсіңдіреді.

Тәрбиеші: Дымбілмес, біз сенімен ойнадық, енді сен бізбен сабақ оқы, жақсы ма?

- Балалар, Дымбілместің машинасыңда, жапырақ астыңда не бар екен? Қараңдар, бұл қуыршақ қой, балалар, неше қуыршақ? Біреу, дұрыс. Осы бір деген санды таңба ретіңде сендерге көрсетейін бе? Бір санды жазып үйренейік пе?

Балалар 1 санның танбасымен танысады. Тәрбиеші 1 сан туралы өлең оқып береді:

1) Мені келсең білгің

Мен таяқша бірмін.

Ата – әжеме жол бастап

Оң қолында жүрмін.


2) Бір дегенің бірінші,

Тұрады ғой қатарда.

Көтеріп ап танауды,

Бастайды ол санауды.


1-тапсырма.

1 санын ауада жаздыру.

1 санын таяқшамен құрастыру.


2-тапсырма.

Балалар алдында карточка, сонын ішінде нүктемен жазылған 1 санды қосады.


3-тапсырма.

Балаларға өзге сандардың арасынан 1 санды тауып, жоғарыға көтеріп, тәрбиешіге көрсетеді.


Сергіту сәті «Қөңілді күн».



Дидактикалық ойын «Моншақтарды жіпке тіземіз».

Шарты: балалар алдыңда карточка, суретте жіп, біріңші боп шаршы, үшбұрыш немесе дөнгелек пішінді, 1 саны жазылған моншақ тұрады, балалар үстелде тәрелкеде тұрған пішіндерді алып, жіпке қойып шығады.

Тәрбиеші: Балалар, пішіндерді дәл осындай ретпен орналастыра отырып, қатарды жалғастырыңдар.


Дидактикалық ойын: «Кім тапқыр?». Шарты:1 баланың көзін мойынорағышпен байлайды, үстелде үлкен көлемде 1-5 аралығында қиылған сандар жатады, сезу арқылы 1 санды табу керек.


Тәрбиеші: Балалар, уақыт тез өтті, Дымбілмеске сыйлық жасап берейік пе?

Дымбілмеске сыйлық «1 санды әшекейлеу»: балалар қолдарына 1 жапырақ алып, 1 таңбасына жапсырады, Дымбілмеске сыйлайды.


Балалар амандаса-ды.

Тындайды, таныса-ды.



Балалар қуана келіседі.

Балалар өлеңді тыңдайды.

- Жапырақтар.


- Сары.

- Тоқсары, қызыл.


- Күз мезгілі.





Балалар қызығушылықпен ойынға қатысады.






Дымбілмес келіседі, балалар партаға отырады.


Тәрбиешіні мұқият тыңдайды.


- Біреу.

- Ия.






Балалар тақпақтарды қызығушылықпен тыңдайды.







Тапсырманы орындайды.



Нүктелерді қосады.





1 санды табады, қуанады.



Әуенмен жаттығу жасайды.




Ойынды қызығушылықпен ойнайды, пішіндерді ажыратады, жасалған жұмысына қуанады.






Қызыға қатысады.


Өз еркімен шыққан бала санды табады.

Рефлексивті- қорытындылау

Тәрбиеші: Балалар, сендерге бүгінгі оқу қызмет ұнады ма? Олай болса – үстелдегі өздеріне ұнаған смайликтерді алып, тақтаға жапсырайықшы (балалар тақтаға смайликтерің жапсырып, 1 санын құрайды).

- Біз қандай санмен таныстық?


Дымбілмес өз сыйлықтарын балаларға және қонақтарға таратады.


Өзін – өзі бақылау және өзі атқарған жұмысқа баға беру.




Біз 1 санымен таныстық.


Балалар қуанады.

Күтілетін нәтиже:

Білуі немесе хабардар болуы: 1 санды таниды; өзіне қатысты тұрғыда заттардың кеңістікте орналасуын анықтауды (оң жақта, сол жақта, ортасында);

Қалыптасқан әдет: 1 санды көптеген сандардың арасынан табуды;

Істей біледі: сан туралы түсінікті; геометриялық пішіндерді ажырата білуді.

Тәрбиеші: Мухитова З.С.

Тексерген: ____________

Ескерту: ____________






















1) Мені келсең білгің

Мен таяқша бірмін.

Ата – әжеме жол бастап

Оң қолында жүрмін.


2) Бір дегенің бірінші,

Тұрады ғой қатарда.

Көтеріп ап танауды,

Бастайды ол санауды.















































Білімділік:3 санымен таныстыру.Құрамын анықтау арқылы 3 санының                 қатарын ретімен ауызша санауға жаттықтыру. Логикалық ойын есептер шығару арқылы баланың 3 саны көлемінде білім -біліктілігін арттыру үшін дамытып оқыту және тізбек әдісін қолданудың тиімділігін білу.Сан қатарындағы алдыңғы және келесі санды атай білуге үйрету.

Тәрбиелік: Халық педогогикасын ұштастырып жұмбақ,санамақ  туралы ұғымдарын қалыптастыру,есепке қызығушылығын ояту,күнделікті қолданбалы бұйымдарды пайдалану арқылы ұлттық сана сезімін ояту.Ептілікке, бір-біріне деген достық қарым-қ<

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!