Бөлімі: Ағылшын тілі
Тақырыбы: At the Zoo (Зообаққа саяхат)
Мақсаты: 1. Білімділігі: Ағылшын тілінде жануарларды атап беруге үйрену,
ажырату, қазақ тілімен салыстыру.
2. Дамытушылығы: ағылшын тіліндегі дыбыстарды дұрыс
шығару, сөздерді дұрыс, нақты айту, сөз қорын байыту.
Есте сақтау қабілетін дамыту өзге тілде жеміс көкөністерді
сандарды қайталау.
3. Тәрбиешілігі: Шет тіліне деген қызығушылықтарын арттыру.
Көрнекіліктер: компьютер, үнтаспа, суреттер, доп,
Әдіс тәсілдер: Ағылшын тілінде ән, сергіту сәттерін қайталау, слайдпен жұмыс.
Қостілдік бөлімі: аю-bear-медведь, түлкі-fox- лиса, арыстан-lion-лев, маймыл-monkey-обезьяна, жолбарыс-tiger-тигр, қасқыр-wolf-волк,
– Teacher: Келіңдер, балалар, біз шеңберге тұрайық, достарымызбен қол ұстасайық! Барлығымыз жақсы көңіл- күйде бір- бірімізбен келген қонақтармен амандасайық.
Шаттық шеңбері:
Ican say hello. (Әуенмен айтады)
Ican say hello,
You can say hello.
Ican say hello to you,
You can say hello to me. Hello, Hello to you.
Фонетикалық жаттығу:
Бұл тілдің аты [j] – jump, Jane,
Оның ең сүйікті ойнайтын жері
[t] – tiger, tea,
[d] – dear, dog
[n] – nose, no.
Тіліміз ұйықтады, ақырын демалды
[h] – horse, hen, have.
Таңертең оянды, керіліп, созылды.
[g] – long, song, sing
Тіліміз суға түсті, су суық екен, ол тоңды
[Ө] – the, that
Ауырып қалды
[k] – cat, cock,
Дидактикалық ойын: “What is your name?” (доппен ойналынады, сұрақ -жауап арқылы)
Ойынның мақсаты: Есте сақтау және сөз санын арттыру.
Суретпен жұмыс: banana, apple, water-melon, carrot, melon, grapes, potato, cucumber, cabbage, tomato, orange, lemon,
Teacher: Answer the questions: Do you like tomatoes ?
Children: Yes, I do
Teacher: Ал енді балалар жемістерді жақсы көргендіктен қонақтарымызға алма мен банана туралы ән айтып берейік «I like to eat apples and bananas»
Ән: «I like to eat apples and bananas»
Есік қағылады. Топқа мысық келеді. Балаларды өзімен бірге зообаққа саяхатқа шақырады.
Teacher: Балалар қане қонағымызбен бірге жолға жиналайық, шеңберге тұрайық, сергіту сәтін жасайық.
Сергіту сәті:
“Сlap your hands together.”
Teacher: Міне балалар біздер зобаққа да келдік, мұнда көп жануарлар бар екен, қане танысайықшы. (Слайд бойынша көрсетіп, түсіндіру)
Repeat after me;
It is lion,
It is tiger,
It is fox,
It is bear,
It is monkey,
-
Қане балалар неше жануар бар екен зообақта санайықшы. (Слайд бойынша көрсету.)
Children: One, two, three, four, five,six, seven.
Teacher: Жақсы балалар, біздер өзге тілде сандарды да білеміз, ал енді ағылшын тілінде санамақты қайталап, саусақтарымызды жаттықтырайық.
Саусақ ойыны:
“Little Indian boys!”
Teacher: Ал енді балалар біздер балабақшаға қайтайық, алдымен балалар біздерді саяхатқа шақырған досымызға ризашылығымызды білдіріп, кішкене сыйлығымызды ұсынайық.
«Little cat & little mouse.» (сахыналық көрініс)
Teacher: Ал енді балалар балабақшамызға қайтатын уақыт болды, шеңберге тұрайық, әсем әуенмен сергіту сәтін жасайық.
Сергіту сәті: (әуенмен қимылдарын жасайды)
“Head and shoulders”
Teacher: Good! Sit down!
Дидактикалық ойын: «Yes & No» (мұғалім сурет арқылы ағылшын тілінде сұрақ қояды, ал балалар жауап береді)
Ойынның мақсаты: Балалардың есте сақтау және ойлау қабілеттілігін арттыру.
The cat: Балалар, рахмет сіздерге ағылшын тілінде жануарларды да, сандарды, жеміс көкөністерді және ағылшын тілінде ән айтуды да білесіндер екен. Өте білімді ақылды балаларсыңдар, сондықтан менің кішкентай жұлдызшаларымды сіздереге сыйлауға рұқсат етіңіздер
(жұлдызшаларды балаларға таратады)
Teacher: -Thank you for attention! The lesson is over. Good bye!
Children: «I can say goodbye» (Әуенмен айтады)
Күтілетін нәтиже:
Білу: Сұрақтарға жауап беруді, ағылшын тілінде ән айтуды білу.
Үйрену: Ағылшын тілінде жемістер мен көкөністердің, жануарлардың атауларын айтып үйрену.
Меңгеру: Дидактикалық ойын арқылы жаңа сөздерді меңгеру.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"At the Zoo" ағылшын тілінде ұйымдастырылған оқу қызметі
"At the Zoo" ағылшын тілінде ұйымдастырылған оқу қызметі
Бөлімі: Ағылшын тілі
Тақырыбы: At the Zoo (Зообаққа саяхат)
Мақсаты: 1. Білімділігі: Ағылшын тілінде жануарларды атап беруге үйрену,
ажырату, қазақ тілімен салыстыру.
2. Дамытушылығы: ағылшын тіліндегі дыбыстарды дұрыс
шығару, сөздерді дұрыс, нақты айту, сөз қорын байыту.
Есте сақтау қабілетін дамыту өзге тілде жеміс көкөністерді
сандарды қайталау.
3. Тәрбиешілігі: Шет тіліне деген қызығушылықтарын арттыру.
Көрнекіліктер: компьютер, үнтаспа, суреттер, доп,
Әдіс тәсілдер: Ағылшын тілінде ән, сергіту сәттерін қайталау, слайдпен жұмыс.
Қостілдік бөлімі: аю-bear-медведь, түлкі-fox- лиса, арыстан-lion-лев, маймыл-monkey-обезьяна, жолбарыс-tiger-тигр, қасқыр-wolf-волк,
– Teacher: Келіңдер, балалар, біз шеңберге тұрайық, достарымызбен қол ұстасайық! Барлығымыз жақсы көңіл- күйде бір- бірімізбен келген қонақтармен амандасайық.
Шаттық шеңбері:
Ican say hello. (Әуенмен айтады)
Ican say hello,
You can say hello.
Ican say hello to you,
You can say hello to me. Hello, Hello to you.
Фонетикалық жаттығу:
Бұл тілдің аты [j] – jump, Jane,
Оның ең сүйікті ойнайтын жері
[t] – tiger, tea,
[d] – dear, dog
[n] – nose, no.
Тіліміз ұйықтады, ақырын демалды
[h] – horse, hen, have.
Таңертең оянды, керіліп, созылды.
[g] – long, song, sing
Тіліміз суға түсті, су суық екен, ол тоңды
[Ө] – the, that
Ауырып қалды
[k] – cat, cock,
Дидактикалық ойын: “What is your name?” (доппен ойналынады, сұрақ -жауап арқылы)
Ойынның мақсаты: Есте сақтау және сөз санын арттыру.
Суретпен жұмыс: banana, apple, water-melon, carrot, melon, grapes, potato, cucumber, cabbage, tomato, orange, lemon,
Teacher: Answer the questions: Do you like tomatoes ?
Children: Yes, I do
Teacher: Ал енді балалар жемістерді жақсы көргендіктен қонақтарымызға алма мен банана туралы ән айтып берейік «I like to eat apples and bananas»
Ән: «I like to eat apples and bananas»
Есік қағылады. Топқа мысық келеді. Балаларды өзімен бірге зообаққа саяхатқа шақырады.
Teacher: Балалар қане қонағымызбен бірге жолға жиналайық, шеңберге тұрайық, сергіту сәтін жасайық.
Сергіту сәті:
“Сlap your hands together.”
Teacher: Міне балалар біздер зобаққа да келдік, мұнда көп жануарлар бар екен, қане танысайықшы. (Слайд бойынша көрсетіп, түсіндіру)
Repeat after me;
It is lion,
It is tiger,
It is fox,
It is bear,
It is monkey,
-
Қане балалар неше жануар бар екен зообақта санайықшы. (Слайд бойынша көрсету.)
Children: One, two, three, four, five,six, seven.
Teacher: Жақсы балалар, біздер өзге тілде сандарды да білеміз, ал енді ағылшын тілінде санамақты қайталап, саусақтарымызды жаттықтырайық.
Саусақ ойыны:
“Little Indian boys!”
Teacher: Ал енді балалар біздер балабақшаға қайтайық, алдымен балалар біздерді саяхатқа шақырған досымызға ризашылығымызды білдіріп, кішкене сыйлығымызды ұсынайық.
«Little cat & little mouse.» (сахыналық көрініс)
Teacher: Ал енді балалар балабақшамызға қайтатын уақыт болды, шеңберге тұрайық, әсем әуенмен сергіту сәтін жасайық.
Сергіту сәті: (әуенмен қимылдарын жасайды)
“Head and shoulders”
Teacher: Good! Sit down!
Дидактикалық ойын: «Yes & No» (мұғалім сурет арқылы ағылшын тілінде сұрақ қояды, ал балалар жауап береді)
Ойынның мақсаты: Балалардың есте сақтау және ойлау қабілеттілігін арттыру.
The cat: Балалар, рахмет сіздерге ағылшын тілінде жануарларды да, сандарды, жеміс көкөністерді және ағылшын тілінде ән айтуды да білесіндер екен. Өте білімді ақылды балаларсыңдар, сондықтан менің кішкентай жұлдызшаларымды сіздереге сыйлауға рұқсат етіңіздер
(жұлдызшаларды балаларға таратады)
Teacher: -Thank you for attention! The lesson is over. Good bye!
Children: «I can say goodbye» (Әуенмен айтады)
Күтілетін нәтиже:
Білу: Сұрақтарға жауап беруді, ағылшын тілінде ән айтуды білу.
Үйрену: Ағылшын тілінде жемістер мен көкөністердің, жануарлардың атауларын айтып үйрену.
Меңгеру: Дидактикалық ойын арқылы жаңа сөздерді меңгеру.
шағым қалдыра аласыз













