Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығының мақсат, міндеттері
Барысы:
1.Тренинг «Жақсы ой- жанға қуат» /4 минут/
/Семинар қатысушыларын шеңберге тұрғызу/
2. АПҚО мақсат, міндеттері презентация /6 минут/
3. Семинар қатысушыларын 4 топқа бөліп алу. Әр топқа кейстік тапсырмалар беру. Жағдаяттарды талдау. /20 минут/
Регламент: Тапсырмаға 5 минут, қорғауға 3 минут беріледі. Топтық тапсырма берілгенде, баяу музыкалық фон қосылып тұрады. /Абай. Желсіз түнде жарық ай/
4. Видеоролик көрсету «Анамның иісі» /6 минут/
5. Ата-анаға кеңестер чек-парақ /4 мин/
6. Қорытынды жасау, пікірлерді тыңдау /10 минут/
Барлығы: 50 минут
Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығының мақсат, міндеттері
Барысы:
1.Тренинг «Жақсы ой- жанға қуат»
/Семинар қатысушыларын шеңберге тұрғызу/
2. АПҚО мақсат, міндеттері презентация
3. Семинар қатысушыларын 4 топқа бөліп алу. Әр топқа кейстік тапсырмалар беру. Жағдаяттарды талдау.
Регламент: Тапсырмаға 5 минут, қорғауға 3 минут беріледі. Топтық тапсырма берілгенде, баяу музыкалық фон қосылып тұрады. /Абай. Желсіз түнде жарық ай/
1 топ
Жиналыста баланың ата-анасының бірі оның
тәрбие әдістері мектеп ұсынымдарына мүлдем қарама-қайшы екенін
айтады және ол оларды өзгерткісі келмейді. Оны педагогикалық
ұжыммен ынтымақтастыққа сендіру үшін онымен қалай диалог құрар
едіңіз?
2-
топ
Ата-аналар өз баласын асыра қорғайды, оқу үдерісіне үнемі араласып, мұғалімдерден оның үлгерімін толық бақылауды талап етеді. Ата-аналарға бұл процестің маңыздылығын түсінуге көмектесе отырып, сіз баланың дербестігін дамытуға педагогикалық тұрғыдан лайықты қолдауды қалай ұсынар едіңіз?
3- топ
Ата-аналар құрбыларының баласына теріс әсер етуіне алаңдайды және оны басқа мектепке ауыстыруды талап етеді. Осындай түбегейлі шараларды қолданбас бұрын, ата-аналарға балама шешімдерді қарастыруға көмектесу арқылы қалай қолдау көрсете аламыз?
4- топ
Анасы 11 жасар Мақсаттың бетіндегі сызаттар мен жаңадан сатып алынған көйлектің жыртылған жеңін көрді. Нақты не болғанын сұрағанда, ол қайғырып, оны орта мектеп оқушысы ұрып-соққанын, бірақ ол да есесін жібермей, мүмкіндігінше жауап қайтарғанын айтты. Қорқатын ештеңе жоқ, олар ер адамдарша сөйлесіп, бәрін шешті, жағдайдың қайталануы мүмкін деп алаңдаудың қажеті жоқ деп сендірді. Мақсат анасы мен әкесінің араласпауын көзіне жас алып өтінді, әйтпесе оны мектепте «анасының баласы» деп мазақтайды деді. Анасы тынышталып, кешке әкесіне ұлының «нағыз ер адам» болып өсіп келе жатқаны, өзін қорғай алатындығы және оның тәрбиесіне жұмсалған күш ақталғаны туралы мақтанышпен айтқысы келді. Бұл әсіресе Мақсаттың әкесі үшін өте маңызды болды, ол бір кездері Мақсатты әртүрлі секцияларға баруын және «бос» болып өспеуін талап етті. Бірақ оған басқа ата-анамен кездесу үшін мектепке келуін сұрап, сынып жетекшісі қоңырау шалды. Ол Мақсаттың төменгі сыныптағы баланы ұрып-соғып, онымен төбелесіп, оның портфелін балалардың көзінше терезден лақтырып жібергенін айтты. Бала оны тоқтатпақ болып, терезенің алдында итеріп жіберуге тырысты. Оның үстіне, бұл бірінші рет болған жағдай емес. Мақсат оны үзілісте бірінші болып итерген, ол мектеп камераларынында жазылған, сынып жетекшісі балалармен әңгіме жүргізген соң, Мақсат енді оған қол тигізбеуге уәде берді, бірақ жағдай қайталанды. Ол сондай-ақ жоғары сынып оқушыларымен бірге мектептің артында жүреді, одан темекінің иісі шығады. Таяқ жеген баланың анасы қатты ашулы, ал сынып жетекшісі бәрін бейбіт жолмен шешіп, мектептегі жанжалды ушықтырғысы келмейді. Жағдай екіұшты көрінеді, өйткені Мақсаттың сөздері сынып жетекшісінің айтқанына қайшы келеді. Мақсаттың ата-анасының орнында болсаңыз, бұл жағдайда қалай әрекет етер едіңіз, ұлыңыздың бұл мінез-құлқына қалай жауап берер едіңіз?
4. Видеоролик көрсету «Анамның иісі»
5. Ата-анаға кеңестер чек-парақ
6. Қорытынды
Абырай Алтынсариннің сөзімен қорытындыласақ:
«Ұстаз болу қызмет емес, өмірлік миссия. Ол үшін ешнәрсе талап етпей, өз жалынын басқа адамдарға бере алатын биік жан болуы керек»
1 топқа арналған кейс
Жиналыста баланың ата-анасының бірі оның тәрбие әдістері мектеп ұсынымдарына мүлдем қарама-қайшы екенін айтады және ол оларды өзгерткісі келмейді. Оны педагогикалық ұжыммен ынтымақтастыққа сендіру үшін онымен қалай диалог құрар едіңіз?
2 топқа арналған кейс
Ата-аналар өз баласын асыра қорғайды, оқу үдерісіне үнемі араласып, мұғалімдерден оның үлгерімін толық бақылауды талап етеді. Ата-аналарға бұл процестің маңыздылығын түсінуге көмектесе отырып, сіз баланың дербестігін дамытуға педагогикалық тұрғыдан лайықты қолдауды қалай ұсынар едіңіз?
3 топқа арналған кейс
Ата-аналар құрбыларының баласына теріс әсер етуіне алаңдайды және оны басқа мектепке ауыстыруды талап етеді. Осындай түбегейлі шараларды қолданбас бұрын, ата-аналарға балама шешімдерді қарастыруға көмектесу арқылы қалай қолдау көрсете аламыз?
4 топқа арналған кейс
Анасы 11 жасар Мақсаттың бетіндегі сызаттар мен жаңадан сатып алынған көйлектің жыртылған жеңін көрді. Нақты не болғанын сұрағанда, ол қайғырып, оны орта мектеп оқушысы ұрып-соққанын, бірақ ол да есесін жібермей, мүмкіндігінше жауап қайтарғанын айтты. Қорқатын ештеңе жоқ, олар ер адамдарша сөйлесіп, бәрін шешті, жағдайдың қайталануы мүмкін деп алаңдаудың қажеті жоқ деп сендірді. Мақсат анасы мен әкесінің араласпауын көзіне жас алып өтінді, әйтпесе оны мектепте «анасының баласы» деп мазақтайды деді. Анасы тынышталып, кешке әкесіне ұлының «нағыз ер адам» болып өсіп келе жатқаны, өзін қорғай алатындығы және оның тәрбиесіне жұмсалған күш ақталғаны туралы мақтанышпен айтқысы келді. Бұл әсіресе Мақсаттың әкесі үшін өте маңызды болды, ол бір кездері Мақсатты әртүрлі секцияларға баруын және «бос» болып өспеуін талап етті. Бірақ оған басқа ата-анамен кездесу үшін мектепке келуін сұрап, сынып жетекшісі қоңырау шалды. Ол Мақсаттың төменгі сыныптағы баланы ұрып-соғып, онымен төбелесіп, оның портфелін балалардың көзінше терезден лақтырып жібергенін айтты. Бала оны тоқтатпақ болып, терезенің алдында итеріп жіберуге тырысты. Оның үстіне, бұл бірінші рет болған жағдай емес. Мақсат оны үзілісте бірінші болып итерген, ол мектеп камераларынында жазылған, сынып жетекшісі балалармен әңгіме жүргізген соң, Мақсат енді оған қол тигізбеуге уәде берді, бірақ жағдай қайталанды. Ол сондай-ақ жоғары сынып оқушыларымен бірге мектептің артында жүреді, одан темекінің иісі шығады. Таяқ жеген баланың анасы қатты ашулы, ал сынып жетекшісі бәрін бейбіт жолмен шешіп, мектептегі жанжалды ушықтырғысы келмейді. Жағдай екіұшты көрінеді, өйткені Мақсаттың сөздері сынып жетекшісінің айтқанына қайшы келеді. Мақсаттың ата-анасының орнында болсаңыз, бұл жағдайда қалай әрекет етер едіңіз, ұлыңыздың бұл мінез-құлқына қалай жауап берер едіңіз?
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ата- аналарды педагогикалық қолдау орталығы
Ата- аналарды педагогикалық қолдау орталығы
Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығының мақсат, міндеттері
Барысы:
1.Тренинг «Жақсы ой- жанға қуат» /4 минут/
/Семинар қатысушыларын шеңберге тұрғызу/
2. АПҚО мақсат, міндеттері презентация /6 минут/
3. Семинар қатысушыларын 4 топқа бөліп алу. Әр топқа кейстік тапсырмалар беру. Жағдаяттарды талдау. /20 минут/
Регламент: Тапсырмаға 5 минут, қорғауға 3 минут беріледі. Топтық тапсырма берілгенде, баяу музыкалық фон қосылып тұрады. /Абай. Желсіз түнде жарық ай/
4. Видеоролик көрсету «Анамның иісі» /6 минут/
5. Ата-анаға кеңестер чек-парақ /4 мин/
6. Қорытынды жасау, пікірлерді тыңдау /10 минут/
Барлығы: 50 минут
Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығының мақсат, міндеттері
Барысы:
1.Тренинг «Жақсы ой- жанға қуат»
/Семинар қатысушыларын шеңберге тұрғызу/
2. АПҚО мақсат, міндеттері презентация
3. Семинар қатысушыларын 4 топқа бөліп алу. Әр топқа кейстік тапсырмалар беру. Жағдаяттарды талдау.
Регламент: Тапсырмаға 5 минут, қорғауға 3 минут беріледі. Топтық тапсырма берілгенде, баяу музыкалық фон қосылып тұрады. /Абай. Желсіз түнде жарық ай/
1 топ
Жиналыста баланың ата-анасының бірі оның
тәрбие әдістері мектеп ұсынымдарына мүлдем қарама-қайшы екенін
айтады және ол оларды өзгерткісі келмейді. Оны педагогикалық
ұжыммен ынтымақтастыққа сендіру үшін онымен қалай диалог құрар
едіңіз?
2-
топ
Ата-аналар өз баласын асыра қорғайды, оқу үдерісіне үнемі араласып, мұғалімдерден оның үлгерімін толық бақылауды талап етеді. Ата-аналарға бұл процестің маңыздылығын түсінуге көмектесе отырып, сіз баланың дербестігін дамытуға педагогикалық тұрғыдан лайықты қолдауды қалай ұсынар едіңіз?
3- топ
Ата-аналар құрбыларының баласына теріс әсер етуіне алаңдайды және оны басқа мектепке ауыстыруды талап етеді. Осындай түбегейлі шараларды қолданбас бұрын, ата-аналарға балама шешімдерді қарастыруға көмектесу арқылы қалай қолдау көрсете аламыз?
4- топ
Анасы 11 жасар Мақсаттың бетіндегі сызаттар мен жаңадан сатып алынған көйлектің жыртылған жеңін көрді. Нақты не болғанын сұрағанда, ол қайғырып, оны орта мектеп оқушысы ұрып-соққанын, бірақ ол да есесін жібермей, мүмкіндігінше жауап қайтарғанын айтты. Қорқатын ештеңе жоқ, олар ер адамдарша сөйлесіп, бәрін шешті, жағдайдың қайталануы мүмкін деп алаңдаудың қажеті жоқ деп сендірді. Мақсат анасы мен әкесінің араласпауын көзіне жас алып өтінді, әйтпесе оны мектепте «анасының баласы» деп мазақтайды деді. Анасы тынышталып, кешке әкесіне ұлының «нағыз ер адам» болып өсіп келе жатқаны, өзін қорғай алатындығы және оның тәрбиесіне жұмсалған күш ақталғаны туралы мақтанышпен айтқысы келді. Бұл әсіресе Мақсаттың әкесі үшін өте маңызды болды, ол бір кездері Мақсатты әртүрлі секцияларға баруын және «бос» болып өспеуін талап етті. Бірақ оған басқа ата-анамен кездесу үшін мектепке келуін сұрап, сынып жетекшісі қоңырау шалды. Ол Мақсаттың төменгі сыныптағы баланы ұрып-соғып, онымен төбелесіп, оның портфелін балалардың көзінше терезден лақтырып жібергенін айтты. Бала оны тоқтатпақ болып, терезенің алдында итеріп жіберуге тырысты. Оның үстіне, бұл бірінші рет болған жағдай емес. Мақсат оны үзілісте бірінші болып итерген, ол мектеп камераларынында жазылған, сынып жетекшісі балалармен әңгіме жүргізген соң, Мақсат енді оған қол тигізбеуге уәде берді, бірақ жағдай қайталанды. Ол сондай-ақ жоғары сынып оқушыларымен бірге мектептің артында жүреді, одан темекінің иісі шығады. Таяқ жеген баланың анасы қатты ашулы, ал сынып жетекшісі бәрін бейбіт жолмен шешіп, мектептегі жанжалды ушықтырғысы келмейді. Жағдай екіұшты көрінеді, өйткені Мақсаттың сөздері сынып жетекшісінің айтқанына қайшы келеді. Мақсаттың ата-анасының орнында болсаңыз, бұл жағдайда қалай әрекет етер едіңіз, ұлыңыздың бұл мінез-құлқына қалай жауап берер едіңіз?
4. Видеоролик көрсету «Анамның иісі»
5. Ата-анаға кеңестер чек-парақ
6. Қорытынды
Абырай Алтынсариннің сөзімен қорытындыласақ:
«Ұстаз болу қызмет емес, өмірлік миссия. Ол үшін ешнәрсе талап етпей, өз жалынын басқа адамдарға бере алатын биік жан болуы керек»
1 топқа арналған кейс
Жиналыста баланың ата-анасының бірі оның тәрбие әдістері мектеп ұсынымдарына мүлдем қарама-қайшы екенін айтады және ол оларды өзгерткісі келмейді. Оны педагогикалық ұжыммен ынтымақтастыққа сендіру үшін онымен қалай диалог құрар едіңіз?
2 топқа арналған кейс
Ата-аналар өз баласын асыра қорғайды, оқу үдерісіне үнемі араласып, мұғалімдерден оның үлгерімін толық бақылауды талап етеді. Ата-аналарға бұл процестің маңыздылығын түсінуге көмектесе отырып, сіз баланың дербестігін дамытуға педагогикалық тұрғыдан лайықты қолдауды қалай ұсынар едіңіз?
3 топқа арналған кейс
Ата-аналар құрбыларының баласына теріс әсер етуіне алаңдайды және оны басқа мектепке ауыстыруды талап етеді. Осындай түбегейлі шараларды қолданбас бұрын, ата-аналарға балама шешімдерді қарастыруға көмектесу арқылы қалай қолдау көрсете аламыз?
4 топқа арналған кейс
Анасы 11 жасар Мақсаттың бетіндегі сызаттар мен жаңадан сатып алынған көйлектің жыртылған жеңін көрді. Нақты не болғанын сұрағанда, ол қайғырып, оны орта мектеп оқушысы ұрып-соққанын, бірақ ол да есесін жібермей, мүмкіндігінше жауап қайтарғанын айтты. Қорқатын ештеңе жоқ, олар ер адамдарша сөйлесіп, бәрін шешті, жағдайдың қайталануы мүмкін деп алаңдаудың қажеті жоқ деп сендірді. Мақсат анасы мен әкесінің араласпауын көзіне жас алып өтінді, әйтпесе оны мектепте «анасының баласы» деп мазақтайды деді. Анасы тынышталып, кешке әкесіне ұлының «нағыз ер адам» болып өсіп келе жатқаны, өзін қорғай алатындығы және оның тәрбиесіне жұмсалған күш ақталғаны туралы мақтанышпен айтқысы келді. Бұл әсіресе Мақсаттың әкесі үшін өте маңызды болды, ол бір кездері Мақсатты әртүрлі секцияларға баруын және «бос» болып өспеуін талап етті. Бірақ оған басқа ата-анамен кездесу үшін мектепке келуін сұрап, сынып жетекшісі қоңырау шалды. Ол Мақсаттың төменгі сыныптағы баланы ұрып-соғып, онымен төбелесіп, оның портфелін балалардың көзінше терезден лақтырып жібергенін айтты. Бала оны тоқтатпақ болып, терезенің алдында итеріп жіберуге тырысты. Оның үстіне, бұл бірінші рет болған жағдай емес. Мақсат оны үзілісте бірінші болып итерген, ол мектеп камераларынында жазылған, сынып жетекшісі балалармен әңгіме жүргізген соң, Мақсат енді оған қол тигізбеуге уәде берді, бірақ жағдай қайталанды. Ол сондай-ақ жоғары сынып оқушыларымен бірге мектептің артында жүреді, одан темекінің иісі шығады. Таяқ жеген баланың анасы қатты ашулы, ал сынып жетекшісі бәрін бейбіт жолмен шешіп, мектептегі жанжалды ушықтырғысы келмейді. Жағдай екіұшты көрінеді, өйткені Мақсаттың сөздері сынып жетекшісінің айтқанына қайшы келеді. Мақсаттың ата-анасының орнында болсаңыз, бұл жағдайда қалай әрекет етер едіңіз, ұлыңыздың бұл мінез-құлқына қалай жауап берер едіңіз?
шағым қалдыра аласыз













