Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Ата-ана махаббаты. Дөңгелек үстел.5 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Ата-ана махаббаты. Дөңгелек үстел.5 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал мектеп психологына ата-аналармен жұмыста қолданылады. Бала мен ата-ана арасындағы түсініспеушілікті болдырмау.Бала тәрбиесіндегі ата-ана махаббатының орнын өзектендіру
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
«ЖББ А.Оразбаева атындағы негізгі мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекмесі
Ата-ана мен баланың арасындағы қарым-қатынасқа арналған психологиялық тренинг(Дөңгелек үстел 5-9 сынып ата-аналары)
Өткізген: мектеп психологы Шалғынбаева М.Қ
Мақсаты:Ата-ана мен баланың арасындағы қарым-қатынас ерекшеліктерін психологиялық жаттығулар арқылы анықтау және ата-ана махаббатының бала өміріндегі маңыздылығы туралы ақпарат беру.Көрнекіліктері:Тақырып, қағаздар, шам, сиқырлы таяқша, альбом, газет, шар. І. Есімдер аллитерациясы.Мақсаты: Ата-аналарды бір-бірімен таныстыру.Шарты: Әр отбасынан бір адам осы жерде отырған отбасы мүшелерінің есімдерін айтып және де есімдерінің бірінші әрпінен басталатын жағымды қасиетін айтуы керек.Әр отбасының сөзінен кейін қалғандары үш рет қол соғып қошеметтеп қояды.
Сіздің есіміңізді, жақсы қасиетіңізді айтып жатқанда қандай сезімде болдыңыз?
Өзіңіз қазіргі кезде қандай көңіл-күйде отырсыз?
ІІ. «Үшеуіміздің суретіміз!» тренингіСуретті бір-бірімен ақылдаспай салады. Баласы суретті бастайды, әкесі жалғастырады және екінші суретті бастап кетеді, анасы ол суретті жалғастырады және келесі суретті бастап кетеді, баласы суретті аяқтау керек.Талдау:1. Сіздің бастаған суретіңіз ойыңыздан шықты ма?2. Алға қойған мақсатқа жету үшін кедергі болды ма?3.Бір-біріңізді қалай түсіндіңіз?4.Өзіңіз суретке қанағаттанасыз ба? Жоқ болса неге?Әр отбасының салған суреттерін талқылауға уақыт беріледі.III . “Сіз және балаңыз бір-біріңізді түсіне аласыздар ма?”ата-аналарға арналған сауалнама1.Балаңызда қиындықтар кездессе немесе ғашық болып қалғанда бұл жағдайды Сіз қалай байқадыңыз? а) ол өзі маған бұлтуралыайтты б) ол бұл туралы басқа жақын адамға хабарлады в) мен ана болғандықтан бұны сездім г) бұл туралы кездейсоқ біліп қалдым 2.Сіздің балаңыздың досы Сізді: а) екінші анасы сияқты сезінеді б) Сіз кіргенде үндемей қалады в) құрметпен, бірақ салқын қарайды г) құрметпен және сүйіспеншілікпен қарайды 3.Әдетте достарымен жиналатын орындарға балаңыз Сізді шақыра ма? а) кейде б) жоқ, ешқашан в) шақырды, бірақ мен келіспедім г) олардың жиналатынорны маған ұнамайды 4.Көптеген ата-аналарбалалары олардың заттарын тұтына (пайдалана) алатындығы жайлы шағымданады. Ал Сіздің жағдайыңызда: а) бұлай болмайды, себебіолар үшін бұлзаттармодадан шығып қалған б) бұлай болмайды, себебі оған сәйкес (шақ) келмейді в) мен әркез өз заттарымды оның шкафынаніздеуіме тура келеді г) рұқсат бермеймін, себебі әрбір адам өз затын пайдалануы қажет 5.Сіз балаңыздың телехабарлардың біріне қызығушылығын байқап қалдыңыз, Сіз: а) оған қызық нәрсенің мен үшін қызығы жоқ б) балаңыздан “саған бұл хабар ұнай ма?”- деп сұрайсыз в) ол бұл хабар жөнінде бір нәрсе айтар деп үміттенемін г) біраз уақыт мазмұнының егжей-тегжейін ұғуға тырысамын, ал содан кейін онымен бірге талқылаймын 6.Сіз балаңыз дүниеге келгеннен бері бірнеше рет былай дедіңіз: “біздің кезімізде бұлай ... болмаған”: а) 1 немесе 2 рет, бірақ мен бәрі өзгеретінін мойындаймын б) қаншама рет айтқаным тіпті есімде жоқ в) аз ғана, қайталай бергеннен ештеңеге жете алмаймын г) мен бұлай оған айтқан жоқпын Тестің қорытындысы: 4-6 рет “а” жауабы болса – ешбір күдіксіз Сіз жақсы ата-анасыз. Ең дұрысы Сіз сүйіспеншілік пен құрметтеу бірін-бірі өте жақсы толықтырады деп санайтын адамдардың қатарына жатасыз.
немесе одан аз “а” жауабы - өз балаңызбен тығыз қарым-қатынас орнатуыңыз қажет. Оның қызығушылығы, достары жөнінде көбірек білуге тырысыңыз.
IV. «Қолынан танып біл!» ойыныАта-аналар ортаға шығарылып, көздері байланады. Балалары қарсы бетте тұрады. Ата-ананың тапсырмасы көздері байланып тұрса да, сипап сезу арқылы өз балаларын тану. Бұл ойында отбасында ата-анамен бала қаншалықты жақын қарым-қатынаста екендігін анықталады.Талдау: 1.Сізге балаңызды табуға не көмектесті?2.Балаңыздың қолынан ұстағанда не сезіндіңіз?Релаксация «Ойға шомылу» жаттығуыНұсқау: Барлығымыз орындыққа еркінотырамыз. Терең демалып, жұмысқа дайындаламыз. Менің қойылған сұрағым бойынша өз жүрегіңізді тыңдап,жауаптарыңызды қағаз бетіне түсіріп яғни не суреттеп, нежазып отырыңыз.Сіз таза ауадаорманда қыдырып, демалып жүрмін деп ойлаңыз. Сіздің ойыңызша орман қандай? Күннің көзі бар ма? БелгіліСізге бұл жер ұнай ма? Сізкележатырсызбіркезде шөптің арасынанкілттікездестірдіңіз. Кілт қандай? Сізкілтті алдыңыз ба, әлде алмадыңыз ба? Бұлкілтсізге қуаныш әкелді ме? Сізосылайшакележатырсыз, алдыңызда забор яғни қоршауды көрдіңіз. Олқоршау қандай биікпе, әлде аласама? Оның материалы қандай? Ендісіз көрген осы қоршаудан өтуге тура келеді. Сіз өттіңіз бе? Қиындықтар кездестіме? Кележатырсыз алдыңыздағы жолда үңгір бар. Ол үңгір қандай үлкен бе, әлде кішкентайма? Бұл үңгірді қазған қандай аң екенін білдіңіз бе? Осылайша жүре жүре өзеннің жағалауына келдіңіз. Судың түсі қандай? Таза, мөлдірме? Судың астынантастары көріне ме, жоқ па? Осындай ұзақ жолдармен өте келе, сіз үйді көрдіңіз. Үйдің көлемі қандай екен? Үйге жақындай келеесіктегіжазуды оқыдыңыз. Ондабылайдепжазылыпты: «Бұл үй сіздікі» Сізесікті аштыңыз, үйге кірдіңіз. Жан жағыңызға қараңыз. Үй таза ма? Бұл үйде неше бөлме екен? Жалпы үй қандай екен? Сізсарайға келдіңіз. Сарай қандай? Бұлжерде не сақталған? Керектізат бар маекен? Ослайшасіз үйден де шықтыңыз. Сонымен алдыңызда теңіз көрінді. Теңіз қандай? Теңіз үстінде шағалалар шиқылдап ұшып жүр. Сіз олардың дауысын естідіңіз бе? Қазір қандай сезімдесіз? Сізкорабльді көрдіңіз. Олалсытама, әлде жақын жердеме? Оның түрі қандай?Сіз оған мінесізбе? Интерпретация.Орман– сіздің балалық шағыңыз. Кілт - кілтті алсаңыз өмірдегі барлық өзгерістерді дұрыс және пайдаңызға шешудібілесіз. Сіз өзгеріске дайынсыз. Сіздің қатып қалған қағидаңыз жоқ. Өзен – сіздің өміріңіздің ағысы. Қоршау – сіздің өмірдегі қиыншылықтарыңыздың көрініс. Үңгір– сіздің қабылдауыңыз. Егер үңгірді қарап, зерттеп ненің ізіекенін қараған болсаңыз, ондасізізденпаз, қызығушылығыңыз мол адамсыз. Үй – ол өзіңізсіз. Есіктегіжазба сіздің осы өмірдегі орныңыз. Сарай - біліміңіз, мәдениетіңіз, рухани құндылығыңыз. Шағала– бұл сіздің туған туыстарыңыз Теңіз – сіздің сезіміңіз Корабль – бүгінгі күнге дейінгі арманыңыз. Керібайланысорнату: Стикерлергежазу. Бұлтренингте не ұнады? Бұлтренингте не ұнамады? Бүгінгі кездесудің сіз үші
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз