Материалдар / Ата-анаға кері байланыс 1-сынып

Ата-анаға кері байланыс 1-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ата-анадан кері байланыс 1-сынып Педконсилиумда 1-сынып ата-аналарына осы үлгіде бейімделу анықтамасын бере отырып,ата-анадан кері байланыс ала аласыз.Пайдалы болсын!
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қазан 2023
488
7 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





























DAMU SCHOOL мектебі

Picture 1

2023-24 оқу жылы



Баланың мектепке бейімделу анықтамасы:

РИЗА өзіне – өзі қызмет ете алады. Қойылған талаптарды қабылдайды, тәртібі мектеп ережесіне сай. Оқу материалын қабылдауы жоғары. Зейіні тұрақты, ойлау қабілеті жоғары. Мінезі ашық, көңіл – күйі тұрақты.

Қоршаған орта туралы түсінігі жақсы, айналасындағы адамдармен тіл табысады, қарым - қатынасы жақсы, кішіпейіл. Сыныптан тыс шараларға белсене қатысады.

Пәннен де тапсырмаларды өздігінен орындай алады.
Математикадан 10 көлемінде сандарды оқып, қосып және азайта алады.
Әліппеден барлық әріптерді толық меңгерген. Сөздер мен сөйлемдерді тұтас жүргізіп оқиды. Сөздік қоры жас ерекшелігіне сай. Сауатты жазады, жазу дағдысы жақсы қалыптасқан.



Сынып жетекшісі:_______________________











Ата-ананың кері байланысы:

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



Ата-ана: ____________________________









Баланың мектепке бейімделу анықтамасы:



МИРАС қойылған талаптарды қабылдайды. Тәртібі мектеп ережесіне сай. Қоршаған орта туралы түсінігі бар, айналасындағы адамдармен, сыныптастарымен тіл табыса алады. Оқу материалын қабылдайды, зейіні тұрақты,сыныпта көңіл-күйі бірқалыпты. Заттар мен құбылыстарды ажыратады, оларды түсініп, өз бетімен жеткізуі баяу. Еске сақтау қабілеті жақсы деңгейде дамыған. Барлық пәндерді жақсы көреді, қызығады, белсенділігі артып келеді. Өздігінен тапсырмаларды орындайды.
Математикадан 10 көлеміндегі сандарды оқып қосып, азайта алады. Ауызша есептеу қабілеті жақсы. Сандардың толық жазылуын, оқылуын құрамын толық меңгерді.

Әліппеден барлық әріптерді толық меңгерген. Сөздер мен сөйлемдерді тұтас жүргізіп оқиды.
Жазу кезінде алмастыру, шатастыру сияқты әрекеттер кездеседі. Еске сақтау, қабылдау, ойлау қаблеттері жақсы дамыған.



Сынып жетекшісі:_______________________





Ата-ананың кері байланысы:



________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________





Ата-ана: ____________________________





Баланың мектепке бейімделу анықтамасы:



АИША қойылған талаптарды қабылдайды. Тәртібі мектеп ережесіне сай. Қоршаған орта туралы түсінігі бар, айналасындағы адамдармен, сыныптастарымен тіл табыса алады. Оқу материалын қабылдайды, зейіні тұрақты,сыныптағы көңіл-күйі тұрақталып келеді. Заттар мен құбылыстарды ажыратады.

Есте сақтау қабілеті шығармашылық қиялы жақсы дамыған.. Өздігінен тапсырмаларды орындауға үйреніп келеді.
Математикадан 10 көлеміндегі сандарды оқып қосып, азайта алады. Ауызша есептеу қабілеті жақсы. Сандардың толық жазылуын, оқылуын құрамын толық меңгерді.
Әліппеден әріптерді таниды. Жазу кезінде алмастыру, шатастыру сияқты әрекеттер кездеседі. Оқыған мәтіннің мазмұнын толық жеткізуі орташа.

Бейнелеу өнерінен, қол еңбегінен, және жапсырмалау жұмыстарын қызыға құлшына орындайды.



Сынып жетекшісі:_______________________





Ата-ананың кері байланысы:



________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________





Ата-ана: ____________________________







Баланың мектепке бейімделуі жайлы:

Әмина өзіне – өзі қызмет ете алады. Қойылған талаптарды қабылдайды, тәртібі мектеп ережесіне сай. Оқу материалын қабылдауы жоғары. Зейіні тұрақты, ойлау қабілеті жоғары. Мінезі ашық, көңіл – күйі тұрақты.

Қоршаған орта туралы түсінігі жақсы, айналасындағы адамдармен тіл табысады, қарым - қатынасы жақсы, кішіпейіл. Сыныптан тыс шараларға белсене қатысады.

Пәннен де тапсырмаларды өздігінен орындай алады.
Математикадан 10 көлемінде сандарды оқып, қосып және азайта алады.
Әліппеден барлық әріптерді толық меңгерген. Сөздер мен сөйлемдерді тұтас жүргізіп оқиды. Өз ойын толық жеткізе алады.

Сөздік қоры жас ерекшелігіне сай. Сауатты жазады, жазу дағдысы жақсы қалыптасып келеді.



Сынып жетекшісі:_______________________







Ата-ананың кері байланысы:



________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



Ата-ана: ____________________________





Баланың мектепке бейімделуі жайлы:



Амина өзіне – өзі қызмет ете алады. Қойылған талаптарды қабылдайды, тәртібі мектеп ережесіне сай. Оқу материалын қабылдауы жоғары. Зейіні тұрақты, ойлау қабілеті жоғары. Мінезі ашық, көңіл – күйі тұрақты.

Қоршаған орта туралы түсінігі жақсы, айналасындағы адамдармен тіл табысады, қарым - қатынасы жақсы, кішіпейіл. Сыныптан тыс шараларға белсене қатысады.

Пәннен де тапсырмаларды өздігінен орындай алады.
Математикадан 10 көлемінде сандарды оқып, қосып және азайта алады.
Әліппеден барлық әріптерді толық меңгерген. Сөздер мен сөйлемдерді буындап оқиды. Өз ойын толық жеткізе алады.

Сөздік қоры жас ерекшелігіне сай. Сауатты жазады, жазу дағдысы жақсы қалыптасқан.



Сынып жетекшісі:_______________________







Ата-ананың кері байланысы:



________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



Ата-ана: ____________________________





Баланың мектепке бейімделуі жайлы:

АЛИ қойылған талаптарды қабылдайды. Тәртібі мектеп ережесіне сай. Қоршаған орта туралы түсінігі бар, айналасындағы адамдармен, сыныптастарымен тіл табыса алады. Оқу материалын қабылдайды, зейіні тұрақталып келеді,сыныпта көңіл-күйі бірқалыпты. Заттар мен құбылыстарды ажыратады, өз ойын жеткізуі баяу.

Еске сақтау қабілеті шығармашылық қиялы жақсы деңгейде дамыған. Барлық пәндерді жақсы көреді, қызығады, белсенділік артырып келеді. Өздігінен тапсырмаларды орындайды.
Математикадан 10 көлеміндегі сандарды оқып қосып, азайта алады. Ауызша есептеу қабілеті өте жақсы. Сандардың жазылуында шатасады, оқылуын, құрамын толық меңгерген.

Әліппеден барлық әріптерді толық меңгерген. Сөздер мен сөйлемдерді буындап оқиды.
Жазу кезінде алмастыру, шатастыру сияқты әрекеттер кездеседі. Еске сақтау, қабылдау, ойлау қаблеттері дамыған.



Сынып жетекшісі:_______________________





Ата-ананың кері байланысы:



________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________





Ата-ана: ____________________________





Баланың мектепке бейімделуі жайлы:



НҰРТӨРЕ қойылған талаптарды қабылдайды. Тәртібі мектеп ережесіне сай. Қоршаған орта туралы түсінігі бар, айналасындағы адамдармен, сыныптастарымен тіл табыса алады. Оқу материалын қабылдайды, зейіні тұрақты,сыныпта көңіл-күйі бірқалыпты. Заттар мен құбылыстарды ажыратады, өз ойын жеткізуі баяу. Есте сақтау қабілеті жақсы деңгейде дамыған. Барлық пәндерді жақсы көреді, қызығады, белсенділік артырып келеді. Өздігінен тапсырмаларды орындайды.
Математикадан 10 көлеміндегі сандарды оқып қосып, азайта алады. Ауызша есептеу дағдысы қалыптасуда. Сандардың толық жазылуын, оқылуын құрамын толық меңгерді.

Әліппеден барлық әріптерді толық меңгерген. Сөздер мен сөйлемдерді буындап оқиды.
Жазу кезінде алмастыру, шатастыру сияқты әрекеттер кездеседі. Еске сақтау, қабылдау, ойлау қаблеттері жақсы дамып келеді.



Сынып жетекшісі:_______________________<

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ