Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ата-анаға кері байланыс 1-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
DAMU SCHOOL мектебі
2023-24 оқу жылы
Баланың мектепке бейімделу анықтамасы:
РИЗА өзіне – өзі қызмет ете алады. Қойылған талаптарды қабылдайды, тәртібі мектеп ережесіне сай. Оқу материалын қабылдауы жоғары. Зейіні тұрақты, ойлау қабілеті жоғары. Мінезі ашық, көңіл – күйі тұрақты.
Қоршаған орта туралы түсінігі жақсы, айналасындағы адамдармен тіл табысады, қарым - қатынасы жақсы, кішіпейіл. Сыныптан тыс шараларға белсене қатысады.
Пәннен де
тапсырмаларды өздігінен орындай
алады.
Математикадан
10
көлемінде сандарды оқып,
қосып және азайта
алады.
Әліппеден
барлық
әріптерді толық меңгерген. Сөздер мен сөйлемдерді тұтас жүргізіп
оқиды. Сөздік қоры жас
ерекшелігіне сай. Сауатты жазады, жазу дағдысы жақсы
қалыптасқан.
Сынып жетекшісі:_______________________
Ата-ананың кері байланысы:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ата-ана: ____________________________
Баланың мектепке бейімделу анықтамасы:
МИРАС
қойылған
талаптарды қабылдайды. Тәртібі мектеп ережесіне сай. Қоршаған орта
туралы түсінігі бар,
айналасындағы адамдармен, сыныптастарымен тіл табыса алады. Оқу
материалын қабылдайды, зейіні
тұрақты,сыныпта көңіл-күйі
бірқалыпты. Заттар мен
құбылыстарды ажыратады, оларды
түсініп,
өз
бетімен жеткізуі
баяу. Еске
сақтау қабілеті жақсы
деңгейде
дамыған. Барлық пәндерді жақсы көреді,
қызығады,
белсенділігі артып
келеді. Өздігінен
тапсырмаларды орындайды.
Математикадан
10
көлеміндегі сандарды оқып
қосып, азайта алады. Ауызша есептеу қабілеті жақсы. Сандардың толық
жазылуын, оқылуын құрамын толық
меңгерді.
Әліппеден
барлық
әріптерді толық меңгерген. Сөздер мен сөйлемдерді тұтас жүргізіп
оқиды.
Жазу кезінде
алмастыру, шатастыру сияқты әрекеттер кездеседі. Еске сақтау,
қабылдау, ойлау қаблеттері жақсы
дамыған.
Сынып жетекшісі:_______________________
Ата-ананың кері байланысы:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ата-ана: ____________________________
Баланың мектепке бейімделу анықтамасы:
АИША қойылған талаптарды қабылдайды. Тәртібі мектеп ережесіне сай. Қоршаған орта туралы түсінігі бар, айналасындағы адамдармен, сыныптастарымен тіл табыса алады. Оқу материалын қабылдайды, зейіні тұрақты,сыныптағы көңіл-күйі тұрақталып келеді. Заттар мен құбылыстарды ажыратады.
Есте сақтау
қабілеті шығармашылық қиялы
жақсы
дамыған..
Өздігінен тапсырмаларды
орындауға үйреніп
келеді.
Математикадан
10
көлеміндегі сандарды оқып
қосып, азайта алады. Ауызша есептеу қабілеті жақсы. Сандардың толық
жазылуын, оқылуын құрамын толық
меңгерді.
Әліппеден
әріптерді
таниды. Жазу кезінде алмастыру, шатастыру сияқты әрекеттер
кездеседі. Оқыған мәтіннің мазмұнын толық
жеткізуі
орташа.
Бейнелеу өнерінен, қол еңбегінен, және жапсырмалау жұмыстарын қызыға құлшына орындайды.
Сынып жетекшісі:_______________________
Ата-ананың кері байланысы:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ата-ана: ____________________________
Баланың мектепке бейімделуі жайлы:
Әмина өзіне – өзі қызмет ете алады. Қойылған талаптарды қабылдайды, тәртібі мектеп ережесіне сай. Оқу материалын қабылдауы жоғары. Зейіні тұрақты, ойлау қабілеті жоғары. Мінезі ашық, көңіл – күйі тұрақты.
Қоршаған орта туралы түсінігі жақсы, айналасындағы адамдармен тіл табысады, қарым - қатынасы жақсы, кішіпейіл. Сыныптан тыс шараларға белсене қатысады.
Пәннен де
тапсырмаларды өздігінен орындай
алады.
Математикадан
10
көлемінде сандарды оқып,
қосып және азайта
алады.
Әліппеден
барлық
әріптерді толық меңгерген. Сөздер мен сөйлемдерді тұтас жүргізіп
оқиды. Өз ойын
толық жеткізе
алады.
Сөздік қоры жас ерекшелігіне сай. Сауатты жазады, жазу дағдысы жақсы қалыптасып келеді.
Сынып жетекшісі:_______________________
Ата-ананың кері байланысы:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ата-ана: ____________________________
Баланың мектепке бейімделуі жайлы:
Амина өзіне – өзі қызмет ете алады. Қойылған талаптарды қабылдайды, тәртібі мектеп ережесіне сай. Оқу материалын қабылдауы жоғары. Зейіні тұрақты, ойлау қабілеті жоғары. Мінезі ашық, көңіл – күйі тұрақты.
Қоршаған орта туралы түсінігі жақсы, айналасындағы адамдармен тіл табысады, қарым - қатынасы жақсы, кішіпейіл. Сыныптан тыс шараларға белсене қатысады.
Пәннен де
тапсырмаларды өздігінен орындай
алады.
Математикадан
10
көлемінде сандарды оқып,
қосып және азайта
алады.
Әліппеден
барлық
әріптерді толық меңгерген. Сөздер мен
сөйлемдерді буындап
оқиды.
Өз ойын
толық жеткізе
алады.
Сөздік қоры жас ерекшелігіне сай. Сауатты жазады, жазу дағдысы жақсы қалыптасқан.
Сынып жетекшісі:_______________________
Ата-ананың кері байланысы:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ата-ана: ____________________________
Баланың мектепке бейімделуі жайлы:
АЛИ қойылған талаптарды қабылдайды. Тәртібі мектеп ережесіне сай. Қоршаған орта туралы түсінігі бар, айналасындағы адамдармен, сыныптастарымен тіл табыса алады. Оқу материалын қабылдайды, зейіні тұрақталып келеді,сыныпта көңіл-күйі бірқалыпты. Заттар мен құбылыстарды ажыратады, өз ойын жеткізуі баяу.
Еске сақтау
қабілеті шығармашылық қиялы
жақсы
деңгейде
дамыған. Барлық пәндерді жақсы көреді,
қызығады,
белсенділік артырып
келеді. Өздігінен
тапсырмаларды орындайды.
Математикадан
10
көлеміндегі сандарды оқып
қосып, азайта алады. Ауызша есептеу қабілеті өте жақсы. Сандардың
жазылуында
шатасады,
оқылуын,
құрамын толық
меңгерген.
Әліппеден
барлық
әріптерді толық меңгерген. Сөздер мен
сөйлемдерді буындап
оқиды.
Жазу кезінде
алмастыру, шатастыру сияқты әрекеттер кездеседі. Еске сақтау,
қабылдау, ойлау қаблеттері
дамыған.
Сынып жетекшісі:_______________________
Ата-ананың кері байланысы:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ата-ана: ____________________________
Баланың мектепке бейімделуі жайлы:
НҰРТӨРЕ
қойылған
талаптарды қабылдайды. Тәртібі мектеп ережесіне сай. Қоршаған орта
туралы түсінігі бар,
айналасындағы адамдармен, сыныптастарымен тіл табыса алады. Оқу
материалын қабылдайды, зейіні
тұрақты,сыныпта көңіл-күйі
бірқалыпты. Заттар мен
құбылыстарды ажыратады, өз ойын
жеткізуі баяу.
Есте сақтау
қабілеті жақсы
деңгейде
дамыған. Барлық пәндерді жақсы көреді,
қызығады,
белсенділік артырып
келеді. Өздігінен
тапсырмаларды орындайды.
Математикадан
10
көлеміндегі сандарды оқып
қосып, азайта алады. Ауызша есептеу
дағдысы
қалыптасуда. Сандардың
толық жазылуын, оқылуын құрамын толық
меңгерді.
Әліппеден
барлық
әріптерді толық меңгерген. Сөздер мен
сөйлемдерді буындап
оқиды.
Жазу кезінде
алмастыру, шатастыру сияқты әрекеттер кездеседі. Еске сақтау,
қабылдау, ойлау қаблеттері жақсы
дамып
келеді.
Сынып жетекшісі:_______________________<