7 а сыныбы Ата-аналар жиналысы
Тақырыбы: «Жас өспірімдер тәрбиесіндегі ата-ананың
ролі»
Мақсаты: « Ата-ананың бала тәрбиесіндегі ең бірінші жауапты
тұлға, әсіресе баланың жас өспірімдік шақтағы сырласы, ақылшысы,
дұрыс жолға бағыттай алатын жан ашыр адамы, досы екені
айту»
Тренинг: Шаттық шеңберіне тұру. Амандасу. Ата-аналар өз
баласының есімін айтып, не үшін сол атты қойғаны жөнінде тоқталып
өту.
Мұғалім : Қазіргі таңда қоғамда жас өспірімдер тарапынан
болып жатқан келеңсіздіктер туралы қысқаша айтып, статистикалық
мәліметтермен жалпы ата-аналарға баяндама жасайды.
Бейне баян көрсетіледі.
Ата-аналарды топқа бөлу. Тақтада «Қатал ата-ана» «Мейірімді
ата-ана» «Талапшыл ата-ана»
Әр қайсысы қандай ата-анаға жатады, соған стикер жапсырып
топтасады.
-
Топ « Жас өспірім деген кім?» портретін сомдайды
-
Топ « Жас өспірімдік шақта отбасында болатын келеңсіз
оқиғалар туралы» постер
-
Топ « Алдын алу шаралары» постер
Қортынды:
«Ойлау қабілеті шектеулі оқушы» , « Өсуге бейім
ойлау үлгісі бар оқушы» Осы екі мәселені түсініп, дұрыс әрекет
ететін ата ана- баланың ең жақын адамы болатыны ата-ана
түсінеді.
Ол дегеніңіз 12-13 жасқа дейін бала ата-ана
тарапынан болатын ескертулер, үнемі қайталанатын кемсіту сөздері,
зорлық-зомбылық естіп, көріп өскен оқушы 13-14 жасқа жеткенде
өзінің ішкі қалыптасқан мен ақымақпын,қолымнан ештеме келмейті, ,
мен ұсқынсызбын деген сиқты ішкі жан айқайымен әуреге түсіп сабаққа
деген ынтасы төмендеп өзін басқа тұсынан көрсетуге шешім қабылдауы
мүмкін.
Ал ата-ана тарапынан
үнемі қолдау алатын, түсіністікте өскен , мейірімділікте өскен
оқушы жас өспірімдік шақтан жақсы өтеді және өзін –өзі әрі қарай
дамыта береді .