Ата-аналар жиналысы Тақырыбы: "Мен бағалау туралы не білемін?"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ата-аналар жиналысы Тақырыбы: "Мен бағалау туралы не білемін?"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал оқушы, студент, мұғалім, ата-анаға да қажет деп ойлаймын. Өйткені жаңартылған білім мазмұны бойынша бағалау түбегейлі өзгерген. Критериалды бағалау және оның түрлері туралы ата-аналарға мағлұмат берілген, және жиналысты қалай жүргізудің коучинг жоспары көрсетілген. Кез келген сынып жетекші үлгі ретінде пайдалануына болады. Ата-анамен жұмыс-ол сынып жетекшінің тікелей міндеті. Үшбұрыш қағидасына сүйенсек, ата-ана, бала, мұғалім бір-бірімен жақсы қарым-қатынаста болып, кез келген мәселені біріге отырып шешетін болса, алынбайтын қамал жоқ екені бәрімізге мәлім.
Материалдың қысқаша нұсқасы



Коучинг жоспар

Ата-аналар жиналысы

Күні: Бастауыш сынып мұғалімі Боденбаева Бибинур Байсултановна


Тақырып: Мен бағалау туралы не білемін?

Мақсаты: Ата-аналар жаңартылған оқу бағдарламасымен танысады, бағалау туралы біледі.

Күтілетін нәтиже: - Жаңартылған бағдарлама туралы түсінік алады;

- Бағалау түрлерімен және электронды журналмен танысады;

- Баласының алған білімін болашақта орынды қолдана білуіне бағыт жасайды.

.

Негізгі идея: «Ата-ана, оқушы, мұғалім»

Сабақтың кезеңдері:

Тапсырма

Мақсат,нәтиже

Коуч сұрақтары

Қалыптастырушы бағалау

Ресурстар

І. Проблеманы айқындау

1

2

3

4

5

1.Ширату тапсырмасы

«Интервью алу»

-Аты-жөніңіз:

-Қай жерде жұмыс жасайсыз?

-Жұмысыңызда және жеке өміріңіздегі жетістіктеріңіз?

-Сізді сипаттайтын үш сын есім...

-Бос уақытыңызда немен шұғылданғанды ұнатасыз?

- Бір ғажап сәт туындаса нені үйренер едіңіз не болмаса не істер едіңіз?

2.Топқа бөлу.

-Балаңызды сабаққа шығарып саларда қандай жылы сөз айтасыз?

(сол айтылған сөздер бойынша топқа бөлу)

Ата-аналар бір-бірін таныстырады.




-Бұл тапсырма арқылы сіз не білдіңіз?


Коуч тарапынан қадағалау, ұсыныс жасау, қолдау жасау.

Интервью сұрақтары

ІІ Проблеманы шешу

1

2

3

4

5

3. Миға шабуыл

А) Бағалау дегеніміз не?

Ә) (өз еркімен 3 адамды сыртқа шығару) Қағаз сүлгі тарату, мұғалім басшылығымен көзді жұма отырып, қағазды бүктеу және бүгілген жерін ойықша етіп жырту. Сырттағы адамдар қағаздағы шыққан суретті бағалайды, түріне қарай, әдемілігіне қарай т.б.


4. «Анасы мен қызы арасындағы әңгіме»


5. Видеобейне көрсету.

«Критерийалды бағалау»

Электронды журнал туралы түсіндіру




Жаңартылған бағдарлама туралы қысқа мағлұмат беру. (сыныпқа, мектепке, ата-ана көзқарасын өзгертуге бағытталған әңгіме)









Қалыптастырушы және жиынтық бағалау туралы түсінік алады

Ата-ана ойын, пікірін тыңдау.

Мұғалім бағалау туралы қосымша мағлұмат береді.









Анасының ойы, қызының қылығы, баға беру Критерийалды бағалау туралы ойларын, қорытынды пікірлерін қағаз бетіне түсіру

Коуч тарапынан: жұмыс барысын қадағалау, ұсыныс жасау, әр жауапты талдап, оның ұтымды жақтарына тоқталу, мадақтау.






Сүлгі қағаз









Мәтін жазылған парақ

АКТ, интербелсенді тақта

А3 қағазы, маркер

ІІІ Проблема шешімін қорытындылау

1

2

3

4

5

Топ жұмысын бағалау кестесі

Әр топ мүшелеріне стикер беріледі.

Берілген стикерге өз ойларын жазады

Тапсырма: Бағалау туралы не білдіңіз?

Білемін, білгім келеді, білдім

Коуч тарапынан: пікірлерді талдау, бағалау , пікір айтады, кері байланыс беру, қорытындылау

Бағалау кестесі

Стикер

Рефлексия:Өзіңіздің мұғалімдік іс-тәжірбиеңізде оқытудың жаңа тәсілін ата-аналармен жұмыс барысында қалай қолданасыз?







-Аты-жөніңіз: ______________________________________________


-Қай жерде жұмыс жасайсыз?

___________________________________________________________


-Жұмысыңызда және жеке өміріңіздегі

жетістіктеріңіз? ____________________________________________

___________________________________________________________


-Сізді сипаттайтын үш сын есім _______________________________

___________________________________________________________


-Бос уақытыңызда немен шұғылданғанды ұнатасыз?

___________________________________________________________

___________________________________________________________

- Бір ғажап сәт туындаса нені үйренер едіңіз,

не болмаса не істер едіңіз?

___________________________________________________________

___________________________________________________________




-Аты-жөніңіз: ______________________________________________


-Қай жерде жұмыс жасайсыз?

___________________________________________________________


-Жұмысыңызда және жеке өміріңіздегі

жетістіктеріңіз? ____________________________________________

___________________________________________________________


-Сізді сипаттайтын үш сын есім _______________________________

___________________________________________________________


-Бос уақытыңызда немен шұғылданғанды ұнатасыз?

___________________________________________________________

___________________________________________________________

- Бір ғажап сәт туындаса нені үйренер едіңіз,

не болмаса не істер едіңіз?

___________________________________________________________

___________________________________________________________


















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
08.12.2018
1100
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі