Материалдар / Ата-аналар жиналысы Тақырыбы: "Мен бағалау туралы не білемін?"

Ата-аналар жиналысы Тақырыбы: "Мен бағалау туралы не білемін?"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал оқушы, студент, мұғалім, ата-анаға да қажет деп ойлаймын. Өйткені жаңартылған білім мазмұны бойынша бағалау түбегейлі өзгерген. Критериалды бағалау және оның түрлері туралы ата-аналарға мағлұмат берілген, және жиналысты қалай жүргізудің коучинг жоспары көрсетілген. Кез келген сынып жетекші үлгі ретінде пайдалануына болады. Ата-анамен жұмыс-ол сынып жетекшінің тікелей міндеті. Үшбұрыш қағидасына сүйенсек, ата-ана, бала, мұғалім бір-бірімен жақсы қарым-қатынаста болып, кез келген мәселені біріге отырып шешетін болса, алынбайтын қамал жоқ екені бәрімізге мәлім.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Желтоқсан 2018
918
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Коучинг жоспар

Ата-аналар жиналысы

Күні: Бастауыш сынып мұғалімі Боденбаева Бибинур Байсултановна


Тақырып: Мен бағалау туралы не білемін?

Мақсаты: Ата-аналар жаңартылған оқу бағдарламасымен танысады, бағалау туралы біледі.

Күтілетін нәтиже: - Жаңартылған бағдарлама туралы түсінік алады;

- Бағалау түрлерімен және электронды журналмен танысады;

- Баласының алған білімін болашақта орынды қолдана білуіне бағыт жасайды.

.

Негізгі идея: «Ата-ана, оқушы, мұғалім»

Сабақтың кезеңдері:

Тапсырма

Мақсат,нәтиже

Коуч сұрақтары

Қалыптастырушы бағалау

Ресурстар

І. Проблеманы айқындау

1

2

3

4

5

1.Ширату тапсырмасы

«Интервью алу»

-Аты-жөніңіз:

-Қай жерде жұмыс жасайсыз?

-Жұмысыңызда және жеке өміріңіздегі жетістіктеріңіз?

-Сізді сипаттайтын үш сын есім...

-Бос уақытыңызда немен шұғылданғанды ұнатасыз?

- Бір ғажап сәт туындаса нені үйренер едіңіз не болмаса не істер едіңіз?

2.Топқа бөлу.

-Балаңызды сабаққа шығарып саларда қандай жылы сөз айтасыз?

(сол айтылған сөздер бойынша топқа бөлу)

Ата-аналар бір-бірін таныстырады.




-Бұл тапсырма арқылы сіз не білдіңіз?


Коуч тарапынан қадағалау, ұсыныс жасау, қолдау жасау.

Интервью сұрақтары

ІІ Проблеманы шешу

1

2

3

4

5

3. Миға шабуыл

А) Бағалау дегеніміз не?

Ә) (өз еркімен 3 адамды сыртқа шығару) Қағаз сүлгі тарату, мұғалім басшылығымен көзді жұма отырып, қағазды бүктеу және бүгілген жерін ойықша етіп жырту. Сырттағы адамдар қағаздағы шыққан суретті бағалайды, түріне қарай, әдемілігіне қарай т.б.


4. «Анасы мен қызы арасындағы әңгіме»


5. Видеобейне көрсету.

«Критерийалды бағалау»

Электронды журнал туралы түсіндіру




Жаңартылған бағдарлама туралы қысқа мағлұмат беру. (сыныпқа, мектепке, ата-ана көзқарасын өзгертуге бағытталған әңгіме)









Қалыптастырушы және жиынтық бағалау туралы түсінік алады

Ата-ана ойын, пікірін тыңдау.

Мұғалім бағалау туралы қосымша мағлұмат береді.









Анасының ойы, қызының қылығы, баға беру Критерийалды бағалау туралы ойларын, қорытынды пікірлерін қағаз бетіне түсіру

Коуч тарапынан: жұмыс барысын қадағалау, ұсыныс жасау, әр жауапты талдап, оның ұтымды жақтарына тоқталу, мадақтау.






Сүлгі қағаз









Мәтін жазылған парақ

АКТ, интербелсенді тақта

А3 қағазы, маркер

ІІІ Проблема шешімін қорытындылау

1

2

3

4

5

Топ жұмысын бағалау кестесі

Әр топ мүшелеріне стикер беріледі.

Берілген стикерге өз ойларын жазады

Тапсырма: Бағалау туралы не білдіңіз?

Білемін, білгім келеді, білдім

Коуч тарапынан: пікірлерді талдау, бағалау , пікір айтады, кері байланыс беру, қорытындылау

Бағалау кестесі

Стикер

Рефлексия:Өзіңіздің мұғалімдік іс-тәжірбиеңізде оқытудың жаңа тәсілін ата-аналармен жұмыс барысында қалай қолданасыз?







-Аты-жөніңіз: ______________________________________________


-Қай жерде жұмыс жасайсыз?

___________________________________________________________


-Жұмысыңызда және жеке өміріңіздегі

жетістіктеріңіз? ____________________________________________

___________________________________________________________


-Сізді сипаттайтын үш сын есім _______________________________

___________________________________________________________


-Бос уақытыңызда немен шұғылданғанды ұнатасыз?

___________________________________________________________

___________________________________________________________

- Бір ғажап сәт туындаса нені үйренер едіңіз,

не болмаса не істер едіңіз?

___________________________________________________________

___________________________________________________________




-Аты-жөніңіз: ______________________________________________


-Қай жерде жұмыс жасайсыз?

___________________________________________________________


-Жұмысыңызда және жеке өміріңіздегі

жетістіктеріңіз? ____________________________________________

___________________________________________________________


-Сізді сипаттайтын үш сын есім _______________________________

___________________________________________________________


-Бос уақытыңызда немен шұғылданғанды ұнатасыз?

___________________________________________________________

___________________________________________________________

- Бір ғажап сәт туындаса нені үйренер едіңіз,

не болмаса не істер едіңіз?

___________________________________________________________

___________________________________________________________


















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ