Коучинг жоспар
Ата-аналар жиналысы
Күні: Бастауыш сынып мұғалімі Боденбаева Бибинур Байсултановна
Тақырып: Мен бағалау туралы не білемін?
Мақсаты: Ата-аналар жаңартылған оқу бағдарламасымен танысады, бағалау туралы біледі.
Күтілетін нәтиже: - Жаңартылған бағдарлама туралы түсінік алады;
- Бағалау түрлерімен және электронды журналмен танысады;
- Баласының алған білімін болашақта орынды қолдана білуіне бағыт жасайды.
.
Негізгі идея: «Ата-ана, оқушы, мұғалім»
Сабақтың кезеңдері:
|
Тапсырма |
Мақсат,нәтиже |
Коуч сұрақтары |
Қалыптастырушы бағалау |
Ресурстар |
||||
|
І. Проблеманы айқындау |
||||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||||
|
1.Ширату тапсырмасы «Интервью алу» -Аты-жөніңіз: -Қай жерде жұмыс жасайсыз? -Жұмысыңызда және жеке өміріңіздегі жетістіктеріңіз? -Сізді сипаттайтын үш сын есім... -Бос уақытыңызда немен шұғылданғанды ұнатасыз? - Бір ғажап сәт туындаса нені үйренер едіңіз не болмаса не істер едіңіз? 2.Топқа бөлу. -Балаңызды сабаққа шығарып саларда қандай жылы сөз айтасыз? (сол айтылған сөздер бойынша топқа бөлу) |
Ата-аналар бір-бірін таныстырады. |
-Бұл тапсырма арқылы сіз не білдіңіз? |
Коуч тарапынан қадағалау, ұсыныс жасау, қолдау жасау. |
Интервью сұрақтары |
||||
|
ІІ Проблеманы шешу |
||||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||||
|
3. Миға шабуыл А) Бағалау дегеніміз не? Ә) (өз еркімен 3 адамды сыртқа шығару) Қағаз сүлгі тарату, мұғалім басшылығымен көзді жұма отырып, қағазды бүктеу және бүгілген жерін ойықша етіп жырту. Сырттағы адамдар қағаздағы шыққан суретті бағалайды, түріне қарай, әдемілігіне қарай т.б. 4. «Анасы мен қызы арасындағы әңгіме» 5. Видеобейне көрсету. «Критерийалды бағалау» Электронды журнал туралы түсіндіру |
Жаңартылған бағдарлама туралы қысқа мағлұмат беру. (сыныпқа, мектепке, ата-ана көзқарасын өзгертуге бағытталған әңгіме)
Қалыптастырушы және жиынтық бағалау туралы түсінік алады |
Ата-ана ойын, пікірін тыңдау. Мұғалім бағалау туралы қосымша мағлұмат береді.
Анасының ойы, қызының қылығы, баға беру Критерийалды бағалау туралы ойларын, қорытынды пікірлерін қағаз бетіне түсіру |
Коуч тарапынан: жұмыс барысын қадағалау, ұсыныс жасау, әр жауапты талдап, оның ұтымды жақтарына тоқталу, мадақтау. |
Сүлгі қағаз Мәтін жазылған парақ АКТ, интербелсенді тақта А3 қағазы, маркер |
||||
|
ІІІ Проблема шешімін қорытындылау |
||||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||||
|
Топ жұмысын бағалау кестесі Әр топ мүшелеріне стикер беріледі. |
Берілген стикерге өз ойларын жазады |
Тапсырма: Бағалау туралы не білдіңіз? Білемін, білгім келеді, білдім |
Коуч тарапынан: пікірлерді талдау, бағалау , пікір айтады, кері байланыс беру, қорытындылау |
Бағалау кестесі Стикер |
||||
|
Рефлексия:Өзіңіздің мұғалімдік іс-тәжірбиеңізде оқытудың жаңа тәсілін ата-аналармен жұмыс барысында қалай қолданасыз? |
|
|
|
|
||||
|
-Аты-жөніңіз: ______________________________________________ -Қай жерде жұмыс жасайсыз? ___________________________________________________________ -Жұмысыңызда және жеке өміріңіздегі жетістіктеріңіз? ____________________________________________ ___________________________________________________________ -Сізді сипаттайтын үш сын есім _______________________________ ___________________________________________________________ -Бос уақытыңызда немен шұғылданғанды ұнатасыз? ___________________________________________________________ ___________________________________________________________ - Бір ғажап сәт туындаса нені үйренер едіңіз, не болмаса не істер едіңіз? ___________________________________________________________ ___________________________________________________________ |
-Аты-жөніңіз: ______________________________________________ -Қай жерде жұмыс жасайсыз? ___________________________________________________________ -Жұмысыңызда және жеке өміріңіздегі жетістіктеріңіз? ____________________________________________ ___________________________________________________________ -Сізді сипаттайтын үш сын есім _______________________________ ___________________________________________________________ -Бос уақытыңызда немен шұғылданғанды ұнатасыз? ___________________________________________________________ ___________________________________________________________ - Бір ғажап сәт туындаса нені үйренер едіңіз, не болмаса не істер едіңіз? ___________________________________________________________ ___________________________________________________________
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ата-аналар жиналысы Тақырыбы: "Мен бағалау туралы не білемін?"
Ата-аналар жиналысы Тақырыбы: "Мен бағалау туралы не білемін?"
Коучинг жоспар
Ата-аналар жиналысы
Күні: Бастауыш сынып мұғалімі Боденбаева Бибинур Байсултановна
Тақырып: Мен бағалау туралы не білемін?
Мақсаты: Ата-аналар жаңартылған оқу бағдарламасымен танысады, бағалау туралы біледі.
Күтілетін нәтиже: - Жаңартылған бағдарлама туралы түсінік алады;
- Бағалау түрлерімен және электронды журналмен танысады;
- Баласының алған білімін болашақта орынды қолдана білуіне бағыт жасайды.
.
Негізгі идея: «Ата-ана, оқушы, мұғалім»
Сабақтың кезеңдері:
|
Тапсырма |
Мақсат,нәтиже |
Коуч сұрақтары |
Қалыптастырушы бағалау |
Ресурстар |
||||
|
І. Проблеманы айқындау |
||||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||||
|
1.Ширату тапсырмасы «Интервью алу» -Аты-жөніңіз: -Қай жерде жұмыс жасайсыз? -Жұмысыңызда және жеке өміріңіздегі жетістіктеріңіз? -Сізді сипаттайтын үш сын есім... -Бос уақытыңызда немен шұғылданғанды ұнатасыз? - Бір ғажап сәт туындаса нені үйренер едіңіз не болмаса не істер едіңіз? 2.Топқа бөлу. -Балаңызды сабаққа шығарып саларда қандай жылы сөз айтасыз? (сол айтылған сөздер бойынша топқа бөлу) |
Ата-аналар бір-бірін таныстырады. |
-Бұл тапсырма арқылы сіз не білдіңіз? |
Коуч тарапынан қадағалау, ұсыныс жасау, қолдау жасау. |
Интервью сұрақтары |
||||
|
ІІ Проблеманы шешу |
||||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||||
|
3. Миға шабуыл А) Бағалау дегеніміз не? Ә) (өз еркімен 3 адамды сыртқа шығару) Қағаз сүлгі тарату, мұғалім басшылығымен көзді жұма отырып, қағазды бүктеу және бүгілген жерін ойықша етіп жырту. Сырттағы адамдар қағаздағы шыққан суретті бағалайды, түріне қарай, әдемілігіне қарай т.б. 4. «Анасы мен қызы арасындағы әңгіме» 5. Видеобейне көрсету. «Критерийалды бағалау» Электронды журнал туралы түсіндіру |
Жаңартылған бағдарлама туралы қысқа мағлұмат беру. (сыныпқа, мектепке, ата-ана көзқарасын өзгертуге бағытталған әңгіме)
Қалыптастырушы және жиынтық бағалау туралы түсінік алады |
Ата-ана ойын, пікірін тыңдау. Мұғалім бағалау туралы қосымша мағлұмат береді.
Анасының ойы, қызының қылығы, баға беру Критерийалды бағалау туралы ойларын, қорытынды пікірлерін қағаз бетіне түсіру |
Коуч тарапынан: жұмыс барысын қадағалау, ұсыныс жасау, әр жауапты талдап, оның ұтымды жақтарына тоқталу, мадақтау. |
Сүлгі қағаз Мәтін жазылған парақ АКТ, интербелсенді тақта А3 қағазы, маркер |
||||
|
ІІІ Проблема шешімін қорытындылау |
||||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||||
|
Топ жұмысын бағалау кестесі Әр топ мүшелеріне стикер беріледі. |
Берілген стикерге өз ойларын жазады |
Тапсырма: Бағалау туралы не білдіңіз? Білемін, білгім келеді, білдім |
Коуч тарапынан: пікірлерді талдау, бағалау , пікір айтады, кері байланыс беру, қорытындылау |
Бағалау кестесі Стикер |
||||
|
Рефлексия:Өзіңіздің мұғалімдік іс-тәжірбиеңізде оқытудың жаңа тәсілін ата-аналармен жұмыс барысында қалай қолданасыз? |
|
|
|
|
||||
|
-Аты-жөніңіз: ______________________________________________ -Қай жерде жұмыс жасайсыз? ___________________________________________________________ -Жұмысыңызда және жеке өміріңіздегі жетістіктеріңіз? ____________________________________________ ___________________________________________________________ -Сізді сипаттайтын үш сын есім _______________________________ ___________________________________________________________ -Бос уақытыңызда немен шұғылданғанды ұнатасыз? ___________________________________________________________ ___________________________________________________________ - Бір ғажап сәт туындаса нені үйренер едіңіз, не болмаса не істер едіңіз? ___________________________________________________________ ___________________________________________________________ |
-Аты-жөніңіз: ______________________________________________ -Қай жерде жұмыс жасайсыз? ___________________________________________________________ -Жұмысыңызда және жеке өміріңіздегі жетістіктеріңіз? ____________________________________________ ___________________________________________________________ -Сізді сипаттайтын үш сын есім _______________________________ ___________________________________________________________ -Бос уақытыңызда немен шұғылданғанды ұнатасыз? ___________________________________________________________ ___________________________________________________________ - Бір ғажап сәт туындаса нені үйренер едіңіз, не болмаса не істер едіңіз? ___________________________________________________________ ___________________________________________________________
|
шағым қалдыра аласыз













