Ата-аналар жиналысына арналған тренингтер
1."Үлгілі ата-ана боламын ба?» психологиялық жаттығуы.
Мақсаты: ата-аналар үшін жағымды орта орнату, тәрбие берудің жолдарын көрсету.
Ата-аналар шеңбер құрып тұрады, мұғалім де шеңберде тұрып ата-аналар үшін сөздерді оқып, қимылдарды істетеді.
Мұғалімнің сөзі. «Құрметті ата-аналар, егер сіз осы айтқандармен келіссеңіз, белгілі бір қимылдарды орындайсыз:
-
Егер сіздің отбасыңызда анда-санда балаңыздың сізге бағынбай, айтқаныңызды орындамаса, онда шапалақтаңыз.
(Жалғасы бар)
2.«Ата-ана портреті» тренингі
Мақсаты: ата-ананың бала тәрбиелеуде қажетті жақсы қасиеттердің маңызын түсінуін қамтамасыз ету.
Тренингтің барысы.
Жүргізілуі жолы.
Психолог немесе мұғалім ата-аналардың бойларындағы жақсы және жаман қасиеттерін қағаз бетіне түсірулерін сұрайды. Егер қиын болса, онда мынандай қасиеттерді экранға шығарып қоюға болады: Жақсы қасиеттер - «Еңбекқорлық», «Адалдық», «Сенімділік», «Мақсаткерлік», «Елгезектік», «Мейірімділік», «Батылдық», «Көрегендік», «Позитивті ойлау», т.б.; жаман қасеиттер – «Жұмысбастылық», «Жалқаулық», «Еріншектік», «Сенімсіздік», «Уәдеде тұрмау», «Дөрекілік», «Немқұрайлылық», «Кінәлі сезіну», т. б.
(жалғасы бар).
Тренингті қорытындылау. Мұғалімнің кейіпкерге сұрақтары:
-
Осы тренинг сізге қандай ой салды?
-
Сіз артқа құлағанда қандай күйде болдыңыз?
-
Балаңызды тәрбиелеуде қандай қателер жіберетініңізді, неге көңіл бөлу керектігін түсіндіңіз бе?
3.«Тыйым салу салдары» жаттығуы.
Мақсаты: тыйым салудың балаға әсерін ата-анаға білдірту.
Жаттығу барысы. Ортаға бір ата-ана шығып, орындыққа отырады. Қалғандары оған таянып, нені тыйым салатынын айтады. Мысалы, «айқайлама» деп, аузын лентамен байлап кетеді, келесі ата-ана «жүгірме» деп, аяғын, «қозғалмай отыр» деп, иығы мен қолын байлайлайды. (Жалғасы бар).
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ата-аналар жиналысына арналған тренингтер.
Ата-аналар жиналысына арналған тренингтер.
Ата-аналар жиналысына арналған тренингтер
1."Үлгілі ата-ана боламын ба?» психологиялық жаттығуы.
Мақсаты: ата-аналар үшін жағымды орта орнату, тәрбие берудің жолдарын көрсету.
Ата-аналар шеңбер құрып тұрады, мұғалім де шеңберде тұрып ата-аналар үшін сөздерді оқып, қимылдарды істетеді.
Мұғалімнің сөзі. «Құрметті ата-аналар, егер сіз осы айтқандармен келіссеңіз, белгілі бір қимылдарды орындайсыз:
-
Егер сіздің отбасыңызда анда-санда балаңыздың сізге бағынбай, айтқаныңызды орындамаса, онда шапалақтаңыз.
(Жалғасы бар)
2.«Ата-ана портреті» тренингі
Мақсаты: ата-ананың бала тәрбиелеуде қажетті жақсы қасиеттердің маңызын түсінуін қамтамасыз ету.
Тренингтің барысы.
Жүргізілуі жолы.
Психолог немесе мұғалім ата-аналардың бойларындағы жақсы және жаман қасиеттерін қағаз бетіне түсірулерін сұрайды. Егер қиын болса, онда мынандай қасиеттерді экранға шығарып қоюға болады: Жақсы қасиеттер - «Еңбекқорлық», «Адалдық», «Сенімділік», «Мақсаткерлік», «Елгезектік», «Мейірімділік», «Батылдық», «Көрегендік», «Позитивті ойлау», т.б.; жаман қасеиттер – «Жұмысбастылық», «Жалқаулық», «Еріншектік», «Сенімсіздік», «Уәдеде тұрмау», «Дөрекілік», «Немқұрайлылық», «Кінәлі сезіну», т. б.
(жалғасы бар).
Тренингті қорытындылау. Мұғалімнің кейіпкерге сұрақтары:
-
Осы тренинг сізге қандай ой салды?
-
Сіз артқа құлағанда қандай күйде болдыңыз?
-
Балаңызды тәрбиелеуде қандай қателер жіберетініңізді, неге көңіл бөлу керектігін түсіндіңіз бе?
3.«Тыйым салу салдары» жаттығуы.
Мақсаты: тыйым салудың балаға әсерін ата-анаға білдірту.
Жаттығу барысы. Ортаға бір ата-ана шығып, орындыққа отырады. Қалғандары оған таянып, нені тыйым салатынын айтады. Мысалы, «айқайлама» деп, аузын лентамен байлап кетеді, келесі ата-ана «жүгірме» деп, аяғын, «қозғалмай отыр» деп, иығы мен қолын байлайлайды. (Жалғасы бар).
шағым қалдыра аласыз













