Ата-аналар жиналысына
арналған тренингтер
1."Үлгілі ата-ана боламын
ба?» психологиялық жаттығуы.
Мақсаты: ата-аналар үшін
жағымды орта орнату, тәрбие берудің жолдарын
көрсету.
Ата-аналар шеңбер құрып
тұрады, мұғалім де шеңберде тұрып ата-аналар үшін сөздерді оқып,
қимылдарды істетеді.
Мұғалімнің сөзі. «Құрметті
ата-аналар, егер сіз осы айтқандармен келіссеңіз, белгілі бір
қимылдарды орындайсыз:
(Жалғасы
бар)
2.«Ата-ана портреті»
тренингі
Мақсаты: ата-ананың бала
тәрбиелеуде қажетті жақсы қасиеттердің маңызын түсінуін қамтамасыз
ету.
Тренингтің
барысы.
Жүргізілуі
жолы.
Психолог немесе мұғалім
ата-аналардың бойларындағы жақсы және жаман қасиеттерін қағаз
бетіне түсірулерін сұрайды. Егер қиын болса, онда мынандай
қасиеттерді экранға шығарып қоюға болады: Жақсы қасиеттер -
«Еңбекқорлық», «Адалдық», «Сенімділік», «Мақсаткерлік»,
«Елгезектік», «Мейірімділік», «Батылдық», «Көрегендік», «Позитивті
ойлау», т.б.; жаман қасеиттер – «Жұмысбастылық», «Жалқаулық»,
«Еріншектік», «Сенімсіздік», «Уәдеде тұрмау», «Дөрекілік»,
«Немқұрайлылық», «Кінәлі сезіну», т. б.
(жалғасы
бар).
Тренингті қорытындылау.
Мұғалімнің кейіпкерге сұрақтары:
-
Осы тренинг сізге қандай ой
салды?
-
Сіз артқа құлағанда қандай
күйде болдыңыз?
-
Балаңызды тәрбиелеуде қандай
қателер жіберетініңізді, неге көңіл бөлу керектігін түсіндіңіз
бе?
3.«Тыйым салу салдары»
жаттығуы.
Мақсаты: тыйым салудың балаға
әсерін ата-анаға білдірту.
Жаттығу барысы. Ортаға бір
ата-ана шығып, орындыққа отырады. Қалғандары оған таянып, нені
тыйым салатынын айтады. Мысалы, «айқайлама» деп, аузын лентамен
байлап кетеді, келесі ата-ана «жүгірме» деп, аяғын, «қозғалмай
отыр» деп, иығы мен қолын байлайлайды. (Жалғасы
бар).