Ата - аналар жиналысы: Баланың балабақшаға
бейімделуі.
Мақсаты: Бала тәрбиесіндегі балабақша мен
отбасы ынтымақтастығын нығайту. Балалардың мінез - құлқы, бейімі,
қызығушылығы, мүмкіндігін т. б. тереңірек зерттеу. Ата - ана, бала,
тәрбиеші үштігі арасында өзара сенім мен сыйластық орнауына ықпал
ету. Бала тәрбиесіндегі ата - ананың алатын орнының ерекше
екендігін түсіндіру; Отбасы мүшелінің арасындағы бауырмалдық,
қайырымдылық, достық қарым - қатынасты
қалыптастыру;
Жоспар
1. Кіріспе
сөз
2. Тренинг:
«Кел танысайық!»
3. Балабақшаның
күн тәртібі
4. « Алғашқы
қадам» бағдарламасы (слайд)
5. Баланың
балабақшаға бейімделуі (баяндама
оқу).
6. Ата - ана
мен балаға байланысты ситуация
шешу.
7. Сұрақтарға
жауап беру
8. Ата - аналар
комитетін сайлау.
9. Сұрақ -
жауап алмасу.
10.
Қорытынды.
Балабақша меңгерушісі Айгүл Қоныспайқызы
Насиловаға сөз беру.
Тәрбиеші:
Құрметті ата -
аналар! Сіздерді біздің балабақшада көргенімізге қуаныштымыз. Жел
бесіктен, жер бесікке дейінгі адам өміріндегі тәрбиенің ұйытқысы
ата - ана мен балабақша. Болашақ десек те, келешек десе де бала -
ұрпақ деген мағынаны
білдіреді.
Адамның өзге
тіршілік иесінен айырмашылығы – дүниеге перзент әкелген соң, оның
болашағын ойлау, адам етіп
тәрбиелеу.
Бала тәрбиесі –
бір отбасының ғана емес, бүкіл қоғамның мемлекеттік абыройлы
міндеті. Кезінде Әл Фараби бабамыз «Ғылым емес, ең алдымен тәрбиеге
көңіл бөлу керек, тәрбиесіз адамға ғылым баянды болмайды» - демеп
пе еді. Осыған орай бүкіл ата - ана тәрбиеге бет бұруы керек. Ұрпақ
тәрбиесіне мүдделі екендігін ата - аналар іс - жүзінде дәлелдеп
отырулары тиіс. Міне осындай ынтымақ бірлігінде ғана ойдағыдай
нәтиже берері ақиқат. Олай болса біз сіздермен ең алдымен танысып
алайық.
Тренинг: «Кел
танысайық!»
Ата - аналар
шеңбер құрып тұрады. «Менің есімім.... мен... анасымын (әкесімін).
Өз баласы туралы айта кету. Сіздермен танысқаныма қуаныштымын»- деп
жұмсақ ойыншықты көрші тұрған ата - анаға беріп, әр бір ата - ана
өзін таныстырып шығады.