|
Пән: Қазақтілі Т2 |
Бөлім:I.Отан отбасынан басталады |
|||||
|
Күні : |
Педагогтіңаты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: Ата-анамды үлгі тұтамын |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
6.4.1.1 - мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, мінездеме жазу 6.5.1.1 - мәтіндерден деректі және дерексіз зат, көптік мәнді есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану |
|||||
|
Сабақтыңмақсаты: |
Барлық оқушылар:Мәтіндерден деректі және дерексіз зат есімдермен жұмыс жасай алады, мінездеме жаза алады; |
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Бала,қамқор, ана, мейірім, үлгі, түсіністік,отбасы |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы (5 минут) |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) Оқушылардыңбір-бірінежақсытілекайтуарқылыжағымдыахуалқалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. |
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
|||
|
Сабақтың ортасы (6-37 минут)
|
Жазылым 2-тапсырма Мәтіндегі сын есімдерді тауып, түрлерін ажырат. Айтылым. 7-тапсырма Жоспар бойынша мәтінді мазмұнда. Көптік мәнді есімдерді қолдан. Жазылым 8-тапсырма Cөздерден сөйлем құра. Дерексіз зат есімдерді тап. Үлгі:Әкем мен анамөтебалажан. Тыңдалым 9-тапсырма Диалогті тыңда. Сұраққа жауап бер. «Ыстық орындық -1, 2» әдісі Оқытуда оқушы белсенділігін арттыру, әр оқушының мүмкіндіктерін, қабілеттерін, қызығушылықтарын анықтау. |
Мәтіндегі сын есімдерді тауып, түрлерін ажыратады;
Жоспар бойынша мәтінді мазмұндайды; Көптік мәнді есімдерді қолданады; 1. Менің отбасым 2. Ата-анамның қызметі 3. Отбасындағы түсіністік 4. Ата-ана өнегесі
Сөздер:үлгі тұтамын, балажан, өзімшіл, жауапкершілік, қатал, талап, қолдайды, түсінеді. -Сөздерді пайдаланып, сөйлем құрайды; -Дерексіз зат есімдерді табады;
1. Сөйлесіп отырған — кімдер? 2. Олар кімді үлгі тұтады? 3. Кім әкесі туралы айтты? Оның әкесі — қандай адам? 4. Кіманасытуралыайтты? Оныңанасы — қандайадам? Оқушылардың сұрақ қою дағдысы қалыптасады және сұрақ қою арқылы өзара ашық пікірлеседі. |
Өзара бағалау: «Өте жақсы», «Жақсы», «Талпын» Дескриптор Жоспар бойынша мәтінді мазмұндайды; Көптік мәнді есімдерді қолданады; 1. Менің отбасым 2. Ата-анамның қызметі 3. Отбасындағы түсіністік 4. Ата-ана өнегесі
«Бас бармақ»
Сыныптағы кез-келген оқушыны «Ыстық орындыққа» отыруға шақырады. Ең маңыздысы – өз еркімен шығу.Оқушы ортада тұрған үстелге отырып тапсырма бойынша қойылған сұрақтарына жауап береді. Берілген тапсырмаға байланысты қойылған сұрақтарға жылдам жауап беру қажеттігін мұғалім түсіндіреді. Сұраққа жауап бере алмаған жағдайда «күйді» деп ескерту беріледі. Осылайша бес немесе алты оқушы «Ыстық орындыққа» отыру арқылы үй жұмысын немесе жаңа сабақты қорытындылауға бойынша сұрақтарға жауап береді. 2-ші нұсқа бойынша «Ыстық орындыққа» отырған оқушы сұрақтар қоя алады. Ауызша кері байланыс беру. Жақсы! Тамаша! |
Оқулық 15бет
Оқулық 15 бет |
||
|
Сабақтың соңы 3 минут |
Үй тапсырмасын беру : 16 бет.10-тапсырма |
|
||||
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
||||
|
Бағалау |
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ата-анамды үлгі тұтамын
Ата-анамды үлгі тұтамын
|
Пән: Қазақтілі Т2 |
Бөлім:I.Отан отбасынан басталады |
|||||
|
Күні : |
Педагогтіңаты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: Ата-анамды үлгі тұтамын |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
6.4.1.1 - мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, мінездеме жазу 6.5.1.1 - мәтіндерден деректі және дерексіз зат, көптік мәнді есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану |
|||||
|
Сабақтыңмақсаты: |
Барлық оқушылар:Мәтіндерден деректі және дерексіз зат есімдермен жұмыс жасай алады, мінездеме жаза алады; |
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Бала,қамқор, ана, мейірім, үлгі, түсіністік,отбасы |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы (5 минут) |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) Оқушылардыңбір-бірінежақсытілекайтуарқылыжағымдыахуалқалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. |
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
|||
|
Сабақтың ортасы (6-37 минут)
|
Жазылым 2-тапсырма Мәтіндегі сын есімдерді тауып, түрлерін ажырат. Айтылым. 7-тапсырма Жоспар бойынша мәтінді мазмұнда. Көптік мәнді есімдерді қолдан. Жазылым 8-тапсырма Cөздерден сөйлем құра. Дерексіз зат есімдерді тап. Үлгі:Әкем мен анамөтебалажан. Тыңдалым 9-тапсырма Диалогті тыңда. Сұраққа жауап бер. «Ыстық орындық -1, 2» әдісі Оқытуда оқушы белсенділігін арттыру, әр оқушының мүмкіндіктерін, қабілеттерін, қызығушылықтарын анықтау. |
Мәтіндегі сын есімдерді тауып, түрлерін ажыратады;
Жоспар бойынша мәтінді мазмұндайды; Көптік мәнді есімдерді қолданады; 1. Менің отбасым 2. Ата-анамның қызметі 3. Отбасындағы түсіністік 4. Ата-ана өнегесі
Сөздер:үлгі тұтамын, балажан, өзімшіл, жауапкершілік, қатал, талап, қолдайды, түсінеді. -Сөздерді пайдаланып, сөйлем құрайды; -Дерексіз зат есімдерді табады;
1. Сөйлесіп отырған — кімдер? 2. Олар кімді үлгі тұтады? 3. Кім әкесі туралы айтты? Оның әкесі — қандай адам? 4. Кіманасытуралыайтты? Оныңанасы — қандайадам? Оқушылардың сұрақ қою дағдысы қалыптасады және сұрақ қою арқылы өзара ашық пікірлеседі. |
Өзара бағалау: «Өте жақсы», «Жақсы», «Талпын» Дескриптор Жоспар бойынша мәтінді мазмұндайды; Көптік мәнді есімдерді қолданады; 1. Менің отбасым 2. Ата-анамның қызметі 3. Отбасындағы түсіністік 4. Ата-ана өнегесі
«Бас бармақ»
Сыныптағы кез-келген оқушыны «Ыстық орындыққа» отыруға шақырады. Ең маңыздысы – өз еркімен шығу.Оқушы ортада тұрған үстелге отырып тапсырма бойынша қойылған сұрақтарына жауап береді. Берілген тапсырмаға байланысты қойылған сұрақтарға жылдам жауап беру қажеттігін мұғалім түсіндіреді. Сұраққа жауап бере алмаған жағдайда «күйді» деп ескерту беріледі. Осылайша бес немесе алты оқушы «Ыстық орындыққа» отыру арқылы үй жұмысын немесе жаңа сабақты қорытындылауға бойынша сұрақтарға жауап береді. 2-ші нұсқа бойынша «Ыстық орындыққа» отырған оқушы сұрақтар қоя алады. Ауызша кері байланыс беру. Жақсы! Тамаша! |
Оқулық 15бет
Оқулық 15 бет |
||
|
Сабақтың соңы 3 минут |
Үй тапсырмасын беру : 16 бет.10-тапсырма |
|
||||
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
||||
|
Бағалау |
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. |
|||||
шағым қалдыра аласыз

















