Білім беру саласы : Қатынас.
Бөлімі : Көркем әдебиет.
Тақырыбы :Ә. Табылдиев өлеңін « Бағдаршам» жаттау.
Мақсаты :Білімділік : Өлең мағынасын түсініп ,оны еске сақтауға үйрету.
Дамытушылық : Балаларды сызба арқылы тақпақ жатауға дағдыларын жаттықтыру.
Тәрбиелік : Балаларды жол ережесін сақтауға тәрбиелеу.
Көрнекілік : бағдаршам суреті, жол суреті.
Сөздік жұмыс : жүрме жолға таласып.
Билингвальды компонент : бағдаршам - светофор.
|
Оқу іс – әрекетін кезеңдері |
Тәрбиешінің іс - әрекеті |
Балалардың іс – әрекеті. |
|
Мотивациялық -қозғаушылық |
Шаттық шеңбер : Ал, балалар, тұрайық,алақанды ұрайық. Оңға – соға түзу тұр,солға –оңға түзу тұр. Жоғары – төмен қарайық. Бойымызға күш жинап бір тынығып алайық. |
Шеңбер бойына тұрып ,бірге қайталайды. |
|
Ұйымдастырушылық- ізденістік |
- Ал енді балалар, бәріміз орнымызға жайғасып отырайық.Бүгінгі іс – әрекетімізде балалар ақын Әділбай Табылдиев ағамыздың тақпағын тыңдап көрейік. Ашса кезек үш көзін, Айтты деп ұқ үш сөзді: Тоқта!Сақтан! Жол ашық! Жүрме жолға таласып. - Осы оқылған тақпақта не туралы айтылған ? - Бағдаршамның неше көзі бар? - Олардың түсі қандай ? - Қызыл көзі бізге не дейді ? - Сары көзі не дейді? - Жасыл көзі не дейді? - Жүрме жолға таласып – деген сөзді қалай ұғамыз? Көліктермен,жарысып жүруге болмайды, көшеде жол ережесін естеріңнен шығармаңдар, ата- аналарды үнемі тыңдап жүру қажет. - Өлеңнің авторы кім? Сергіту сәті : Біздер тату боламыз, Гүл- гүл жайнаймыз, Жаттығуда сергіп қаламыз,1,2,3. Жоғары қолды созамыз. Жоғары –төмен қарайық ,орнымызды табайық! Билингвальды компонент: бағдаршам –светофор. Сызба арқылы балаларға тақпақты оқып беру . Балаларды бір –бірден шығарып сызба арқылы тақпақты айтуға дағдыландыру. Суреттерді бір – бірден түсіндіру. Ж/жұмыс : жаттап алмаған балаларды қайта сұрау. |
Мұқият тыңдайды. Бағдаршам туралы. Үш көзі бар. Қызыл,сары,жасыл. Тоқта дейді. Сақтан дейді. Жол ашық дейді. Балалар өлеңге сәйкес қимыл –қозғалыстар жасайды. Қайталайды. Суреттерді қарап, оларға сәйкес сөздерді айтуға үйренеді. |
|
Рефлексиялық-түзетушілік |
- Не туралы тақпақ жаттадық? - Бағдаршам не үшін қажет? - Кімге бүгінгі әрекет ұнады ? |
Бағдаршам туралы. Жол ережесін сақтауға қажет. Балалардың жауаптары. |
Күтілетін нәтиже : Біледі : Шығарманың мағынасын түсінеді,жатқа айтуға ұмытылады.
Игереді : Бағдаршамның қажеттілігін біледі.
Меңгереді : Сызба арқылы ,сөздерді сәйкестендіріп өлеңді айтып береді.
Есеп :________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ә.Табылдиев өлеңін "Бағдаршам" мәнерлеп айтып беру
Ә.Табылдиев өлеңін "Бағдаршам" мәнерлеп айтып беру
Білім беру саласы : Қатынас.
Бөлімі : Көркем әдебиет.
Тақырыбы :Ә. Табылдиев өлеңін « Бағдаршам» жаттау.
Мақсаты :Білімділік : Өлең мағынасын түсініп ,оны еске сақтауға үйрету.
Дамытушылық : Балаларды сызба арқылы тақпақ жатауға дағдыларын жаттықтыру.
Тәрбиелік : Балаларды жол ережесін сақтауға тәрбиелеу.
Көрнекілік : бағдаршам суреті, жол суреті.
Сөздік жұмыс : жүрме жолға таласып.
Билингвальды компонент : бағдаршам - светофор.
|
Оқу іс – әрекетін кезеңдері |
Тәрбиешінің іс - әрекеті |
Балалардың іс – әрекеті. |
|
Мотивациялық -қозғаушылық |
Шаттық шеңбер : Ал, балалар, тұрайық,алақанды ұрайық. Оңға – соға түзу тұр,солға –оңға түзу тұр. Жоғары – төмен қарайық. Бойымызға күш жинап бір тынығып алайық. |
Шеңбер бойына тұрып ,бірге қайталайды. |
|
Ұйымдастырушылық- ізденістік |
- Ал енді балалар, бәріміз орнымызға жайғасып отырайық.Бүгінгі іс – әрекетімізде балалар ақын Әділбай Табылдиев ағамыздың тақпағын тыңдап көрейік. Ашса кезек үш көзін, Айтты деп ұқ үш сөзді: Тоқта!Сақтан! Жол ашық! Жүрме жолға таласып. - Осы оқылған тақпақта не туралы айтылған ? - Бағдаршамның неше көзі бар? - Олардың түсі қандай ? - Қызыл көзі бізге не дейді ? - Сары көзі не дейді? - Жасыл көзі не дейді? - Жүрме жолға таласып – деген сөзді қалай ұғамыз? Көліктермен,жарысып жүруге болмайды, көшеде жол ережесін естеріңнен шығармаңдар, ата- аналарды үнемі тыңдап жүру қажет. - Өлеңнің авторы кім? Сергіту сәті : Біздер тату боламыз, Гүл- гүл жайнаймыз, Жаттығуда сергіп қаламыз,1,2,3. Жоғары қолды созамыз. Жоғары –төмен қарайық ,орнымызды табайық! Билингвальды компонент: бағдаршам –светофор. Сызба арқылы балаларға тақпақты оқып беру . Балаларды бір –бірден шығарып сызба арқылы тақпақты айтуға дағдыландыру. Суреттерді бір – бірден түсіндіру. Ж/жұмыс : жаттап алмаған балаларды қайта сұрау. |
Мұқият тыңдайды. Бағдаршам туралы. Үш көзі бар. Қызыл,сары,жасыл. Тоқта дейді. Сақтан дейді. Жол ашық дейді. Балалар өлеңге сәйкес қимыл –қозғалыстар жасайды. Қайталайды. Суреттерді қарап, оларға сәйкес сөздерді айтуға үйренеді. |
|
Рефлексиялық-түзетушілік |
- Не туралы тақпақ жаттадық? - Бағдаршам не үшін қажет? - Кімге бүгінгі әрекет ұнады ? |
Бағдаршам туралы. Жол ережесін сақтауға қажет. Балалардың жауаптары. |
Күтілетін нәтиже : Біледі : Шығарманың мағынасын түсінеді,жатқа айтуға ұмытылады.
Игереді : Бағдаршамның қажеттілігін біледі.
Меңгереді : Сызба арқылы ,сөздерді сәйкестендіріп өлеңді айтып береді.
Есеп :________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
шағым қалдыра аласыз













