Материалдар / Атадан - өсиет, анадан - қасиет. Тыйым сөздердің мағынасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Атадан - өсиет, анадан - қасиет. Тыйым сөздердің мағынасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Атадан - өсиет, анадан - қасиет. Тыйым сөздердің мағынасы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Маусым 2024
205
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы

«Атадан –өсиет, анадан - қасиет».

Тыйым сөздердің мағынасы

Мақсаты

Қыз балалар бойына нәзіктік, ілтипаттылық пен инабаттылық ұялату, ер балаларды үлкенді сыйлауға, кішіге қамқор, еліне қорған болар азамат болуға тәрбиелеу. Оқушылардың бүгінгі күнгі ұл мен қыз балалардың тәрбиесі жайлы өзіндік пікірлерін, көзқарастарын білу.

Көрнекілігі

қанатты сөздер, суреттер, оқушылардың шығармалары, салған суреттері

Барысы

Сабақтың басы

Мұғалімнің кіріспе сөзі: Құрметті ұстаздар мен ата-аналар. Бүгін сіздердің аталы сөздеріңізді естіп, ертеңгі күнімізге сабақ алып, көп жылғы бала тәрбиелеудегі тәжірибелеріңізді, асыл сөздеріңізді көкейімізге ұялату мақсатында «Атадан - өсиет, анадан - қасиет» атты тәрбие сағатын өткізгелі отырмыз. Олай болса, тәрбие сабағымызды бастауға рұқсат етіңіздер.

1. «Амандасу қағидалары» тренингісін өткізеді.

Балалар шаттық шеңберіне жиналып, бір – бірімен әртүрлі қимылдар арқылы амандасады. Амандасудың әдептілікке жататынын еске түсіреді.

Әдепті бала қашанда сәлемдеседі. Кезіккен адамдармен амандасады, көмегі және қамқорлығы үшін алғыс аййтып, кетіп бара жатқанда қоштасуды ұмытпайды.

Мақсаты: Ынтымақтастық атмосферасын орнатып, жағымды жұмыс ортасын қалыптастыру.

Shape4 Shape1 Shape3 Shape6 Shape2 Shape5 Shape9 Shape8 Shape7

АМАНДАСУ







Сабақтың ортасы

«Әдептілік» жайлы бейнежазба көреді.

https://www.youtube.com/watch?v=GrRMZZ8tcMY

Адамгершілік, сыпайылық қарым - қатынас қасиеттерді үйрену керектігін айтып, бейнежазбаның мазмұнын қорыту. 1. Ойын «Жалғастыр». Тыйым сөздерді жалғастыру. «Не істеуге болмайды?»

- Үлкендердің алдынан...... (кесіп өтуге болмайды.)

- Кішкене баланы................(жылатуға болмайды.)

- Құстарды...........................(атуға болмайды.)

- Қыз баланы........................(ренжітуге болмайды.)

- Сабақтан.............................(кешігуге болмайды.)

- Сыныпта.............................(айғайлауға болмайды.)

«Не істеу керек?»

- Үлкен кісіні.......................(сыйлау керек.)

- Үлкеннің тілін...................(алу керек..)

- Үлкендерге..........................(сәлем беру керек.)

- Кішілер..............................(үлгі болу керек.)

- Оқу құралдарын.................. (күтіп ұстау керек.)

2. «Көгершіннің хаттары» . Хаттарды оқып, талқылау

Хаттарға аталарымыз бен әжелеріміз жауап береді.

1 хат. Құрметті достар! Менің көршімнің бір баласы бар. Өзі өтірікші көзбе - көз өтірікті айта қояды. Маған күнде келіп ойнағысы келеді. Мен онымен дос болып бірге ойнайын ба? 2 хат. Құрметті достар! Менің де бір досым. Өзі мақтаншақ. Ойнап жүргенде үй ішін айтып, нәрселерін айтып, бөсіп мақтанады. Мен онысын ұнатпаймын. Бірақ ойынды жақсы ойнайды. Мен осы баламен дос болайын ба, айтыңдаршы?

3 хат. Құрметті достар! Партада менімен бірге бір бала отырады. Ойнап - ойнап тапсырмасын орындамай, жазбай келеді. Мұғалім сұрағанда қысылады. Сабақты менің дәптерімнен көшіріп алады. Мен бермесем, «Сен сараңсың»- дейді. Мен не істеуім керек?

Мұғалім: Ата мен әжелеріміздің ақыл – кеңестерін тыңдап, ой қорытуды өздеріңе қалдырамыз.

Көрініс: "Меймандастық"

Екі жолаушы тау бөктеріндегі киіз үйге бас тіреген еді. Үйде қызымен мен әжесі жүн түтіп отырады.

Ассалаумалейкум! Айналайын, келін, шөлдеп келеміз. Бір кесе су берші.

- Ағай, үйде су жоқ еді. Әжесі шошып кетеді.

- Су жоқ болса коже бар емес пе, көже бер. Жолаушылар көже ішіп, әжеге рахмет айтып шығып кетеді.

Енді әжесі:

- Сенің жаңағы жолаушыға су жоқ дегенің не? Түсіндірші соны.

-Үйде су ада болып, енді бүлаққа барғалы түрғанымда келді ғой.

-Сонда су жоқ дей ме екен. Мені құдай сеңдердің осыңдай көргенсіздіктеріңді керсетейін деп алмай жүр екен ғой. Тез бұлақтан су әкеле қояйын демедің бе?

- Кешіріңіз, әже! Байқамаппын. Үйде су жоқ болған соң айта салғам.

- "Жақсы байқап сөйлейді, жаман шайнап сойлейді", "Жаманның берген асынан, жақсының айтқан созі артық" деген осы.

Сабақтың соңы

Кері байланыс: Оқушылар өзінің жаман және жақсы қасиеттерін стикерлерге жазып, жаман қасиеттерін түнге, жақсы қасиеттерін күнге жапсырады.

Жақсы қасиетім жаман қасиетім

Shape10 Shape11 Қорытынды.

Сонымен, балалар ата – ананы сыйлау, кішіге қамқорлық жасау кез келген адамның бойында қалыптасатын ерекше бір қасиет. Жеке басымызды ойлайтын жаман қасиеттерден аулақ болайық! Жақсы қасиеттерді ғана бойымызға дарытайық деп, - бүгінгі тәрбие сағатын мына өлең шумағы арқылы аяқтағым келіп тұр.

Есенсің бе? Қазыналы қарттарым,

Бабалардың бойға жиған салттарын.

Өздеріндей ұлағатты болуға,

Өсиетіңді жүрегіме сақтармын..

Сабақ аяқталды. Сау болыңыздар!





























Астана қаласы әкімдігінің Дінмұхамед Қонаев атындағы

«№66 мектеп-лицей» ШЖҚ МКК

Тәрбие сағатының анықтама парағы /2023-2024 оқу жылы/



Тәрбие сағаты тақырыбы:

Атадан - өсиет, анадан - қасиет. Тыйым сөздердің мағынасы

Сыныбы: 4 «И» Күні: 29.01.2024 жыл

Тәрбие сағатының мақсаты:

Ата – ананың, ата – әженің функционалдық рөлін талдау, атаның өсиеті мен ананың қасиеті – тәрбиенің қайнар көзі екенін дәріптеу.

Безендірілуі, АКТ ресурстары



Қанатты сөздер, суреттер, оқушылардың шығармалары, салған суреттері

https://www.youtube.com/watch?v=GrRMZZ8tcMY

Өту формасы, әдіс-тәсілдердің сипаты

«Амандасу қағидалары» ойыны, «Көгершіннің хаттары» әдісі, «Жалғастыр» ойыны, «Ата-аналар мектебі» жобасы арқылы ата мен әже тәрбиесі дәріптелді.

Қай құндылықтар негізге алынды?

«Қарттарға құрмет көрсету»


Жоба түрі:



«Ата – аналар» жобасы аясында сынып сағаты өткізілді. Әрбір отбасында жас балалар үйіндегі қарттар мен үлкендерге қандай қызмет жасау арқылы қолғанат болып, қолғабыс тигізетінін суреттелді.

Іс-шараның құрылымы:

Ұйымдастыру кезеңі

«Амандасу қағидалары» тренингісін өткізді.

Балалар шаттық шеңберіне жиналып, бір – бірімен әртүрлі қимылдар арқылы амандасты. Амандасудың әдептілікке жататынын еске түсірді

Негізгі бөлім

«Жалғастыр» ойыны арқылы тыйым сөздер таныстырылды. «Не істеуге болмайды?»-деген сұрақ – жауап арқылы сөйлемдерді жалғастырып ойнады.

«Көгершіннің хаттары» . Хаттарды оқып, талқылау

Балалардың жазған хаттарына аталарымыз бен әжелеріміз жауап берді.

Көрініс: "Меймандастық"

Әже мен қыздың қысқа ғана диалогі арқылы үлкен тәрбиелік мәні бар көрініс қойылды.

Қоғаммен байланысы

/ қатысушы қонақтар,

ата-аналар ұжымы, мәдени орталықтармен ынтымақтастық/

Жасы үлкен ата-аналар қатысты. Балалардың хаттарына жауап берді. Көріністі талдады.



Оқушылардың қатысу белсенділігі, шығармашылығы


Оқушылар өзінің жаман және жақсы қасиеттерін стикерлерге жазып, жаман қасиеттерін түнге, жақсы қасиеттерін күнге жапсырды.

Балалар өздерінің жақсы қасиеттерін ғана көре білді. Бұл өте қуантты. Себебі, өзіне сенімділік пен құрмет – адамды үлкен жетістіктерге апарады.




Фотоматериал







Кері байланыс


«Күн мен түн» ойыны арқылы өз басындағы үлкендерге жасап жүрген құрметін және әдептілігін көрсетті.


Қорытынды бөлім





Бір шумақ өлең» арнайды.

Есенсің бе? Қазыналы қарттарым,

Бабалардың бойға жиған салттарын.

Өздеріндей ұлағатты болуға,

Өсиетіңді жүрегіме сақтармын..





Сынып жетекші: Утебаева Г.Ж.



Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары: Б. Нуртазина

Т. Бейсекова







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!