Оқу мақсаты:
|
2.1.3.1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне)
сүйеніп, оқиғаның соңын болжау
2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды
белгілеп оқу
2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге
бөліп, жоспар құру
|
Бағалау критерийі:
|
-бастапқы бөліміне сүйеніп, оқиғаның соңын болжайды;
-шығарманы іштей оқып, қажетті ақпараттарды белгілеп оқиды;
- шығарманы бөліктерге
бөліп, жоспар құрады, сұрақтарға жауап
береді;
|
2 минут
|
Ұйымдастыру
|
-Сәлеметсіздер ме, балалар! Түгендеу,
Оқу құралдарын
дайындау.
|
Сыныпта
тыныштықты қадағалап, назарын өзіме аудару
|
|
|
8
минут
20 минут
|
Жаңа
білім
Сабақ
ортасы
|
«Ой толғау»
Бүгінгі біздің Әдебиеттік
оқу пәнінің тақырыбы: «Атадан қалған асыл сөз» деп
аталады.
«Ой толғау»
-Атадан қалған асыл
мұраларға не жатады екен? Ертегілер, аңыздар, мысалдар, жұмбақтар,
жаңылтпаштар
-Олар бізге қалай жекен
екен? Ауызша ұрпақтан ұрпаққа тараған.
Ертегі дегеніміз не?
Есімізге түсіріп алайық.
Ертегі -
ауызша айтылып, ел есінде ғасырлар бойы сақталып, ұрпақтан –
ұрпаққа ауысып біздің дәуірімізге
жеткен.
1.Кестені мұғалімнің көмегімен түсіндір
Атадан қалған асыл мұра Белгілері
Керемет балалар белгілерін
дұрыс атай алдыңдар.
Халық ерте кезде - ақ әрқашан зұлымдықты
әділеттік жеңеді, адам табиғаттың асау сырларын біліп, қолдана
алатын болады деп сенген. Жақсы өмірді аңсаған қашықтарға тез
жетуді, ғажап күшті болуды, көкке ұшуды, жер асатына түсіп, асыл
қазынасын алып, пайдалануды армандаған. Соның бәрі ертегілерге
арқау болған. Сондықтан да ертегілерде халық қиялы, арманы,
даналығы ғасырлар бойы жинақталған өмір тәжірибесі бар.
Ертегілердің үш түрі бар. Олар: 1.
Хайуанаттар туралы ертегілер 2.
Қиял – ғажайып ертегілер 3.
Шыншыл ертегілер
Сызбаны түсіндір Бүгінгі оқылған ертегі қай топқа
жатады?
2-тапсырма
«Ұр,тоқпақ»
3-тапсырма. Ертегі кейіпкерлеріне қатысты кестені толтыр.
|
Түсіндірме жұмыстар
Ертегі
кейіпкерлерін сипаттайды
Мәтінді
оқиды
|
Жарайсыңдар балалар!
Дұрыс!
ҚБ
Бір –
бірін бағалау
Бағалау
критерийлері:
-шығарманы іштей оқып, қажетті ақпараттарды белгілеп
оқиды;
Ертегі
кейіпкерлерін сипаттайды.
Ертегідегі
оқиғаны болжайды
|
Интерактикті тақта
Оқулық
Дәптер
Арнайы
карточкалар
Кестені
толтыру
Кестемен жқмыс
|
10 минут
|
Бекіту
|
5-тапсырма Пікір алмасу
-
Неліктен Қазбайдан әкелген қазанда еш нәрсе піспей
қалды?
-
Шалдың балаларға:
«Шырақтарым, «Піс, қазаным, піс!» демеңдер», - деп ескерткені дұрыс
болды ма?
Рефлекция
«Плюс, Минус, Қызықты» әдісі
|
Бір-біріне сұрақ қойып пікір алмасады
|
|
Күнделік кз бағалау
|